Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Yποτιμολογήσεις
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Yποτιμολογήσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Αντίλογος
    17
    59
    809
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitrios last edited by

      http://newpost.gr/post/245718/skandalwd ... es-kai-bmw

      http://stokokkino.gr/article/11166/Foro ... tin-Ellada

      Η Καπετανίδου από ποια αντιπροσωπεία πήρε το BMW?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrios last edited by

        http://newpost.gr/post/245718/skandalwd ... es-kai-bmw

        http://stokokkino.gr/article/11166/Foro ... tin-Ellada

        Η Καπετανίδου από ποια αντιπροσωπεία πήρε το BMW?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitrios last edited by

          http://newpost.gr/post/245718/skandalwd ... es-kai-bmw

          http://stokokkino.gr/article/11166/Foro ... tin-Ellada

          Η Καπετανίδου από ποια αντιπροσωπεία πήρε το BMW?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavy last edited by

            Προφανώς υπάρχει παρανομία αλλά η υπερφορολόγηση πυροδοτεί τέτοιες συμπεριφορές τόσο από εταιρίες όσο και από ιδιώτες. Να μη γελιόμαστε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nintza last edited by

              αν δε τους αρεσει να τα μαζεψουν και να πανε στη χωρα τους να τα πουλησουνε.
              δεν βγαινεις?κλεισε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Τί σημαίνει όλο αυτό σε ταληράκια:

                • Το εργοστάσιο έχει ένα προιόν το οποίο έχει κόστος παραγωγής 10 ευρώ
                • Σε όλη την ευρώπη το πουλάει 20 ευρώ
                • Στην Ελλάδα ο νόμος λέει οτι αν η τιμή πώλησης είναι πάνω απο 15 ευρώ τότε μπαίνει επιπλέον φόρος τουλάχιστον 30%
                • Οπότε το εργοστάσιο επιλέγει να πουλάει το προιόν στην Ελλάδα 14 ευρώ (ουσιαστικά κερδίζοντας μόνο 4 ευρώ έναντι 10 στις άλλες χώρες) γιατι αλλιώς το προιόν θα ήταν εντελώς απρόσιτο για τους καταναλωτές και δέν θα πουλούσαν τίποτα.

                Τώρα έρχεται το κράτος και απαιτεί να πωλείται το προιόν ακριβότερα ωστε να εισπράτει παραπάνω λεφτά απο φόρους

                Αυτή είναι όλη η 'παρανομία' και το 'σκάνδαλο'

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgechatz last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                  Τί σημαίνει όλο αυτό σε ταληράκια:

                  • Το εργοστάσιο έχει ένα προιόν το οποίο έχει κόστος παραγωγής 10 ευρώ
                  • Σε όλη την ευρώπη το πουλάει 20 ευρώ
                  • Στην Ελλάδα ο νόμος λέει οτι αν η τιμή πώλησης είναι πάνω απο 15 ευρώ τότε μπαίνει επιπλέον φόρος τουλάχιστον 30%
                  • Οπότε το εργοστάσιο επιλέγει να πουλάει το προιόν στην Ελλάδα 14 ευρώ (ουσιαστικά κερδίζοντας μόνο 4 ευρώ έναντι 10 στις άλλες χώρες) γιατι αλλιώς το προιόν θα ήταν εντελώς απρόσιτο για τους καταναλωτές και δέν θα πουλούσαν τίποτα.

                  Τώρα έρχεται το κράτος και απαιτεί να πωλείται το προιόν ακριβότερα ωστε να εισπράτει παραπάνω λεφτά απο φόρους

                  Αυτή είναι όλη η 'παρανομία' και το 'σκάνδαλο'

                  από ότι λένε τα άρθρα, τα νουμερα που γράφεις δεν ισχύουν. Όταν αναφέρει παράδειγμα όπου αυτοκίνητο με τιμή 90-100Κ τελική τιμή ''αγοράζεται'' από την ελληνική αντιπροσωπεία 10Κ τότε μάλλον η παρανομία δεν μπαίνει σε εισαγωγικά.

                  http://stokokkino.gr/article/11166/Foro ... tin-Ellada

                  ΚΑΙ διαφορετικοί αριθμοί κινητήρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nintza last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                    Τί σημαίνει όλο αυτό σε ταληράκια:

                    • Το εργοστάσιο έχει ένα προιόν το οποίο έχει κόστος παραγωγής 10 ευρώ
                    • Σε όλη την ευρώπη το πουλάει 20 ευρώ
                    • Στην Ελλάδα ο νόμος λέει οτι αν η τιμή πώλησης είναι πάνω απο 15 ευρώ τότε μπαίνει επιπλέον φόρος τουλάχιστον 30%
                    • Οπότε το εργοστάσιο επιλέγει να πουλάει το προιόν στην Ελλάδα 14 ευρώ (ουσιαστικά κερδίζοντας μόνο 4 ευρώ έναντι 10 στις άλλες χώρες) γιατι αλλιώς το προιόν θα ήταν εντελώς απρόσιτο για τους καταναλωτές και δέν θα πουλούσαν τίποτα.

                    Τώρα έρχεται το κράτος και απαιτεί να πωλείται το προιόν ακριβότερα ωστε να εισπράτει παραπάνω λεφτά απο φόρους

                    Αυτή είναι όλη η 'παρανομία' και το 'σκάνδαλο'

                    το πουλανε 20 και κοβουν αποδειξη 10.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thednick last edited by

                      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                      Τί σημαίνει όλο αυτό σε ταληράκια:

                      • Το εργοστάσιο έχει ένα προιόν το οποίο έχει κόστος παραγωγής 10 ευρώ
                      • Σε όλη την ευρώπη το πουλάει 20 ευρώ
                      • Στην Ελλάδα ο νόμος λέει οτι αν η τιμή πώλησης είναι πάνω απο 15 ευρώ τότε μπαίνει επιπλέον φόρος τουλάχιστον 30%
                      • Οπότε το εργοστάσιο επιλέγει να πουλάει το προιόν στην Ελλάδα 14 ευρώ (ουσιαστικά κερδίζοντας μόνο 4 ευρώ έναντι 10 στις άλλες χώρες) γιατι αλλιώς το προιόν θα ήταν εντελώς απρόσιτο για τους καταναλωτές και δέν θα πουλούσαν τίποτα.

                      Τώρα έρχεται το κράτος και απαιτεί να πωλείται το προιόν ακριβότερα ωστε να εισπράτει παραπάνω λεφτά απο φόρους

                      Αυτή είναι όλη η 'παρανομία' και το 'σκάνδαλο'

                      Στη Δανία υπάρχει 100+% φορολογία στα αυτοκίνητα. Η Ελλάδα είναι μάλλον στον μέσο όρο (με τα μικρά να είναι λίγο πιο φθηνά και τα πολυτελή μάλλον κάπως πιο ακριβά). Για σύγκριση ένα απλό golf με 122 άλογα που στην Ελλάδα κάνει 21-22.000Ε στη Δανία κάνει 40.000+ ... Η βασική έκδοση του γκολφ (με τα 80 μουλάρια) κάνει όσο και μία c-class στην Ελλάδα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Πουθενά δέν λέει οτι οι υποτιμολογήσεις ήταν εικονικές και έτσι κι αλλιώς κάτι τέτοιο θα ζήμιωνε τις ελληνικές αντιπροσωπείες.

                        Η Δανία μάλλον είναι απο τις πιό αντι-αυτοκινητιστικές χώρες στην Ευρώπη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikospappas last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Τί σημαίνει όλο αυτό σε ταληράκια:

                          • Το εργοστάσιο έχει ένα προιόν το οποίο έχει κόστος παραγωγής 10 ευρώ
                          • Σε όλη την ευρώπη το πουλάει 20 ευρώ
                          • Στην Ελλάδα ο νόμος λέει οτι αν η τιμή πώλησης είναι πάνω απο 15 ευρώ τότε μπαίνει επιπλέον φόρος τουλάχιστον 30%
                          • Οπότε το εργοστάσιο επιλέγει να πουλάει το προιόν στην Ελλάδα 14 ευρώ (ουσιαστικά κερδίζοντας μόνο 4 ευρώ έναντι 10 στις άλλες χώρες) γιατι αλλιώς το προιόν θα ήταν εντελώς απρόσιτο για τους καταναλωτές και δέν θα πουλούσαν τίποτα.

                          Τώρα έρχεται το κράτος και απαιτεί να πωλείται το προιόν ακριβότερα ωστε να εισπράτει παραπάνω λεφτά απο φόρους

                          Αυτή είναι όλη η 'παρανομία' και το 'σκάνδαλο'

                          Οχι ακριβως, η υποτιμολογιση γινοταν για να μην πληρωθει ο αναλογουν ΦΠΑ, τελος ταξινομισης, φορος πολυτελειας.
                          Η λιανικη τιμη του αυτοκινητου δεν αλλαζε δραματικα.
                          Αν ερθεις στην δουλεια μου και σου προτεινω αντι για τιμολογιο 100 +φπα να σου κοψω 40+φπα και να μου πληρωσεις τα 100+ το φπα των 40 δεν ειμαι παρανομος ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kwsn_men last edited by

                            Ο χρήστης thednick έγραψε:

                            Τί σημαίνει όλο αυτό σε ταληράκια:

                            • Το εργοστάσιο έχει ένα προιόν το οποίο έχει κόστος παραγωγής 10 ευρώ
                            • Σε όλη την ευρώπη το πουλάει 20 ευρώ
                            • Στην Ελλάδα ο νόμος λέει οτι αν η τιμή πώλησης είναι πάνω απο 15 ευρώ τότε μπαίνει επιπλέον φόρος τουλάχιστον 30%
                            • Οπότε το εργοστάσιο επιλέγει να πουλάει το προιόν στην Ελλάδα 14 ευρώ (ουσιαστικά κερδίζοντας μόνο 4 ευρώ έναντι 10 στις άλλες χώρες) γιατι αλλιώς το προιόν θα ήταν εντελώς απρόσιτο για τους καταναλωτές και δέν θα πουλούσαν τίποτα.

                            Τώρα έρχεται το κράτος και απαιτεί να πωλείται το προιόν ακριβότερα ωστε να εισπράτει παραπάνω λεφτά απο φόρους

                            Αυτή είναι όλη η 'παρανομία' και το 'σκάνδαλο'

                            Στη Δανία υπάρχει 100+% φορολογία στα αυτοκίνητα. Η Ελλάδα είναι μάλλον στον μέσο όρο (με τα μικρά να είναι λίγο πιο φθηνά και τα πολυτελή μάλλον κάπως πιο ακριβά). Για σύγκριση ένα απλό golf με 122 άλογα που στην Ελλάδα κάνει 21-22.000Ε στη Δανία κάνει 40.000+ ... Η βασική έκδοση του γκολφ (με τα 80 μουλάρια) κάνει όσο και μία c-class στην Ελλάδα...

                            Ποτέ δεν είναι αργά να γίνουμε σαν τη Δανία. Στους φόρους.

                            Η πρακτική αυτή ίσχυε πριν τον κατάπτυστο φρόρο πολυτελείας;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • limited_one
                              limited_one moderator last edited by

                              Όχι. Ξεκίνησε όταν ο φόρος πολυτελείας ανέβαζε τις τιμές των αυτοκινήτων στα ύψη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kwsn_men last edited by

                                Ο χρήστης limited_one έγραψε:
                                Όχι. Ξεκίνησε όταν ο φόρος πολυτελείας ανέβαζε τις τιμές των αυτοκινήτων στα ύψη.

                                My point exactly.

                                Άρα ουσιαστικά πάλι το μπουρδέλο φταίει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nintza last edited by

                                  μηπως να ριξουμε καμια εκπτωση και στο φπα μιας και τα πολυτελη αυτοκινητα ειναι ειδη πρωτης αναγκης?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kinq1 last edited by

                                    Τα 'πολυτελη αυτοκίνητα' είναι τα ford mondeo των 2000 κυβικών?
                                    Ο φόρος πολυτελείας είναι ΑΔΙΚΟΣ.
                                    Υπάρχει η άποψη 'άδικος νόμος, αλλά νόμος' που λέει ότι πρέπει να υπακούουμε τυφλά στους νόμους, έστω κι αν τους θεωρούμε άδικους, και παράλληλα να προσπαθούμε να τους αλλάξουμε, και υπάρχει η άποψη της 'ανυπακοής' που λέει ότι αν θεωρούμε άδικο το νόμο μπορούμε και να μη τον τηρούμε.
                                    Η δεύτερη άποψη, είναι βέβαια λαθεμένη, αλλά ενισχύεται στην Ελλάδα από το καθεστώς ατιμωρησίας σε όλα τα επίπεδα, από οδικές παραβάσεις έως πολεοδομία, ακόμα και ποινικά αδικήματα, όσο και από το πλήθος των παράλογων νόμων που δεν μπορούν να τηρηθούν, όπότε δεν τηρούνται, για παράδειγμα τα όρια ταχύτητας, το παράνομο παρκάρισμα, ημιυπαίθριοι κλπ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nintza last edited by

                                      παρε ford mondeo 1600.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mcduck last edited by

                                        Ας μην μπερδεύουμε το φόρο πολυτέλειας (ποσοστό στην τιμή cif κατά την αγορά) και το φόρο πολυτελούς διαβίωσης (ποσοστό επί του τεκμηρίου ετησίως στα 2000+ κυβικά.)

                                        Το δίλιτρο μοντέο δεν πλήρωσε το πρώτο μάλλον, αλλά πληρώνει ετησίως το δεύτερο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Αν η υποτιμολογηση ηταν μαιμου (δηλαδη ηταν μονο στα χαρτια, και μαυρο χρημα αλλαζε χερια) τοτε εχουμε παρανομια.

                                          Αν η υποτιμολογηση ηταν πραγματικη (δηλαδη η BMW Deutchland πουλαγε στη BMW Hellas τη Μ3 με 10 χιλιαρικα και μετα την χρεωνε κατι αλλο - πχ 'υπηρεσια τεχνικης υποστηριξης για την ταδε συγκεκριμενη και εκαστη αλλη Μ3 = 60 χιλιαρικα/κομματι' σαν 'παροχη υπηρεσιων'), τοτε που ειναι η παρανομια? Ο σκοπος ειναι προφανης, αλλα ο σκοπος δεν το κανει παρανομο απο μονος του. Καπου διαβασα κατι για νομοθεσια περι ενδοομιλικων συναλλαγων, οποτε ρωταω αν ξερει κανεις λεπτομερειες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kwsn_men last edited by

                                            Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                            παρε ford mondeo 1600.

                                            Άντε και BMW 315 με το καλό πάλι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr