-
Καλησπερα παιδια θα ηθελα να σα ρωτησω το εξης.εδω και 50000 χιλιομετρα χρισιμοποιω για λαδι στο αυτοκινητο μου το λαδι της gm dexos 2 5 -30 .αναρωτιεμαι αν ειναι καλο λαδι γιατι ειναι φτηνο (35 ευρω)γραφει οτι ειναι φουλ συνθετικο .σκεφτομαι μην κανει ζημια στον κινητηρα μακροπροθεσμα.σκεφτηκα να στραφω σε καστρολ 5-40 που εχει την προδιαγραφη dexos2 (απαραιτητη) αξιζει η ειναι ιδια τα λαδια αφου εχουν την ιδια προδιαγραφη??αν το καστρολ ειναι καλυτερο τοτε αβλεπη να βαλω αυτο.
-
Ο χρήστης kokonekos έγραψε:
Καλησπερα παιδια θα ηθελα να σα ρωτησω το εξης.εδω και 50000 χιλιομετρα χρισιμοποιω για λαδι στο αυτοκινητο μου το λαδι της gm dexos 2 5 -30 .αναρωτιεμαι αν ειναι καλο λαδι γιατι ειναι φτηνο (35 ευρω)γραφει οτι ειναι φουλ συνθετικο .σκεφτομαι μην κανει ζημια στον κινητηρα μακροπροθεσμα.σκεφτηκα να στραφω σε καστρολ 5-40 που εχει την προδιαγραφη dexos2 (απαραιτητη) αξιζει η ειναι ιδια τα λαδια αφου εχουν την ιδια προδιαγραφη??αν το καστρολ ειναι καλυτερο τοτε αβλεπη να βαλω αυτο.Προφανως και κανεις πλακα τωρα.
Το λαδι gm το συγκεκριμενο ειναι φοβερο. Ακριβο το βρισκεις μαλιστα. Μπορω να σου πω απο που να το παιρνεις 28 ευρω το 5 λιτρο αν εισαι Αθηνα. -
Ο χρήστης Nikos204 έγραψε:
Messatou ,
Στις 2 πριν αναλύσεις σου τι ρευστότητα λιπαντικου είχες 30ρι ή 5w20 ;
*Είμαι από τηλ και δεν τα βλέπω σωστά.Συγνώμη για την καθυστέρηση, ήμουν χαμένος αλλού.
Με 20άρι είναι όλες οι αναλύσεις μου.
@dstou: To Motul 300V 15/50 μάλλον ήταν το μόνο GroupIV/V και για αυτό ήταν καλύτερο από τα άλλα. Λογικό το 50άρι σε χρήση πίστας.
Θα είχε ενδιαφέρον να είχε δοκιμάσει και το ΑΜΟ (10w40), μπορεί να μην τα πήγαινε τόσο καλά.
Εγώ σε Xantia 8V '96, το μοντέλο CT για όσους γνωρίζουν, βάζω 4 χρόνια τώρα HDD (5w30) που δεν είναι σωστό αλλά η χρήση που κάνω είναι ιδιαίτερα χαλαρή οπότε ούτε θερμοκρασίες ανεβάζει - αντιθέτως μερικές φορές του λαδιού είναι ιδιαίτερα χαμηλή - ούτε καίει καθόλου από αλλαγή σε αλλαγή.
Έτσι όπως οδηγούσα πριν 20 χρόνια ίσως να χρειαζόμουν ακόμα και 50άρι
Καταλήγω λοιπόν πως ξεκινάμε με την σύσταση του κατασκευαστή και ανάλογα με την χρήση παίζουμε πάνω ή κάτω.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Καλησπερα παιδια θα ηθελα να σα ρωτησω το εξης.εδω και 50000 χιλιομετρα χρισιμοποιω για λαδι στο αυτοκινητο μου το λαδι της gm dexos 2 5 -30 .αναρωτιεμαι αν ειναι καλο λαδι γιατι ειναι φτηνο (35 ευρω)γραφει οτι ειναι φουλ συνθετικο .σκεφτομαι μην κανει ζημια στον κινητηρα μακροπροθεσμα.σκεφτηκα να στραφω σε καστρολ 5-40 που εχει την προδιαγραφη dexos2 (απαραιτητη) αξιζει η ειναι ιδια τα λαδια αφου εχουν την ιδια προδιαγραφη??αν το καστρολ ειναι καλυτερο τοτε αβλεπη να βαλω αυτο.
Προφανως και κανεις πλακα τωρα.
Το λαδι gm το συγκεκριμενο ειναι φοβερο. Ακριβο το βρισκεις μαλιστα. Μπορω να σου πω απο που να το παιρνεις 28 ευρω το 5 λιτρο αν εισαι Αθηνα.ρωταω γιατι ειμαι ασχετος με το συγκεκριμενο θεμα.αν γνωριζεις οτι ειναι οντως καλο δεν θα αντιλεγω.απλα θελω να εχω το κεφαλι μ ησυχο...ευχαριστω για την απαντηση
-
Μετα τα 20W60 MOTUL τωρα τα ειδα 300v sprint 0W15
https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/51785/original/300V Sprint 0W-15 (GB).pdf?1329125267 -
επειδη βρισκω αρκετα πιο φθηνα τα 5-30 total quartz ineo σκεφτoμai να αλλαξω τα
castrol edge 5-30 ...ακουω αποριες...αυτα για το πασσατ μου 1,8 τ 20βαλβιδο....πλεων κανει 3500χλμ τον χρονο. ακουω αποψεις για αυτο το λαδακι. δεδομενου οτι εχει tbn 7 εναντι 6 των castrol.επισης για τρακτερακι kubota β6002 '85... 10-40 λαδι η' 10-50 !?δεν βγαζω ακρη με το σιτε της ονλινε...και ο εδω αντιπρωσοπως σιγα μην ξερει αφου ειναι 'παρανομα'εισαγμενο.
-
Mια χαρα λαδακι ειναι η σειρα ineo της Total καπου εχει υπερτιμηθει το Castrol σαν λιπαντικο κατα την αποψη μου,
για το kubota πανω στην ταπα πληρωσης λιπαντικου δεν αναγραφει ιξωδες; Τρικυλινδρο ειναι;
εδω θα δεις πληροφοριες
https://www.kubota.com/service/LubricantMaintenance.aspxΒασικα θες προδιαγραφες για βαρεου τυπου πετρελαιοκινητηρες κατα Api οπως οι παρακατω
CJ-4, CI-4, CH-4 (απο δεξια προς αριστερα η πιο προσφατη για βαρεου τυπου πετρελαιοκινητηρες )
ρευστοτητες 10W30 ή 15W40*συνηθως αναγραφουν στην ταπα την ρευστοτητα δεν θυμαμαι αν εχουν και την προδιαγραφη.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
...δεδομενου οτι εχει tbn 7 εναντι 6 των castrol...Για το tbn μην τρελαίνεσαι πόσο έχει 'φρέσκο' αλλά πόσο έχει στο τέλος της χρήσης. Κάθε λάδι έχει διαφορετικό ρυθμό μείωσης.
Το tbn καλό είναι να σε απασχολεί στις περιπτώσεις λίγων χλμ με πολλές ώρες λειτουργίας, μικρό όγκο λιπαντικού και να μην καίει οπότε δεν προσθέτεις φρέσκο.
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
...δεδομενου οτι εχει tbn 7 εναντι 6 των castrol...
Για το tbn μην τρελαίνεσαι πόσο έχει 'φρέσκο' αλλά πόσο έχει στο τέλος της χρήσης. Κάθε λάδι έχει διαφορετικό ρυθμό μείωσης.
Το tbn καλό είναι να σε απασχολεί στις περιπτώσεις λίγων χλμ με πολλές ώρες λειτουργίας, μικρό όγκο λιπαντικού και να μην καίει οπότε δεν προσθέτεις φρέσκο.
Αρκεί να καλύπτει τις προδιαγραφές που θέλει το μοτέρ σου και θα είσαι ΟΚ.
-
Το tbn πέφτει' διαφοετικα από κινητήρα σε κσιτήρα, ανάλογα με την χρήση και από πολλούς άλλους παράγοντες ατελής καύση την κατάσταση του φίλτρου αέρος .
-
ΕΕΠ
Τα λάδια για καράβια έχουν ΤΒΝ 50 και πάνω επειδή καίνε πετρέλαιο ναυτιλίας με ΤΕΡΑΣΤΙΑ περιεκτικότητα σε θείο.
-
E και μεις ναυτιλίας καίμε.
-
Καλημέρα! Αποφάσισα να μην απευθυνθώ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αλλαγή λαδιών στο TypeR. Επειδή δεν έχει τύχει άλλη φορά να ψάξω για λάδια αντίστοιχα των 'εργοστασιακών', αρκεί να έχουν το ίδιο ιξώδες (5W40) και τις ίδιες προδιαγραφές (ACEA A3/B4 - API SL/CF); Στο συνεργείο που θα πάω μου προτάθηκαν λάδια με API SM/CF ως απολύτως συμβατά και νεώτερα. Ισχύει;
-
http://www.valvolineeurope.com/english/ ... nt_advisor
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Καλημέρα! Αποφάσισα να μην απευθυνθώ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αλλαγή λαδιών στο TypeR. Επειδή δεν έχει τύχει άλλη φορά να ψάξω για λάδια αντίστοιχα των 'εργοστασιακών', αρκεί να έχουν το ίδιο ιξώδες (5W40) και τις ίδιες προδιαγραφές (ACEA A3/B4 - API SL/CF); Στο συνεργείο που θα πάω μου προτάθηκαν λάδια με API SM/CF ως απολύτως συμβατά και νεώτερα. Ισχύει;Σαφώς!Αυτό σημαίνει'υπερκαλύπτει'.....
-
Πρόσεξε και την ACEA όμως! Εκτός και αν σου λέει ότι και μόνο με την API προδιαγραφή είσαι ΟΚ.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πρόσεξε και την ACEA όμως! Εκτός και αν σου λέει ότι και μόνο με την API προδιαγραφή είσαι ΟΚ.Εκεινη συμφωνει απολυτα. Γι' αυτο δεν την ανεφερα. Ευχαριστω
-
Καλησπέρα, αν μπορει κάποιος με σιγουριά θα ήμουν υποχρεος. Σε ενα Skoda pick up ντίζελ κινητήρας ΑΕF 1,9 ο κατασκευαστής προτείνει 20W50 ιξώδες .Αν δεν κάνω λάθος σε αυτον τον τύπο λαδιού υπάρχουν μόνο ορυκτέλαια. Μπορώ να αλλάξω ιξώδες ώστε να βάζω τουλάχιστον ημισυνθετικά? Κυρίως με ενδιαφέρει το θέμα μείωσης κατανάλωσης καυσίμου.
-
Ο χρήστης gastone13 έγραψε:
Καλησπέρα, αν μπορει κάποιος με σιγουριά θα ήμουν υποχρεος. Σε ενα Skoda pick up ντίζελ κινητήρας ΑΕF 1,9 ο κατασκευαστής προτείνει 20W50 ιξώδες .Αν δεν κάνω λάθος σε αυτον τον τύπο λαδιού υπάρχουν μόνο ορυκτέλαια. Μπορώ να αλλάξω ιξώδες ώστε να βάζω τουλάχιστον ημισυνθετικά? Κυρίως με ενδιαφέρει το θέμα μείωσης κατανάλωσης καυσίμου.Που το είδες αυτό, ότι είναι μόνο ορυκτέλαια ?
-
Τα μόνα που έχω δει να είναι συνθετικα είναι τα Red Line αλλά εκει ξευφεύγουμε απο θέμα τιμής. Εχεις κάτι κατα νου που να καλύπτει το ιξώδες?
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]