-
Για την αίσθηση : Φτερό στον άνεμο, θα έλεγα.
Μπήκα σε Cayenne που πήγαινε με 190, παιδιά τι να σας πώ ότι νομίζεις ότι πηγαίνεις με τα μισά και νομίζεις ότι δεν έχεις μπει σε SUV, άλλα σ 'ενα coupe-sedan στημένο για δρόμο δεν κουνιέται και παρ'ολό το ύψος του!!!
Αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι αυτά τα αμάξια δεν κάνουν για χώμα!!!
-
O Random ζήτησε τη βοήθεια όσων ξέρουν πώς να απενεργοποιηθεί ο κόφτης, αν ήθελε εξυπνακισμούς νομίζω θα το διευκρίνιζε.
Το SantaFe δε νομίζω να είναι επικύνδυνο στα 220 και σίγουρα δεν θα είναι πιο επικύνδυνο απο ενα ματίζ στα 160 ούτε απο μια Cayenne στα 290.
Κανένας δεν είπε πως το SantaFe είναι το ίδιο με Χ5 κλπ σε ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες, αυτό δε σημαίνει πως είναι απαραίτητα επικύνδυνο.
-
Δηλαδή ΙΚΕ πότε θεωρείς ότι το αμάξι είναι επικύνδυνο;
Στα 250 είναι επικύνδυνο το SantaFE;;;;Δηλαδή οι δρόμοι γυαλί που έχουμε στην Ελλάδα με στατική τριβή 0,5 (ούτε καν 0,7 που είναι το όριο) δικαιολογούν τον οποιονδήποτε με οποιοδήποτε αμάξι να κινείται με 220;
Μην τρελαθούμε, και όσο για τα 'έξυπνα' σχόλια πήγαν για το γεγονός ότι η ταχύτητα που ανέπτυξε το συγκεκριμένο άτομο με το συγκεκριμένο αμάξι ήταν υπερβολική.
-
Dracumel εγω απο μόνη της δε θεωρώ καμία ταχύτητα επικύνδηνη, ανάλογα τις συνθήκες και τη σωφροσύνη του οδηγού το SantaFe δεν είναι επικύνδηνο ούτε στα 220 ούτε ίσως στα 250.
Αντίστοιχα μπορεί να είναι εξαιρετικά επικύνδηνο και στα 40 στις κατάλληλες συνθήκες.
Οπότε καλύτερα να αφήσουμε τις ταμπέλες.
-
εφόσον δεν έχει γίνει αεροδυναμική μελέτη για το Santa Fe σε αυτές τις ταχύτητες, ναι είναι επικίνδυνο και πολύ μάλιστα.
το Porsche είναι αεραδυναμικά μελετημένο για ταχύτητες μέχρι την τελική του,εκεί κάπου στα 270-280 χλμ/ώρα
-
Ρε παιδιά τι γενικεύσεις είναι αυτές; Θα συμφωνήσω με τον ΙΚΕ, οι τιμές είναι σχετικές και δεν μπορούν παρά να εξεταστούν σε συσχέτιση με ένα πλήθος παραμέτρων.
Οι περισσότεροι από εσάς ισχυρίστηκαν ότι τα 220 είναι επικίνδυνη ταχύτητα για το ΣάνταΦε.
Αυτή είναι μία ψευδής πρόταση με βάση τους κανόνες της λογικής. Σημαίνει ότι ανεξαρτήτως συνθηκών τα 220 είναι επικίνδυνα για το Σάνταφε και τους επιβάτες του.
Θα έλεγα ότι τα 220 με ένα αυτοκίνητο αυτής της μάζας είναι πιο επικίνδυνα για το Σάντα από ότι σε ένα άλλο αυτοκίνητο μικρότερης μάζας σε δύο περιπτώσεις:1.Στην περίπτωση σύγκρουσης με άλλο ελαφρύτερο όχημα (το ελαφρύτερο την έκατσε, καθώς η ορμή 1,7 τόνου με 220km/h είναι μεγαλύτερη από την ορμή οχήματος μικρότερου βάρους με την ίδια ταχύτητα), το οποίο κινείται με όχι μεγαλύτερη ταχύτητα. Αυτό είναι θεωρητικό βέβαια γιατί σε σύγκρουση με 220km/h δεν πρόκειται να μείνει κώλος. Κανείς δεν τη βγάζει καθαρή.
- Η αδράνεια της μάζας του Σάνταφε είναι μεγάλη. Αν σου φύγει στα 100 (και με ανάρτηση, που βέβαια δεν έχει σχεδιαστεί για τέτοια πράγματα), το μαζεύεις πολύ πιο δύσκολα από ότι ένα (σχεδόν) οποιοδήποτε αυτοκίνητο 'δρόμου'χαμηλότερου βάρους.
Όμως τα 200 ή τα 220 σε άδειο δρόμο, ευθεία, με νηνεμία, και με νηφάλιο οδηγό στο τιμόνι δεν είναι σε καμία περίπτωση υπερβολικά ακόμα και για το Σάντα.
-
Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά σε ένα αυτοκίνητο ανάλογα με το στήσιμό του αισθανόμαστε - ανάλογα και με την πείρα του καθενός - τα όριά του. πχ με πόσα θα μπούμε σε μια στροφή, ή με πόσα θα πάμε σε μια ευθεία με αέρα κτλ.
Ετσι κι αλλιώς στα 220 ή και στα 170 εαν σου τύχει κάτι δεν σώζεσαι με ότι αυτοκίνητο και να είσαι.
Τώρα εαν κάποιος με το SantaFe αισθάνεται ασφαλής στην ευθεία έστω με 220 τι να πώ? Πάντως δεν πιστεύω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (το έχω οδηγήσει) σε κάνει να αισθάνεσαι καλά ούτε κάν στα 180.
Με το δικό μου ξέρω ότι μέχρι τα 160 σε ευθεία είναι οκ. Στα 180 πολύ καλά κάνανε και βάλανε κόφτη αφού το αυτοκίνητο γίνεται βάρκα. Με το προηγούμενό μου (passat) πήγαινα με 180 και δεν καταλάβαινα τίποτε.
-
Δηλαδη μπορει καποιος αν ειναι σωφρον να οδηγησει το π.χ jimnaki με 200 Και να ειναι ολα καλα ??
Δεν παιζει τιποτα αλλο ρολο μονο η σωφροσυνη ??Συμφωνω απολυτα με τον Vasdari .... Για σκεφτητε ολοι με τα τερατακια τυπου
Land Cruiser κ.λ.π που εχει τελικη μονο 180χλμ να αρχισουν να βγαζουν τους κοφτες ...
Αλλα τι μπορει να ξερει παραπανω η Toyota εε??? -
Καλημέρα, τούτες εδώ τις Άγιες μέρες του Πάσχα καλό θα ήταν να προσέχουμε...εκτός και αν η αποχή από κρεατικά και λοιπά μας βάρεσε κατα-κούτελα!!!!
Είναι ποτέ δυνατόν Santa Fe με 220???? Με τα βίας το Coupe 2.7 θα τα ακουμπούσε μετά από πολύ-πολύ ώρα.....(είναι η τελική του!) Μου θυμίζει τον Βέγγο στο «ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΒΕΣΠΑ?»
Αν «ΠΟΤΕ» ακουμπούσε τα 220 δεν θα ήταν επικίνδυνο λόγο μάζας ή λόγο αμορτισερ κλπ κλπ....(μάλλον θα ήταν και για αυτά). Θα ήταν κυρίως λόγο αεροδυναμικής. Θα ήταν τόσο ασταθές, όπως ευστοχα το διάβασα πριν, όσο μια σερβίερτα με φτερά.... Προς θεού δεν θέλω να προσβάλω την μάρκα και το μοντέλο...ίσα-ίσα που η Hyundai έχει κάνει άλματα σε ποιότητα και σε σχέση με τις φανταστικές τιμές της, είναι “value for money ”.
Έχω ένα Land Cruiser και ένα Allroad. Στο LC μπαίνει ο κόφτης στα 195-κοντέρ (το είπα στην Τοyota γιατί κανονικά θα έπρεπε στα 180, αλλά μου είπαν να κάνω το ..ροϊδο). Το στροφόμετρο ίσα ίσα ακουμπάει τις 3500rpm. Αν δοκίμαζα να παρακάμψω τον κόφτη και να πάω πιο γρήγορα δεν θα μάθαινα ποτέ την πραγματική τελική. Αυτό γιατί κάπου θα το φύτευα αρκετά πριν.... Σε τόσο ψηλά αυτοκίνητα με διαφορικά και λοίπα παρελκόμενα να φτίαχνουν φυσικές «παγίδες» αέρα (και επίπεδο να ήταν η αέρια μάζα από κάτω θα δημιούργούσε τρομέρη άντωση), απλά δεν θα το έλεγχα....Και σε μεγάλη ευθεία να πήγαινα πάλι θα μου έφευγε....σαν χαρταετός 2 τόνων.... Μέχρι τα 160-170 αισθάνομαι πολύ άνετα, πιο ψηλά καταντάει κουραστικό, αν όχι επικίνδυνο. Το Allroad απο την άλλη, έχει λεία επιφάνια και ...χαμηλώνει αρκετά χάρη στην αερανάρτηση για να φτάσει τα 237km/h......Ακόμα και τότε δεν αισθάνεσαι άνετα....
-
Όπως ένα Hyundai Coupe θα ήταν εκτός ορίων μέσα στο Μόρνο ή στον Μέγδοβα, έτσι και το Santa Fe είναι εκτός ορίων στα 220. Δεν σχεδιάστηκε για κάτι τέτοιο...
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι τα ΕΛΑΣΤΙΚΑ. Τί δείκτη ταχύτητας έχουν; Τα 65αρια αν δεν κάνω λάθος δύσκολα ξεπερνούν το Η (210 χλμ.). Μία αποκόλληση πέλματος ή μία αστοχία του σκελετού είναι ότι χειρότερο σε αυτή την περίπτωση.
Τα Allrad, Cayenne κλπ. που αναφέρατε, φορούν ελαστικά χαμηλού προφίλ, υψηλών επιδόσεων, ειδικά σχεδιασμένα και πανάκριβα, ακριβώς για να μπορούν να κινούνται με αυτές τις ταχύτητες.
-
Μπράβο Γιάννη, το είχα ξεχάσει και αυτό.... Πολύ σημαντικό!
-
Οποτε το να αποτρεπουμε ολοι τον φιλο Random να οδηγει το Santa Fe του με τετοιες ταχυτητες ,πιστευω οτι το κανουμεμε διαθεση τον 'προστατευσουμε' και οχι για να τον 'πικαρουμε', παρ'οτι μερικοι απο εμας ηταν λιγο υπερβολικοι στις απαντησεις τους .....
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Οποτε το να αποτρεπουμε ολοι τον φιλο Random να οδηγει το Santa Fe του με τετοιες ταχυτητες ,πιστευω οτι το κανουμεμε διαθεση τον 'προστατευσουμε' και οχι για να τον 'πικαρουμε', παρ'οτι μερικοι απο εμας ηταν λιγο υπερβολικοι στις απαντησεις τους .....Εγώ πάντως θα κάνω και μια προσευχή γι αυτόν μέρες που είναι
-
Κάνε μία και για αυτούς που θα βρεθούν στο δρόμο του...
-
Ειδικά γι' αυτους....
-
Ακρως σημαντικο ειναι οτι οταν το Σαντα φε κανει φραναρισμα πανικου! κοκαλωμα ,,,τοτε κλαφτα χαραλαμπε μεγαλε.............ουτε ο εγκεφαλος του ABS θα καταλαβει την μουρλα του οδηγου.....αλλα και τα φρανα θα αναψουν και μπαμπακιασουν αμεσως διοτι η ορμη ειναι αναλογως πολλαπλασια με την ταχυτητα!!!!!!225χλμ-0 αιντε μετρα!!!!!
για προσοχη λοιπον ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ και καλα ειπαν οπι προλαλλησαντες ασε τα 225χλμ για τα χ3-5, Καγιεν,Φορεστερ,Αλροουντ,κτλ,κτλ,κτλ..
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ......!
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
Ακρως σημαντικο ειναι οτι οταν το Σαντα φε κανει φραναρισμα πανικου! κοκαλωμα ,,,τοτε κλαφτα χαραλαμπε μεγαλε.............ουτε ο εγκεφαλος του ABS θα καταλαβει την μουρλα του οδηγου.....αλλα και τα φρανα θα αναψουν και μπαμπακιασουν αμεσως διοτι η ορμη ειναι αναλογως πολλαπλασια με την ταχυτητα!!!!!!225χλμ-0 αιντε μετρα!!!!!για προσοχη λοιπον ΠΑΣΧΑΛΙΑΤΙΚΑ και καλα ειπαν οπι προλαλλησαντες ασε τα 225χλμ για τα χ3-5, Καγιεν,Φορεστερ,Αλροουντ,κτλ,κτλ,κτλ..
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ......!
Πιστευω οτι εισασστε κακκεντρεχεις για ενα αμαξι με 25κιλα ροπη 4 πιστονα φρενα εμπρος και ανεξαρτητο χειροφρενο στους πισω τροχους...
Ενταξει δεν ειναι καγιεν ουτε Χ5 αλλα εχει προδιαγραφες πολυ ανωτερου αυτοκινητου..Επισης εκει που τα αλλα suv σταματουν το σαντα επιταχυνει σε ανηφορικο δρομο μεχρι και τα 190 γρηγορα και με ευκολια..Σε ευθεια η κατηφορο τελικιαζει το κοντερ του..
Προφανως αγαπητοι φιλοι μερικοι απο εσας να θελετε να βγαλετε κακκια σε αντιθεση με το δικο μου πνευμα καλης πιστης και συνεργασιας στο φορουμ των 4τ
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Προφανως αγαπητοι φιλοι μερικοι απο εσας να θελετε να βγαλετε κακκια σε αντιθεση με το δικο μου πνευμα καλης πιστης και συνεργασιας στο φορουμ των 4τΑυτή σου η πρόταση νομίζω προσπαθεί να προσδώσει ενοχές αλλά δεν κολλάει πουθενά! Εκτός εξαιρέσεων νομίζω ότι δεν αναφέρθηκε κανένας με κακία. Αντίθετα σου προτείνουν σύνεση και λογική. Το ότι αυτά έρχονται σε αντίθεση με τις λίγο αυτοκτονικές τάσεις σου δεν τα καθιστούν κακίες.... Μάλλον δεν έχει νόημα να το συνεχίζουμε πολύ μια και μοιάζεις σίγουρος για την αξία και τις ικανότητες του αυτοκινήτου σου.... που είναι όντως υψηλές αλλά όχι εφάμιλλες των άλλων πολλαπλάσιας είναι η αλήθεια αξίας... και δεν δείχνεις να έχεις διάθεση συζήτησης ή να δεχτείς διαφορετική άποψη επί αυτών. Αξίζει τον κόπο να πας με 220+ με κάποια από τα άλλα αυτοκίνητα που έχουν αναφερθεί για να καταλάβεις τις διαφορές προδιαγραφών που ισχύουν στην πράξη και όχι μόνο αυτές που μπορεί να δεις στα χαρτιά....
Επίσης να αναφέρω ότι το 2CV διαθέτει δισκόφρενα εμπρός πίσω από το 1800!! Το σκαθάρι επίσης του 1800 επίπεδο μπόξερ κινητήρα από ελαφριά κράματα αλουμινίου μαγνησίου κλπ! Μήπως αυτό τους προσδίδουν προδιαγραφές αυτοκινήτου επιδόσεων??? Παρομοίως, πολλά ποδήλατα πωλούνται από πολυκαταστήματα κλπ με αναρτήσεις και δισκόφρενα σε κόστος κάτω του μισού επώνυμων ποδηλάτων αντίστοιχων προδιαγραφών.... όποιος όμως νομίζει ότι αγοράζει ΤΗΝ ευκαιρία είναι πολύ γελασμένος.... -
καλά αυτό με τα ποδήλατα ΜΤΒ είναι μεγάλη απατεωνιά.
οι ελάχιστες απαιτήσεις που πρέπει να έχουμε από ένα ΜΤΒ είναι σκελετός από Cromo,ταχύτητες-φρένα σειράς Shimano Alivio, περιφεριακά από Cromo ή αλουμίνιο και ζάντες αλουμινίου με διπλά τοιχώματα.
Ανάρτηση δεν είναι και τόσο απαιραίτητη στην αρχή.
Πέρνεις ένα φθηνό και αν σ'αρέσει το άθλημα συνεχίζεις.
Αυτά που πουλάνε είναι παιχνίδια όχι ποδήλατα. -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
καλά αυτό με τα ποδήλατα ΜΤΒ είναι μεγάλη απατεωνιά.
οι ελάχιστες απαιτήσεις που πρέπει να έχουμε από ένα ΜΤΒ είναι σκελετός από Cromo,ταχύτητες-φρένα σειράς Shimano Alivio, περιφεριακά από Cromo ή αλουμίνιο και ζάντες αλουμινίου με διπλά τοιχώματα.
Ανάρτηση δεν είναι και τόσο απαιραίτητη στην αρχή.
Πέρνεις ένα φθηνό και αν σ'αρέσει το άθλημα συνεχίζεις.
Αυτά που πουλάνε είναι παιχνίδια όχι ποδήλατα.Ρε dimitrie [moderator - syele],νομιζω οτι εισαι λιγακι εκτος τοπου και χρονου..επειδη ομως το παιζεις μαγκακος ελα να δεσουμε ενα οχτακλωνο απο τους κοτσαδορους του ραβ και του σαντα..και θα σε συρω τουλαχιστον για 500 μετρα..και κατι αλλο αν θεωρεις το yaris που εχεις σπορ τοτε καλυτερα να φορεσεις και μια περουκα και να βαψεις τα νυχακια σου και να πας μια βολτιτσα στην πασαρελα της Γλυφαδας και να κανεις κοντρα με καμμια ζουζουνιτσα με 206cc
Random, πρόσεξε καλά [syele]
Τελικη 220κμ με SantaFe