Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 416
    • 417
    • 418
    • 419
    • 420
    • 472
    • 473
    • 418 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53777
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingstonian last edited by

      αν θελουμε να ειμαστε δικαιοι πρεπει να παραδεχτουμε οτι τα μηδενικα τελη ηταν αδικο καθεστως...
      απο την στιγμη που χρησιμοποιεις ενα δημοσιο αγαθο (δρομο) εχεις υποχρεωση να συνεισφερεις...

      και για οσους θα πουνε για το CO2 εγω θα πω για τα μικροσωματιδια και τα στουμπωμενα ντιπιεφ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman7 last edited by

        Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
        Φρέσκες καυτές ειδήσεις.Ο Βαρουφάκης προανήγγειλε 1. μέσα στους επόμενους μήνες αλλαγή στη φορολόγηση των καυσίμων(πετρέλαιο-diesel) http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=707549

        Το 1 που το διάβασες ακριβώς;
        Τυχόν άυξηση του diesel που θα οδηγούσε τις τιμές μεταφορικών και συνακόλουθα αγαθων;
        Δεν θεωρώ ότι είναι λύση εκτός αν και τα 2 καύσιμα εξισωθούν αλλά δωθεί δικαίωμα έκπτωσης του ΦΠΑ ως παραγωγική δαπάνη από τους επαγγελματίες (όχι οτι πάλι δεν θα αυξήσουν κάποιοι τα μεταφορικά)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

          Φρέσκες καυτές ειδήσεις.Ο Βαρουφάκης προανήγγειλε 1. μέσα στους επόμενους μήνες αλλαγή στη φορολόγηση των καυσίμων(πετρέλαιο-diesel) http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=707549

          Το 1 που το διάβασες ακριβώς;
          Τυχόν άυξηση του diesel που θα οδηγούσε τις τιμές μεταφορικών και συνακόλουθα αγαθων;
          Δεν θεωρώ ότι είναι λύση εκτός αν και τα 2 καύσιμα εξισωθούν αλλά δωθεί δικαίωμα έκπτωσης του ΦΠΑ ως παραγωγική δαπάνη από τους επαγγελματίες (όχι οτι πάλι δεν θα αυξήσουν κάποιοι τα μεταφορικά)

          *Σε δύο εβδομάδες θα καταλήξει το υπουργείο Οικονομικών στο θέμα της φορολόγησης αυτοκινήτων καθώς ο Γιάνης Βαρουφάκης είπε ότι μετά το «άνοιγμα» του θέματος θα ακολουθήσει διαβούλευση με τους παράγοντες της αγοράς.

          Η πρώτη συνάντηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Παρασκευή.

          Βάσει των σκέψεων που υπάρχουν στο υπουργείο Οικονομικών είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο αλλαγών στη φορολόγηση μικρών ΙΧ αντιρρυπαντικής τεχνολογίας καθώς δεν απέκλεισε να υπάρξουν αλλαγές και στο καθεστώς απαλλαγών από τα τέλη κυκλοφορίας για τα ΙΧ αυτής της κατηγορίας.

          Βάση για τη φορολόγηση αναμένεται να αποτελέσει πλέον η εργοστασιακή τιμή για την οποία από το υπουργείο Οικονομικών εξετάζουν να ορίζεται όχι από τις εταιρείες αλλά από τον μέσο όρο των τιμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

          Ο κ. Βαρουφάκης άφησε ανοιχτό, τέλος, το ενδεχόμενο να υπάρξει αλλαγή στη φορολογία των καυσίμων χωρίς να διευκρινίζεται αν αυτό θα γίνει τώρα ή αργότερα μέσα στο έτος.*

          Πηγή 1

          Πηγή 2

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coyote last edited by

            που σημαίνει ότι θα πληρώσουν όλοι
            Απλά εμέις που πληρώναμε θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jlian last edited by

              Προβλέπω οτι οι ιδιοκτήτες σχετικά καινούργιων μικρομεσαίων αυτοκινήτων θα πληρώσουν τουλάχιστον τα διπλά. Οι δε κάτοχοι υψηλής εμπορικής αξίας θα ξεσκιστούν

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                αν θελουμε να ειμαστε δικαιοι πρεπει να παραδεχτουμε οτι τα μηδενικα τελη ηταν αδικο καθεστως...
                απο την στιγμη που χρησιμοποιεις ενα δημοσιο αγαθο (δρομο) εχεις υποχρεωση να συνεισφερεις...

