Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 425
    • 426
    • 427
    • 428
    • 429
    • 481
    • 482
    • 427 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9635
    77211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coyote last edited by

      δε νομίζω ότι τους νοιάζει
      αφου τώρα εγω έδινα 1100 ευρώ γιατί λυπόμουν να το χαρίσω.
      Φέτος θα δώσω 800

      Ξέρεις γιατί δε πιστεύω ότι καταλαβαίνουν τι γίνεται.
      Γιατί πολύ απλά δεν έχουν αναλύσει τα τέλη κυκλοφορίας και τα τεκμήρια.
      Από τη μία λένε να αυξήσουν το φόρο πολυτελείας και από την άλλη να ρίξουν τα τεκμήρια.
      Πως γίνεται αυτό... στα ίδια καταλλήγεις πάλι. Αλλά έιναι λίγο καλύτερο για το αμάξι πενταετίας ίσως

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tolis26 last edited by

        Ο χρήστης jlian έγραψε:
        Προβλέπω οτι οι ιδιοκτήτες σχετικά καινούργιων μικρομεσαίων αυτοκινήτων θα πληρώσουν τουλάχιστον τα διπλά. Οι δε κάτοχοι υψηλής εμπορικής αξίας θα ξεσκιστούν

        Αυτος ειναι και ο σκοπος της κυβερνησης...Καταργηση της μικρομεσαιας Ταξης γενικοτερα...
        Δυστυχως θα καταντησουμε ΠΡΩΗΝ ανατολικο μπλοκ,γιατι τωρα εκει εχουν αναπτυξη...
        Πλεον εκτος απο τα διλιτρα,θα ειναι ονειρο θερινης νυκτος και οι downsizing κινητηρες(tsi,fiat 0.9, κ.τ.λ).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aikibill last edited by

          Βασικά όσο αφορά την φορολόγηση του καινούργιου βαση εργοστασιακής τιμής και όχι βαση κυβικών δεν υπάρχει άνθρωπος να μην συμφωνήσει ότι ειναι λογικοτερη και δικαιότερη.
          Γιατι δεν μένουν εκεί και πανε να εξοργίσουν τον κοςμο με αλλαγές στους κανόνες του παιχνιδιού ενώ το παιχνίδι ειναι εν εξέλιξη;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kingstonian last edited by

            τι εγραφε καποτε η ΙΣΚΡΑ...
            κομματι συνιστωσας του ΣΥΡΙΖΑ να μην ξεχνιομαστε
            το κειμενο επι κυβερνησεως τοτε ΝΟΥΔΟΥ
            http://www.iskra.gr/index.php?option=co ... Itemid=183

            ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: 'ΠΡΑΣΙΝΕΣ' ΠΟΝΗΡΙΕΣ ΓΙΑ... 'ΠΡΑΣΙΝΗ' ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΔΡΟΜΗ!

            Του ΜΑΞΙΜΟΥ ΜΠΟΛΑ

            Η κυβέρνηση της Ν.Δ λίγο πριν τις εθνικές εκλογές του 2009 είχε προχωρήσει στη νομοθέτηση του μέτρου της «απόσυρσης» των αυτοκινήτων, προχωρώντας παράλληλα στην εξωφρενική αύξηση των τελών κυκλοφορίας 50%-500%, για τα αυτοκίνητα που θα είχαν ταξινομηθεί μέχρι 31/12/2004. Για τα αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί από 01/01/2005 και εντεύθεν προέβλεπε μια μικρή μείωση της τάξης του 15% -25%.

            Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ερχόμενη στην εξουσία και πονηρά σκεπτόμενη ακύρωσε το μέτρο της απόσυρσης, αλλά κράτησε τα εξοντωτικά τέλη κυκλοφορίας, για καθαρά εισπρακτικούς λόγους. Αυτό όμως το κοινωνικά άδικο και εκδικητικό μέτρο, για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων ΙΧ, ξεσήκωσε γενική κατακραυγή και δυσφορία, με αποτέλεσμα εκατοντάδες χιλιάδες οδηγούς να οδηγηθούν σε μαζικές καταθέσεις πινακίδων.

