Καλησπέρα,
Μπορεί να προτείνει κάποιος φανοποιείο για επισκευή τρακαρίσματος Αθήνα προς Πατήσια για SWIFT του 24;
Εχει νόημα να προτιμήσω τον αντιπρόσωπο που είναι στον Κηφισό απέναντι από τα ΚΤΕΛ;
Λογικά πληρώνει η ασφάλεια δεδομένου ότι ο άλλος παραβίασε προτεραιότητα οπότε το τυχόν αυξημένο κόστος δεν έχει τόσο σημασία όσο το να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι θα φτιαχτεί σωστά.
Ευχαριστώ
Best posts made by georgechatz
-
RE: SUZUKI FORUM
Latest posts made by georgechatz
-
RE: SUZUKI FORUM
Καλησπέρα,
Μπορεί να προτείνει κάποιος φανοποιείο για επισκευή τρακαρίσματος Αθήνα προς Πατήσια για SWIFT του 24;
Εχει νόημα να προτιμήσω τον αντιπρόσωπο που είναι στον Κηφισό απέναντι από τα ΚΤΕΛ;
Λογικά πληρώνει η ασφάλεια δεδομένου ότι ο άλλος παραβίασε προτεραιότητα οπότε το τυχόν αυξημένο κόστος δεν έχει τόσο σημασία όσο το να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι θα φτιαχτεί σωστά.
Ευχαριστώ -
RE: Διάφορα Νέα - Αύγουστος 2014
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Πιθανότατο σενάριο και ίσως και το πιο ελπιδοφόρο.
Ο μπανανοφαγος στο πόστο που πάντα ήθελε (αυτό του Τοντ) και αναβάθμιση του Mattiacci σε CΕΟ της Ferrari.
Αρκεί να το αποφασίσει ο Marchionne.Θέλει όμως πλέον ο Brawn;
-
RE: Yποτιμολογήσεις
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τί σημαίνει όλο αυτό σε ταληράκια:- Το εργοστάσιο έχει ένα προιόν το οποίο έχει κόστος παραγωγής 10 ευρώ
- Σε όλη την ευρώπη το πουλάει 20 ευρώ
- Στην Ελλάδα ο νόμος λέει οτι αν η τιμή πώλησης είναι πάνω απο 15 ευρώ τότε μπαίνει επιπλέον φόρος τουλάχιστον 30%
- Οπότε το εργοστάσιο επιλέγει να πουλάει το προιόν στην Ελλάδα 14 ευρώ (ουσιαστικά κερδίζοντας μόνο 4 ευρώ έναντι 10 στις άλλες χώρες) γιατι αλλιώς το προιόν θα ήταν εντελώς απρόσιτο για τους καταναλωτές και δέν θα πουλούσαν τίποτα.
Τώρα έρχεται το κράτος και απαιτεί να πωλείται το προιόν ακριβότερα ωστε να εισπράτει παραπάνω λεφτά απο φόρους
Αυτή είναι όλη η 'παρανομία' και το 'σκάνδαλο'
από ότι λένε τα άρθρα, τα νουμερα που γράφεις δεν ισχύουν. Όταν αναφέρει παράδειγμα όπου αυτοκίνητο με τιμή 90-100Κ τελική τιμή ''αγοράζεται'' από την ελληνική αντιπροσωπεία 10Κ τότε μάλλον η παρανομία δεν μπαίνει σε εισαγωγικά.
http://stokokkino.gr/article/11166/Foro ... tin-Ellada
ΚΑΙ διαφορετικοί αριθμοί κινητήρα
-
RE: 2014 - Formula 1 Shell Belgian Grand Prix
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έχω την εντύπωση πως σήμερα στο βάθρο ανέβηκαν οι πρωταθλητές του 14,15 και 16.
Σωστό.
Πάντως κακώς βιάζεσαι να παλτέψεις τον Vettel.
Τα φετινά μονοθέσια έβγαλαν μεγάλες διαφορές σε πιλότους που πέρσι πέταγαν και πιστεύω ότι είναι θέμα οδηγικού στυλ.είστε σίγουροι για τον Bottas;
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης kacey έγραψε:
τελικα καταλαβα, εγινε αυτο που γραφω στο τελευταιο μου ποστ και ηταν βλακας αυτος (σε εστειλε τερμα αριστερα να στριψεις με το ζορι, γιατι μπηκε στην αριστερη της Αλεξανδρας). ΑΛΛΑ, πιο κατω κανεις λαθος:οταν απο ενα δρομο με δυο λωριδες, στριβεις/μπαινεις σε ενα δρομο με τρεις λωριδες, ποιος ειναι υποχρεωμενος να παει στην αριστερη απο τις τρεις
κανείς, όποιος θέλει να στρίψει αριστερά
ποιος ειναι υποχρεωμενος να παει στη δεξια
αυτός που είναι ήδη στη δεξιά
οχι, αυτος που ηταν στη δεξια εκει που ειχε δυο λωριδες, ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενος να μεινει στη δεξια. Γιατι:
και ποιος ειναι υποχρεωμενος ή εχει το δικαιωμα να μπει στη μεσαια?
αυτός που ήταν στην αριστερή
Οχι. Και οι δυο. Αυτο που ηθελα να πω δηλαδη, ειναι οτι οταν απο δυο λωριδες πας σε τρεις, τοτε στη μεσαια εχουν δικαιωμα να μπουν και οι δυο και πρεπει να συννενοηθουν. Φυσικα ο αριστερα-στις-δυο δεν μπορει να παει στην δεξια-στις-3 και ο δεξια-στις-2 δεν μπορει να παει αριστερα-στις-3. Αλλα στη μεσαια, μπαινουν και οι δυο (στο δικο σου σεναριο τελικα αλλο εγινε, απλα στο λεω να το εχεις υποψιν).
είχα στο μυαλό μου τη συγκεκριμένη περίπτωση οπου η αριστερή στην πραγματικοτητα δεν υφίσταται, δεν πλαταίνει ο δρόμος πας αριστερά μονο για να στρίψεις. Προφανώς όταν γίνονται πραγματικές τρεις δεν είναι έτσι...
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ωπα μισο λεπτο. Αρα η ΑΛεξανδρας εκει εχει 3+1 λωριδες? την τερμα δεξια που ειναι λεωφορειολωριδα, τη μεσαια και την αριστερη (της Αλεξανδρας αριστερη) που πανε ισια πανω, και αλλη μια εξτρα που ειναι μονο για να στριψεις αριστερα? Και αυτος απο τη δεξια δικια του αντι να μπει στη μεσαια (=μια διπλα απο τη λεωφορειολωριδα) της Αλεξανδρας, μπηκε στην αριστερη της Αλεξανδρας στελνοντας εσενα στην τερμα αριστερη που μονο στριβει στο φαναρι?.ναι!
αρχικα λες οτι 'απο την δεξια μπηκε στη μεση' ομως.
σε εκείνο το σημείο η αριστερή της Αλεξάνδρας είναι η μεσαία
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης kacey έγραψε:
οταν απο ενα δρομο με δυο λωριδες, στριβεις/μπαινεις σε ενα δρομο με τρεις λωριδες, ποιος ειναι υποχρεωμενος να παει στην αριστερη απο τις τρειςκανείς, όποιος θέλει να στρίψει αριστερά
ποιος ειναι υποχρεωμενος να παει στη δεξια
αυτός που είναι ήδη στη δεξιά
και ποιος ειναι υποχρεωμενος ή εχει το δικαιωμα να μπει στη μεσαια?
αυτός που ήταν στην αριστερή
όταν βέβαια γράφω να μείνει δεξιά στην Αλεξάνδρας εννοώ την μεσαία , η δεξιά γίνεται λεωφοριολωρίδα
εγώ θα έβγαινα στην μεσαία στο πρώτο φανάρι (Μαυροματαίων) η οποία στην πραγματικότητα είναι η αριστερή της Αλεξάνδρας αφού πιο αριστερά πας μόνο για να στρίψεις αριστερά.https://www.google.gr/maps/@37.9914757, ... !1e3?hl=el
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Τι νομιζεις οτι επρεπε να γινει? Αν καταλαβα καλα για το που βρισκοσασταν, απο ενα δρομο με δυο λωριδες (το πλαγιο κομματι που ενωνει τη Πατησιων με την Αλεξανδρας/που μπαινεις στην Αλεξανδρας απο τη Πατησιων, υποθετω οτι ερχοσασταν απο Ομονοια) βρεθηκατε σε ενα δρομο με τρεις λωριδες, σωστα?σωστά
τι εννοείς τι νομίζω;
αυτός από τη δεξιά λωρίδα βρέθηκε στη μεσαία
οι δύο αυτές λωρίδες βγαίνουν σε δύο που ανεβαίνουν την αλεξάνδρας + μία τέρμα αριστερά που στρίβει μόνο αριστερά
εντωμεταξύ η δεξιά που ήταν αυτός γίνεται η μεσαία της Αλεξάνδρας, όχι η δεξιά που είναι λεωφοριολωρίδα -
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Την ειλικρινή μου συμπαράσταση στο μουσάτο ζώο με το ασημί CORSA σήμερα το μεσημέρι στην είσοδο της Λ.Αλεξάνδρας από Πατησίων. Ημουν αριστερά του στο διαγώνιο τμήμα που ενώνει τους δύο δρόμους (2 λωρίδες) αλλά μπαίνοντας στην Αλεξάνδρας πήγε να με στείλει τέρμα αριστερά που στρίβει μόνο για Μαυροματαίων. Αυτός από δεξιά βρέθηκε στη μέση και η απάντησή του ήταν ότι κι εγώ από αριστερά έπρεπε να πάω τέρμα αριστερά Πρέπει να είναι πολύ δύσκολη η ζωή για κάποιον που δεν καταλαβαίνει από λωρίδες διαγραμμίσεις κλπ
-
RE: Διάφορα Νέα - Αύγουστος 2014
MGU-K μέσα στο κιβώτιο η Ferrari?
http://www.omnicorse.it/magazine/40729/ ... um=Twitter
καμμιά μετάφραση εδώ κανείς;