-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλοτάξιδη koralli!Να σαι καλα Δια! Ευχαριστώ.
-
Καλοτάξιδη και καλόστριφτη
Πήρες την f/l ή κάποια πινακιδωμένη σε προσφορά? Τιμή?Έχοντας διανύσει αισίως 28.000 χλμ με diesel θα σου έλεγα αρχικά να βρεις ένα καλό και ποιοτικό πρατήριο. Προσωπικά μέχρι τα 10.000 χλμ φούλαρα πάντα σε ένα πρατήριο avin και από εκεί και μετά βάζω μόνο v-power diesel από συγκεκριμένο εταιρικό την ημέρα που έχει την προσφορά. Καλά λόγια έχω διαβάσει και για το bp ultimate diesel χωρίς να το έχω δοκιμάσει. Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής και ουδέποτε έχω βάλει προσθετικά, καθαριστικά κλπ. Γνώμη μου είναι ότι δεν είναι απαραίτητα και δεν θα ρίσκαρα να βάλω τέτοια ματζούνια σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο.
Αναφορικά με το στρώσιμο ισχύουν τα κλασικά, αλλαγές γύρω στις 2.500 στροφές (δεν χρειάζονται περισσότερες για να ακολουθείς άνετα την ροή της κυκλοφορίας), αποφεύγεις τα σανιδώματα και τα μεγάλα φορτία (μεγάλη σχέση, χαμηλή ταχύτητα, πολύ γκάζι). Προσωπικά τα πρώτα 1500 χλμ το πήγα πολύ προσεκτικά και μετά σιγά σιγά ανέβαζα ρυθμό και στροφές. Στα 5.000 χλμ του ήπια το αίμα. Πρώτη αλλαγή λαδιών έκανα στα 15.000 χλμ ενώ ο υπολογιστής του αυτοκινήτου έδινε άλλα 8.000 χλμ για την αλλαγή. Ίσως αργότερα να τα αλλάζω κάθε 10.000 χλμ.
Θα το ευχαριστηθείς και -το βασικότερο- θα δεις μεγάλη διαφορά στην τσέπη σου -
Ευχαριστώ για τις ευχες clouzo!
Κ εγω ξεκινησα με φουλαρισμα με V-power diesel. Καταναλωση ειμαι στα 5.8lt/100km βασει τριπ. Μετα το φουλαρισμα στο trip ειδα αυτονομια 1220km! Ενταξει υπερβολικα αισιοδοξο αλλα και μονο που το βλεπεις σου φτιαχνει τη μερα!
Αλλαγη λαδιων σκεφτομαι μηπως κανω καποια ενδιαμεσα πριν τα 15000km. Τα πρωτα λαδια απο το εργοστασιο δεν ειναι καλο να τα αλλαζεις λιγο πιο νωρις;
Για το στρωσιμο τωρα. Αυτο που βλεπω ειναι οτι θελει αλλαγες τουλαχιστον στις 2500σαλ, οχι πιο κατω, ειδικα αν ειναι λιγο ανηφορικος ο δρομος, διαφορετικα η επομενη η σχεση μπορει να πεσει κατω απο τις 1500 και αν συμβει αυτο μου δινει την αισθηση οτι 'μπουκωνει' και αυτο ειναι χειροτερο. Προτιμω να παω 'με μια κατω' λιγο πανω απο τις 2000 σαλ, παρα με μια πανω κατω απο τις 1500. Επισης, δεν παταω το γκαζι πανω απο το μισο της διαδρομης.
Τη λογικη αυτη ακολουθησα στο προηγουμενο βενζινοκινητο που εστρωσα, ελπιζω να ειναι σωστη και για το πετρελαιο.Επισης, λεω να μεινω στο Ν για τουλαχιστον τα πρωτα 1000km πριν περασω στο D.
Κατι που διαβασα στο μανουαλ και μου εκανε εντυπωση ειναι οτι πρεπει να βαλεις μπροστα αμεσως μολις σβησει η λυχνια του προθερμαντηρα, διαφορετικα θα χασεις την προθερμανση. Σε ολα τα diesel ετσι γινεται;
-
Οσοι εχετε ντιζελατες τζουλιετες, τι λαδια βαζετε και με τι ιξωδες;
Το manual γραφει 0W-30 με συνιστώμενα τα Selenia WR Forward.
Τα συνεργεια μου ειπαν ομως οτι βαζουν selenia 5W-30.
Άλλα πλην selenia ενδεικνυνται;
-
24/6/2015. Σημειώστε την ημερομηνία.
http://www.autoblog.gr/2014/09/12/june- ... ulia-2016/
-
Να το δω και ας μην το πιστέψω!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Να το δω και ας μην το πιστέψω!Σαν ψεμα θα ναι...
Αν εχουμε 1 μοντελο καθε 10ετια που να μεινει στην παραγωγη 5-6 χρονια θα ειμαστε κ ευχαριστημενοι.
-
-
Καλοτάξιδη koralli. Ενας έρωτας γεννιέται!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Καλοτάξιδη koralli. Ενας έρωτας γεννιέται!Thanks!
Γεννηθηκε και μεγαλωνει οσο περναει ο καιρος...
-
γεια σε ολους. σκευτομαι να αγορασω μια μεταχειρισμενη Alfa romeo 147 1.9 JTD. τι με συμβουλευετε να προσεξω.
βλεπω οτι εχει εκδοση με 100 -120-140-150 αλογα. ποια να παρω καθος βλεπω οτι η καταναλωση ειναι η ιδια.(ετσι λενε τουλαχιστον).
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=84z1xz
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=84z1xz -
Σημερα ηταν μια ωραια μερα στα Μεγαρα για οσους εχουν...διχαλωτη γλωσσα: Ανταγωνιστικο περιοδικο μαζι με την auto one ειχε διαφορες εκδοσεις MiTo και giulietta σε test drive στο Μεγαρο και φυσικα συνοδηγηση σε 4C. Aπιστευτα πραγματα στην οικονομικη πορνη της υφηλιου...
Τι και αν ηταν 3 γυροι με κορυνες, το συμπερασμα ειδικα για καποιον που η επαφη του με καινουργια αυτοκινητα σταματησε στο 2008 -και ειμαστε παρα πολλοι αυτοι- είναι η χαοτικη διαφορα (στην αισθηση τουλαχιστον) ενός αυτοκινητου με 'σωστο' αυτοματο κιβωτιο με τα κλασσικα χειροκινητα. Και σιγουρα η MiTo QV που οδηγησα δεν είναι ο,τι αποτελεσματικοτερο στην κατηγορια της. (Βεβαια αδυνατω να πιστεψω το 1:19 στη δοκιμη των 4Τ)
Δεν επαυε όμως να με κερδιζει μετρο με το μετρο. Όχι, δεν είναι σκληροπυρηνικη, αλλα δεν μπορεις να μην αναγνωρίσεις ότι το εν λογω κιβωτιο πιο πολλες φορες θα σε ικανοποιησει (καθημερινη/σβελτη χρηση) παρα θα σε απογοητευσει. Όχι, δεν είναι sadev, αλλα ουτε και κιβωτιο από Smart 1ης γενιας.
Για την 4C τι να πει κανεις...καποιοι -μεταξυ των οποιων και εγω-,αρχικα θεωρούσαμε τον ηχο στις αλλαγες κατι σαν ρεψιμο που σου φευγει κατά λαθος -να με ζμπαθατε αλφιστι- αλλα ωρα με την ωρα, γυρο με το γυρο και εκκίνηση με την εκκίνηση κερδιζε το σεβασμο σου._
Μια ομορφη μερα πραγματικα και μια εξυπνη κινηση που καλα θα εκαναν να μιμηθουν και άλλες αντιπροσωπειες. -
Η οδήγηση στα Μέγαρα έχει την χάρη της!
Αν έχεις φωτογραφίες ανέβασε να δούμε τις Ιταλίδες -
Κύριοι για δώστε τα φώτα σας για τον 1,4 βενζίνης με τα 95 άτια (νομίζω Fire είναι) περί θεμάτων, προβλημάτων και αξιοπιστίας που έμπαινε στα supermini του group?!
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
... το συμπερασμα ειδικα για καποιον που η επαφη του με καινουργια αυτοκινητα σταματησε στο 2008 -και ειμαστε παρα πολλοι αυτοι- είναι η χαοτικη διαφορα (στην αισθηση τουλαχιστον) ενός αυτοκινητου με 'σωστο' αυτοματο κιβωτιο με τα κλασσικα χειροκινητα. Και σιγουρα η MiTo QV που οδηγησα δεν είναι ο,τι αποτελεσματικοτερο στην κατηγορια της. (Βεβαια αδυνατω να πιστεψω το 1:19 στη δοκιμη των 4Τ)
Δεν επαυε όμως να με κερδιζει μετρο με το μετρο. Όχι, δεν είναι σκληροπυρηνικη, αλλα δεν μπορεις να μην αναγνωρίσεις ότι το εν λογω κιβωτιο πιο πολλες φορες θα σε ικανοποιησει (καθημερινη/σβελτη χρηση) παρα θα σε απογοητευσει. Όχι, δεν είναι sadev, αλλα ουτε και κιβωτιο από Smart 1ης γενιας....που να οδηγουσες και την χειροκινητη Mito QV δηλαδη... Η οποια εμενα με εξεπληξε θετικα με το φοβερο κινητηρα, που της ταιριαζει γαντι, τα εξαιρετικα φρενα, το καλυτερο σε αισθηση χειροκινητο κιβωτιο στην κατηγορια -και οχι μονο- , με την...συνταγη να χαλαει -για εμενα- στα σημεια, απο την μετρια(?) ρυθμισμενη εξτρα ενεργητικη αναρτηση, που διεθετε το test drive που ειχα στην διαθεση μου, (με τις στανταρ 17αρες ζαντες) μια αναρτηση που εδειχνε στο δρομο μια δυσαναλογη λειτουργια υπερ των ελατηριων, σε σχεση με τα αμορτισερ (ή αλλιως αν δεν κανω λαθος, ειναι αυτο που λεμε underdamped?) η οποια παραλληλα -τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα- ηθελε 10-15mm χαμηλωμα, ('κατσικακι' η Mito QV) περα απο μια πιο ισορροπημενη 'συνεργασια' των ελατηριων με τα αμορτισερ...
Εαν η αναρτηση ηταν πιο προσεχτικα ρυθμισμενη για τον χαρακτηρα-δυνατοτητες της, (οχι μονο η ενεργητικη αλλα και η στανταρ, καθοτι δεν εχω διαβασει θετικα σχολια απο τα περισσοτερα σοβαρα, ξενα-ελληνικα δημοσιευματα...) θεωρω οτι θα εκανε και πολυ ταχυτερο γυρολογιο απο αυτο που ανακοινωνεται, αλλα θα ειχε και την ψηφο προτιμησης μου στην κατηγορια, αντι για το DS3 THP που τελικα πιστευω οτι ειναι το καλυτερο 'πακετο' στα μικρα hot-hatch...
-
Εχουν ακουστει προβληματα για την giulietta 1.6 jtdm-2?
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Εχουν ακουστει προβληματα για την giulietta 1.6 jtdm-2?μηχανικά προβλήματα: όχι
-
Ηλεκτρικα?
-
Ούτε από δαύτα έχουν ακουσθεί.
-
Ξέρει κανείς αν τα εργοστασιακά υγραεριοκίνητα Fiat και Alfa Romeo (αυτά με το σύστημα της Landi Renzo) ήταν με ψεκασμό αέριου ή υγρού τύπου; Γιατί έχω ακούσει ο υγρός είναι καλύτερος.
ΑLFA ROMEO FORUM