            Η κυβέρνηση πονηρά σκεπτόμενη και πάλι -και στη λογική του Χότζα-, προχωρά με τις εξαγγελίες για τα τέλη του 2011 στη μείωση κατά 20-40% των τελών για τα αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί μέχρι 31/12/2004 (αφού βέβαια είχε αφήσει την αύξηση της Ν.Δ 50-500%), για να καταλαγιάσει την οργή του κόσμου.

            Ταυτόχρονα όμως προχωρά σε νέα φοροαρπαχτικά μέτρα σε βάρος των ιδιοκτητών αυτοκινήτων και του κοινωνικού συνόλου όπως:

            1.Αύξηση 10% στα υφιστάμενα τέλη κυκλοφορίας φορτηγών ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης καθώς και στα λεωφορεία. Αυτό είναι βέβαιο, ότι θα επιβαρύνει το κόστος των εισιτηρίων και τα τιμολόγια μεταφοράς εμπορευμάτων.

            2.Αυξάνει κατά 25-80% περίπου τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν από 01/01/2005, έως και αυτά που θα ταξινομηθούν μέχρι την 31/12/2110 , ξεπερνώντας κατά πολύ την μικρή περσινή μείωση.

            1. Επιβαρύνσεις έρχονται όμως και για τα υβριδικά αυτοκίνητα, κόντρα στην παγκόσμια τάση πριμοδότησης των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων (για την προστασία του περιβάλλοντος) και κόντρα βέβαια στις εξαγγελίες και τη φιλοσοφία της υπουργού περιβάλλοντος κ.Μπιρμπίλη. Τώρα και τα υβριδικά αυτοκίνητα που θα αγορασθούν μετά την 01/01/2011 θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ο κάτοχος ενός υβριδικού αυτοκινήτου (π.χ Honda Insight), είχε μέχρι σήμερα σχεδόν μηδενική επιβάρυνση για τέλη κυκλοφορίας (3€ για το σήμα),όπως και για όλα τα υβριδικά αυτοκίνητα μέχρι 1929 κυβικά εκατοστά. Τώρα η αγορά του συγκεκριμένου μοντέλου μετά την 01/01/2011, συνεπάγεται τέλη κυκλοφορίας 80,8 ευρώ.

              Είναι ολοφάνερο από όλα τα παραπάνω ότι ο στόχος των εξαγγελιών για τα καινούργια τέλη είναι μία ακόμα φορο«αρπαχτή» από τους κατόχους αυτοκινήτων. Αποκαλυπτική των συνολικών επιβαρύνσεων εξ'άλλου είναι η πρόβλεψη του μνημονίου για είσπραξη επιπλέον εσόδων ύψους 400 εκατ. ευρώ το 2011απο την καθιέρωση των πράσινων τελών.

              Η κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει να είναι 'υποτακτικός' της Τρόικας και να λειτουργεί σαν φοροεισπράκτορας σε βάρος των πολιτών της χώρας. Να σταματήσει να προσπαθεί με πονηριές να κοροϊδεύει τον κόσμο προς όφελος του κατεστημένου στο χώρο της αγοράς του αυτοκινήτου. Να αποσύρει άμεσα τις εξαγγελίες για τα πράσινα τέλη που επιβαρύνουν το σύνολο των κατόχων αυτοκινήτων αλλά και την κοινωνία ολόκληρη. Να προχωρήσει άμεσα στη μείωση των τελών κυκλοφορίας των κατόχων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν μέχρι 31/12 2004 και να τους επιστρέψει αυτά που τους «έκλεψε» το 2009. Όχι μόνο να μην προχωρήσει σε καμιά αύξηση για τους υπόλοιπους, αλλά αντίθετα να προχωρήσει σε μειώσεις για κάποιες κατηγορίες οχημάτων (μοτοποδήλατα, μηχανές, αυτοκίνητα μικρού κυβισμού κ.λ.π.) και κατόχων οχημάτων (ανέργων, ατόμων με αναπηρία κ.α). Θα πρέπει να προχωρήσει σε έναν σχεδιασμό μεσοπρόθεσμο που θα στοχεύει στη βελτίωση των μέσων μαζικής μεταφοράς, που δεν θα επιβαρύνει άλλο το περιβάλλον, θα εξοικονομεί ενέργεια, θα βοηθά την ανάπτυξη της χώρας και θα στηρίζει την κοινωνία. Σ'ένα σχεδιασμό που θα υπηρετεί τους πολίτες και όχι τα μεγάλα κατασκευαστικά ιδιωτικά συμφέροντα και τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αν δεν μπορεί, άς φύγει. Δεν τους αντέχει άλλο ο κόσμος!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tpapo last edited by

              Συντροφοι πολυ φοβαμαι όπως πολλοι βεβαια γραψατε, ότι τζαμπα 'χαρηκαμε' εμεις οι πονεμενοι δηλαδη ,γιατι ειπαμε κατι αλλοι (τουρμπατοι-κομπρεσερατοι-wankelatoi κ.τ.λ, την ειπα τη κακία ε )τους βολευει όπως ειναι (300 για το Α4 1.8TQ σε 3ο stage με 350+ αλόγατα και να πατε να μαμηθειτε οι υπόλοιποι ...) σκουζουν τωρα στα τσοντοκάναλα μην και γινει τιποτα, σκουζουν και τα παπαγαλάκια μαζί για τη 'φωτιά στα τελη και στα καυσιμα'
              Στο θεμα μας τωρα, ο Γιανης δεν εχει καταλαβει ποια ειναι η τρεχουσα εμπορικη αξια ενος ιχ και την διαφορα της με την εργοστασιακή ή την λιανική τιμή πώλησης ,απλά δεν τον έχει απασχολήσει ,δεν τον απασχολεί και δεν τον νοιαζει ,απλά τον ετσουξε που η αγελάδα που αρμεγαν ( μεγαλα κυβικά )και οι προηγούμενοι καραγκιόζηδες** ΣΤΕΡΕΨΕ ** και κατι πρεπει να γινει να μαζέψουμε κανα φραγκο απο τους μαμακες
              Τα 'τσακαλια' στο Υπ.Οικ ( γιατί καποιοι γνωριζουν τα θεματα αυτά ..) ΑΛΛΑ σιγα μη καθησουν να φτιαξουν νεες ΒΔ ,να γράψουν sql ,να σχεδιάσουν Queries και πίνακες με συντελεστες απομείωσης κ.τ.λ ,επιπροσθέτως να συνεργαστουν με το Υπ.Συγκ. ( αλλο μπορδελο αυτό ) για να προκύψει ενα δικαιο συστημα ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ που επιθυμούμε χρόνια τώρα εμείς οι πονεμένοι ,όχι όλοι έτσι
              Εδω το Ε1 που ετοιμο ηταν απο τον Χαρη το εχουν κανει μπαχαλο προσπαθωντας να εισαγουν καποια νεα πεδία στη ΒΔ και στη φόρμα 4 μήνες τωρα και πάλι δεν λειτουργει σωστα ,τι να λεμε τωρα...
              Απλά θα βαλουν ενα χαρατσι στα μικρα μηδενικων ρυπων (

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jackdaniels last edited by

                Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cctop last edited by

                  Κατ'αρχάς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας αλλά αφού υπάρχουν, το νέο νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό εκτός από το νέο χαράτσι (περιβαλλοντολογικό) που θα προβλέπεται για τα παλαιά αυτοκίνητα μιας και αυτά τα κατέχουν άνθρωποι φτωχοί κατά βάσει που δεν μπορούν να αγοράσουν νέο αμάξι. Και δεν μπορεί να απαλλάσσονται εντελώς κάποιοι και άλλοι όχι. Σήμερα υπάρχουν αμάξια των 80.000 ευρώ που εκπέμπουν λιγότερο από 100 CO2 και δεν πληρώνουν τέλη. Αυτό είναι απαράδεκτο. ΤΟ σωστό είναι αυτό που προωθεί το υπουργείο. Τέλη ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου που θα αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και όχι σύμφωνα με τα κυβικά. Φυσικά όλα γίνονται κυρίως για το χρήμα που χρειάζεται το κράτος. Οι περισσότεροι στράφηκαν σε αμάξια με κάτω από 100CO2 για να μη πληρώνουν τέλη και αυτά ήταν κυρίως diesel και μάλιστα ακριβά. To κράτος είδε πως έτσι χάνει έσοδα οπότε τώρα θα τους βάλει να πληρώσουν τέλη και θα αυξήσει και την τιμή του diesel καυσίμου και αυτό θα έπρεπε να το περιμένουν όλοι αφού στην Ελλάδα είμαστε. Και εάν συνεχίσουν τα diesel να πουλανε περισσότερο, θα δείτε που θα γίνει όπως στην Ευρώπη όπου το καύσιμο diesel είναι ακριβότερο από την βενζίνη. Και μπορεί το diesel στα νεα αμαξια να μολύνει λιγότερο από τη βενζίνη αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    edmond last edited by

                    Ο χρήστης cctop έγραψε:
                    ...αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                    +1

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης cctop έγραψε:
                      Κατ'αρχάς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας αλλά αφού υπάρχουν, το νέο νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό εκτός από το νέο χαράτσι (περιβαλλοντολογικό) που θα προβλέπεται για τα παλαιά αυτοκίνητα μιας και αυτά τα κατέχουν άνθρωποι φτωχοί κατά βάσει που δεν μπορούν να αγοράσουν νέο αμάξι. Και δεν μπορεί να απαλλάσσονται εντελώς κάποιοι και άλλοι όχι. Σήμερα υπάρχουν αμάξια των 80.000 ευρώ που εκπέμπουν λιγότερο από 100 CO2 και δεν πληρώνουν τέλη. Αυτό είναι απαράδεκτο. ΤΟ σωστό είναι αυτό που προωθεί το υπουργείο. Τέλη ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου που θα αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και όχι σύμφωνα με τα κυβικά. Φυσικά όλα γίνονται κυρίως για το χρήμα που χρειάζεται το κράτος. Οι περισσότεροι στράφηκαν σε αμάξια με κάτω από 100CO2 για να μη πληρώνουν τέλη και αυτά ήταν κυρίως diesel και μάλιστα ακριβά. To κράτος είδε πως έτσι χάνει έσοδα οπότε τώρα θα τους βάλει να πληρώσουν τέλη και θα αυξήσει και την τιμή του diesel καυσίμου και αυτό θα έπρεπε να το περιμένουν όλοι αφού στην Ελλάδα είμαστε. Και εάν συνεχίσουν τα diesel να πουλανε περισσότερο, θα δείτε που θα γίνει όπως στην Ευρώπη όπου το καύσιμο diesel είναι ακριβότερο από την βενζίνη. Και μπορεί το diesel στα νεα αμαξια να μολύνει λιγότερο από τη βενζίνη αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                      Ξερω ανθρωπο που πηρε κοντα 500.000ε εφαπαξ απο την ΔΕΗ που δουλευε, εχει 8 ακινητα και μια συνταξη γυρω στα 1800ε τον μηνα και εχει ενα Toyota Corolla του 98 αν θυμαμαι καλα. O απεναντι μου εχει αμαξι 140.000ε στο παρκινγκ χωρις πινακιδες και κυκλοφορει ενα παλιο Citroen του 96 (αυτος απλα δεν θελει να δωσει λεφτα σε σημα). Αυτο που θελω να πω ειναι πως πολλοι ΕΧΟΥΝ απλα επειδη ειτε λογο ηλικιας ειτε λογο ελειψης ενδιαφεροντος δεν αγοραζουν κατι νεο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tpapo last edited by

                        Σύντροφοι ο Γιάννης συναντήθηκε σήμερα με τους εισαγωγείς και στο τελος δήλωσε :' ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗς ΑΛΛΑΖΕΙ και θα υπολογίζεται μΕ Βάση τη λιανική τιμή ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ !! ' Χα χα χα γατάκια τι νομίζατε δηλαδή

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Ε αφού το είπε ο βαρου να κοιμόμαστε ήσυχοι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lleonidas moderator last edited by

                            Ειπώθηκαν κάποια πράγματα στη σημερινή συνάντηση και φαίνεται ότι τέλη καλοκαιριού-αρχές φθινοπώρου θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις.Εξ όσων άκουσα και στις ειδήσεις,η βασική διαφωνία των εμπόρων είναι η πρόθεση για κατάργηση της απόσυρσης.Κατά τα άλλα ο Βαρουφάκης δεσμεύτηκε(και ελπίζουμε να το τηρήσει) ότι δε θα υπάρξει αύξηση τελών στα καινούρια πετρελαιοκίνητα που δε ρυπαίνουν.
                            http://www.newsbeast.gr/financial/arthr ... tokiniton/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              απλά θα πληρώνουν πολλά οι δίλιτροι γιατί είναι αριστερό μέτρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                panosft last edited by

                                Ο χρήστης edmond έγραψε:

                                ...αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                                +1

                                Θα περνάνε ΚΤΕΟ αν δεν αλλαχθεί το DPF; Αν δεν περνάει τότε θα αναγκαστούν να το αλλάξουν ή να πάνε σε ειδικό συνεργείο καθαρισμού DPF που ανάλογα με το πόσο βρώμικο είναι σε χρεώνουν από 150 μέχρι 350 ευρώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης panosft έγραψε:

                                  ...αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                                  +1

                                  Θα περνάνε ΚΤΕΟ αν δεν αλλαχθεί το DPF; Αν δεν περνάει τότε θα αναγκαστούν να το αλλάξουν ή να πάνε σε ειδικό συνεργείο καθαρισμού DPF που ανάλογα με το πόσο βρώμικο είναι σε χρεώνουν από 150 μέχρι 350 ευρώ.

                                  Η θα δινουν ενα 50ε στο ΚΤΕΟ και θα τους περνανε στην Ζουλα...Οπως κανουν και τωρα δλδ...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    ναι αλλά θα αρχίσουν να πιάνουν λίγο λίγο και τοτε παπαλα.....
                                    ολα ειναι θέμα όρεξης για ελεγχους

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      geiasou last edited by

                                      Ρε παιδια αυτοι ειναι χειροτεροι απο τους προηγουμενους. Τα μισα να ισχυσουν απο αυτα που ακουγονται, μιλαμε για γδαρσιμο ανευ προηγουμενου. Ολο τον καιρο μας ελεγαν οτι θα φορολογησουν τον πλουτο. Ποιος ειναι λοιπον ο πλουτος; Τα καινουργια Golf ή τα καινουργια Passat; Γιατι εδω ακουγεται για φορο πολυτελειας απο τις 20.000 η τις 30.000 ευρω εμπορικη τιμη. Αμα ισχυσει κατι τετοιο θα πεσουν και τα τσιμεντα. Θα πρεπει να χτισουν εφοριες για να χωρεσουν οι κατατεθειμενες πινακιδες. Ηδη εχει αρχισει ο κοσμος και βριζει. Διαβαστε σχολια κατω απο το αρθρο.
                                      http://www.protothema.gr/economy/articl ... la-ta-ih-/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Η πραγματικότητα ειναι ότι αν μειώνονταν τα τέλη κυκλοφοριας το κράτος θα κέρδιζε έσοδα γιατι θα μειωνοταν και το εξωφρενικά υψηλό νούμερο αυτοκινήτων σε ακινησία που δεν πληρώνει καθόλου τέλη οπως και τα έσοδα ΦΠΑ απο την ασφάλιση τους,τα καύσιμα τους και ΚΤΕΟ που θα έπρεπε να περάσουν.
                                        Κάτι τέτοιο βέβαια δεν πρόκειται να γίνει ακόμη και αν το θέλησει η κυβέρνηση,θα θεωρηθεί μονομερής ενέργεια απο τους εταίρους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                                          Κατ'αρχάς δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου τέλη κυκλοφορίας αλλά αφού υπάρχουν, το νέο νομοσχέδιο είναι πολύ σωστό εκτός από το νέο χαράτσι (περιβαλλοντολογικό) που θα προβλέπεται για τα παλαιά αυτοκίνητα μιας και αυτά τα κατέχουν άνθρωποι φτωχοί κατά βάσει που δεν μπορούν να αγοράσουν νέο αμάξι. Και δεν μπορεί να απαλλάσσονται εντελώς κάποιοι και άλλοι όχι. Σήμερα υπάρχουν αμάξια των 80.000 ευρώ που εκπέμπουν λιγότερο από 100 CO2 και δεν πληρώνουν τέλη. Αυτό είναι απαράδεκτο. ΤΟ σωστό είναι αυτό που προωθεί το υπουργείο. Τέλη ανάλογα με την αξία του αυτοκινήτου που θα αναγράφεται στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και όχι σύμφωνα με τα κυβικά. Φυσικά όλα γίνονται κυρίως για το χρήμα που χρειάζεται το κράτος. Οι περισσότεροι στράφηκαν σε αμάξια με κάτω από 100CO2 για να μη πληρώνουν τέλη και αυτά ήταν κυρίως diesel και μάλιστα ακριβά. To κράτος είδε πως έτσι χάνει έσοδα οπότε τώρα θα τους βάλει να πληρώσουν τέλη και θα αυξήσει και την τιμή του diesel καυσίμου και αυτό θα έπρεπε να το περιμένουν όλοι αφού στην Ελλάδα είμαστε. Και εάν συνεχίσουν τα diesel να πουλανε περισσότερο, θα δείτε που θα γίνει όπως στην Ευρώπη όπου το καύσιμο diesel είναι ακριβότερο από την βενζίνη. Και μπορεί το diesel στα νεα αμαξια να μολύνει λιγότερο από τη βενζίνη αλλα φανταστείτε τι έχει να γίνει μολις αυτα τα αμάξια αρχίσουν να παλαιώνουν οπότε οι ιδιοκτήτες τους ειδικά στην Ελλάδα δεν θα τους κάνουν και τα προβλεπόμενα σέρβις. Ποιος αλλάζει καταλύτη στα βενζινοκίνητα; Κανείς. Φανταστείτε τι έχει να γίνει με τα diesel σε λίγα χρόνια που θα έχουν κατεστραμμένα DPF φίλτρα. Ποιος θα τα αλλάζει όταν κοστίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ; Θα πεθάνουμε στη μαυρίλα.

                                          Ξερω ανθρωπο που πηρε κοντα 500.000ε εφαπαξ απο την ΔΕΗ που δουλευε, εχει 8 ακινητα και μια συνταξη γυρω στα 1800ε τον μηνα και εχει ενα Toyota Corolla του 98 αν θυμαμαι καλα. O απεναντι μου εχει αμαξι 140.000ε στο παρκινγκ χωρις πινακιδες και κυκλοφορει ενα παλιο Citroen του 96 (αυτος απλα δεν θελει να δωσει λεφτα σε σημα). Αυτο που θελω να πω ειναι πως πολλοι ΕΧΟΥΝ απλα επειδη ειτε λογο ηλικιας ειτε λογο ελειψης ενδιαφεροντος δεν αγοραζουν κατι νεο.

                                          Δλδ εσυ διαφωνεις οτι ο μεσος πολιτης με 1400αρια 15-20 χρονων ειναι σε κακη οικονομικη κατασταση..
                                          ποιος ο λογος να κανεις αναφορα με μια εξαιρεση..? ο μονος λογος που βρισκω ειναι να υπερασπιστεις το μετρο...
                                          Αν θελαμε βεβαια κατι πραγματικα δικαιο, θα ταν η πληρης διαφανεια στα ΚΤΕΟ,καλιμπραρισμενα μηχανηματα, ματσουκι στην εξατμιση καθε χρονο για οτιδηποτε ανω της 15ετιας με πινακιδες και πληρωμη αναλογως οτι γραψει...

                                          Απο εκει και περα μεχρι να δω την τελικη προταση βαριεμαι και να γραψω.. με καθε κυβερνηση ,τετοια εποχη ισως και πιο βαθεια στο καλοκαιρι, κυκλοφορει καποιο σεναριο το οποιο ουδεμια σχεση εχει με την τελικη αποφαση...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bebes last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                            ...
                                            με καθε κυβερνηση ,τετοια εποχη ισως και πιο βαθεια στο καλοκαιρι, κυκλοφορει καποιο σεναριο το οποιο ουδεμια σχεση εχει με την τελικη αποφαση...

                                            ΑΥΤΟ!
                                            ολα τ'αλλα ειναι για να περναμε την ωρα μας

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 425
                                            • 426
                                            • 427
                                            • 428
                                            • 429
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 427 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr