Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 87
    • Best 0
    • Groups 0

    kning

    @kning

    ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    87
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΓΛΥΦΑΔΑ

    kning Unfollow Follow

    Latest posts made by kning

    • RE: Lexus RX400h

      Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

      Το ESP δεν απενεργοποιήται με αποτέλεσμα να έχεις συνεχώς το κίνδυνο να ......πάρεις τηλέφωνο οδική βοήθεια.

      Γιά δοκίμασε κι αυτο (φαντάζομαι οτι ισχύει για όλα τα μοντέλα Lexus):

      http://www.automobilemag.com/features/news/0601_lexus_gs430_vsc/

      πραγματικά θέλει πολύ φαντασία!!! Δεν νομίζω να δουλέυει αλλά και να το έκανε θα έμενες με μπροστινή κίνηση μόνο! Απλά και κουμπί για να κλείνεις το ESP να είχε δεν θα βοηθούσε μιας και ο αισθητήρας αυτός δίνει την εντολή για 'πάρει' μπρος η πίσω ηλεκρο-μηχανή που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς. Όταν αισθάνεται ότι χάνει πρόσφυση ο μπροστινός άξονας βάζει μπροστά και τον πίσω. Βέβαια αυτό γίνεται και όταν επιταχύνεις γρήγορα ή γενικά θέλεις όλη την δύναμη (νομίζω 200ΚW).

      Βέβαια μην αδικούμε την Lexus. Μπορεί έστω για μένα το 400h να μην είναι ούτε σαν ιδέα SUV αλλά καταπληκτικό MPV. Είναι ένα τεχνολογικό θάυμα. Πραγαμτικά δεν βαρίεσαι να το οδηγείς και να απολάμάνεις τον τρόπο που εναλλάσσονται βενζινο-κιντήρας και ηλεκτρο-κινητήρας. ....Τόσο ομαλά και αθόρηβα.... με απίστευτη δύναμη. Την μεγάλη πλάκα την έπαθε παρκαδόρος σε κλασσική καφετέρια της Βουλαγμένης που τρομαγμένος με ρώτησε αν έχει κόλπο για να πάρει μπροστά...όταν του είπα ότι το είχε βάλει μπρός έμεινε με ανοικτό το στόμα (το ίδιο είχα πάθει και εγώ την πρώτη φορά!)

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: Lexus RX400h

      Kαλησπέρα, λόγο φόρτου εργασίας λείπω ...καιρό! Λοιπόν στο θέμα. Το 400ρι το είχα στη δίαθεση μου ένα ολόκληρο ΣΚ. Ήθελα να δω αν άξιζε να κάνω την αμαρτία και άλλαζα το Land Cruiser. Πράγματι είναι απίστευτα οικονομικό και διαβολικά γρήγορο. Σε ένα ΣΚ έκανα πάνω-κάτω όλη την Αττική συνέχεια..... Έκαψα μόνο μισό ντεπόζιτο και δεν το πήγαινα ήρεμα. Το ποδι μου ήταν συνέχεια ...βαρύ. Συμφωνώ απόλυτα με το κ. Vasdaris σε όλα τα σημεία. Αλλά για εκτός δρόμου ούτε λόγος.... Χωματόδρομο ισως. Πρώτα από όλα είναι χαμηλό στο κέντρο του δαπέδου λόγο μπαταρίας κλπ. Το ESP δεν απενεργοποιήται με αποτέλεσμα να έχεις συνεχώς το κίνδυνο να ......πάρεις τηλέφωνο οδική βοήθεια. Γενικά δεν είναι για πολλά και το σύστημα τερτρακίνησης να άλλαζε. Άλλο ένα μελανό σημείο ήταν οι απότομες νευρικές αντιδράσεις του τιμονιού όταν επιτάχυνες με το πόδι στο πάτωμα.

      Λοιπόν αν ήθελα MPV θα ήταν τέλειο. Όχι off roader ούτε καν soft core. Θα ήταν τέλειο για οικογενιάρχες....

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: Mitsubishi Pajero Sport

      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
      Υπομονή και παζάρι χρειάζεται. Απλώς κρατούν ψηλές τιμές τα ρημάδια αλλά όταν θα του κουνάς τα 40 χιλιάρικα και θα του λες 'αυτά είναι, τα θες;', τότε θα σου πει 'ναι' και θα πραγματοποιηθεί το μυστήριο

        μόνο αν χρωστά στα χαρτιά και πρέπει να το σκοτώσει νύχτα!!!! Η Toyota μου το πέρνει 50,000συν.....ειναι και 2 χρονών και με το 4ταχυτο Α/Τ και όχι με το καινούργιο 5τάχυτο Α/Τ.... και 49,999 να κουνάς ...συνέχισε να μας κάνεις αέρα
      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: cherokee 4.0L 1992 automatic gear box

      Ο χρήστης CrazyRider έγραψε:
      Επειδή έχω πάρει μεταχειρισμένο το Cherokee 2001 μοντέλο, μου εξηγεί κάποιος τι κάνει το Ο/D ;

      Είναι στα γαλλικά οι οδηγίες και....Καταλαβαίνετε!

      To overdrive ή O/D, σε κλασικό 'τεσσάρι αυτόματο' είναι ότι και η 5η ταχύτητα στα χειροκίνητα. Για μέσα στην πόλη έχεις το κιβώτιο στη θέση D. Δηλαδή έχεις 3 σχέσεις. Είναι καλό γιατί φρενάρει και καλύτερα το όχημα. Σε αυτοκινητόδρομο βάζεις το O/D για τους όποιους λόγους θα έβαζες την 5η.... Επίσης είναι καλό να μην έχεις το O/D μέσα στην πολή για να μην κουράζεις το κιβώτιο με συνεχείς αλλάγες.

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: GRAND VITARA (ESCUDO) 2006

      AMAN!!! To Vitara έγινε RAV4......από εξωτερική εμφάνιση.....

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: Τελικη 220κμ με SantaFe

      Μπράβο Γιάννη, το είχα ξεχάσει και αυτό.... Πολύ σημαντικό!

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: Τελικη 220κμ με SantaFe

      Καλημέρα, τούτες εδώ τις Άγιες μέρες του Πάσχα καλό θα ήταν να προσέχουμε...εκτός και αν η αποχή από κρεατικά και λοιπά μας βάρεσε κατα-κούτελα!!!!

      Είναι ποτέ δυνατόν Santa Fe με 220???? Με τα βίας το Coupe 2.7 θα τα ακουμπούσε μετά από πολύ-πολύ ώρα.....(είναι η τελική του!) Μου θυμίζει τον Βέγγο στο «ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΒΕΣΠΑ?»

      Αν «ΠΟΤΕ» ακουμπούσε τα 220 δεν θα ήταν επικίνδυνο λόγο μάζας ή λόγο αμορτισερ κλπ κλπ....(μάλλον θα ήταν και για αυτά). Θα ήταν κυρίως λόγο αεροδυναμικής. Θα ήταν τόσο ασταθές, όπως ευστοχα το διάβασα πριν, όσο μια σερβίερτα με φτερά.... Προς θεού δεν θέλω να προσβάλω την μάρκα και το μοντέλο...ίσα-ίσα που η Hyundai έχει κάνει άλματα σε ποιότητα και σε σχέση με τις φανταστικές τιμές της, είναι “value for money ”.

      Έχω ένα Land Cruiser και ένα Allroad. Στο LC μπαίνει ο κόφτης στα 195-κοντέρ (το είπα στην Τοyota γιατί κανονικά θα έπρεπε στα 180, αλλά μου είπαν να κάνω το ..ροϊδο). Το στροφόμετρο ίσα ίσα ακουμπάει τις 3500rpm. Αν δοκίμαζα να παρακάμψω τον κόφτη και να πάω πιο γρήγορα δεν θα μάθαινα ποτέ την πραγματική τελική. Αυτό γιατί κάπου θα το φύτευα αρκετά πριν.... Σε τόσο ψηλά αυτοκίνητα με διαφορικά και λοίπα παρελκόμενα να φτίαχνουν φυσικές «παγίδες» αέρα (και επίπεδο να ήταν η αέρια μάζα από κάτω θα δημιούργούσε τρομέρη άντωση), απλά δεν θα το έλεγχα....Και σε μεγάλη ευθεία να πήγαινα πάλι θα μου έφευγε....σαν χαρταετός 2 τόνων.... Μέχρι τα 160-170 αισθάνομαι πολύ άνετα, πιο ψηλά καταντάει κουραστικό, αν όχι επικίνδυνο. Το Allroad απο την άλλη, έχει λεία επιφάνια και ...χαμηλώνει αρκετά χάρη στην αερανάρτηση για να φτάσει τα 237km/h......Ακόμα και τότε δεν αισθάνεσαι άνετα....

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: ABS OFF-Road

      Καλημέρα, αν δεν θες να κάνεις ανάποδα...καλό είναι να υπάρχει!!!

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: LC TΡΙΠΟΡΤΟ ΣΤΗΣΗΜΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

      Καλημέρα, το LC 3d έχει αισθητά μικρότερο μεταξώνιο από το 5d. Όσο για την τετρακίνηση παραθέτω παλιότερο post μου.

      'Το LC Luxury (το..ακριβό) έχει 3 διαφορικά με το κεντρικό τορσεν. Η μόνιμη τετρακίνηση έχει 2 επιλογές: την H και L, και φυσικά την θέση Ν. Υπό κανονικές συνθήκες ο μοχλός είναι στο Η και η μόνιμη τετρακίνηση μοιράζεται από το κεντρικό διαφορικό 40%-60%, που μπορεί να μεταβληθεί 29%-71, και 53%-47%. Τότε είναι ενεργοποιημένα όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας, πρόσφυσης (VSC, A-TRC, HAC) –το DAC πρέπει να το ενεργοποιήσεις μόνος σου με το κατάλληλο κουμπί-. Λόγο της πολύ καλής μετάδοσης της κίνησης και τα τεράστια αποθέματα πρόσφυσης τα ηλεκτρονικά λάμπουν 99,9% των περιπτώσεων δια της απουσίας τους!!! Πολλές φορές σου δίνει τέτοια αυτοπεποίθηση που ξεχνάς να βάλεις σε δύσκολα το κοντό..... Τώρα όταν βάλεις τον μοχλό του διαφορικού στο L...έχεις.... το κοντό. Τα ηλεκτρονικά εξακολουθούν να λειτουργούν. Όταν πατήσεις όμως και το κουμπί που κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό τότε το VSC απενεργοποιείτε ( ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: μπορείς να κλειδώσεις το διαφορικό και στη θέση H). Το Α-TRC παίζει το ρόλο του μπρος και πίσω μπλοκέ, φρενάροντας όποιον από τους 4 τροχούς τείνει να σπινάρει. Το απλό ή Excecutive έχει μόνο μπλοκέ μηχανικό για το πίσω διαφορικό, και το κλείδωμα του κεντρικού. Επιπλέον δεν έχει τα VSC, A-TRC, HAC, DAC, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση με 4 θέσεις, και αερανάρτηση του πίσω άξονα με δυνατότητα μεταβολής του ύψους ±30mm.'

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • RE: Συμπεριφορά στον δρόμο

      Δεν ξέρω michailbm, μπορεί.... αλλά οποία σύμπτωση? Να μην έχω τρακάρει με άλλο και όποιο γνωστό μου ξέρω με vitara να το έχει ...βολέψει κάπου!!!!! . Δεν ξέρω αν το G.V. είναι καλύτερο από το απλό, τότε μόνο το απλό υπήρχε στα 1600cc. Όταν το είχα μου άρεσε πολύ αλλά όταν οδηγησα το RAV mk1 αν και ασχημόπαπο κατάλαβα την διαφορά!

      posted in Εκτός Δρόμου
      K
      kning
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr