-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αφού θα μείνει πολύ στην οικογένεια, δεν βλέπω γιατί σκας για την μεταπώληση. Όλα πεθαμένα θα είναι όταν έρθει η ώρα να το πουλήσετε...
Υπάρχουν 5-6 Τζουλιέτες στο car που καλύπτουν τα κριτήριά σου (όσον αφορά το budget ,γιατί τα άλλα τα υπερκαλύπτει ) οπότε καλορίζικη.Γι αυτό τη μεταπώληση την έχω βάλει τελευταία στην σειρά. αλλά το θέμα είναι να μείνει χρόνια και με αξιοπρέπεια (αξιοπιστία). Η Τζουλιέτα σε τι έκδοση λες; 1.4Τ; Από χώρους τι λέει;
Υπάρχει στο φιλικό περιβάλλον μια Alfa , με τα 170 άλογα τα τελευταία 3 χρόνια. Δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό, δεν νομίζω ότι έχεις να φοβηθείς κάτι ως προς αυτό. Φαντάζομαι οι διαφορές μέσα στην πόλη με τα 120 άλογα δεν θα είναι πολλές, στο ταξίδι θα εμφανιζόταν η παραπάνω δύναμη. Αλλά δεν έχω εμπειρία από το 120αρι.
Οι χώροι της είναι μεγάλοι, είμαι 1.90 και καθόμουν άνετα στο πίσω κάθισμα , με τον μπροστά μου να είναι και αυτός 1.90, για το πορτμπαγκάζ δεν έχω άποψη , αλλά ικανοποιητικό φαίνεται.Ωραία και η 159, αλλά θα προτιμούσα το νεότερο μοντέλο , δεν του φαίνεται ότι είναι μια κατηγορία κάτω
Στα + του προφανώς τα μικρότερα πάγια λόγω κυβικών. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξεκάθαρα το πιο σπορ αυτοκίνητο της εποχής και της κατηγορίας της. Οι χώροι είναι επαρκέστατοι, απλά δεν είναι σπηλαιώδεις. Το πρόβλημα είναι η κατανάλωση...
δλδ πόσο;
Α4 1.8 160 θα δυσκολευτεις στο budget σου και σιγουρα οχι s60. Επισης στα λεφτα σου ανετα βρισκεις c5 thp και passat/passat cc.
Λίγα παραπάνω για το c5;
To A4 μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά από οδ.συμπεριφορά, κατανάλωση, αξιοπιστία (ελπιζω να μην ακουλουθεί την υπόλοιπη 'VW οικογένεια'); -
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Octavia 1.8 T ?Έχει βέβαια ταριφάδικο εσωτερικό, κάνεις λίγο τα στραβά μάτια στη σπορτίφ συμπεριφορά αλλά έχεις
άπλετους χώρους,έχοντας στη καβάτζα χρήματα για τα προβλήματα που ως γνήσιο VAG θα σου βγάλει.Πολύ χάλι μέσα, δυστυχώς.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
δλδ πόσο;Κανένα 10άρι-11άρι...
-
xenos λίγο παραπάνω στο budget δεν παίζει να δείς και καμιά Πεμβέ να μην σχολιάζουν και οι γειτόνισσες την πεθερά που έδωσε το κορίτσι σε άντρα με Ιταλική κούρσα.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Α4 1.8 160 θα δυσκολευτεις στο budget σου και σιγουρα οχι s60. Επισης στα λεφτα σου ανετα βρισκεις c5 thp και passat/passat cc.
Λίγα παραπάνω για το c5;
To A4 μου αρέσει σαν σχήμα, αλλά από οδ.συμπεριφορά, κατανάλωση, αξιοπιστία (ελπιζω να μην ακουλουθεί την υπόλοιπη 'VW οικογένεια');Κατι δε καταλαβες. Στα χρηματα που δινεις βρισκεις ανετα c5 thp.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
δλδ πόσο;
Κανένα 10άρι-11άρι...
Δλδ εκτός πόλης μιν κάπου εκεί; Πολύ ακούγεται...
Κατι δε καταλαβες. Στα χρηματα που δινεις βρισκεις ανετα c5 thp.
Όχι ρε! Λέω πες τπτ παραπάνω για το c5 γιατί δεν γνωρίζω καθόλου τι παίζει.
xenos λίγο παραπάνω στο budget δεν παίζει να δείς και καμιά Πεμβέ να μην σχολιάζουν και οι γειτόνισσες την πεθερά που έδωσε το κορίτσι σε άντρα με Ιταλική κούρσα.
Πόσο παραπάνω δηλαδής; Τι πεμβέ; 316; Ευχαριστώ αλλά δυσκολεύομαι να την δεχτώ. Φαντάζομαι θα ναι ψοφίμι σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
320; Τα κρατικά νταβατζιλίκια και τις μελλοντικές ηλιθιότητες τους φοβάμαι. -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Δλδ εκτός πόλης μιν κάπου εκεί; Πολύ ακούγεται...Κλασικό ιταλικό. Εκτός πόλης πάντως πέφτει και σε κανένα 8άρι με αυγό κάτω από το ποδάρι...
-
Xenos αυτά που ζητάς δύσκολα θα τα βρεις σε ένα, κάπου το ένα θα χάνει κάπου το άλλο. Η 159 είναι σπορ αλλά έχει κατανάλωση, η Merc όχι τόσο αλλά δεν καίει και πολλά. Το mps δε το θες στο octavia δε σου αρέσει το εσωτερικό, σε 2λιτρο δε θες να πας.
Αναγκαστικά κάπου πρέπει να κάνεις υποχώρηση αν και αν οδηγήσεις την 159 σ αυτήν θα καταλήξεις. -
8άρι και τα ρέστα βενζίνες και λάστιχα. Ίσως και καινούριο μοτέρ σε μερικά χρόνια. Θα σου βγει ίδιο ποσό με τα υπόλοιπα και θα έχεις πραγματικό σπορ αυτοκίνητο κι όχι C180 και 316.
-
Οικογενειακο ουτε στα ονειρα του το 8αρι.. εχωντας βρεθει να καθομαι πισω,βασανιστηριο ειναι.
-
Ναι, συμβιβασμός είναι. Αλλά αν πρόκειται να κάθονται δίχρονα, πάει στο καλό...
-
Το θεμα ειναι τι θα γινει οταν γινουν 6-7 ,υπο την εννοια οτι θελει να το κρατησει χρονια.. ασε που δε θα φευγει με τιποτα ως μεταχειρισμενο με +5/6 χρονια στη πλατη του.. και με τοσα χρονια χρησης, οικονομικα ΙΣΩΣ τον εχει βαλει μεσα σε σχεση με τις τυπικες λυσεις που εξεταζονται.
-
νομίζω οτι μερικοί γράφεται χωρίς να διαβάσετε καθόλου τον τίτλο του θέματος ...
*χρονολογία: '09+
*κυβικά: max 1800 (επιθυμητό λιγότερα κυβικά + τουρμπάκι = ~150+ hp)
*αξιοπιστία
*οδική συμπεριφορά
*οικονομία
*συντήρηση
*μεταπώλησημε βάση τα άνωθεν τι σχέση έχει το ρχ8 και τι η ψ180?
-
Τα κοιταξα οταν πηγα να γραψω προτασεις.. μολις ενα διαθεσιμο υπαρχει..
-
Σωστά το βρήκα κι εγώ μετά. Και αυτό σε αρκετά βασική έκδοση.
-
A4 B8 1.8TFSI
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5165405/PASSAT TSI or CC
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5084695/ (ακριβο αλλα φουλ εξτρα)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5194311/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5324472/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4126258/ΤΑΧΙ (Οκταβια)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4897103/απο εμπειρια μου σε DeltaTBI1750-200αλογα τα 12αρια στη καταναλωση ειναι ευκολακι.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
-
Βάσει των χαρακτηριστικών που έχεις θέσει ως σημαντικά, έφτιαξα το παρακάτω search:
http://www.car.gr/classifieds/cars/?cat ... E2007&rg=3Βγάζει tbi, superb, insignia και Α4 βασικά.
Κανένα (εδιτ: πλην ΤΒΙ) δεν είναι σπορτίφ πάντως, οπότε νομίζω ίσως χρειαστεί να κάνεις κάπου υποχώρηση.
Αλήθεια, το insignia το έχεις σκεφτεί?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5244609/Τίμιο αυτοκινητάκι, αν κρίνω από το astra που έχω έχει καλή συμπεριφορά αλλά σπορτίφ δε το λες.
Τροφή για σκέψη...
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5340146/
σλουρπ σλουρπ...
-
Γιατί δεν κοιτάς και κάτι τέτοιο
Άξιος αντικαταστάτης του μξ;