-
Δωσε πηγη ,δε βρισκω τιποτα.
-
Ενώ ο χρόνος περνάει για να αναρτηθούν στο Taxisnet
Θα υπάρξουν αλλαγές και φέτος στα τέλη κυκλοφορίας λένε τώρα από το ΥΠΟΙΚhttp://www.protothema.gr/economy/articl ... -to-upoik/
-
εδώ έχει φτάσει το μέσο του μήνα και δεν μπορούμε να υποβάλλουμε καν περιοδική ΦΠΑ, γιατί το σύστημα δεν λειτουργεί επειδή κάνουν αλλαγή στο έντυπο (εάν όμως αργήσεις έστω και μια μέρα έχεις πρόστιμο...) και θέλουν να κάνουν και άλλες αλλαγές...
Γιατί να είναι τόσο όμορφη αυτή η χώρα, αλλά τόσο άσχημα όλα τα άλλα; -
Θα πληρωσεις διπλα τελη για διλοτρο;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Θα πληρωσεις διπλα τελη για διλοτρο;εννοείς αν θα πληρώσω και για το 2015 και για το 2016;
μάλλον ναι, αν και κάποιος μου είπε ότι πάνε αναλογικά με τους μήνες (για το 2015...) θα το μάθω σύντομα... -
55€χ3=165€ πληρωνεις για το 2015 για το 2016 δεν ξέρει ούτε ο Θεός τι θα σκαρφιστουν οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ που μας κυβερνούν
Στάλθηκε από Xiaomi Redmi 1s χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Απο που ακριβώς προκύπτει το παραπάνω ποσό;
-
τόσα τους λείπουν!!!!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Απο που ακριβώς προκύπτει το παραπάνω ποσό;(Τέλη/12)×υπολ_μηνες
Στάλθηκε από Xiaomi Redmi 1s χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Απο που ακριβώς προκύπτει το παραπάνω ποσό;
(Τέλη/12)×υπολ_μηνες
Στάλθηκε από Xiaomi Redmi 1s χρησιμοποιώντας Tapatalk
υποθέτω ότι υπολογίζεις 660 ευρώ διά 12 = 55
και πολλαπλασιάζεις επί 3 μήνες..
Εδώ υπάρχουν 2 λάθη όμως :- Το bmw X1 που περιμένω έχει φόρο πολυτελείας 440 ευρώ και όχι 660
- Εάν πρέπει να πληρώσω μόνο τους μήνες κατοχής, αυτοί θα είναι 1 ή 2 και όχι 3, εφόσον το αμάξι θα έρθει μετά τα μέσα Νοέμβρη. Άρα, ο Οκτώβριος αποκλείεται, ενώ υπάρχει μια περίπτωση να αποκλειστεί και ο Νοέμβριος (ελπίζω όχι...)
Άρα με τον υπολογισμό για το φόρο πολυτελείας (είναι όντως αναλογικός ή τσάμπα ασχολούμαστε αναρωτιέμαι...) το ποσό θα είναι 36,6 επί 2 (το πολύ) = 73,2 ευρώ
Λογικά δεν θα είναι αναλογικά και τα τέλη ;
Σύμφωνα με τους ρύπους του 20d που περιμένω τα τέλη βγαίνουν 140 ευρώ για όλο το χρόνο, άρα 11,66 το μήνα, άρα 23,3 ευρώ οι δύο μήνες.
Επομένως, (μακάρι να ισχύουν έτσι όσα γράφουμε...αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω για την Ελλάδα...) αυτό θα σημαίνει σύνολο 96,5 ευρώ για τους 2 εναπομείναντες μήνες αντί για 580 τέλη και φόρο πολυτελείας συνολικά...
Εάν κάποιος ξέρει τι ισχύει πραγματικά, ας κάνει τον κόπο να με ενημερώσει...
-
Δεν κατάλαβα σε τι αναφερθηκες ,μιλώ μόνον για άρση ακινησίας σε 2λιτρο
-
To σκασανε το νεο στο Mega. Απο του χρονου εξεταζουν σοβαρα να πληρωνουν και τα νεας τεχνολογιας που δεν πληρωνουν σημερα και ταυτοχρονα να μειωσουν σε αυτα που ειναι παλιοτερα. Δεν γλυτωνει τπτ στην Ελλαδα. Να μου πει καποιος τα τελευταια 20 χρονια, ποσο καιρο να καναμε χωρις καποια αλλαγη στην φορολογηση του αυτοκινητου, της βενζινης (την βαζω γιατι και μεσω αυτης μας αρμεγουν) και στα τελη. Πανω απο δυο χρονια καναμε καμια φορα; Ή τα τεκμηρια θα αλλαζουν, ή τα τελη, ή τον φορο στην βενζινη. Η ποιο μεγαλη πστια ηταν επι ΝΔ που κατι κανανε στα φορολογικα, προετρεψαν εμμεσα τον κοσμο να παρει μεγαλα κυβικα (για τα ελληνικα δεδομενα, δλδ 1800cc και 2000cc πηραν οι περισσοτεροι) και μετα αλλαξανε την φορολογια ξανα και τσακισαν κοσμο και κοσμακη.
-
Τα τέλη ειναι ετήσια .. Ο φόρος πολυτελείας ειναι αναλογικός....
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τα τέλη ειναι ετήσια .. Ο φόρος πολυτελείας ειναι αναλογικός....ευχαριστώ iceman7!
-
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
To σκασανε το νεο στο Mega. Απο του χρονου εξεταζουν σοβαρα να πληρωνουν και τα νεας τεχνολογιας που δεν πληρωνουν σημερα και ταυτοχρονα να μειωσουν σε αυτα που ειναι παλιοτερα. Δεν γλυτωνει τπτ στην Ελλαδα. Να μου πει καποιος τα τελευταια 20 χρονια, ποσο καιρο να καναμε χωρις καποια αλλαγη στην φορολογηση του αυτοκινητου, της βενζινης (την βαζω γιατι και μεσω αυτης μας αρμεγουν) και στα τελη. Πανω απο δυο χρονια καναμε καμια φορα; Ή τα τεκμηρια θα αλλαζουν, ή τα τελη, ή τον φορο στην βενζινη. Η ποιο μεγαλη πστια ηταν επι ΝΔ που κατι κανανε στα φορολογικα, προετρεψαν εμμεσα τον κοσμο να παρει μεγαλα κυβικα (για τα ελληνικα δεδομενα, δλδ 1800cc και 2000cc πηραν οι περισσοτεροι) και μετα αλλαξανε την φορολογια ξανα και τσακισαν κοσμο και κοσμακη.Θα τα αρπαξουν απο ολες τις παντες,καθε χρονο θα φορολογουν κατι διαφορετικο για να μην βαριομαστε,το 2016 θα κατεβασουν το οριο ρυπων για νεα αυτοκινητα στα 80Co2 για να μην ξεφευγει κανεις,το 2017 σειρα εχουν τα αλογα,οσα πιο πολλα αλογα εχεις θα πληρωνεις,το 2018 θα πιασουν τα euro5,οποιος εχει κινητηρα euro5 πρασινο τελος,μετα μπορει να πιασουν τις ζαντες,αν εχεις πανω απο 14αρα ζαντα φορος για συντηρηση του οδικου δικτυου.
Ειδατε ρε ποσες ιδεες σας δινουμε.
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
To σκασανε το νεο στο Mega. Απο του χρονου εξεταζουν σοβαρα να πληρωνουν και τα νεας τεχνολογιας που δεν πληρωνουν σημερα και ταυτοχρονα να μειωσουν σε αυτα που ειναι παλιοτερα. Δεν γλυτωνει τπτ στην Ελλαδα. Να μου πει καποιος τα τελευταια 20 χρονια, ποσο καιρο να καναμε χωρις καποια αλλαγη στην φορολογηση του αυτοκινητου, της βενζινης (την βαζω γιατι και μεσω αυτης μας αρμεγουν) και στα τελη. Πανω απο δυο χρονια καναμε καμια φορα; Ή τα τεκμηρια θα αλλαζουν, ή τα τελη, ή τον φορο στην βενζινη. Η ποιο μεγαλη πστια ηταν επι ΝΔ που κατι κανανε στα φορολογικα, προετρεψαν εμμεσα τον κοσμο να παρει μεγαλα κυβικα (για τα ελληνικα δεδομενα, δλδ 1800cc και 2000cc πηραν οι περισσοτεροι) και μετα αλλαξανε την φορολογια ξανα και τσακισαν κοσμο και κοσμακη.
Θα τα αρπαξουν απο ολες τις παντες,καθε χρονο θα φορολογουν κατι διαφορετικο για να μην βαριομαστε,το 2016 θα κατεβασουν το οριο ρυπων για νεα αυτοκινητα στα 80Co2 για να μην ξεφευγει κανεις,το 2017 σειρα εχουν τα αλογα,οσα πιο πολλα αλογα εχεις θα πληρωνεις,το 2018 θα πιασουν τα euro5,οποιος εχει κινητηρα euro5 πρασινο τελος,μετα μπορει να πιασουν τις ζαντες,αν εχεις πανω απο 14αρα ζαντα φορος για συντηρηση του οδικου δικτυου.
Ειδατε ρε ποσες ιδεες σας δινουμε.
Δλδ ειναι ωραιο να εχεις το ιδιο φορολογικο συστημα για μια 10ετια; Λιγο σασπενς, να ανεβει η αδρεναλινη, να αναψουν τα αιματα. Εμεις δεν θελουμε μουντρουχλικα φορολογικα. Θελουμε αλλαγες, εκει στην τσιτα. Θα ηθελα πολυ να ηξερα ποσους φορους εχουν βαλει την τελευταια 5ετια γενικα. Οχι μονον στο αυτοκινητο και τα παρελκομενα του. Οι τυποι εχουν φαντασια που οργιαζει στο τι θα φορολογουν.
-
Πρωτοσέλιδο σήμερα στο 'Έθνος' για τα νέα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων από φέτος και για ειδικό φόρο δακτυλίου...
-
Βάλτε το χέρι στην τσέπη... για να πληρωθούν οι εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι...
Αφορά σε εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων
Τι αλλάζει από φέτος για τα τέλη κυκλοφορίας στα Ι.Χ.
17/10/201510:16Ερχονται επιβαρύνσεις για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/1/2010 - Πόσο θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες, αν ο υπολογισμός γίνει με βάση τις εκπομπές καυσαερίων - Από 20 έως 350 ευρώ θα κυμαίνεται το ειδικό τέλος δακτυλίου - Τι προβλέπεται για τα παλιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, άνω των 2.000 ή 2.500 κ.ε.
Εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα κληθούν φέτος να πληρώσουν νέα τέλη κυκλοφορίας, ενώ οι αλλαγές εντοπίζονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες οχημάτων, σύμφωνα με το υπουργείο Οικονομικών.Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως σχεδιάζεται η καθιέρωση ειδικού τέλους δακτυλίου, ωστόσο θα αφορά στα παλαιά ρυπογόνα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εντός του μικρού δακτυλίου.
Το σχέδιο που συζητείται με τα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας και θα περιλαμβάνεται στο επόμενο νομοσχέδιο με το δεύτερο πακέτο προαπαιτούμενων, όπως αναφέρει το «Έθνος», προβλέπει, μεταξύ άλλων, επιβαρύνσεις στα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, που έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/1/2010. Είτε θα καταργηθούν τα μηδενικά τέλη που υπολογίζονται με βάση τους ρύπους είτε θα μειωθεί το όριο των 99γρ/CO2 στα 80γρ/CO2. Σε αυτή την περίπτωση, περίπου 50.000 ιδιοκτήτες θα καταβάλουν τέλη κυκλοφορίας ύψους 50 ευρώ για το 2016.
Επιπλέον, εξετάζονται αλλαγές των συντελεστών στα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές καυσαερίων, τα οποία αφορούν περίπου σε 410.00 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων. Οι προτάσεις προβλέπουν αυξήσεις στους συντελεστές από 10% έως και 50%, με τις μεγαλύτερες αυξήσεις να προβλέπονται για τα αυτοκίνητα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας άνω των 1.800 κ.ε.
Με στόχο να μπει τέλος στη μαζική κατάθεση των πινακίδων, το ΥΠΟΙΚ εξετάζει μείωση των τελών κυκλοφορίας για τα παλιά αυτοκίνητα κυρίως μεγάλου κυβισμού, άνω των 2.000 ή 2.500 κ.ε.
Ωστόσο, αναμένεται να επιβληθεί και ειδικό τέλος δακτυλίου που θα αφορά στους κατόχους παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους κυκλοφορούν εντός του μικρού δακτυλίου. Το εν λόγω τέλος, που θα κυμάινεται από 20 έως 350 ευρώ, αναμένεται να επιβληθεί σε αυτοκίνητα, φορτηγά και ταξί που ανήκουν στην οδηγία ρύπων Euro 5 ή παλαιότερη, ενώ δεν αποκλείεται να ισχύσει και για τους μόνιμους κατοίκους. Έσοδα ύψους έως και 100 εκατ. ευρώ προσδοκά το ΥΠΟΙΚ από την επιβολή του εν λόγω τέλους.
http://www.protothema.gr/economy/articl ... as-sta-ih/
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Βάλτε το χέρι στην τσέπη... για να πληρωθούν οι εκατοντάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι...Οι οποιοι δεν πληρωνουν τελη ε?
-
Ως γνωστό αυτοί εχουν απαλλαγή από φόρους, τέλη κλπ.
@Storm τι λες παλικάρι μου?!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τέλη κυκλοφορίας