                και για οσους θα πουνε για το CO2 εγω θα πω για τα μικροσωματιδια και τα στουμπωμενα ντιπιεφ..

                Σε γενικές γραμμές τα μηδενικά τέλη ειναι άδικο καθεστώς. Ειναι αυτό όμως που ισχύει στις περισσότερες χώρες.
                Επισης ειναι αυτό που μέχρι τώρα ισχύει εδώ. Εγώ που για δεύτερο αυτοκίνητο της οικογένειας πήρα φιέστα εκομπουστ φέτος και κατα ενα βαθμό η επιλογή του έναντι κάποιου μικρότερου ήταν το μηδενικό τέλος τι είμαι μαλ ;
                Μην απαντήσεις η ερώτηση ήταν ρητορικη
                Επισης το αυτοκίνητο δεν έχει φίλτρο pdf και ντιζελομικροσωματιδια.
                Ο περιβαλλοντολογικος φόρος για παλιά αυτοκινητα σε σε συνδυασμό με κατάργηση της αποσυρσης τι ειναι; Οποίος έχει παλιό αυτοκίνητο να το βάλει στον πάτο του δηλαδή;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Πολλοι αγορασαμε 2λιτρα επειδη το καθεστως ηταν αλλο, αλλοι αγορασαν παραπανω κυβικα, με την ιδια λογικη εμεις/εκεινοι ειμαστε μαλ@? Καλως η κακως τι ισχυει οταν παιρνεις ενα αυτοκινητο δεν σημαινει πως θα ισχυει για παντα.
                  Απο εκει και περα δεν ξερω για αμαξια 20ετιας αλλα βλεπεις κατι σαραβαλα του 80 στους δρομους και λες ο χριστος και η παναγια...Αυτα επρεπε να εχουν σταματησει να υπαρχουν εδω και παρα πολλα χρονια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aikibill last edited by

                    Για να μην πω ότι το υπουργείο δεν έχει πει τι εννοεί παλιό αυτοκίνητο.
                    Καθίστε λοιπόν μην πετάξει τίποτα ότι ειναι κάτω απο euro5 και τον πιει ο κοσμάκης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
                      Πολλοι αγορασαμε 2λιτρα επειδη το καθεστως ηταν αλλο, αλλοι αγορασαν παραπανω κυβικα, με την ιδια λογικη εμεις/εκεινοι ειμαστε μαλ@? Καλως η κακως τι ισχυει οταν παιρνεις ενα αυτοκινητο δεν σημαινει πως θα ισχυει για παντα.
                      Απο εκει και περα δεν ξερω για αμαξια 20ετιας αλλα βλεπεις κατι σαραβαλα του 80 στους δρομους και λες ο χριστος και η παναγια...Αυτα επρεπε να εχουν σταματησει να υπαρχουν εδω και παρα πολλα χρονια.

                      Καλα επειδή απο αυτά που λες σε κόβω να έχεις μερσεντες 2000cc περίμενε να δεις εσύ πίτσα που θα φας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                        Πολλοι αγορασαμε 2λιτρα επειδη το καθεστως ηταν αλλο, αλλοι αγορασαν παραπανω κυβικα, με την ιδια λογικη εμεις/εκεινοι ειμαστε μαλ@? Καλως η κακως τι ισχυει οταν παιρνεις ενα αυτοκινητο δεν σημαινει πως θα ισχυει για παντα.
                        Απο εκει και περα δεν ξερω για αμαξια 20ετιας αλλα βλεπεις κατι σαραβαλα του 80 στους δρομους και λες ο χριστος και η παναγια...Αυτα επρεπε να εχουν σταματησει να υπαρχουν εδω και παρα πολλα χρονια.

                        Καλα επειδή απο αυτά που λες σε κόβω να έχεις μερσεντες 2000cc περίμενε να δεις εσύ πίτσα που θα φας

                        Μπα, απο μας τα παιρνουν ηδη παρα πολυ καλα, δεν θα ρισκαρουν να παρουν τα @@ στο τελος. Εγω προβλεπω η να κρατανε τα ιδια που δινουμε ηδη και να αυξησουν αυτα που δινουν οι πιο κατω και οι πιο πανω οποτε δεν θα αλλαξει για εμας τπτ η να αυξησουν τα πιο κατω και τα πιο πανω και να μειωσουν εμας λιγο. Κατι αλλο δεν βλεπω.
                        Μπορει να ειναι ασχετοι αλλα αυτη την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο θελουν χρηματα στα ταμεια και αυτοι που δινουν ελαχιστα ειναι οσοι εχουν μικρου κυβισμου οποτε λογικο να κοπανησουν εκεινους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tolis26 last edited by

                          Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
                          Πολλοι αγορασαμε 2λιτρα επειδη το καθεστως ηταν αλλο, αλλοι αγορασαν παραπανω κυβικα, με την ιδια λογικη εμεις/εκεινοι ειμαστε μαλ@? Καλως η κακως τι ισχυει οταν παιρνεις ενα αυτοκινητο δεν σημαινει πως θα ισχυει για παντα.
                          Απο εκει και περα δεν ξερω για αμαξια 20ετιας αλλα βλεπεις κατι σαραβαλα του 80 στους δρομους και λες ο χριστος και η παναγια...Αυτα επρεπε να εχουν σταματησει να υπαρχουν εδω και παρα πολλα χρονια.

                          Υπαρχουν ομως και αυτοκινητα 20ετιας αριστα συντηρημενα..δεν μπορουν ολοι να αλλαζουν αυτοκινητα εστω και σε 20 χρονια..
                          Εδω πρεπει να λειτουργουν σωστα τα κτεο,αλλα στο ελλαδισταν τιποτα δεν λειτουργει....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            δε νομίζω ότι τους νοιάζει
                            αφου τώρα εγω έδινα 1100 ευρώ γιατί λυπόμουν να το χαρίσω.
                            Φέτος θα δώσω 800

                            Ξέρεις γιατί δε πιστεύω ότι καταλαβαίνουν τι γίνεται.
                            Γιατί πολύ απλά δεν έχουν αναλύσει τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια.
                            Από τη μία λένε να αυξήσουν το φόρο πολυτελείας και από την άλλη να ρίξουν τα τεκμήρια.
                            Πως γίνεται αυτό... στα ίδια καταλλήγεις πάλι. Αλλά έιναι λίγο καλύτερο για το αμάξι πενταετίας ίσως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tolis26 last edited by

                              Ο χρήστης jlian έγραψε:
                              Προβλέπω οτι οι ιδιοκτήτες σχετικά καινούργιων μικρομεσαίων αυτοκινήτων θα πληρώσουν τουλάχιστον τα διπλά. Οι δε κάτοχοι υψηλής εμπορικής αξίας θα ξεσκιστούν

                              Αυτος ειναι και ο σκοπος της κυβερνησης...Καταργηση της μικρομεσαιας Ταξης γενικοτερα...
                              Δυστυχως θα καταντησουμε ΠΡΩΗΝ ανατολικο μπλοκ,γιατι τωρα εκει εχουν αναπτυξη...
                              Πλεον εκτος απο τα διλιτρα,θα ειναι ονειρο θερινης νυκτος και οι downsizing κινητηρες(tsi,fiat 0.9, κ.τ.λ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Βασικά όσο αφορά την φορολόγηση του καινούργιου βαση εργοστασιακής τιμής και όχι βαση κυβικών δεν υπάρχει άνθρωπος να μην συμφωνήσει ότι ειναι λογικοτερη και δικαιότερη.
                                Γιατι δεν μένουν εκεί και πανε να εξοργίσουν τον κοςμο με αλλαγές στους κανόνες του παιχνιδιού ενώ το παιχνίδι ειναι εν εξέλιξη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kingstonian last edited by

                                  τι εγραφε καποτε η ΙΣΚΡΑ...
                                  κομματι συνιστωσας του ΣΥΡΙΖΑ να μην ξεχνιομαστε
                                  το κειμενο επι κυβερνησεως τοτε ΝΟΥΔΟΥ
                                  http://www.iskra.gr/index.php?option=co ... Itemid=183

                                  ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 'ΠΡΑΣΙΝΕΣ' ΠΟΝΗΡΙΕΣ ΓΙΑ... 'ΠΡΑΣΙΝΗ' ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΟΜΗ!

                                  Του ΜΑΞΙΜΟΥ ΜΠΟΛΑ

                                  Η κυβέρνηση της Ν.Δ λίγο πριν τις εθνικές εκλογές του 2009 είχε προχωρήσει στη νομοθέτηση του μέτρου της «απόσυρσης» των αυτοκινήτων, προχωρώντας παράλληλα στην εξωφρενική αύξηση των τελών κυκλοφορίας 50%-500%, για τα αυτοκίνητα που θα είχαν ταξινομηθεί μέχρι 31/12/2004. Για τα αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί από 01/01/2005 και εντεύθεν προέβλεπε μια μικρή μείωση της τάξης του 15% -25%.

                                  Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ερχόμενη στην εξουσία και πονηρά σκεπτόμενη ακύρωσε το μέτρο της απόσυρσης, αλλά κράτησε τα εξοντωτικά τέλη κυκλοφορίας, για καθαρά εισπρακτικούς λόγους. Αυτό όμως το κοινωνικά άδικο και εκδικητικό μέτρο, για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων ΙΧ, ξεσήκωσε γενική κατακραυγή και δυσφορία, με αποτέλεσμα εκατοντάδες χιλιάδες οδηγούς να οδηγηθούν σε μαζικές καταθέσεις πινακίδων.

                                  Η κυβέρνηση πονηρά σκεπτόμενη και πάλι -και στη λογική του Χότζα-, προχωρά με τις εξαγγελίες για τα τέλη του 2011 στη μείωση κατά 20-40% των τελών για τα αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί μέχρι 31/12/2004 (αφού βέβαια είχε αφήσει την αύξηση της Ν.Δ 50-500%), για να καταλαγιάσει την οργή του κόσμου.

                                  Ταυτόχρονα όμως προχωρά σε νέα φοροαρπαχτικά μέτρα σε βάρος των ιδιοκτητών αυτοκινήτων και του κοινωνικού συνόλου όπως:

                                  1.Αύξηση 10% στα υφιστάμενα τέλη κυκλοφορίας φορτηγών ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης καθώς και στα λεωφορεία. Αυτό είναι βέβαιο, ότι θα επιβαρύνει το κόστος των εισιτηρίων και τα τιμολόγια μεταφοράς εμπορευμάτων.

                                  2.Αυξάνει κατά 25-80% περίπου τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν από 01/01/2005, έως και αυτά που θα ταξινομηθούν μέχρι την 31/12/2110 , ξεπερνώντας κατά πολύ την μικρή περσινή μείωση.

                                  1. Επιβαρύνσεις έρχονται όμως και για τα υβριδικά αυτοκίνητα, κόντρα στην παγκόσμια τάση πριμοδότησης των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων (για την προστασία του περιβάλλοντος) και κόντρα βέβαια στις εξαγγελίες και τη φιλοσοφία της υπουργού περιβάλλοντος κ.Μπιρμπίλη. Τώρα και τα υβριδικά αυτοκίνητα που θα αγορασθούν μετά την 01/01/2011 θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ο κάτοχος ενός υβριδικού αυτοκινήτου (π.χ Honda Insight), είχε μέχρι σήμερα σχεδόν μηδενική επιβάρυνση για τέλη κυκλοφορίας (3€ για το σήμα),όπως και για όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα μέχρι 1929 κυβικά εκατοστά. Τώρα η αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου μετά την 01/01/2011, συνεπάγεται τέλη κυκλοφορίας 80,8 ευρώ.

                                    Είναι ολοφάνερο από όλα τα παραπάνω ότι ο στόχος των εξαγγελιών για τα καινούργια τέλη είναι μία ακόμα φορο«αρπαχτή» από τους κατόχους αυτοκινήτων. Αποκαλυπτική των συνολικών επιβαρύνσεων εξ'άλλου είναι η πρόβλεψη του μνημονίου για είσπραξη επιπλέον εσόδων ύψους 400 εκατ. ευρώ το 2011απο την καθιέρωση των πράσινων τελών.

                                    Η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει να είναι 'υποτακτικός' της Τρόικας και να λειτουργεί σαν φοροεισπράκτορας σε βάρος των πολιτών της χώρας. Να σταματήσει να προσπαθεί με πονηριές να κοροϊδεύει τον κόσμο προς όφελος του κατεστημένου στο χώρο της αγοράς του αυτοκινήτου. Να αποσύρει άμεσα τις εξαγγελίες για τα πράσινα τέλη που επιβαρύνουν το σύνολο των κατόχων αυτοκινήτων αλλά και την κοινωνία ολόκληρη. Να προχωρήσει άμεσα στη μείωση των τελών κυκλοφορίας των κατόχων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν μέχρι 31/12 2004 και να τους επιστρέψει αυτά που τους «έκλεψε» το 2009. Όχι μόνο να μην προχωρήσει σε καμιά αύξηση για τους υπόλοιπους, αλλά αντίθετα να προχωρήσει σε μειώσεις για κάποιες κατηγορίες οχημάτων (μοτοποδήλατα, μηχανές, αυτοκίνητα μικρού κυβισμού κ.λ.π.) και κατόχων οχημάτων (ανέργων, ατόμων με αναπηρία κ.α). Θα πρέπει να προχωρήσει σε έναν σχεδιασμό μεσοπρόθεσμο που θα στοχεύει στη βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, που δεν θα επιβαρύνει άλλο το περιβάλλον, θα εξοικονομεί ενέργεια, θα βοηθά την ανάπτυξη της χώρας και θα στηρίζει την κοινωνία. Σ'ένα σχεδιασμό που θα υπηρετεί τους πολίτες και όχι τα μεγάλα κατασκευαστικά ιδιωτικά συμφέροντα και τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αν δεν μπορεί, άς φύγει. Δεν τους αντέχει άλλο ο κόσμος!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tpapo last edited by

                                    Συντροφοι πολυ φοβαμαι όπως πολλοι βεβαια γραψατε, ότι τζαμπα 'χαρηκαμε' εμεις οι πονεμενοι δηλαδη ,γιατι ειπαμε κατι αλλοι (τουρμπατοι-κομπρεσερατοι-wankelatoi κ.τ.λ, την ειπα τη κακία ε )τους βολευει όπως ειναι (300 για το Α4 1.8TQ σε 3ο stage με 350+ αλόγατα και να πατε να μαμηθειτε οι υπόλοιποι ...) σκουζουν τωρα στα τσοντοκάναλα μην και γινει τιποτα, σκουζουν και τα παπαγαλάκια μαζί για τη 'φωτιά στα τελη και στα καυσιμα'
                                    Στο θεμα μας τωρα, ο Γιανης δεν εχει καταλαβει ποια ειναι η τρεχουσα εμπορικη αξια ενος ιχ και την διαφορα της με την εργοστασιακή ή την λιανική τιμή πώλησης ,απλά δεν τον έχει απασχολήσει ,δεν τον απασχολεί και δεν τον νοιαζει ,απλά τον ετσουξε που η αγελάδα που αρμεγαν ( μεγαλα κυβικά )και οι προηγούμενοι καραγκιόζηδες** ΣΤΕΡΕΨΕ ** και κατι πρεπει να γινει να μαζέψουμε κανα φραγκο απο τους μαμακες
                                    Τα 'τσακαλια' στο Υπ.Οικ ( γιατί καποιοι γνωριζουν τα θεματα αυτά ..) ΑΛΛΑ σιγα μη καθησουν να φτιαξουν νεες ΒΔ ,να γράψουν sql ,να σχεδιάσουν Queries και πίνακες με συντελεστες απομείωσης κ.τ.λ ,επιπροσθέτως να συνεργαστουν με το Υπ.Συγκ. ( αλλο μπορδελο αυτό ) για να προκύψει ενα δικαιο συστημα ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ που επιθυμούμε χρόνια τώρα εμείς οι πονεμένοι ,όχι όλοι έτσι
                                    Εδω το Ε1 που ετοιμο ηταν απο τον Χαρη το εχουν κανει μπαχαλο προσπαθωντας να εισαγουν καποια νεα πεδία στη ΒΔ και στη φόρμα 4 μήνες τωρα και πάλι δεν λειτουργει σωστα ,τι να λεμε τωρα...
                                    Απλά θα βαλουν ενα χαρατσι στα μικρα μηδενικων ρυπων (

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jackdaniels last edited by

                                      Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cctop last edited by

                                        Κατ'αρχάς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας αλλά αφού υπάρχουν, το νέο νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό εκτός από το νέο χαράτσι (περιβαλλοντολογικό) που θα προβλέπεται για τα παλαιά αυτοκίνητα μιας και αυτά τα κατέχουν άνθρωποι φτωχοί κατά βάσει που δεν μπορούν να αγοράσουν νέο αμάξι. Και δεν μπορεί να απαλλάσσονται εντελώς κάποιοι και άλλοι όχι. Σήμερα υπάρχουν αμάξια των 80.000 ευρώ που εκπέμπουν λιγότερο από 100 CO2 και δεν πληρώνουν τέλη. Αυτό είναι απαράδεκτο. ΤΟ σωστό είναι αυτό που προωθεί το υπουργείο. Τέλη ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου που θα αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και όχι σύμφωνα με τα κυβικά. Φυσικά όλα γίνονται κυρίως για το χρήμα που χρειάζεται το κράτος. Οι περισσότεροι στράφηκαν σε αμάξια με κάτω από 100CO2 για να μη πληρώνουν τέλη και αυτά ήταν κυρίως diesel και μάλιστα ακριβά. To κράτος είδε πως έτσι χάνει έσοδα οπότε τώρα θα τους βάλει να πληρώσουν τέλη και θα αυξήσει και την τιμή του diesel καυσίμου και αυτό θα έπρεπε να το περιμένουν όλοι αφού στην Ελλάδα είμαστε. Και εάν συνεχίσουν τα diesel να πουλανε περισσότερο, θα δείτε που θα γίνει όπως στην Ευρώπη όπου το καύσιμο diesel είναι ακριβότερο από την βενζίνη. Και μπορεί το diesel στα νεα αμαξια να μολύνει λιγότερο από τη βενζίνη αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          edmond last edited by

                                          Ο χρήστης cctop έγραψε:
                                          ...αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                                          +1

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης cctop έγραψε:
                                            Κατ'αρχάς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας αλλά αφού υπάρχουν, το νέο νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό εκτός από το νέο χαράτσι (περιβαλλοντολογικό) που θα προβλέπεται για τα παλαιά αυτοκίνητα μιας και αυτά τα κατέχουν άνθρωποι φτωχοί κατά βάσει που δεν μπορούν να αγοράσουν νέο αμάξι. Και δεν μπορεί να απαλλάσσονται εντελώς κάποιοι και άλλοι όχι. Σήμερα υπάρχουν αμάξια των 80.000 ευρώ που εκπέμπουν λιγότερο από 100 CO2 και δεν πληρώνουν τέλη. Αυτό είναι απαράδεκτο. ΤΟ σωστό είναι αυτό που προωθεί το υπουργείο. Τέλη ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου που θα αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και όχι σύμφωνα με τα κυβικά. Φυσικά όλα γίνονται κυρίως για το χρήμα που χρειάζεται το κράτος. Οι περισσότεροι στράφηκαν σε αμάξια με κάτω από 100CO2 για να μη πληρώνουν τέλη και αυτά ήταν κυρίως diesel και μάλιστα ακριβά. To κράτος είδε πως έτσι χάνει έσοδα οπότε τώρα θα τους βάλει να πληρώσουν τέλη και θα αυξήσει και την τιμή του diesel καυσίμου και αυτό θα έπρεπε να το περιμένουν όλοι αφού στην Ελλάδα είμαστε. Και εάν συνεχίσουν τα diesel να πουλανε περισσότερο, θα δείτε που θα γίνει όπως στην Ευρώπη όπου το καύσιμο diesel είναι ακριβότερο από την βενζίνη. Και μπορεί το diesel στα νεα αμαξια να μολύνει λιγότερο από τη βενζίνη αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                                            Ξερω ανθρωπο που πηρε κοντα 500.000ε εφαπαξ απο την ΔΕΗ που δουλευε, εχει 8 ακινητα και μια συνταξη γυρω στα 1800ε τον μηνα και εχει ενα Toyota Corolla του 98 αν θυμαμαι καλα. O απεναντι μου εχει αμαξι 140.000ε στο παρκινγκ χωρις πινακιδες και κυκλοφορει ενα παλιο Citroen του 96 (αυτος απλα δεν θελει να δωσει λεφτα σε σημα). Αυτο που θελω να πω ειναι πως πολλοι ΕΧΟΥΝ απλα επειδη ειτε λογο ηλικιας ειτε λογο ελειψης ενδιαφεροντος δεν αγοραζουν κατι νεο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 420
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 418 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr