Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Ανακοινώθηκαν οι τιμές της νέας BMW X1 και στην χώρα μας, η οποία κοστίζει από 32.500 ευρώ με το ντίζελ κινητήρα στην έκδοση sDrive18d των 150 ίππων και από 33.550 με τον αρχικό βενζινοκινητήρα των 192 ίππων στην έκδοση sDrive20i. Όλες οι διαθέσιμες εκδόσεις, τόσο οι ντίζελ όσο και οι βενζίνης είναι 2.0 λτ., με απόδοση από 150 έως 231 ίππους. Εκτός της αρχικής ντίζελ των 150 ίππων όλες οι υπόλοιπες εφοδιάζονται με τετρακίνηση xDrive.
οι πιο οικονομικές εκδόσεις της νέας BMW X1 με 1.5 λτ. κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, οι οποίες θα διατεθούν αργότερα σε χαμηλότερες τιμές.

Πηγή
Να διορθώσω - επειδή το έχω ψάξει - ότι η τιμή για την 20d ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Στο αμάξι μπαίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ αυτόματο κιβώτιο αξίας 2.561 ευρώ και η τιμή φτάνει στα 43.211. Στην ιστοσελίδα της εταιρίας φαίνεται καθαρά αυτό. Συνεπώς, η νέα 20d έχει διαφορά 8000 ευρώ από την απερχόμενη που είχε 35.000 ευρώ...Κι αν θέλεις και εξοπλισμό...ανέβαινε!
Αν συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά το αυτόματο κιβώτιο στην τιμή,πάμε όντως στα 43.000 αλλά αυτό το ποσό αναφέρεται στην τιμή χωρίς απόσυρση...η τιμή με απόσυρση διαμορφώνεται στα 40,έτσι δεν είναι;
Και σε αυτό το ποσό δε λογαριάζουμε τυχόν προσφορές στην τελική τιμή ή στα πακέτα εξοπλισμού.
Επιμένω πάντως πως αν στην bmw ακολουθήσουν για την Χ1 παρόμοια ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική με τον καινούριο άσο,τα δεδομένα θα είναι αισθητά καλύτερα απ'όσο φαίνονται.Ειδάλλως,κάποιος κόσμος που κινείται οριακά μεταξύ premium και πιο ''συμβατικού'' crossover,θα ακολουθήσει το δεύτερο δρόμο...και εδώ που τα λέμε,ρεαλιστικά προσεγγίζοντάς το, ένας μεσαίος αγοραστής ζυγίζοντας τα + και τα - ίσως να μη βρίσκει πολλούς λόγους να επιλέξει ένα premium 4WD αμάξι με 40+ χιλιάρικα,2λιτρο,190 ίππων,με άγνωστο ακόμα εξοπλισμό συγκριτικά με ένα αμάξι μεγαλύτερο όπως το crv,1.6,4WD με 160 άλογα,καλό εξοπλισμό και τουλάχιστον ένα πεντοχίλιαρο(μέχρι πρότινος 7χίλιαρο) φτηνότερο.
Αν δοκιμάσεις το configurator θα δεις ότι δεν μπορείς να ΜΗΝ επιλέξεις το αυτόματο κιβώτιο καθώς το αμάξι έρχεται ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ. Έτσι η τιμή αυξάνεται αυτομάτως στα 43k. Ρώτησα και τον πωλητή και μου το επιβεβαίωσε. Να πω ότι προσωπικά δεν το θέλω το αυτόματο και δεν θα το έπαιρνα ακόμη και αν μου έλεγαν ότι είναι τσάμπα ή ακόμη και αν ήταν φτηνότερο από το μηχανικό κιβώτιο. Έχω μάθει να αλλάζω τις ταχύτητες μόνος μου και να πατάω συμπλέκτη εδώ και 20 χρόνια (επίσημης οδήγησης...) και άντε τώρα να αλλάξω συνήθειες....Αφού σκέφτομαι μήπως να δώσω και τα άλλα 300 ευρώ να πάρω τα pads, για να κάνω τις αλλαγές από εκεί...
Για τον εξοπλισμό συμφωνώ με την άποψη ότι κάποια πράγματα πρέπει να είναι standard στα νέα αυτοκίνητα. Δεν νοείται σήμερα αμάξι δίχως cruise control, εγώ πιστεύω - το έχω ξαναγράψει - πρέπει υποχρεωτικά να έχουν όλα και το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης, επίσης και κάποια κάμερα για το παρκάρισμα (όχι γιατί δεν ξέρουμε να παρκάρουμε, αλλά για τις περιπτώσεις που θέλεις να παρκάρεις οριακά...αν και συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις που εσύ έχεις προσέξει, δεν έχει προσέξει ο άλλος και βρίσκεις την γρατζουνιά όταν επιστρέφεις...). Ακόμη και ο φωτισμός Led μπορεί να είναι σωτήριος και όχι μόστρα σε ταξίδια νύχτα με ομίχλη και βροχή δυνατή, όταν ο δρόμος είναι θεοσκότεινος δίχως καμία ένδειξη (κάνω τέτοιο δρομολόγιο 2-3 φορές την εβδομάδα εδώ και 9 χρόνια και υπάρχουν φορές που οδηγώ μόνο εμπειρικά γιατί στον δρόμο δεν φαίνεται ΤΙΠΟΤΑ...)
Από την άλλη υπάρχει και εξοπλισμός - ομορφιές π.χ. διακοσμητικά, τιμόνια κτλ. που κάποιος επιλέγει ανάλογα με την τσέπη του. Πάντως, σε κάθε περίπτωση αυτό που κάνει η bmw με τις τιμές είναι εξωφρενικό...