-
Παρομοια αλλα πρεπει να δεις ηλιοροφη από F20. αυτό είναι το παλιο 135 κουπε. Μια χαρα είναι και είμαι πολύ ευχαριστημένος που την εβαλα.
-
Ok. Απλά ήθελα να καταλάβω το τύπο της ηλιοροφής.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Η πανοραμική οροφή (σαν αυτή που είχα στο 207GT) προσθέτει βάρος στο αυτοκίνητο;
Το τζάμι έτσι όπως το έβλεπα πρέπει να ήταν πολύ παχύ και σίγουρα δεν είναι απλό φυμέ τζαμάκι.Ναι, προσθέτει βάρος και μάλιστα στο χειρότερο δυνατό σημείο για το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου.
-
Άρα δεν ήταν ιδέα μου. Οπότε θεωρητικά θα αυξάνει και την κατανάλωση. Ενώ το αυτοκίνητο σε αστική χρήση θα έπρεπε να βρίσκεται στην χειρότερη στα 9.2lt/100km το δικό μου είχε σταθεροποιηθεί στα 9.8lt.
**Επηρεάζει άραγε και το κράτημα και την οδική συμπεριφορά; **
Βασικά το θέμα που είχα ήταν ότι σε ανοιχτές στροφές το αυτοκίνητο μου έδινε την εντύπωση ότι θα γλιστρήσει.
Αυτό μπορεί να οφειλόταν και στην πανοραμική.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι στη Κατεχάκη, στην κάθοδο προς Μεσογείων, εκεί που ξεκινά η μεγάλη στροφή στο ύψωμα και κατεβαίνει προς τα κάτω, με περνούσαν για τη πλάκα τους κάτι απλά αυτοκίνητα, ενώ εγώ πάταγα και φρένα γιατί μου έδινε την εντύπωση ότι θα φύγει.
Πέρασα από εκεί και με το Panda δύο φορές επίτηδες. Καμιά σχέση. Το Panda είναι καρφωμένο στο δρόμο.Περίεργα πράγματα.
Βρε λες, η πανοραμική να επηρεάζει την οδική συμπεριφορά; -
δεν ξανα ακουσει κατι τετοιο... Απο μικρα αυτοκινητα οπως ειναι το 500 μεχρι mercedes.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Χαρακτηριστικά θυμάμαι στη Κατεχάκη, στην κάθοδο προς Μεσογείων, εκεί που ξεκινά η μεγάλη στροφή στο ύψωμα και κατεβαίνει προς τα κάτω, με περνούσαν για τη πλάκα τους κάτι απλά αυτοκίνητα, ενώ εγώ πάταγα και φρένα γιατί μου έδινε την εντύπωση ότι θα φύγει.
Εχω ριξει πολυ τσαϊ σε αυτη..
-
Χαιρετω το φορουμ.
Σκεφτομαι να κλεισω το 500Χ cross plus 1.6mtj,μιας και ειμαι στην αγωνιωδη αναζητηση ενος crossover/suv.Αρχικα ημουν φουλ για renegade,αλλα βαση budget και εξοπλισμου λεω να επιλεξω το 500Χ.
Δεν ειμαι offroad τυπος,15 χρονια μονο ροτορες εχω στα χερια μου,αλλα σαν εξτραδακι το traction+ θεωρω οτι ειναι ενα συν,αν θελησω ποτε να δοκιμασω κατι light.
H αποψη σας για την ιταλιδα?
Σας ευχαριστω
-
Πολυ πιο ομορφο απο το renegade και με σωστοτερη-τιμιοτερη τιμη. Ισως το αγαπημενο μου crossover, προχωρα!
-
Aψογα!
Εκανα test drive την cross εκδοση πετρελαιο,και με ενθουσιασε η ποιοτητα κυλησης και αυτα τα 32 κιλα ροπης.Εσωτερικα πολυ ομορφο,γενικα πολυ πληρες πακετο.Μονο αυτη η 5αρα οθονιτσα δε μου αρεσε,θα μπορουσε σαν στανταρτ να ειχε μεγαλυτερη,μιας και η 6,5αρα ειναι ενα 1000 συν.
Επισης ηλιοροφη που θελω...Δεν ξερω γιατι στο 500χ εχει 950ε και στο rene 2000..
Μιας και βαρεθηκα να περιμενω την Μazda και το CX3,λεω να παω να το χτυπησω εστω χωρις την αποσυρση,αν και δινουν εκτος της προωθητικης ενεργειας της fiat(-2000) και ενα επιπλεον 800 ευρω μειον..
-
Κοιταζα το site πριν κανα μηνα γιατι ψαχνει ο πατερας του κολλητου παρομοιο αμαξι σα κι εσενα και ειδα εχουν και προωθητικες ενεργειες για συγκεκριμενα κομματια-εξοπλισμο! Μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ βασικα επρεπε να εχει αν ψαχνουμε μειων... Εχει και ενδιαφερων (δομικα) πισω αναρτηση , αλλα δε ξερω αν αφορα ολες τις εκδοσεις! Και το 9ταχυτο ποιημα αν πας σε αυτο! Οσο το επεξεργαστηκα στην εκθεση αυτοκινητου το περασμενο Νοεμβριο, μ αρεσε ιδιαιτερα.
-
Ο χρήστης alxpro έγραψε:
Χαιρετω το φορουμ.Σκεφτομαι να κλεισω το 500Χ cross plus 1.6mtj,μιας και ειμαι στην αγωνιωδη αναζητηση ενος crossover/suv.Αρχικα ημουν φουλ για renegade,αλλα βαση budget και εξοπλισμου λεω να επιλεξω το 500Χ.
Δεν ειμαι offroad τυπος,15 χρονια μονο ροτορες εχω στα χερια μου,αλλα σαν εξτραδακι το traction+ θεωρω οτι ειναι ενα συν,αν θελησω ποτε να δοκιμασω κατι light.
H αποψη σας για την ιταλιδα?
Σας ευχαριστω
Στα λεφτα του, μαλλον το πλεον ενδιαφερον οδηγικα SUV/crossover...Εχω κανει μια συντομη βολτα αυτο που λες, απλα στην εκδοση 'cross' με το ενδιαμεσο -πλουσιο κατ' εμε- πακετο εξοπλισμου.
Καταπληκτικος diesel, με ευρος λειτουργιας μεγαλυτερο απ' οτι συνηθιζεται σε πετρελαιοκινητηρες, αλλα το σημαντικοτερο με φοβερη ροπη απο χαμηλες στροφες, και με συμμαχο ενα πολυ καλο σε αισθηση xειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων.
Το αμαξωμα επισης δινει πολυ στιβαρη αισθηση, με την αναρτηση να ειναι ενα κλικ ισως πιο σφιχτη απο το αναμενομενο ισως για τετοιου τυπου οχημα, κατι που ομως σε συνδυασμο με την ανεξαρτητη πισω αναρτηση, προσδιδει καλυτερο ελεγχο του αμαξωματος υπο πιεση, θυμιζοντας -μεχρι ενος σημειου- περισσοτερο ενα καλοστημενο κλασσικο επιβατικο, παρα ενα οχημα ελευθερου χρονου.
Το traction+ μαζι και με τις διαφοροποιημενες ποδιες στις 'cross' εκδοσεις, δινει την δυνατοτητα για κατι Light, το οποιο ομως Light μπορει ευκολα να...αναβαθμιστει σχεδον στα επιπεδα ενος 4κινητου crossover με την προσθηκη/αλλαγη ειτε
χειμερινων ελαστικων, ειτε -ακομα καλυτερα για οσους κανουν χρηση κυριως εντος δρομου- με τα μοναδικα μεχρι στιγμης στην αγορα, θερινα ελαστικα της Michelin (Crossclimate) με ιδιαιτερη χαραξη που επιτρεπει κινηση ακομα και με κλιση σε πολυ γλυστερες επιφανειες, πχ χιονι, λασπη, αμμο, εχοντας τα πλεονεκτηματα αυξημενης προσφυσης σε στεγνο/βρεγμενο δρομο ενος θερινου ελαστικου, αλλα και σε μεγαλο βαθμο, ενος χειμερινου ελαστικου...Aν βεβαια δεν βιαζεσαι, το νεο Seat Ateca και το επισης νεο Audi Q2 συμφωνα και με την πρωτη θεαση/πληροφοριες απο την εκθεση Γενευης, που θα πωλουνται μεχρι το καλοκαιρι, αναμενεται να εχουν μεγαλο ενδιαφερον, ειδικα στις entry level εκδοσεις...
-
πολυ καλη επιλογη ! Η Ηλιοροφη στο 500Χ δεν ξερω αν θα σε βολεψει ειδικα για τους πισω που ειναι σχετικα περιορισμενο το υψος.
Ουτε εγω ξερω γιατι εχουν 1000 ευρω διαφορα σε σχεση με το renegade.
Πανω κατω ποσο βγαινει το συγκεκριμενο ; 22 με 23 χιλιαδες ευρω ;
-
Με διαφορά το πιο ενδιαφέρον όχημα τις κατηγορίας αλλά για κάποιο λόγο στην χώρα μας δεν τρέχει
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ενα + στο 500Χ μόνο στο lifestyle που προσφέρει.
Στην κατηγορία του θεωρώ καλύτερα τα Mokka και 2008 που νομίζω βγαίνουν και φτηνότερα, ενω στην κορυφή βαζω το Renegade.From my SMO72HD via Tapatalk
-
Αγαπημένο αυτοκίνητο το 500χ κρος. Ωστόσο:
Αρνητικά για εμένα ειναι οι χώροι (αποσκευές κυρίως), θα προτιμούσα ενα πιο τετραγωνο σχήμα ωστε να ειναι και πιο πρακτικό και οχι το ζμπορτ σχημα που έχει τώρα (το Λ ειναι λίγο ντουλάπα απο την άλλη πλευρά).
Και το 4κινητο ξεφευγει αρκετά στη τιμή νομίζω (26+ ? και μόνο με το 2λιτρο πετρέλαιο αν δε κάνω λάθος). Δε ξέρω, αλλά σε αυτα τα χρήματα θα προτιμούσα κάτι με 4κινηση και ίσως να περίμενα το Αλτεκα ή το Σκοντα ευχόμενος μιας τιμη (ακομα και ψιλογυμνο) γυρω στο 25-26.
ΑΝ το 500χ ειχε λίγο περισσότερους χώρους (βλακέια τους μιας και ειναι 'οικογενειανό') τον 1.6 ντιζελ με αυτόματο και τετρακίνηση στα 23.000 θα ήταν το τέλειο πακέτο. Δε ξέρω αν ο κινητήρας ειναι ο ίδιος με του Ντομπλο, αλλά όταν οδήγησα για μια βδομάδα ενα νοικιάρικο Ντομπλο (πρώτη φορά πετρέλαιο) έπαθα πλάκα με το τράβηγμά του. 5 άτομα μέσα και το αμάξι σε επαρχιακές της Αργολίδας με ανηφορούλες και στροφούλες δε καταλάβαινε τίποτα... βασικά στην αρχή νόμιζα ηταν κανα 2λιτρο μέχρι που ανοιξα την άδεια να δω.. ).
Παντως dasimo01, νομιζω δε βλέπουμε πολλά γιατι αν και 'καλό' αυτοκίνητο, ειναι ενα φιατ στα 25.000 και 'ειδικό' αυτοκίνητο. Οι γερμανοι και λοιποί πουλάνε γιατι έχουν μια χρυσή τομή ακόμα και υπερτιμολογιμένη που τους δίνει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. -
Το Fiat είναι πραγματικό crossover σε σύγκριση με κάποια άλλα που απλά οι κατασκευαστές τους τα πλασάρουν ως crossover, μόνο και μόνο για να λένε ότι έχουν παρουσία στη κατηγορία.
Το 500X έχει και απόσταση από το έδαφος 20,1cm. Βασικότατο θέμα.
Και μην ξεχνάμε ότι η Fiat είχε και το Sedici (ή αλλιώς Suzuki SX4).
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το Fiat είναι πραγματικό crossover σε σύγκριση με κάποια άλλα που απλά οι κατασκευαστές τους τα πλασάρουν ως crossover, μόνο και μόνο για να λένε ότι έχουν παρουσία στη κατηγορία.Το 500X έχει και απόσταση από το έδαφος 20,1cm. Βασικότατο θέμα.
Και μην ξεχνάμε ότι η Fiat είχε και το Sedici (ή αλλιώς Suzuki SX4).
Ποσο εχει;;;; ουτε καν.. 16,2 cm για τη δικινητη εκδοση και 17,9 cm για την τετρακινητη..
-
Eυχαριστω ολους για τις απαντησεις.
Πηγα σημερα σε αντιπροσωπεια,και νομιζω οτι ημουν λιγο τυχερος.Υπηρξε ακυρωση 500χ cross plus με ηλιοροφη!Το εκλεισα με τελικη τιμη 25400.
Ειδα και το ΜΟΚΚΑ αλλα δε ξερω δε μου αρεσε.Βασικα μου κολλησε το 500Χ οποτε δυσκολα θα μου τραβαγε την προσοχη κατι αλλο,εκτος παντα του CX3.Δεν μπορουσα και την αναμονη γιατι ειμαι σε ανακατασκευη 2 μοτερ συν οτι εχω ξεκοιλιαστει στις βενζινες..
Πιστευω οτι την αλλη βδομαδα θα το εχω,οποτε θα γραψω και εντυπωσεις.
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Το Fiat είναι πραγματικό crossover σε σύγκριση με κάποια άλλα που απλά οι κατασκευαστές τους τα πλασάρουν ως crossover, μόνο και μόνο για να λένε ότι έχουν παρουσία στη κατηγορία.
Το 500X έχει και απόσταση από το έδαφος 20,1cm. Βασικότατο θέμα.
Και μην ξεχνάμε ότι η Fiat είχε και το Sedici (ή αλλιώς Suzuki SX4).
Ποσο εχει;;;; ουτε καν.. 16,2 cm για τη δικινητη εκδοση και 17,9 cm για την τετρακινητη..
Στην Αμερική:
Ground Clearance: 7.0in (178) front-wheel drive , 7.9in (202) all-wheel drive
http://www.fiat500usa.com/2014/11/2016- ... tions.htmlΣτην Ευρώπη:
162mm (179mm for all-wheel drive versions)
http://www.autoexpress.co.uk/fiat/500/8 ... ver-reviewΆντε να βγάλεις άκρη μετά.
Εγώ κοίταζα την Αμερικάνικη εκδοχή. -
αντε με το καλο να παραλαβεις alxpro!! Νομιζω οτι πηρες καλη τιμη. Αλλο εξτρα ειχε το αυτοκινητο ;
Fiat 500X