Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda CR-V 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda CR-V 2015
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 70
    • 71
    • 6 / 71
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    1413
    9224
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      [Τι σε ενοχλει στα καινουρια και ακριβα? δινεις μερικα παραδειγματα;

      π.χ. το κακο ταξιδι απο θεμα ανεσης πισω σχεδον καινουργιας X6, το ελεεινο εσωτερικο για τα γουστα μου του νεου clio..
      Η ταση για γυαλιστερες πλαστικες επιφανειες στο εσωτερικο σε νεα αυτοκινητα.. τα αναισθητα ηλεκτρικα τιμονια.. το εντονο κοπανημα στις εγκαρσιες ανωμαλιες του μεσου ημιακαμπτου σε αυτοκινητα της 'σειρας'

      Δηλαδη σκέφτεσαι να αγορασεις ειτε Χ6 ειτε Κλειω;

      Αν ψάχνεις ανεση δεν πας σε BMW με runflat!

      Ειχα αμαξι με ημιακαμπτο και VR6 ποτε δεν κοπανησε τιποτα. Αν εκανα πολλα χμ θα επερνα Α3 ντηζελ αφοβα. Γιατι Α3? Γιατι μου αρεσει το εσωτερικο του και η ποιοτητα του και στον δρομο είναι λιγο καλυτερο από VW/Skoda.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone last edited by

        Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
        Το ρώτησα wantone! O πωλητής μου είπε ότι η προσφορά δεν αφορά καμία σειρά Χ!
        Τα χρήματα υπάρχουν, αλλά έχω βάλει κι εγώ ένα όριο που λέω ως εδώ...
        Η προηγούμενη Χ1 20d είχε αρχική 35k και μετά αφαιρούσες και την απόσυρση και την όποια έκπτωση. Εάν η νέα έπαιζε σε αυτά τα δεδομένα θα την είχα κλείσει ήδη! Αλλά η νέα 20d ξεκινά από 43...

        To Q3 1.4 το κοίταξες; Το οδηγησα και είναι πολύ ωραιο αμαξι. Οκ όχι ντηζελ αλλα τα αλλα τα εχει που ψάχνεις. Σιγουρα την δυναμη την εχει και επισης είναι αρκετα οικονομικο για βενζινη. Το μειον είναι ότι δεν εχει μεγαλη εκπτωση αλλα και παλι θα σου βγει κατω από 30. Προσωπικα αν το βοηθουσαν λιγο και επεφτε κατω από τα 27 θα το επερνα με κλειστα τα ματια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
          Το ρώτησα wantone! O πωλητής μου είπε ότι η προσφορά δεν αφορά καμία σειρά Χ!
          Τα χρήματα υπάρχουν, αλλά έχω βάλει κι εγώ ένα όριο που λέω ως εδώ...
          Η προηγούμενη Χ1 20d είχε αρχική 35k και μετά αφαιρούσες και την απόσυρση και την όποια έκπτωση. Εάν η νέα έπαιζε σε αυτά τα δεδομένα θα την είχα κλείσει ήδη! Αλλά η νέα 20d ξεκινά από 43...

          Toτε θα εψαχνα για 420d. Η προσφορα είναι πολύ καλη για να την χασεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nonos last edited by

            Ο χρήστης wantone έγραψε:

            [Τι σε ενοχλει στα καινουρια και ακριβα? δινεις μερικα παραδειγματα;

            π.χ. το κακο ταξιδι απο θεμα ανεσης πισω σχεδον καινουργιας X6, το ελεεινο εσωτερικο για τα γουστα μου του νεου clio..
            Η ταση για γυαλιστερες πλαστικες επιφανειες στο εσωτερικο σε νεα αυτοκινητα.. τα αναισθητα ηλεκτρικα τιμονια.. το εντονο κοπανημα στις εγκαρσιες ανωμαλιες του μεσου ημιακαμπτου σε αυτοκινητα της 'σειρας'

            Δηλαδη σκέφτεσαι να αγορασεις ειτε Χ6 ειτε Κλειω;

            Αν ψάχνεις ανεση δεν πας σε BMW με runflat!

            Ειχα αμαξι με ημιακαμπτο και VR6 ποτε δεν κοπανησε τιποτα. Αν εκανα πολλα χμ θα επερνα Α3 ντηζελ αφοβα. Γιατι Α3? Γιατι μου αρεσει το εσωτερικο του και η ποιοτητα του και στον δρομο είναι λιγο καλυτερο από VW/Skoda.

            Σκεψου πριν γραψεις..
            Δε με ρωτησες τι σκεφτομαι ν αγορασω.. με ρωτησες τι μ ενοχλει σε νεα αυτοκινητα απο τα οποια και εννοειται εχω εμπειρια..
            Απο ενα αμαξι των χρηματων της x6 περιμενω το λιγοτερο να μη κοπανιεμαι λες εχω καρουλι παντως...
            Και τα megane-clio RS τ απερχομενα ημιακαμπτο ειχαν so what.. υπαρχουν και καλοι ημιακαμπτοι σαν εκτελεση,συνδυασμο ανεσης-αποτελεσματικος..εγω εγραψα οτι σε αρκετα μ ενοχλει η συμπεριφορα στις εγκαρσιες π.χ. στα c4 I ας πουμε ειναι λογος απορριψης για εμενα... Κατα τ αλλα τι ωραιο ηχο το vr6

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone last edited by

              Τι να σκεφτω? Συγκρινεις αμαξια που απευθυνοντε σε τελειως διαφορετικο κοινο και ειναι φτιαγμενα για τελειως διαφορετικο σκοπο. Αυτο στα αγγλικα το λενε lack of focus, στα ελληνικα συγχιση.

              Χ6 θα αγορασει καποιος (με μεγαλη οικονομικη ανεςη) που θελει να εχει ενα επιβλητικο σπορ SUV με μια γραμμη κουπε. Το τελευταιο πραγμα που θα κοιταξει ειναι η ανεση στο πισω καθισμα (που και λογο της οροφης δεν θα χωρανε ενηλικες).

              Αυτος που παει να αγορασει Χ6 δεν προκειται ποτε να σκεφτει να αγορασει γαλλικο αυτοκινητο. Οι αλλες επιλογες του ειναι καποια Καγιεν, Μακαν, Μερσεντες, Αουντι ή ισως ενα Λεξους.

              Τωρα τι οδηγας;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nonos last edited by

                Συνεκρινα?? Ανεφερα για καθενα ξεχωριστα.. Κρινεις ενα μηχανημα με ψυχρη λογικη βασει των αισθητηριων σου.. απαξιωντας ποσο κανει..
                Στ @@ μου που απευθυνεται καθε αμαξι και σε προτρεπω να μην αγοραζεις οτι θεωρεις οτι απευθυνεται σε ΕΣΕΝΑ αλλα αν ΚΑΝΕΙ για εσενα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Τι αμαξι οδηγς τωρα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • N
                    nonos last edited by

                    Σορρυ, xantia

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      iceman7 last edited by

                      Εύγε και μπράβο σε όποιον μπαίνει και γράφει τις εντυπώσεις του... Αλίμονο αν είμαστε αχάριστοι. Αρκεί απλά να αναφέρει τι οδηγούσε πριν, ισως και πιο πριν ώστε να βοηθά και περισσότερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                        Σορρυ, xantia

                        Ψαχνεις να αγορασεις αλλο ή κανεις φιλολογικη συζητηση?

                        Δεν ειναι κακο η φιλολογικη συζητηση, την εκανα και εγω πριν 10-15 χρονια αλλα πια δεν εχω χρονο και υπαρχει και κορεσμος με τα αμαξια γενικα.

                        Τεσπα αυτο που θελω να πω ειναι αγοραζεις bmw γιατι θελει ειναι πισωκινητο αμαξι πολυτελειας...αν ψαχνεις γαλλικη ανεση προφανως και δεν θα την βρεις καθοτι ειναι απο τα λιγοτερο ανετα γερμανικα πολυτελειας λογω σκληρων αναρτησεων και runflat. Και το προηγουμενο Χ5 οδηγουσε σαν φορτηγο...
                        Και για να γυρισουμε στο θεμα μας αν εψαχνα SUV και εκανα πολλα χμ μαλλον σε cRv θα κατεληγα παροτι ακριβο γιατι καλοφτιαγμενο φαινεται και καλο εξοπλισμο εχει και το ατου των 1.6. Συν η αξιοπιστια της Honda.

                        Μπορει να μου πει καποιος ποση ηταν η καλη προσφορα για τον 160 και με τι εξοπλισμο το ειχαν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          geiasou last edited by

                          Ο χρήστης wantone έγραψε:
                          Μπορει να μου πει καποιος ποση ηταν η καλη προσφορα για τον 160 και με τι εξοπλισμο το ειχαν;

                          Βασικα δεν ηταν προσφορα. Αυτη ηταν η τιμη του απο τοτε που ηρθε (ανοιξη 2015) ως τον περασμενο Αυγουστο. Το ειχαν 34.000 ευρω περιπου αρχικη τιμη και με αποσυρση πηγαινε καπου 32.200 ευρω. Ο Σ. εφερνε μονο ενα επιπεδο εξοπλισμου, το Elegance που ειναι αρκετα πλουσιο, εχει στανταρ ABS, VSA, Brake assist, Hill assist, αυτοματο φρεναρισμα με ταχυτητες ως 32 χλμ, 8 αεροσακκους, αυτοματους υαλοκαθαριστηρες, αυτοματους προβολεις, ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος - πισω αυτοματης ανοδου και καθοδου, μπεκακια για πλυσιμο προβολεων, 7αρα οθονη αφης με λειτουργικο android, mirror link και θυρες usb και hdmi, θερμαινομενους και ηλεκτρικα ανακλινομενους καθρεφτες, start button, λειτουργια start/stop, εμπρος θερμαινομενα καθισματα, αυτοματο διζωνικο κλιματισμο, συναγερμο, αισθητηρες παρκαρισματος εμπρος - πισω, καμερα οπισθοπορειας, δερματινο τιμονι και λεβιε ταχυτητων και προβολακια ομιχλης. Καποια στιγμη μεσα στον Αυγουστο εφερε και αλλες εκδοσεις του αυτοκινητου (την πιο πλουσια Executive, την Elegance με το αυτοματο 9αρι κιβωτιο της ZF και τις μπροστοκινητες εκδοσεις με τα 120 αλογα) και ταυτοχρονα ανατιμολογησε το CRV AWD Elegance με τα 160 αλογα στα 36.000 ευρω και με αποσυρση στα 34.800 περιπου. Πιθανοτητα να αυξηθηκε η εργοστασιακη του τιμη 10%, πιθανοτητα να το ακριβυνε ο Σ. για περισσοτερο κερδος και για να 'χωρεσει' στον τιμοκαταλογο αναμεσα στο Civic και στο CRV το νεο HRV που ερχεται τον Οκτωβριο 90%. Οποιος προλαβε και το πηρε με τα 32.000 εκανε μια πολυ καλη αγορα. Τωρα με τα σχεδον 35.000 με αποσυρση ειναι αλμυρουτσικο αρκετα. Και μονο που σκεφτεσαι οτι πληρωνεις 3 χιλιαρικα κερατιατικα ενω μπορουσες να το παρεις φθηνοτερα 2 μηνες πριν, σε ξενερωνει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            Ο χρήστης wantone έγραψε:

                            Το ρώτησα wantone! O πωλητής μου είπε ότι η προσφορά δεν αφορά καμία σειρά Χ!
                            Τα χρήματα υπάρχουν, αλλά έχω βάλει κι εγώ ένα όριο που λέω ως εδώ...
                            Η προηγούμενη Χ1 20d είχε αρχική 35k και μετά αφαιρούσες και την απόσυρση και την όποια έκπτωση. Εάν η νέα έπαιζε σε αυτά τα δεδομένα θα την είχα κλείσει ήδη! Αλλά η νέα 20d ξεκινά από 43...

                            To Q3 1.4 το κοίταξες; Το οδηγησα και είναι πολύ ωραιο αμαξι. Οκ όχι ντηζελ αλλα τα αλλα τα εχει που ψάχνεις. Σιγουρα την δυναμη την εχει και επισης είναι αρκετα οικονομικο για βενζινη. Το μειον είναι ότι δεν εχει μεγαλη εκπτωση αλλα και παλι θα σου βγει κατω από 30. Προσωπικα αν το βοηθουσαν λιγο και επεφτε κατω από τα 27 θα το επερνα με κλειστα τα ματια.

                            To Q3 το έχω εξετάσει ενδελεχώς. Γενικά τα Audi καίνε αρκετά. Έβαλα κάτω τις πραγματικές καταναλώσεις και με τη βενζίνη και την κατανάλωση που έχει για τα χιλιόμετρα που εγώ κάνω θα κοστίζει τουλάχιστον ένα χιλιάρικο ακριβότερα το χρόνο σε καύσιμα σε σχέση με ένα diesel. Γι' αυτό το απέκλεισα. Πάντως είναι σίγουρα μέσα στα 3-4 suv που έρχονται πιο κοντά στα θέλω μου...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drenie last edited by

                              Πως βγαινει κατω απο το 30 το Q3 ;Χωρις επιπλεον εξοπλισμο στην πιο απλη του εκδοση ; Μονο το μεταλλικο χρωμα κανει 800 ευρω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone last edited by

                                Ο χρήστης drenie έγραψε:
                                Πως βγαινει κατω απο το 30 το Q3 ;Χωρις επιπλεον εξοπλισμο στην πιο απλη του εκδοση ; Μονο το μεταλλικο χρωμα κανει 800 ευρω...

                                λευκο χειροκινητο με αποσυρση στα 29 το εβγαλε χωρις καμμια επιπλεον εκπτωση (που εχει το Α3). Μου ειπαν τον Σεπτεμβρη θα ειχαν ετοιμοπαραδοτα αλλα δεν ρωτησα τωρα αν κατεβασαν καθολου την τιμη. Παντως οπως ειπα το αμαξι με την βενζινη 150 ιππους μου φανηκε εκπληκτικα καλο και πολυ δυνατο. Ποιοτητα εσωτερικου σουπερ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drenie last edited by

                                  και ξαναλεω στην πιο απλη του εκδοση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    Ο χρήστης drenie έγραψε:
                                    και ξαναλεω στην πιο απλη του εκδοση...

                                    Το νέο σας αυτοκίνητο

                                    Q3 1.4 TFSI CoD ultra (150hp) 6 ταχύτητες 8UGA6C 28.300,00

                                    Εξωτερικό χρώμα

                                    Λευκό Cortina B4B4 0,00

                                    Απόχρωση εσωτερικού

                                    μαύρο-μαύρο / μαύρο-μαύρο / μαύρη /\par ασημί lunar FZ

                                    Προαιρετικός εξοπλισμός

                                    Sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 3\par ακτίνων Q σχεδίασης 1XW 0,00

                                    Ηχοσύστημα MMI radio 8AL 0,00

                                    Bluetooth interface 9ZX 0,00

                                    Εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000km EA8 0,00

                                    Πακέτο εξοπλισμού Comfort WCG 1.420,00

                                    Ενδεικτική λιανική τιμή (χωρίς φόρο πολυτελείας) 29.720,00
                                    Φόρος πολυτελείας ΑΠΟΣΥΡΣΗ -960,00
                                    Ενδεικτική τελική τιμή*
                                    Πινακίδες – Τέλη κυκλοφορίας 550
                                    Έξοδα προετοιμασίας
                                    Σύνολο 29.310,00

                                    Εγγύηση μηχανικά/ηλεκτρικά μέρη: 5 έτη ή 100.000km – Βαφή: 3 έτη – Αντισκ. Προστασία: 12 έτη
                                    Οδική βοήθεια: 2 έτη

                                    • Τιμή βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου κατά την ημερομηνία επίδοσης της προσφοράς

                                    ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ

                                    Βασικός εξοπλισμός
                                    Μοντέλο „Q3 1.4 TFSI CoD ultra (150hp) 6 ταχύτητες“

                                    Κανονικές απολήξεις εξάτμισης	0P0
                                    
                                    Πατάκια εμπρός και πίσω	0TD
                                    
                                    Electronic stabilization program (ESP)	1AZ
                                    
                                    Ρεζέρβα ανάγκης	1G9
                                    
                                    Δερμάτινο τιμόνι 4 ακτίνων	1MR
                                    
                                    Γρύλος ανύψωσης	1S1
                                    
                                    Φαρμακείο και προειδοποιητικό τρίγωνο	1T3
                                    
                                    Ενισχυμένοι προφυλακτήρες	2K1
                                    
                                    Πλαστικό κάλυμμα ακμής φόρτωσης	2P1
                                    
                                    Αναγραφή μοντέλου/κυβισμού	2Z1
                                    
                                    Προεγκατάσταση παιδικού καθίσματος\par ISOFIX στα πίσω καθίσματα με Top Tether	3B3
                                    
                                    Ζώνη 3 σημείων για το κεντρικό κάθισμα\par πίσω	3C7
                                    
                                    Αφαιρούμενο κάλυμμα χώρου αποσκευών	3GD
                                    
                                    Μηχανική ρύθμιση ύψους καθίσματος\par οδηγού-συνοδηγού	3L3
                                    
                                    Αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος	3NZ
                                    
                                    Ράγες οροφής σε μαύρη απόχρωση	3S2
                                    
                                    Κανονικό κάθισμα, εμπρός δεξιά	3SB
                                    
                                    Κανονικό κάθισμα, εμπρός αριστερά	3TB
                                    
                                    Ξεκλείδωμα πόρτας χώρου αποσκευών από το\par εξωτερικό του αυτοκινήτου	4E0
                                    
                                    Αντιθερμικά τζάμια (πράσινα)	4GF
                                    
                                    Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό χωρίς\par safe lock	4I2
                                    
                                    Αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης	4L2
                                    
                                    Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού	4UE
                                    
                                    Πλευρικοί αερόσακοι και αερόσακοι\par κεφαλής εμπρός	4X3
                                    
                                    Πακέτο αλουμινίου με πλαίσιο οροφής και\par παραθύρων σε ανοδειωμένο αλουμίνιο	4ZB
                                    
                                    Πίσω σπόιλερ	5J1
                                    
                                    Διακοσμητικά στοιχεία εσωτερικού σε\par ασημί Monometallic	5MA
                                    
                                    Βασική στήριξη πίσω πόρτας	5NC
                                    
                                    Εξωτερικός καθρέπτης δεξιός (μεγάλο\par οπτικό πεδίο), κυρτός	5RU
                                    
                                    Αριστερός εξωτερικός καθρέπτης:\par ασφαιρικός	5SL
                                    
                                    Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός	6E3
                                    
                                    Εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του\par αμαξώματος	6FA
                                    
                                    Υφασμάτινη εσωτερική επένδυση ουρανού	6NJ
                                    
                                    Κάλυμμα πατώματος χώρου αποσκευών	6SS
                                    
                                    Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί\par καθρέφτες	6XC
                                    
                                    Immobilizer	7AA
                                    
                                    Επιλογέας ταχυτήτων (λαβή και άνω μέρος)	7F9
                                    
                                    Ένδειξη πίεσης ελαστικών	7K1
                                    
                                    Σύστημα Start/stop	7L6
                                    
                                    Πλασικά διακοσμητικά καλύματα θυρών	7M0
                                    
                                    Προδιαγραφές καυσαερίων EU6 plus	7MM
                                    
                                    Προβολείς Xenon Plus (25W) με φώτα\par ημέρας τεχνολογίας LED	8IH
                                    
                                    Φώτα ημέρας	8K4
                                    
                                    Πλυστικό σύστημα παρμπρίζ	8N1
                                    
                                    Δυναμική αυτόματη ρύθμιση δέσμης φανών	8Q3
                                    
                                    Παθητικά ηχεία	8RX
                                    
                                    Πίσω φωτιστικά σώματα	8SA
                                    
                                    Πίσω φώτα ομίχλης	8TB
                                    
                                    Ηχοσύστημα Audi chorus	8UA
                                    
                                    Κόρνα 2 τόνων	8Y1
                                    
                                    Πακέτο καπνιστή	9JC
                                    
                                    Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας εμπρός & πίσω\par θέσεων	9P8
                                    
                                    Υπολογιστής ταξιδίου με σύστημα\par υπόδειξης οικονομικής οδήγησης\par (Efficiency Program)	9Q7
                                    
                                    Πρίζα 12V	9Z0
                                    
                                    Ζάντες αλουμινίου χυτές 7J x 17, σε\par σχέδιο 10-ακτίνων, με ελαστικά 235/55 R\par 17	C2M
                                    
                                    Μηχανικός κλιματισμός	KH6
                                    
                                    Επένδυση καθισμάτων σε ύφασμα Initial	N0L
                                    
                                    Κάλυμμα μηχανής	NM1
                                    
                                    Ελαστικά 235/55 R17 99V με μειωμένη\par αντίσταση κύλισης	Q37
                                    
                                    Μεγαλύτερα διαστήματα Service	QG1
                                    
                                    Σύστημα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών	QH1
                                    
                                    Εσωτερικός φωτισμός	QQ0
                                    
                                    Εργοστασιακός κωδικός	U1A
                                    
                                    Υποδοχή AUX-IN	UF2
                                    
                                    Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα	UG1
                                    
                                    Ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο	UH1
                                    

                                    Συνημμένα

                                    Τεχνικά χαρακτηριστικά
                                    Μοντέλο „Q3 1.4 TFSI CoD ultra (150hp) 6 ταχύτητες“

                                    max. Leistung	
                                    max. Drehmoment	
                                    Hubraum	1.395 cm³
                                    Bohrung x Hub	74,5 x  80,0
                                    Verdichtung	10 : 1
                                    	Super bleifrei 95 ROZ
                                    	B
                                    Emissionsklasse	EU6
                                    	204
                                    Beschleunigung 0-100 km/h	9,2 s
                                    VDA-Quadermessung	460/1365
                                    Tankvolumen ca.	64 l
                                    gebremst bei 8% Steigung	-
                                    gebremst bei 12% Steigung	1.800
                                    ungebremst	730
                                    	80
                                    Dachlast	75
                                    Generator	140 A
                                    Versicherungsklasse Haftpflicht	18
                                    Versicherungsklasse Vollkasko	20
                                    Versicherungsklasse Teilkasko	24
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • limited_one
                                      limited_one moderator last edited by

                                      Καλημέρα!
                                      Να σας θυμίσω ότι το παρον θρεντ αφορά το Honda CR-V.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drenie last edited by

                                        ναι εχεις δικιο... Συγνωμη. Απλα οταν λεμε τελικες τιμες αυτοκινητου θα ηθελα να λεμε και τα επιπεδου εξοπλισμου , πχ μεταλλικο χρωμα , αισθητηρες παρκαρισματος ,οπως ανιστοιχα ανεφερε ο geiasou . Για να μπορουμε να συγκρινουμε με τον ανταγωνισμο τι προσφερει καθε εταιρεια και σε τι τιμη.

                                        Και παλι sorry.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • limited_one
                                          limited_one moderator last edited by

                                          Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη! Θα σας ενδιέφερε να ανοίξουμε ένα θρεντ περί Suv - crossover και να κάνετε τις συγκρίσεις εκεί;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drenie last edited by

                                            Ναι νομιζω οτι θα ηταν πολυ ωραιο thread !

                                            Και θα παρακαλουσα να γινομαστε λιγο πιο αναλυτικοι οταν μιλαμε για τελικες τιμες.

                                            Δεν πειραζει αν καποιος δεν εβαλε καποια εξτρα που καποιος αλλος τα θεωρει απαραιτητα επειδη θα ανεβαινε πολυ το κοστος αποκτησης , ουτε πειραζει αν αντιστοιχα καποιος αλλος βαλει οσα πιο πολλα εξτρα μπορει ακομα και αν ξεπερασει κατα πολυ το αρχικο του ποσο.

                                            Δεν ειμαστε εδω για να την πουμε/κραξουμε ο ενας στον αλλον. Ειμαστε εδω για να μοιραστουμε αποψεις και γνωμες και για να καταλαβουμε πιο αμεσα τι παιζει απο τιμες πριν να αρχισουμε να τρεχουμε σε ολες τις αντιπροσωπειες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 6 / 71
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr