-
Από προσωπική πείρα, αν δεν είχα τον καθρέπτη, δε θα μου έλειπε. Αλλά ίσως έχω κάποιο θέμα με τα της νύχτας, γιατί ούτε τα xenon με τρελαίνουν.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Δεν ξερω εάν ειμαι υπερβολικός, αλλα σε ένα αυτοκίνητο που εχει 'ρυθμιστεί' και 'στηθεί' εργοστασιακά για 18αρες δεν θα μου άρεσε η ιδέα τις αλλάξω
Έχουν κάποιες διαφορές σε οτι αφορά αμορτισέρ/ελατήρια ή στη γεωμετρία??????
Τα qv line που φοράνε τις 18αρες έχουν πάνω και **σπορ ανάρτηση ** σε αντίθεση με τα απλά distinctive με 17αρια που δεν εχουν.
Επομένως δεν θα έχουν και διαφορετικό set up-αμορτισέρ/ελατήρια κλπ, ισως και να είναι πιο χαμηλά;; -
Ο χρήστης tempo έγραψε:
Την f/l την εχει δοκιμη τοDrive ,δεν ειναι και τραγιλες οι επιδοσεις...
δώσε μια ιδέα τι γράφει.....
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -16-jtdm-2
Τις 18αρες και τη sport αναρτηση τα συζητάμε για την 1,6 με τους 105 ps ?:hmmm:
Και μετά λέμε για το qashqai -
ωραια τα λεει ο αλεξης
-
Eγω αγοράζω καθε μήνα και το περιοδικό για να τους στηρίξω.
Μπραβο τους πάντως γιατί έχουν σχεδον όλες τις δοκιμές στο site ακόμα και πριν βγουν σε έντυπη μορφή. -
Φιλοs παρελαβε τη Δευτερα κοκκινη πινακιδωμενη προ fl Giulietta Distinctive diesel στα 18.500€.
Πολυ τιμια τιμη πιστευω. -
Η τιμη ειναι πολυ καλη . Ποτέ πινακιδωθηκε ομως; Το ξέρει φαντάζομαι οτι απο τότε μετράει η εγγύηση του..
-
Τον Μαιο εβγαλε νουμερα.
-
Ο χρήστης antonisczt έγραψε:
Τον Μαιο εβγαλε νουμερα.Μια χαρα την αγόρασε..
-
-
** H νέα Giulietta Sprint γιορτάζει τα 60 χρόνια του μοντέλου, το οποίο σημείωσε τεράστια επιτυχία, και παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο Σαλόνι του Τορίνο το 1954 κερδίζοντας όλους τους λάτρεις του αυτοκινήτου παγκοσμίως. Ήταν το μοντέλο που έκανε προσιτή την αγορά μιας Alfa Romeo. **
Η νέα Giulietta Sprint ενσωματώνει το πνεύμα Alfa Spirit, το οποίο εκφράζεται με τις εξής παραμέτρους: τη Lightness & Efficiency, με στοιχεία που αυξάνουν τη δυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, όπως η πίσω αεροτομή, ο διάχυτης και τα πλαϊνά skirts, την Italian Style, δηλαδή την προσεγμένη δουλειά πάνω στο χαρακτήρα της Giulietta για περαιτέρω ενδυνάμωση του ιταλικού στιλ της, την Advanced Technology, με τον νέο κινητήρα 1.4 των 150 ίππων, την τελευταία προσθήκη στην οικογένεια MultiAir. Προσοχή έχει δοθεί σε όλες τις λεπτομέρειες και στα υψηλής ποιότητας υλικά, τα οποία επιλέχτηκαν για να αντιπροσωπεύουν την απόλυτη έκφραση του ιταλικού στιλ. Συγκεκριμένα, ξεχωρίζουν οι μαύρες σπορ λεπτομέρειες, και τα καθίσματα Alcantara Sprint με κόκκινες ραφές και το λογότυπο στα προσκέφαλα. Ένα ακόμη στάνταρ χαρακτηριστικό είναι το δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, ενώ το ταμπλό και οι πόρτες έχουν ένα εκλεπτυσμένο τελείωμα σε χρώμα carbon. Ο σπορ χαρακτήρας της Giulietta Sprint εκφράζεται επίσης από την μαύρη επένδυση στην οροφή και τα πατάκια από βελούδο. Στο δρόμο, η νέα έκδοση της Giulietta εμφανίζει τα ώριμα χαρακτηριστικά που έχουμε δει και στις υπόλοιπες εκδόσεις της σειράς, με τον συμμετρικό στη λειτουργία του κινητήρα και την οδηγική προσωπικότητα που περιμέναμε από αυτήν. Πέραν αυτών, ο οδηγός της σίγουρα... φτιάχνεται και από τον εσωτερικό της διάκοσμο, που φωνάζει από μακριά για την... ιταλικότητά του.
Η Giulietta Sprint εφοδιάζεται με τον νέο βενζινοκινητήρα 1.4 MultiAir Turbo των 150 ίππων. Με αυτόν το αυτοκίνητο επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. Επιδόσεις που συνδυάζονται με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων: στον συνδυασμένο κύκλο χρειάζεται 5,7 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 131 g/km (με ελαστικά ECO, διαθέσιμα ανάλογα με την αγορά, πετυχαίνει περαιτέρω μείωση σε 5.6 λίτρα/100 χλμ. και 129 γρ./χλμ). Εκτός από το συγκεκριμένο κινητήρα, η Giulietta Sprint μπορεί να εφοδιαστεί και με 5 άλλα σύνολα: τον 1.4 MultiAir Turbo Petrol των 170 ίππων με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT, τους τούρμπο ντίζελ 1.6 JTDM των 105 ίππων, τον 2.0 JTDM των 150 ίππων και τον 2.0 JTDM των 175 ίππων (ο τελευταίος επίσης με Alfa TCT), όπως επίσης και τον 1.4 Turbo LPG των 120 ίππων. Στην Ελλάδα η έκδοση θα διατίθεται με το βενζινοκινητήρα 1.4 Multiair των 150 ίππων και τον 1.6 των 105 ίππων για τους οπαδούς του diesel. Κι αυτά συμπληρώνονται από συστήματα που είναι στάνταρ, όπως το Alfa DNA με το ηλεκτρονικό διαφορικό Q2 και το DST, που προειδοποιεί τον οδηγό με δονήσεις στο τιμόνι όταν απαιτείται να διορθώσει την πορεία του.
** ALFA ROMEO GIULIETTA SPRINT 2014
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ **
** Kινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Ισχύς: 150 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 25,5 χλγμ. στις 2.250 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανώτατη ταχύτητα: 210 χλμ/ώρα
0-100 χλμ./ώρα: 8,2 δλ.
Μέση κατανάλωση: 5,7 λτ./100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 131 γρ./χλμ.
Βάρος: 1.290 κιλά **
4τροχοι -
KOYKLARAAA!!!!
-
Καλημέρα παιδιά. Θέλω να ρωτήσω κάποιον που έχει ήδη την Gulieta alpha romeo τη γνώμη του. Του έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα?
Αυτά που διαβάζω για τα alpha romeo γενικά δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά πάντως και εγώ χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο που θα αντέξει για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Το thread σου συγχωνεύτηκε με το ήδη υπάρχων thread Alfa Romeo Giulietta [mod] -
Δεν είμαι κάτοχος αλλά δεν έχω διαβάσει για πολλά προβλήματα στο εν λόγω αμάξι. Δεν έχει καμία επαφή η αξιοπιστία των σημερινών alfa romeo με τα προηγούμενα χρόνια (φυσικά προς το καλύτερο είναι τα πράγματα). Είναι άλλωστε ένα μοντέλο που κυκλοφορεί 6+ χρόνια με δοκιμασμένα μοτέρ.
-
Για μένα το μόνο πρόβλημα που έχει, είναι πως θες να το οδηγείς συνέχεια!!!!!
Δεν θα σε βλέπει το σπίτι..... -
Για καθε μαρκα μπορει να εχεις ακουσει διαφορα προβληματα,δεν λεει τιποτε αυτο απο μονο του,ψαξε δες ποσα γαλλικα η ποσα γερμανικα βγαζουν διαφορα θεματα.Το θεμα ειναι οτι μετα απο 6+ χρονια οπως λες,το αυτοκινητο αυτο μοιαζει το ιδιο φρεσκο και μετα το facelift βελτιωμενο,με δοκιμασμενους κινητηρες.
-
Ο χρήστης xristin έγραψε:
Καλημέρα παιδιά. Θέλω να ρωτήσω κάποιον που έχει ήδη την Gulieta alpha romeo τη γνώμη του. Του έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα?
Αυτά που διαβάζω για τα alpha romeo γενικά δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά πάντως και εγώ χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο που θα αντέξει για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Το thread σου συγχωνεύτηκε με το ήδη υπάρχων thread Alfa Romeo Giulietta [mod]**ALFA ROMEO ** λέγεται. Αlpha είναι το κανάλι.
-
Πραγματικά είναι απίστευτο πόσο φρέσκο δείχνει το design της μετά από τόσο χρόνια.
Σα να βγήκε τώρα είναι.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Για μένα το μόνο πρόβλημα που έχει, είναι πως θες να το οδηγείς συνέχεια!!!!!
Δεν θα σε βλέπει το σπίτι.....Επιβεβαιώνω κ εγω οτι αυτο ειναι πολυ σοβαρό (κ άλυτο) προβλημα!
Ειδικά αν εχεις γυναίκα/οικογένεια -
μια ερώτηση, σχετικά με την Giulietta MY2014.
Έχει ψάξει κανείς αν μπορούμε να βάλουμε ένα GPS στο ντουλαπάκι που είναι στο πάνω μέρος του ταμπλώ;
Αυτό που φαντάζομαι είναι να φύγει το καπάκι απο το ντουλαπάκι και μέσα σε αυτό να μπει μια βάση με αναδιπλούμενη οθόνη GPS όμορφα και περιποιημένα....όπως είναι η οθόνη στην pro facelift.
Έχετε βρει κάτι εδώ ή στο εξωτερικό ή έχει κανει κανείς καμια όμορφη πατέντα;
Alfa Romeo Giulietta