-
Αν το αμάξι δεν ηταν ευθυγραμμισμενο για πολλά χλμ, μπορεί τα ελαστικά σου να έχουν φαγωθεί ανομοιομορφία οποτε οσες ευθυγραμμισεις κι αν κανεις μια μικρή απόκλιση θα την εχεις μέχρι να αλλαξεις λάστιχα. Δοκίμασε να φέρεις τα πίσω μπρος.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Αν το αμάξι δεν ηταν ευθυγραμμισμενο για πολλά χλμ, μπορεί τα ελαστικά σου να έχουν φαγωθεί ανομοιομορφία οποτε οσες ευθυγραμμισεις κι αν κανεις μια μικρή απόκλιση θα την εχεις μέχρι να αλλαξεις λάστιχα. Δοκίμασε να φέρεις τα πίσω μπρος.σωστο κι αυτο.
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
ναι,αλλα οταν το φορτωνεις πισω, ο αξονας μετακινειται προς τα δεξια...Αυτο δεν το επιασα. Ειναι θεμα ημιακαμπτου αξονα; παντως ζητημα να ειχε 70 κιλα στο πορτμπαγκαζ
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Αν το αμάξι δεν ηταν ευθυγραμμισμενο για πολλά χλμ, μπορεί τα ελαστικά σου να έχουν φαγωθεί ανομοιομορφία οποτε οσες ευθυγραμμισεις κι αν κανεις μια μικρή απόκλιση θα την εχεις μέχρι να αλλαξεις λάστιχα. Δοκίμασε να φέρεις τα πίσω μπρος.Το πολλα χιλιομετρα ειναι σχετικο. Εμεινε σιγουρα 2000 χιλιομετρα ετσι. Ο ευθυγραμμισας ομως δεν ειδε σημαδια με το ματι στα λαστιχα οπως βλεπουν συνηθως αμα μεινει καιρο ετσι. Τα μπρος πισω τα εκανα σημερα, ηταν κατι που σκοπευα να κανω καθως και ζυγοσταθμιση. Μεσα στην εβδομαδα θα δοκιμαστει και παλι με επιβατη μεσα αλλα παλι σε εθνικη οδο, ενω μονος μου το δοκιμαζω σε προσφατα ασφαλτοστρωμενα κομματια σε δρομο πολης
-
Μια χαζη απορια θα ηθελα να εκδηλωσω.Οταν βιδωνεις το ακρομπαρο γινεται να το βιδωσεις λιγοτερες στροφες ωστε να αλλαξεις την γωνια καμπερ του τροχου?
-
ρε μαγκες ξεκολλησε το σημα του αυτοκινητου(το vw απο γκολφ)απο τα συχνα πλυσιματα-αυτα δεν ειναι κουμπωτα ειναι αυτοκολλητα---τωρα εγω θα το βγαλω,καθαριζω τις βρομιες-υπολειματα με λιγο οινοπνευμα-μετα οταν το ξαναβαλω πρεπει να ειναι καποια συγκεκριμενη κολλα(πχ βενζινοκολλα η κατι αλλο)???(καπο επαφη με πλαστικο ειναι το σημα)-και μετα ξερω πιστολακι
-
Ο χρήστης costacurta έγραψε:
ρε μαγκες ξεκολλησε το σημα του αυτοκινητου(το vw απο γκολφ)απο τα συχνα πλυσιματα-αυτα δεν ειναι κουμπωτα ειναι αυτοκολλητα---τωρα εγω θα το βγαλω,καθαριζω τις βρομιες-υπολειματα με λιγο οινοπνευμα-μετα οταν το ξαναβαλω πρεπει να ειναι καποια συγκεκριμενη κολλα(πχ βενζινοκολλα η κατι αλλο)???(καπο επαφη με πλαστικο ειναι το σημα)-και μετα ξερω πιστολακιΕγω για να μην ξανα αγοραζω τα γραμματα c 180 κτλ οταν εβαφα καπο,αφου τα βγαλαμε τα καθαρισαμε απο πισω και τα ξαβαλαμε με κολλα στιγμης....λιγη ομως!!!Αλλιως διπλης οψεως αλλα θα βγαλεις ολη την παλια κολλα που εχουν γτ θα εχει μεγαλο παχος διαφορετικα
-
Ο χρήστης costacurta έγραψε:
ρε μαγκες ξεκολλησε το σημα του αυτοκινητου(το vw απο γκολφ)απο τα συχνα πλυσιματα-αυτα δεν ειναι κουμπωτα ειναι αυτοκολλητα---τωρα εγω θα το βγαλω,καθαριζω τις βρομιες-υπολειματα με λιγο οινοπνευμα-μετα οταν το ξαναβαλω πρεπει να ειναι καποια συγκεκριμενη κολλα(πχ βενζινοκολλα η κατι αλλο)???(καπο επαφη με πλαστικο ειναι το σημα)-και μετα ξερω πιστολακιΨάξτο λίγο σε κανέναν λαμαρινά. Ερώτηση κάνε του μήπως ξέρει κάποια δυνατή κόλα γιατί ειδικά το καλοκαίρι μπορεί να ζεσταθεί η κόλα από τον κινητήρα και να ξεραθεί. Με τι το έπλενες και ξεκόλλησε;
-
σε μαγαζι που πλενουν στο χερι το παω σχεδον μια φορα την βδομαδα,οχι βουρτσα κτλ,το βαλα με στιγμης πριν 2 μερες,κολλησε κανονικα τουλαχιστον προς το παρον
-
Παίδες έχω ένα πρόβλημα φόρτισης τώρα κάμποσο καιρό: όταν το αυτοκίνητο είναι στη νεκρά, η τάση φόρτισης είναι περίπου 14,3v από το ρελαντί μέχρι τα όρια. Σε κατάσταση φορτίου όμως δηλ όταν υπάρχει σχέση στο κιβώτιο (είναι cvt) η τάση πέφτει στα 12,4v δηλ. της μπαταρίας κάτι που σημαίνει ότι δεν φορτίζει. Σε φάση επιβράδυνσης πάλι, με σχέση στο κιβώτιο η φόρτιση επανέρχεται στο φυσιολογικό 14,3. Το πήρα χαμπάρι όταν άφησα το αυτοκίνητο απενεργοποιημένο για 4 μέρες που δεν πήρε μπροστά και από τότε τη ψάχνω. Η μπαταρία είναι μόλις 2 μηνών. Καμιά ιδέα τίποτα;
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Παίδες έχω ένα πρόβλημα φόρτισης τώρα κάμποσο καιρό: όταν το αυτοκίνητο είναι στη νεκρά, η τάση φόρτισης είναι περίπου 14,3v από το ρελαντί μέχρι τα όρια. Σε κατάσταση φορτίου όμως δηλ όταν υπάρχει σχέση στο κιβώτιο (είναι cvt) η τάση πέφτει στα 12,4v δηλ. της μπαταρίας κάτι που σημαίνει ότι δεν φορτίζει. Σε φάση επιβράδυνσης πάλι, με σχέση στο κιβώτιο η φόρτιση επανέρχεται στο φυσιολογικό 14,3. Το πήρα χαμπάρι όταν άφησα το αυτοκίνητο απενεργοποιημένο για 4 μέρες που δεν πήρε μπροστά και από τότε τη ψάχνω. Η μπαταρία είναι μόλις 2 μηνών. Καμιά ιδέα τίποτα;Σήμερα το πήγα στον ηλεκτρολόγο και δυστυχώς «σήκωσε τα χέρια ψηλά». Όλο το πρωί και τίποτα. Το επόμενο κουφό που παρατηρήσαμε είναι οτι εάν υπάρχει κάποιο φορτίο π.χ. φώτα πορείας, πίσω αντίσταση το πρόβλημα εξαφανίζεται. Κανείς Χριστιανός τίποτα; Καμιά ιδέα;
-
Ο χρήστης costacurta έγραψε:
ρε μαγκες ξεκολλησε το σημα του αυτοκινητου(το vw απο γκολφ)απο τα συχνα πλυσιματα-αυτα δεν ειναι κουμπωτα ειναι αυτοκολλητα---τωρα εγω θα το βγαλω,καθαριζω τις βρομιες-υπολειματα με λιγο οινοπνευμα-μετα οταν το ξαναβαλω πρεπει να ειναι καποια συγκεκριμενη κολλα(πχ βενζινοκολλα η κατι αλλο)???(καπο επαφη με πλαστικο ειναι το σημα)-και μετα ξερω πιστολακιμια απο τις ανθεκτικοτερς κολλες επανω στο αυτοκινητο ειναι η σιλικονη που κολλαν τα παρμπριζ.
-
τρελη κατασταση με αλλαγη ταχυτητων...
η κοπελλια μπερδευει την τριτη με την πρωτη...
και καλα να ειναι απο δευτερα...οταν εχει τεταρτη θα υπαρξει θεμα...κανενα κολπο να το διορθωσει;;
της ειπα μπας και εχει στραβο τον καρπο οταν αλλαζει ταχυτητα με αποτελεσμα να μπαινει η πρωτη απο 'μονη' της...η πλακα ειναι οτι πριν δυο εμβομαδες μια χαρα το εφερε απο θεσσαλονικη χωρις ουτε ενα λαθος, εστω και εαν ημουν με την ταυοτητα στο στομα...οποτε να ειναι αληθεια αυτο που ορκιζεται οτι κατι εχει το κιβωτιο...εμενα ομως μου φανηκε ΟΚ..
σαν πλακα της εδειξα αυτο..
μπαινει κατι τετοιο σε POLO;;
-
Nα την βγάλεις μηνιαία καρτα για το λεωφορείο .
-
- Να σταματήσει να καρφώνει τις ταχύτητες (διαφορετικά η πρώτη δεν θα έμπαινε καν)
- Να βάζει πρώτα νεκρά και να επιλέγει ΑΡΓΑ και προσεκτικά την επόμενη ταχύτητα
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
τρελη κατασταση με αλλαγη ταχυτητων...
η κοπελλια μπερδευει την τριτη με την πρωτη...
και καλα να ειναι απο δευτερα...οταν εχει τεταρτη θα υπαρξει θεμα...κανενα κολπο να το διορθωσει;;
της ειπα μπας και εχει στραβο τον καρπο οταν αλλαζει ταχυτητα με αποτελεσμα να μπαινει η πρωτη απο 'μονη' της...η πλακα ειναι οτι πριν δυο εμβομαδες μια χαρα το εφερε απο θεσσαλονικη χωρις ουτε ενα λαθος, εστω και εαν ημουν με την ταυοτητα στο στομα...οποτε να ειναι αληθεια αυτο που ορκιζεται οτι κατι εχει το κιβωτιο...εμενα ομως μου φανηκε ΟΚ..
σαν πλακα της εδειξα αυτο..
μπαινει κατι τετοιο σε POLO;;
Ξπερνωντας το 'women and machinery do not mix' , o μοχλος, οταν εχεις νεκρα καθεται απο μονος του αναμεσα στην 3η και την 4η (τουλαχιστον στο δικο μου και σε αλλα που εχω οδηγησει). Αυτο σημαινει οτι αν εχεις 2α και πας για 3η, αρκει να βγαλεις τη 2α, να tον αφησεις να παει να κατσει κατω απο την 3η απο μονος του και μετα απλα σπρωχνεις προς τα πανω, οποτε δεν κανεις την κινηση 'δεξια'. αντιστοιχα για να πας απο 4η σε 1η, ΠΡΕΠΕΙ να τον κανεις αριστερα απο μονος σου, αλλιως θα βαλεις 3η.
Βρες πως ειναι ακριβως τα πραγματα στο Polo, (μπορει πχ να καθεται αναμεσα σε 1η-2α) και πες της τι να κανει αναλογα. -
Μου θυμθσες το ανέκδοτο με τη γιαγιά που είναι με τον εγγονό στο αυτοκίνητο κ του λέει: ' κρατά το τιμόνι εσύ και θα ανακατευω εγώ τα πετρέλαια'. Εξήγησε της με απλα λογια πως δουλεύει ένας κινητήρας και τι κανει το κιβώτιο ταχυτήτων. Με σβηστο κινητήρα ας δοκιμάσει αρκετές φορες να δει που είναι ακριβως η κάθε ταχύτητα. Επίσης να μην κρατάει σφιχτά τον μοχλό στη χούφτα της. Αν έχει πχ τέταρτη να σπρώξει με το κάτω μέρος της παλάμης λίγο μπροστά και θα κάτσει μόνος του πίσω απο την τριτη.
-
Όλοι ξέρουμε κάποια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας τα οποία έχουν 'βαρβάτα' μοτέρ και επιδόσεις. Για λόγους που λίγο πολύ είναι γνωστοί οι κατασκευαστές έχουν επιλέξει να περιορίζουν την τελική ταχύτητα στα 250 χλμ. Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση? Δηλαδή, φτάνεις τα 250 και το αμάξι 'μουλαρώνει' όσο γκάζι κι αν πατάς ? Συνεχίζει να επιταχύνει ? Τι γίνεται?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Όλοι ξέρουμε κάποια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας τα οποία έχουν 'βαρβάτα' μοτέρ και επιδόσεις. Για λόγους που λίγο πολύ είναι γνωστοί οι κατασκευαστές έχουν επιλέξει να περιορίζουν την τελική ταχύτητα στα 250 χλμ. Ξέρει κανείς τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση? Δηλαδή, φτάνεις τα 250 και το αμάξι 'μουλαρώνει' όσο γκάζι κι αν πατάς ? Συνεχίζει να επιταχύνει ? Τι γίνεται?Μάλλον σαν το κόφτη σε αυτοκίνητο με ηλεκτρόγκαζο θα λειτουργεί φαντάζομαι.
Απλά πατάς.......... και δεν γίνεται τίποτα...... -
Απο την m4 του κουμπάρου ξέρω οτι μόλις φτάνεις τον κόφτη απλα δεν επιταχύνει παραπάνω
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........