-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
[Τι σε ενοχλει στα καινουρια και ακριβα? δινεις μερικα παραδειγματα;
π.χ. το κακο ταξιδι απο θεμα ανεσης πισω σχεδον καινουργιας X6, το ελεεινο εσωτερικο για τα γουστα μου του νεου clio..
Η ταση για γυαλιστερες πλαστικες επιφανειες στο εσωτερικο σε νεα αυτοκινητα.. τα αναισθητα ηλεκτρικα τιμονια.. το εντονο κοπανημα στις εγκαρσιες ανωμαλιες του μεσου ημιακαμπτου σε αυτοκινητα της 'σειρας'Δηλαδη σκέφτεσαι να αγορασεις ειτε Χ6 ειτε Κλειω;
Αν ψάχνεις ανεση δεν πας σε BMW με runflat!
Ειχα αμαξι με ημιακαμπτο και VR6 ποτε δεν κοπανησε τιποτα. Αν εκανα πολλα χμ θα επερνα Α3 ντηζελ αφοβα. Γιατι Α3? Γιατι μου αρεσει το εσωτερικο του και η ποιοτητα του και στον δρομο είναι λιγο καλυτερο από VW/Skoda.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το ρώτησα wantone! O πωλητής μου είπε ότι η προσφορά δεν αφορά καμία σειρά Χ!
Τα χρήματα υπάρχουν, αλλά έχω βάλει κι εγώ ένα όριο που λέω ως εδώ...
Η προηγούμενη Χ1 20d είχε αρχική 35k και μετά αφαιρούσες και την απόσυρση και την όποια έκπτωση. Εάν η νέα έπαιζε σε αυτά τα δεδομένα θα την είχα κλείσει ήδη! Αλλά η νέα 20d ξεκινά από 43...To Q3 1.4 το κοίταξες; Το οδηγησα και είναι πολύ ωραιο αμαξι. Οκ όχι ντηζελ αλλα τα αλλα τα εχει που ψάχνεις. Σιγουρα την δυναμη την εχει και επισης είναι αρκετα οικονομικο για βενζινη. Το μειον είναι ότι δεν εχει μεγαλη εκπτωση αλλα και παλι θα σου βγει κατω από 30. Προσωπικα αν το βοηθουσαν λιγο και επεφτε κατω από τα 27 θα το επερνα με κλειστα τα ματια.
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Το ρώτησα wantone! O πωλητής μου είπε ότι η προσφορά δεν αφορά καμία σειρά Χ!
Τα χρήματα υπάρχουν, αλλά έχω βάλει κι εγώ ένα όριο που λέω ως εδώ...
Η προηγούμενη Χ1 20d είχε αρχική 35k και μετά αφαιρούσες και την απόσυρση και την όποια έκπτωση. Εάν η νέα έπαιζε σε αυτά τα δεδομένα θα την είχα κλείσει ήδη! Αλλά η νέα 20d ξεκινά από 43...Toτε θα εψαχνα για 420d. Η προσφορα είναι πολύ καλη για να την χασεις.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
[Τι σε ενοχλει στα καινουρια και ακριβα? δινεις μερικα παραδειγματα;
π.χ. το κακο ταξιδι απο θεμα ανεσης πισω σχεδον καινουργιας X6, το ελεεινο εσωτερικο για τα γουστα μου του νεου clio..
Η ταση για γυαλιστερες πλαστικες επιφανειες στο εσωτερικο σε νεα αυτοκινητα.. τα αναισθητα ηλεκτρικα τιμονια.. το εντονο κοπανημα στις εγκαρσιες ανωμαλιες του μεσου ημιακαμπτου σε αυτοκινητα της 'σειρας'Δηλαδη σκέφτεσαι να αγορασεις ειτε Χ6 ειτε Κλειω;
Αν ψάχνεις ανεση δεν πας σε BMW με runflat!
Ειχα αμαξι με ημιακαμπτο και VR6 ποτε δεν κοπανησε τιποτα. Αν εκανα πολλα χμ θα επερνα Α3 ντηζελ αφοβα. Γιατι Α3? Γιατι μου αρεσει το εσωτερικο του και η ποιοτητα του και στον δρομο είναι λιγο καλυτερο από VW/Skoda.
Σκεψου πριν γραψεις..
Δε με ρωτησες τι σκεφτομαι ν αγορασω.. με ρωτησες τι μ ενοχλει σε νεα αυτοκινητα απο τα οποια και εννοειται εχω εμπειρια..
Απο ενα αμαξι των χρηματων της x6 περιμενω το λιγοτερο να μη κοπανιεμαι λες εχω καρουλι παντως...
Και τα megane-clio RS τ απερχομενα ημιακαμπτο ειχαν so what.. υπαρχουν και καλοι ημιακαμπτοι σαν εκτελεση,συνδυασμο ανεσης-αποτελεσματικος..εγω εγραψα οτι σε αρκετα μ ενοχλει η συμπεριφορα στις εγκαρσιες π.χ. στα c4 I ας πουμε ειναι λογος απορριψης για εμενα... Κατα τ αλλα τι ωραιο ηχο το vr6 -
Τι να σκεφτω? Συγκρινεις αμαξια που απευθυνοντε σε τελειως διαφορετικο κοινο και ειναι φτιαγμενα για τελειως διαφορετικο σκοπο. Αυτο στα αγγλικα το λενε lack of focus, στα ελληνικα συγχιση.
Χ6 θα αγορασει καποιος (με μεγαλη οικονομικη ανεςη) που θελει να εχει ενα επιβλητικο σπορ SUV με μια γραμμη κουπε. Το τελευταιο πραγμα που θα κοιταξει ειναι η ανεση στο πισω καθισμα (που και λογο της οροφης δεν θα χωρανε ενηλικες).
Αυτος που παει να αγορασει Χ6 δεν προκειται ποτε να σκεφτει να αγορασει γαλλικο αυτοκινητο. Οι αλλες επιλογες του ειναι καποια Καγιεν, Μακαν, Μερσεντες, Αουντι ή ισως ενα Λεξους.
Τωρα τι οδηγας;
-
Συνεκρινα?? Ανεφερα για καθενα ξεχωριστα.. Κρινεις ενα μηχανημα με ψυχρη λογικη βασει των αισθητηριων σου.. απαξιωντας ποσο κανει..
Στ @@ μου που απευθυνεται καθε αμαξι και σε προτρεπω να μην αγοραζεις οτι θεωρεις οτι απευθυνεται σε ΕΣΕΝΑ αλλα αν ΚΑΝΕΙ για εσενα! -
Τι αμαξι οδηγς τωρα;
-
Σορρυ, xantia
-
Εύγε και μπράβο σε όποιον μπαίνει και γράφει τις εντυπώσεις του... Αλίμονο αν είμαστε αχάριστοι. Αρκεί απλά να αναφέρει τι οδηγούσε πριν, ισως και πιο πριν ώστε να βοηθά και περισσότερο.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σορρυ, xantiaΨαχνεις να αγορασεις αλλο ή κανεις φιλολογικη συζητηση?
Δεν ειναι κακο η φιλολογικη συζητηση, την εκανα και εγω πριν 10-15 χρονια αλλα πια δεν εχω χρονο και υπαρχει και κορεσμος με τα αμαξια γενικα.
Τεσπα αυτο που θελω να πω ειναι αγοραζεις bmw γιατι θελει ειναι πισωκινητο αμαξι πολυτελειας...αν ψαχνεις γαλλικη ανεση προφανως και δεν θα την βρεις καθοτι ειναι απο τα λιγοτερο ανετα γερμανικα πολυτελειας λογω σκληρων αναρτησεων και runflat. Και το προηγουμενο Χ5 οδηγουσε σαν φορτηγο...
Και για να γυρισουμε στο θεμα μας αν εψαχνα SUV και εκανα πολλα χμ μαλλον σε cRv θα κατεληγα παροτι ακριβο γιατι καλοφτιαγμενο φαινεται και καλο εξοπλισμο εχει και το ατου των 1.6. Συν η αξιοπιστια της Honda.Μπορει να μου πει καποιος ποση ηταν η καλη προσφορα για τον 160 και με τι εξοπλισμο το ειχαν;
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μπορει να μου πει καποιος ποση ηταν η καλη προσφορα για τον 160 και με τι εξοπλισμο το ειχαν;Βασικα δεν ηταν προσφορα. Αυτη ηταν η τιμη του απο τοτε που ηρθε (ανοιξη 2015) ως τον περασμενο Αυγουστο. Το ειχαν 34.000 ευρω περιπου αρχικη τιμη και με αποσυρση πηγαινε καπου 32.200 ευρω. Ο Σ. εφερνε μονο ενα επιπεδο εξοπλισμου, το Elegance που ειναι αρκετα πλουσιο, εχει στανταρ ABS, VSA, Brake assist, Hill assist, αυτοματο φρεναρισμα με ταχυτητες ως 32 χλμ, 8 αεροσακκους, αυτοματους υαλοκαθαριστηρες, αυτοματους προβολεις, ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος - πισω αυτοματης ανοδου και καθοδου, μπεκακια για πλυσιμο προβολεων, 7αρα οθονη αφης με λειτουργικο android, mirror link και θυρες usb και hdmi, θερμαινομενους και ηλεκτρικα ανακλινομενους καθρεφτες, start button, λειτουργια start/stop, εμπρος θερμαινομενα καθισματα, αυτοματο διζωνικο κλιματισμο, συναγερμο, αισθητηρες παρκαρισματος εμπρος - πισω, καμερα οπισθοπορειας, δερματινο τιμονι και λεβιε ταχυτητων και προβολακια ομιχλης. Καποια στιγμη μεσα στον Αυγουστο εφερε και αλλες εκδοσεις του αυτοκινητου (την πιο πλουσια Executive, την Elegance με το αυτοματο 9αρι κιβωτιο της ZF και τις μπροστοκινητες εκδοσεις με τα 120 αλογα) και ταυτοχρονα ανατιμολογησε το CRV AWD Elegance με τα 160 αλογα στα 36.000 ευρω και με αποσυρση στα 34.800 περιπου. Πιθανοτητα να αυξηθηκε η εργοστασιακη του τιμη 10%, πιθανοτητα να το ακριβυνε ο Σ. για περισσοτερο κερδος και για να 'χωρεσει' στον τιμοκαταλογο αναμεσα στο Civic και στο CRV το νεο HRV που ερχεται τον Οκτωβριο 90%. Οποιος προλαβε και το πηρε με τα 32.000 εκανε μια πολυ καλη αγορα. Τωρα με τα σχεδον 35.000 με αποσυρση ειναι αλμυρουτσικο αρκετα. Και μονο που σκεφτεσαι οτι πληρωνεις 3 χιλιαρικα κερατιατικα ενω μπορουσες να το παρεις φθηνοτερα 2 μηνες πριν, σε ξενερωνει...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Το ρώτησα wantone! O πωλητής μου είπε ότι η προσφορά δεν αφορά καμία σειρά Χ!
Τα χρήματα υπάρχουν, αλλά έχω βάλει κι εγώ ένα όριο που λέω ως εδώ...
Η προηγούμενη Χ1 20d είχε αρχική 35k και μετά αφαιρούσες και την απόσυρση και την όποια έκπτωση. Εάν η νέα έπαιζε σε αυτά τα δεδομένα θα την είχα κλείσει ήδη! Αλλά η νέα 20d ξεκινά από 43...To Q3 1.4 το κοίταξες; Το οδηγησα και είναι πολύ ωραιο αμαξι. Οκ όχι ντηζελ αλλα τα αλλα τα εχει που ψάχνεις. Σιγουρα την δυναμη την εχει και επισης είναι αρκετα οικονομικο για βενζινη. Το μειον είναι ότι δεν εχει μεγαλη εκπτωση αλλα και παλι θα σου βγει κατω από 30. Προσωπικα αν το βοηθουσαν λιγο και επεφτε κατω από τα 27 θα το επερνα με κλειστα τα ματια.
To Q3 το έχω εξετάσει ενδελεχώς. Γενικά τα Audi καίνε αρκετά. Έβαλα κάτω τις πραγματικές καταναλώσεις και με τη βενζίνη και την κατανάλωση που έχει για τα χιλιόμετρα που εγώ κάνω θα κοστίζει τουλάχιστον ένα χιλιάρικο ακριβότερα το χρόνο σε καύσιμα σε σχέση με ένα diesel. Γι' αυτό το απέκλεισα. Πάντως είναι σίγουρα μέσα στα 3-4 suv που έρχονται πιο κοντά στα θέλω μου...
-
Πως βγαινει κατω απο το 30 το Q3 ;Χωρις επιπλεον εξοπλισμο στην πιο απλη του εκδοση ; Μονο το μεταλλικο χρωμα κανει 800 ευρω...
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
Πως βγαινει κατω απο το 30 το Q3 ;Χωρις επιπλεον εξοπλισμο στην πιο απλη του εκδοση ; Μονο το μεταλλικο χρωμα κανει 800 ευρω...λευκο χειροκινητο με αποσυρση στα 29 το εβγαλε χωρις καμμια επιπλεον εκπτωση (που εχει το Α3). Μου ειπαν τον Σεπτεμβρη θα ειχαν ετοιμοπαραδοτα αλλα δεν ρωτησα τωρα αν κατεβασαν καθολου την τιμη. Παντως οπως ειπα το αμαξι με την βενζινη 150 ιππους μου φανηκε εκπληκτικα καλο και πολυ δυνατο. Ποιοτητα εσωτερικου σουπερ.
-
και ξαναλεω στην πιο απλη του εκδοση...
-
Ο χρήστης drenie έγραψε:
και ξαναλεω στην πιο απλη του εκδοση...Το νέο σας αυτοκίνητο
Q3 1.4 TFSI CoD ultra (150hp) 6 ταχύτητες 8UGA6C 28.300,00
Εξωτερικό χρώμα
Λευκό Cortina B4B4 0,00
Απόχρωση εσωτερικού
μαύρο-μαύρο / μαύρο-μαύρο / μαύρη /\par ασημί lunar FZ
Προαιρετικός εξοπλισμός
Sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι 3\par ακτίνων Q σχεδίασης 1XW 0,00
Ηχοσύστημα MMI radio 8AL 0,00
Bluetooth interface 9ZX 0,00
Εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ή 100.000km EA8 0,00
Πακέτο εξοπλισμού Comfort WCG 1.420,00
Ενδεικτική λιανική τιμή (χωρίς φόρο πολυτελείας) 29.720,00
Φόρος πολυτελείας ΑΠΟΣΥΡΣΗ -960,00
Ενδεικτική τελική τιμή*
Πινακίδες – Τέλη κυκλοφορίας 550
Έξοδα προετοιμασίας
Σύνολο 29.310,00Εγγύηση μηχανικά/ηλεκτρικά μέρη: 5 έτη ή 100.000km – Βαφή: 3 έτη – Αντισκ. Προστασία: 12 έτη
Οδική βοήθεια: 2 έτη- Τιμή βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου κατά την ημερομηνία επίδοσης της προσφοράς
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ
Βασικός εξοπλισμός
Μοντέλο „Q3 1.4 TFSI CoD ultra (150hp) 6 ταχύτητες“Κανονικές απολήξεις εξάτμισης 0P0 Πατάκια εμπρός και πίσω 0TD Electronic stabilization program (ESP) 1AZ Ρεζέρβα ανάγκης 1G9 Δερμάτινο τιμόνι 4 ακτίνων 1MR Γρύλος ανύψωσης 1S1 Φαρμακείο και προειδοποιητικό τρίγωνο 1T3 Ενισχυμένοι προφυλακτήρες 2K1 Πλαστικό κάλυμμα ακμής φόρτωσης 2P1 Αναγραφή μοντέλου/κυβισμού 2Z1 Προεγκατάσταση παιδικού καθίσματος\par ISOFIX στα πίσω καθίσματα με Top Tether 3B3 Ζώνη 3 σημείων για το κεντρικό κάθισμα\par πίσω 3C7 Αφαιρούμενο κάλυμμα χώρου αποσκευών 3GD Μηχανική ρύθμιση ύψους καθίσματος\par οδηγού-συνοδηγού 3L3 Αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος 3NZ Ράγες οροφής σε μαύρη απόχρωση 3S2 Κανονικό κάθισμα, εμπρός δεξιά 3SB Κανονικό κάθισμα, εμπρός αριστερά 3TB Ξεκλείδωμα πόρτας χώρου αποσκευών από το\par εξωτερικό του αυτοκινήτου 4E0 Αντιθερμικά τζάμια (πράσινα) 4GF Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό χωρίς\par safe lock 4I2 Αντιθαμβωτικός εσωτερικός καθρέπτης 4L2 Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού 4UE Πλευρικοί αερόσακοι και αερόσακοι\par κεφαλής εμπρός 4X3 Πακέτο αλουμινίου με πλαίσιο οροφής και\par παραθύρων σε ανοδειωμένο αλουμίνιο 4ZB Πίσω σπόιλερ 5J1 Διακοσμητικά στοιχεία εσωτερικού σε\par ασημί Monometallic 5MA Βασική στήριξη πίσω πόρτας 5NC Εξωτερικός καθρέπτης δεξιός (μεγάλο\par οπτικό πεδίο), κυρτός 5RU Αριστερός εξωτερικός καθρέπτης:\par ασφαιρικός 5SL Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός 6E3 Εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του\par αμαξώματος 6FA Υφασμάτινη εσωτερική επένδυση ουρανού 6NJ Κάλυμμα πατώματος χώρου αποσκευών 6SS Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί\par καθρέφτες 6XC Immobilizer 7AA Επιλογέας ταχυτήτων (λαβή και άνω μέρος) 7F9 Ένδειξη πίεσης ελαστικών 7K1 Σύστημα Start/stop 7L6 Πλασικά διακοσμητικά καλύματα θυρών 7M0 Προδιαγραφές καυσαερίων EU6 plus 7MM Προβολείς Xenon Plus (25W) με φώτα\par ημέρας τεχνολογίας LED 8IH Φώτα ημέρας 8K4 Πλυστικό σύστημα παρμπρίζ 8N1 Δυναμική αυτόματη ρύθμιση δέσμης φανών 8Q3 Παθητικά ηχεία 8RX Πίσω φωτιστικά σώματα 8SA Πίσω φώτα ομίχλης 8TB Ηχοσύστημα Audi chorus 8UA Κόρνα 2 τόνων 8Y1 Πακέτο καπνιστή 9JC Υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας εμπρός & πίσω\par θέσεων 9P8 Υπολογιστής ταξιδίου με σύστημα\par υπόδειξης οικονομικής οδήγησης\par (Efficiency Program) 9Q7 Πρίζα 12V 9Z0 Ζάντες αλουμινίου χυτές 7J x 17, σε\par σχέδιο 10-ακτίνων, με ελαστικά 235/55 R\par 17 C2M Μηχανικός κλιματισμός KH6 Επένδυση καθισμάτων σε ύφασμα Initial N0L Κάλυμμα μηχανής NM1 Ελαστικά 235/55 R17 99V με μειωμένη\par αντίσταση κύλισης Q37 Μεγαλύτερα διαστήματα Service QG1 Σύστημα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών QH1 Εσωτερικός φωτισμός QQ0 Εργοστασιακός κωδικός U1A Υποδοχή AUX-IN UF2 Υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα UG1 Ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο UH1
Συνημμένα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο „Q3 1.4 TFSI CoD ultra (150hp) 6 ταχύτητες“max. Leistung max. Drehmoment Hubraum 1.395 cm³ Bohrung x Hub 74,5 x 80,0 Verdichtung 10 : 1 Super bleifrei 95 ROZ B Emissionsklasse EU6 204 Beschleunigung 0-100 km/h 9,2 s VDA-Quadermessung 460/1365 Tankvolumen ca. 64 l gebremst bei 8% Steigung - gebremst bei 12% Steigung 1.800 ungebremst 730 80 Dachlast 75 Generator 140 A Versicherungsklasse Haftpflicht 18 Versicherungsklasse Vollkasko 20 Versicherungsklasse Teilkasko 24
-
Καλημέρα!
Να σας θυμίσω ότι το παρον θρεντ αφορά το Honda CR-V. -
ναι εχεις δικιο... Συγνωμη. Απλα οταν λεμε τελικες τιμες αυτοκινητου θα ηθελα να λεμε και τα επιπεδου εξοπλισμου , πχ μεταλλικο χρωμα , αισθητηρες παρκαρισματος ,οπως ανιστοιχα ανεφερε ο geiasou . Για να μπορουμε να συγκρινουμε με τον ανταγωνισμο τι προσφερει καθε εταιρεια και σε τι τιμη.
Και παλι sorry.
-
Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη! Θα σας ενδιέφερε να ανοίξουμε ένα θρεντ περί Suv - crossover και να κάνετε τις συγκρίσεις εκεί;
-
Ναι νομιζω οτι θα ηταν πολυ ωραιο thread !
Και θα παρακαλουσα να γινομαστε λιγο πιο αναλυτικοι οταν μιλαμε για τελικες τιμες.
Δεν πειραζει αν καποιος δεν εβαλε καποια εξτρα που καποιος αλλος τα θεωρει απαραιτητα επειδη θα ανεβαινε πολυ το κοστος αποκτησης , ουτε πειραζει αν αντιστοιχα καποιος αλλος βαλει οσα πιο πολλα εξτρα μπορει ακομα και αν ξεπερασει κατα πολυ το αρχικο του ποσο.
Δεν ειμαστε εδω για να την πουμε/κραξουμε ο ενας στον αλλον. Ειμαστε εδω για να μοιραστουμε αποψεις και γνωμες και για να καταλαβουμε πιο αμεσα τι παιζει απο τιμες πριν να αρχισουμε να τρεχουμε σε ολες τις αντιπροσωπειες.
Honda CR-V 2015