Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW GOLF BLUEMOTION VS PEUGEOT 308 HDI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW GOLF BLUEMOTION VS PEUGEOT 308 HDI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    112
    227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koralli last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Στις χαμηλες ταχυτητες υπαρχει το οποιο traction advantage.

      Sent from my Neo V using Tapatalk.

      Το οποίο κέρδος αφορά ελκτικη ή πλευρική πρόσφυση ή και τα δυο;

      Και γιατι μονο στις χαμηλές ταχύτητες ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ελκτικη κατα κυριο λογο, εξου και το πλεονεκτημα σε χαμηλες ταχυτητες. Σε αυτες τις ιπποδυναμεις παντως δεν πολυχρειαζεται.

        Sent from my Neo V using Tapatalk.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Καμία η ουσία της τετρακίνησης σε τέτοιες ιπποδυνάμεις, τσάμπα βάρος και απώλειες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostis20 last edited by

            Με 105 ίππους ,μόνο σε πολύ ειδικές συνθήκες θα είναι χρήσιμη η τετρακίνησης σε χιόνι δηλαδή όπου και πάλι χειμερινά ελαστικά θα χρειάζονται.Ουτε κάν αυξημένο ύψος από το έδαφος δεν έχει να πεις ότι θα βγεις λίγο εκτός δρόμου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koralli last edited by

              Παντως τα reviews για το 308 μιλάνε για πολυ body roll και απρόσωπη οδική συμπεριφορά. Οι κατοχοι τι λέτε; Υπερβολικά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ότι γέρνει, είναι αληθεια. Αλλά κρατάει. Μετατόπιση βάρους τέτοια που να θεωρηθεί επικίνδυνη, δεν παρατήρησα, και δεν χρειάστηκε να παρατηρήσω. Παρόλο που γέρνει κρατάει και θά το χαρακτήριζα 'σταθερό' στις στροφές. Δεν είναι σπορ, δεν είναι 'τραπέζι'.
                Απρόσωπη οδική συμπεριφορά.... Χμμμ, αν το παρακάνεις ανοίγει λίγο η ουρά. Τιποτα που να σε κάνει να πεις ΟΥΑΟΥ. Μια καλή υλοποίηση ημιακαμπτου. Με καλους πολλαπλούς δεν συγκρίνεται. Όπως κάνεις καλος ημιακαμπτος. (Προσωπική άποψη).

                Επίσης το τιμόνι σε βοηθαει να σημαδεψεις και να κινηθείς χωρίς άγχος για το που πατάς. Στη ΕΟ πας με όσα και δεν έχεις προβλημα. Είναι σταθεροτατο. Πχ Κακία σκάλα με 170-180 χαλαρά.(αντικοινωνική συμπεριφορά, εντελώς, όμως ήταν άδειος ο δρόμος)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koralli last edited by

                  Π.χ.

                  http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... eugeot-308

                  'Δοκιμάσαμε το νέο Peugeot 308 στη Γαλλία, όπου έδειξε ότι η κύλισή του είναι πολύ καλή, εκτός από λίγο θόρυβο προερχόμενο από την πίσω ανάρτηση. Το τίμημα γι’ αυτή την αφράτη κύλιση είναι ο αναμενόμενος μαλθακός έλεγχος του αμαξώματος: Το 308 δείχνει αποκομμένο από το δρόμο με ένα ανεξέλεγκτο τρόπο όταν στρίβεις και έχεις την αίσθηση ότι ανασηκώνεται κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα.'

                  Μου φαίνεται πραγματικα απίστευτο ότι αυτά τα σχόλια αφορούν μικρομεσαίο Peugeot.

                  Lippi καλορίζικος! Το εχεις στριψει γρηγορα; Αποτι καταλαβα είναι ένα ασφαλες μικρομεσαιο αλλα δεν είναι επικοινωνιακο όπως π.χ. μια Giulietta.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Δεν το έχω στρίψει ακόμα γργορα σε στροφιλικια κλπ αλλά Giulietta δεν είναι όσον αφορά αυτό που ρωτάς, αλλά το τιμονακι θα βοηθαει αρκετά πιστεύω σε τέτοιες περιπτώσεις.
                    Τώρα για το ανασηκωμα δεν ξέρω.
                    Είναι χαλαρό και πιο πολύ κρουζερ. Αλλά ανασφαλές σε καμία περίπτωση. Αν τυχει να το πάω τάπα σε κανένα δύσκολο δρόμο θα το δω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theo13 last edited by

                      Ο χρήστης koralli έγραψε:
                      Π.χ.

                      http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... eugeot-308

                      'Δοκιμάσαμε το νέο Peugeot 308 στη Γαλλία, όπου έδειξε ότι η κύλισή του είναι πολύ καλή, εκτός από λίγο θόρυβο προερχόμενο από την πίσω ανάρτηση. Το τίμημα γι’ αυτή την αφράτη κύλιση είναι ο αναμενόμενος μαλθακός έλεγχος του αμαξώματος: Το 308 δείχνει αποκομμένο από το δρόμο με ένα ανεξέλεγκτο τρόπο όταν στρίβεις και έχεις την αίσθηση ότι ανασηκώνεται κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα.'

                      Μου φαίνεται πραγματικα απίστευτο ότι αυτά τα σχόλια αφορούν μικρομεσαίο Peugeot.

                      Lippi καλορίζικος! Το εχεις στριψει γρηγορα; Αποτι καταλαβα είναι ένα ασφαλες μικρομεσαιο αλλα δεν είναι επικοινωνιακο όπως π.χ. μια Giulietta.

                      Εδώ λένε άλλα

                      An all-new platform underpins the 308, which has been designed to provide a blend of cruising comfort and sharp handling.
                      On the whole, Peugeot has delivered on its promise of sharper dynamics, as the 308 has decent turn-in and feels agile in corners.

                      http://www.autoexpress.co.uk/peugeot/308

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Τις πρώτες μέρες με μικρή ταχύτητα είχα παρατηρήσει κάτι ανάλογο με αυτό που λέει το drive, αλλά επειδή μου είχε τύχει 1-2 φορές, δεν έδωσα σημασία μια και την πρώτη φορά ήταν την ημέρα που το παρέλαβα (οπότε σκέφτηκα για απάτητα ελαστικά και σφιγμένη ανάρτηση), αλλά την δεύτερη ήμουν στο ίδιο σημείο, με την ίδια ταχύτητα και είχα κάποια κάνει κάποια χλμ ήδη. Τελικά είχα κάνει ένα λάθος: μου είχαν πει κατά την παραλαβή ότι είχαν ελέγξει τις πιέσεις στα ελαστικά και δεν τις κοίταξα. Όμως τελικά τα πίσω ήταν 3ατμ παραπάνω. Με τις σωστές πιέσεις κανένα πρόβλημα.
                        Σε στροφιλίκια με σβέλτη οδήγηση δεν μπορώ να πω ακόμα καθώς δεν το έχω δοκιμάσει.

                        edit: για το άλλο που λέει το drive. Ότι είναι πολύ μαλακό και όταν επιταχύνεις ανασηκώνεται η μούρη. Τι λες; Συμβαίνουν αυτά; Σε μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitrioskosmas last edited by

                          το σημαντικότερο μειονέκτημα του 308 είναι ότι δεν βλέπεται...ακόμα και σε σχέση με το golf...πόσο δε μάλλον και με το αυτοκίνητο που αντικατέστησε

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Γούστα είπε ο πίθηκος και έφαγε το σαπούνι....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              crektis last edited by

                              Αν κρίνω από την C4 που έχω, όπου κι αυτή έχει ημιάκαμπτο πίσω, ενώ γέρνει το ίδιο πολύ. Την έχω στρίψει σε κλειστή διαδρομή κι έχω να πω τα εξής.. Γέρνει αρκετά, αλλά κρατάει επίσης αρκετά. Ο κώλος δεν ξεκολάει καθόλου εύκολα με άφημα του γκαζιού, ενώ υποστρέφει μόνο αν το παρακάνεις και εκεί είναι που επεμβαίνει ένα εξαιρετικό esp . Γενικά εμπνέει πολλή ασφάλεια, ακόμη και όταν μιλάμε για υψηλές ταχύτητες σε ανοιχτές καμπές ΕΟ. Εντάξει δεν είναι σπορ αμάξι ούτε κατά διάνοια, αλλά έχει υψηλά όρια, δεν είναι απόλυτο και εμπνέει ασφάλεια όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα. Επίσης, το τιμόνι είναι ακριβές και πιο βαρύ από το Α3 πχ, οπότε αυτά που λέει ο 'ειδικός τύπος' περί 'μη χαρακτήρα οδήγησης' κλπ, είναι σχετικότατο...

                              Τώρα το να θεωρήσουμε ότι το βασικότερο μειονέκτημα του 308 είναι η ομορφιά του (κάτι εντελώς υποκειμενικό), αυτό εγώ θα έλεγα ότι το θέτει πρώτο σε επιλογή, ειδικά απέναντι στο γκολφ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Στα παραπάνω πρόσθεσε και ότι το 308 είναι σημαντικά ελαφρύτερο λόγω πατώματος και χρήσης αλουμινίου σε καπό και φτερά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Μάλλον έχουν ξεχάσει τα προ γερμανικών τραπεζιών γαλλικά οι δοκιμαστές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koralli last edited by

                                    Τα ρεβιου ότι να ναι....

                                    Τελείως διαφορετική εικόνα εδώ:

                                    http://auto-internet.gr/testsip.php?selectat=Peugeot 308

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nbc77 last edited by

                                      Οι δοκιμές λένε μόνο καλά λόγια για όλα, βρίσκουν και μια-δύο ατέλειες και προσπαθούν να κρατήσουν μια ουδέτερη στάση στρογγυλεύοντας τις γωνίες.. Φυσικά οι απόψεις για κάθε αυτοκίνητο είναι άκρως υποκειμενικές σε κάθε περίπτωση..

                                      Να προσθέσω σε αυτό που λέει ο Lippi, οτι το πορτ μπαγκαζ του 308 είναι κατασκευασμένο από ειδικό πλαστικό..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                        Ναι αλλα τα γκολφ πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι! Οποιος ειναι αναποφασιστος στην κατηγορία , παίρνει το γκολφ ενα αμάξι με μεγάλη παράδοση που ξερει οτι σίγουρα δεν θα του βγει πατάτα! Μπορει να παίρνει λίγο εξοπλισμο για τα λεφτα που δίνει, να υστερεί σε τράβηγμα, αλλα παίρνει ενα σοβαρό στιβαρό αμάξι που αν μην τι αλλο δεν θα κλαψει για την επιλογη του.

                                        yeah sure...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης nbc77 έγραψε:
                                          ....

                                          Να προσθέσω σε αυτό που λέει ο Lippi, οτι το πορτ μπαγκαζ του 308 είναι κατασκευασμένο από ειδικό πλαστικό..

                                          Σωστός.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                                            Ο χρήστης Lippi έγραψε:
                                            Τις πρώτες μέρες με μικρή ταχύτητα είχα παρατηρήσει κάτι ανάλογο με αυτό που λέει το drive, αλλά επειδή μου είχε τύχει 1-2 φορές, δεν έδωσα σημασία μια και την πρώτη φορά ήταν την ημέρα που το παρέλαβα (οπότε σκέφτηκα για απάτητα ελαστικά και σφιγμένη ανάρτηση), αλλά την δεύτερη ήμουν στο ίδιο σημείο, με την ίδια ταχύτητα και είχα κάποια κάνει κάποια χλμ ήδη. Τελικά είχα κάνει ένα λάθος: μου είχαν πει κατά την παραλαβή ότι είχαν ελέγξει τις πιέσεις στα ελαστικά και δεν τις κοίταξα. Όμως τελικά τα πίσω ήταν 3ατμ παραπάνω. Με τις σωστές πιέσεις κανένα πρόβλημα.
                                            Σε στροφιλίκια με σβέλτη οδήγηση δεν μπορώ να πω ακόμα καθώς δεν το έχω δοκιμάσει.

                                            edit: για το άλλο που λέει το drive. Ότι είναι πολύ μαλακό και όταν επιταχύνεις ανασηκώνεται η μούρη. Τι λες; Συμβαίνουν αυτά; Σε μικρομεσαία οικογενειακά αυτοκίνητα;

                                            Άν θές αμάξι για στρίψιμο,είσαι σε λάθος δρόμο......με την εξής έννοια:τα συγκεκριμένα αμάξια,για αυτά που προσφέρουν είναι super...όχι όμως για 'όρια'...πολύ απλά δε χρειάζεται.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr