-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Επειδή με προβληματίσατε ξαναπήγα στο αμάξι .Λοιπόν και για να κλείσουμε το συγκεκριμένο θέμα:
- Στις πίσω ακριανές θέσεις βρίσκω ελάχιστα στην οροφή μόνο εάν κάτσω σαν να έχω καταπιεί γκλίτσα
- Πίσω και στο κέντρο, ναι έχω θέμα. Επειδή το κάθισμα σε εκείνο το σημείο είναι λίγο υπερυψωμένο, βρίσκει το πίσω μέρος του κεφαλιού μου, στην οροφη. Αν κάτσω ελάχιστα σκυφτά δεν έχω θέμα αλλά ομολογώ ότι αν ήμουν επιβάτης σε αυτή τη θέση θα δυσανασχετούσα (τουλάχιστον μετά από κάποια ώρα)
Προφανώς δεν τίθεται θέμα να βρίσκει το κεφάλι, άλλωστε και οι Σουηδοί δεν είναι τα πιο κοντά κορμιά.
Αλλά σίγουρα βγάζει κλειστοφοβία. Αν βάλω και πανόραμα για να μετριάσω την κλειστοφοβία, θα χάσει και 2.5cm από την οροφή. (Για να εσωκλειστεί η κουρτινούλα).
Φαντάζομαι αν είχε μεγαλύτερα πίσω παράθυρα να ήταν διαφορετική η αίσθηση.
Γιατί όπως είπα και ο Άσσος δεν είναι δα και πολύ διαφορετικός, αλλά με μεγαλύτερα παράθυρα σου δίνει την αίσθηση ευρυχωρίας.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
κοίτα η αντιπροσωπεία έχει μια έκπτωση για κάθε αυτοκίνητο που θα αγοράσει από τα κεντρικά και πάνω σε αυτήν παίζει το ποσοστό κέρδους της.Από μέσα ξέρω ότι για κάθε άσσο ο αντιπρόσωπος βγάζει μαχ 1500 ευρώ.Επειδή όμως θέτουν και στόχους τριμήνου ο αντιπρόσωπος αγοράζει τα τεμάχια που θέλει για να πιάσει το στόχο και τα πινακιδώνει .Αυτά μετά τα πουλάει πινακιδωμένα για να του φύγουν για να πάρει νέα παρτίδα και τα δίνει σε χαμηλότερες τιμές ως κίνητρο χάνοντας έτσι το ποσό της έκπτωσης και άρα το ποσοστό κέρδους και έτσι μετακυλεί την έκπτωση στο πελάτη.
Αρα στην περιπτωση σου ο αντιπρόσωπος εχασε ολο το κερδος των 1500 ευρω που θα εβγαζε. Σωστα;
Και επομενως προκυπτει ότι η καλυτερη εποχη για να αγορασει κανεις είναι το τελος κάθε τριμηνου (και ειδικα το τελος του χρονου), αφου τοτε θα πρεπει να παρει νεα παρτιδα, επομένως θα αναγκαστεί να πουλησει με μεγαλυτερη εκπτωση για να μην του μεινει στοκ.
αυτήν την απορία είχα και γω είναι δυνατόν να θέλει να χάσει 1,5 χιλιάρικο ?
και η απάντηση του (πρώην) πωλητή-φίλου: ''αυτά τα 1500 φίλε είναι μόνο για τα τα πούρα του ********
αν θέλει να τα διώξει θα τα διώξει.Θα τα βγάλει από αλλού''κόκαλο..
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Με διαφορά κιόλας;
Θεωρείς δηλαδή ότι η Giulietta υπολείπεται της BMW και μάλιστα κατά πολύ;Για τα δικά του γούστα έγραψε
Φυσικα, δεν το αμφισβητησα αυτο, αλλωστε ολοι τις αποψεις-εντυπωσεις μας λεμε, απλα ισως σε αυτο το πλαισιο να ειναι χρησιμο για καποιους να επιχειρηματολογουμε λιγο επι αυτων (αν θελουμε βεβαια).
Να απαντήσω ευχαρίστως. Τη Gulietta την οδήγησα κάνα 15νθήμερο πιο πριν από τo BMW. Ήταν η βενζινοκίνητη έκδοση με τα 170 άλογα. Και η σειρά 1 που είχα οδηγήσει ήταν βενζίνη αλλά με 136 άλογα.
Σε σχέση με το BMW δεν μου φάνηκε καθόλου πιο σπορ τουλάχιστον στο κομμάτι της αίσθησης. Τιμόνι, κιβώτιο, ανάρτηση σε σε όλα βρήκα τη σειρά 1 πολύ καλύτερη. Και πέρα από την αίσθηση όμως το αμάξωμα ανταποκρινόταν πιο άμεσα στις εντολές μου. Βέβαια η BMW είχε το καλό τιμόνι και την καλή ανάρτηση ενώ η gulietta ήταν απλή έκδοση. Ίσως να έκαναν αυτά τη διαφορά ,ίσως να μην καταλαβαίνω, ίσως να μην ξέρω και τόσα πολλά πράγματα από τα αυτοκίνητα τελικά. Για αυτό έγραψα 'για τα δικά μου γούστα'. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Παντως η τιμη ηταν πραγματι ανεπαναληπτη. Δεν ξερω εαν θα ξαναβγει τοσο καλη προσφορα.Μην ορκίζεσαι. Αυτή την στιγμή παίζουν 116d με λίγα extra στα 21.000 και 21.500 και με πακέτο urban ή sport line+xenon+λίγα extra ακόμα στα 23.000 με 23.600. Τιμαί τελικαί
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Να απαντήσω ευχαρίστως. Τη Gulietta την οδήγησα κάνα 15νθήμερο πιο πριν από τo BMW. Ήταν η βενζινοκίνητη έκδοση με τα 170 άλογα. Και η σειρά 1 που είχα οδηγήσει ήταν βενζίνη αλλά με 136 άλογα.
Σε σχέση με το BMW δεν μου φάνηκε καθόλου πιο σπορ τουλάχιστον στο κομμάτι της αίσθησης. Τιμόνι, κιβώτιο, ανάρτηση σε σε όλα βρήκα τη σειρά 1 πολύ καλύτερη. Και πέρα από την αίσθηση όμως το αμάξωμα ανταποκρινόταν πιο άμεσα στις εντολές μου. Βέβαια η BMW είχε το καλό τιμόνι και την καλή ανάρτηση ενώ η gulietta ήταν απλή έκδοση. Ίσως να έκαναν αυτά τη διαφορά ,ίσως να μην καταλαβαίνω, ίσως να μην ξέρω και τόσα πολλά πράγματα από τα αυτοκίνητα τελικά. Για αυτό έγραψα 'για τα δικά μου γούστα'.Σεβαστη η αποψη σου αλλα εγω οδηγωντας τις (απλες) ντιζελ εκδοσεις εχω τελειως διαφορετικη αισθηση. Η Αλφα εχει σαφως πιο σφιχτη αναρτηση απο τη BMW, με καλυτερο ελεγχο του αμαξωματος και πιο αμεση αποκριση στις εντολες του οδηγου, κατι βεβαια που το πληρωνει σε ανεση. Η BMW απο την αλλη εχει πιο πληροφοριακο τιμονι με καλυτερη αισθηση - της Αλφα ειναι ομως πιο γρηγορο αλλα εχει μια καπως τεχνικη αισθηση, χωρις να υπολειπεται πολυ ομως.
Σε καθε περιπτωση παντως η Αλφα με προδιέθετε περισσοτερο να οδηγησω γρηγορα.
Βεβαια εσυ αν καταλαβα καλα οδηγησες τον Ασσο με την M αναρτηση και την απλη Αλφα οποτε ετσι κι αλλιως ειναι ανιση η συγκριση. Δηλαδη η ευθεια συγκριση θα ηταν απλες εκδοσεις και των 2 ή M πακετο με QV αντιστοιχα. -
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Πάμε πάλι ... επειδή το διάβασα στην προηγούμενη σελίδα, το διαβάζω και εδώ ... μόλις πετάχτηκα μέχρι το πάρκινγκ και μπήκα πίσω στο δικό μου . Με ύψος 1.92, βρίσκω τελικά στην οροφή μόνο εάν κάτσω τελείως τεντωμένος (και στο ακριανό κάθισμα). Μπροστά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα όπως και αν κάτσω (με το κάθισμα στην 4η σκάλα από το τέλος στο πιο χαμηλό (απο τις 18 αν θυμάμαι καλά)- αν ήθελα να κάθομαι ψηλά θα έπαιρνα κασκάι και όχι v40 )Μάλλον κάποιος κάνει κάτι λάθος και μάλλον όχι εγώ αφού οδηγώ το αμάξι εδώ και 3 εβδομάδες χωρίς να κουτουλάω στην οροφή
Είμαι 1.91. Απλά ποτέ δεν καμπουριάζω όταν κάθομαι (γιατί πιάνομαι) και τα μπροστινά καθίσματα τα ρυθμίζω πάντα αρκετά κάθετα (που πιστεύω ότι είναι και πιο ανατομικό, εκτός από του γούστου μου).
Δε λέω ότι έπρεπε να είμαι σκυφτός αλλά το κεφάλι μου έγλειφε την οροφή. Και ναι, είμαι κοντοκουρεμένος. Και να είμαι ειλικρινής, το βρίσκω απαράδεκτο, μια και ογώ καθημερινώ roadster και σε αυτό έχω αρκετό αέρα...
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Σεβαστη η αποψη σου αλλα εγω οδηγωντας τις (απλες) ντιζελ εκδοσεις εχω τελειως διαφορετικη αισθηση. Η Αλφα εχει σαφως πιο σφιχτη αναρτηση απο τη BMW, με καλυτερο ελεγχο του αμαξωματος και πιο αμεση αποκριση στις εντολες του οδηγου, κατι βεβαια που το πληρωνει σε ανεση. Η BMW απο την αλλη εχει πιο πληροφοριακο τιμονι με καλυτερη αισθηση - της Αλφα ειναι ομως πιο γρηγορο αλλα εχει μια καπως τεχνικη αισθηση, χωρις να υπολειπεται πολυ ομως.
Σε καθε περιπτωση παντως η Αλφα με προδιέθετε περισσοτερο να οδηγησω γρηγορα.
Βεβαια εσυ αν καταλαβα καλα οδηγησες τον Ασσο με την M αναρτηση και την απλη Αλφα οποτε ετσι κι αλλιως ειναι ανιση η συγκριση. Δηλαδη η ευθεια συγκριση θα ηταν απλες εκδοσεις και των 2 ή M πακετο με QV αντιστοιχα.Δεν έχω οδηγήσει την πετρελαιοκίνητη Giulietta οπότε δεν μπορώ να τη συγκρίνω με την σειρά 1 πετρέλαιο. Όμως χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω, ένα ακόμα βαρύτερο κινητήριο σύνολο σε ένα ήδη μπροστόβαρο αυτοκίνητο μου φαίνεται δύσκολο να προσφέρει αρτιότερο αποτέλεσμα κατά τη γρήγορη οδήγηση.
-
πάντως από τον αντιπρόσωπο της VOLVO Χαλκιδας παρε προσφορά, εχει επίσης και άλλες πέντε αντιπροσωπίες. Έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργειο BMW και πουλάει και καινουργιες BMW. Εμένα για ΒΜW καινουργια 316ι μου εδωσε με διαφορα την καλύτερη τιμή και δεν πήγα καν στο μαγαζί, την προκαταβολή την εστειλα με winbank από το σπίτι μου και μου ετειλε την αποδειξη. Αν θες παραλαμβάνεις και από Αθήνα. Λάρισα και Καλαμάτα δώσαν αρκετα καλές τιμές και ο Σφακιανάκης μετά. Ο πιο ακριβός και δύσκολος ο Σπανός που ο πωλητης ήθελε να παω εκει για να παρω την προσφορα. Όπως καταλαβαινεις για την αγορά δε βγηκα από τό σπίτι μου και ετσι δεν εχασα καθόλου χρόνο
-
Ο χρήστης antonn έγραψε:
πάντως από τον αντιπρόσωπο της VOLVO Χαλκιδας παρε προσφορά, εχει επίσης και άλλες πέντε αντιπροσωπίες. Έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργειο BMW και πουλάει και καινουργιες BMW. Εμένα για ΒΜW καινουργια 316ι μου εδωσε με διαφορα την καλύτερη τιμή και δεν πήγα καν στο μαγαζί, την προκαταβολή την εστειλα με winbank από το σπίτι μου και μου ετειλε την αποδειξη. Αν θες παραλαμβάνεις και από Αθήνα. Λάρισα και Καλαμάτα δώσαν αρκετα καλές τιμές και ο Σφακιανάκης μετά. Ο πιο ακριβός και δύσκολος ο Σπανός που ο πωλητης ήθελε να παω εκει για να παρω την προσφορα. Όπως καταλαβαινεις για την αγορά δε βγηκα από τό σπίτι μου και ετσι δεν εχασα καθόλου χρόνοΚαλα βρε ανθρωπε!! Αν δλδ η Λαρισα σου δινε την καλυτερη, απο παντου τιμη, θα πηγαινες μεχρι εκει να το παρεις??
-
παραλαμβάνεις απο Αθηνα, προκαταβολές, εξοφλήσεις από την τράπεζα, συνενοήσεις απο τηλέφων. Χαλκίδα στην εκθεση δεν πήγα πότε. Xωρις επιβάρυνση παραλαβη από Αθήνα. Θα παει με νταλίκα στο service Χαλικδα, να ξεκλειδωθει και επειτα με νταλίκα πάλι πισω Αθηνα να παραλάβω και φυσικα δεν πληρώνω καθολου για να ελθει πισω
Η διαφορά του φθηνοτερου ήταν 1100 ευρώ απο το φθηνοτερο στην Αθήνα -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
παραλαμβάνεις απο Αθηνα, προκαταβολές, εξοφλήσεις από την τράπεζα, συνενοήσεις απο τηλέφων. Χαλκίδα στην εκθεση δεν πήγα πότε. Xωρις επιβάρυνση παραλαβη από Αθήνα. Θα παει με νταλίκα στο service Χαλικδα, να ξεκλειδωθει και επειτα με νταλίκα πάλι πισω Αθηνα να παραλάβω και φυσικα δεν πληρώνω καθολου για να ελθει πισω
Η διαφορά του φθηνοτερου ήταν 1100 ευρώ απο το φθηνοτερο στην ΑθήναΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ:
1)Α3
2)1.16
3)JUILIETTA
4)V40
5)A-CLASS
6) GolfoΚαι οδήγησα τα πάντα από 3-6 φορές, θα σου πω ότι αν σου αρέσει η 1.16 δεν υπάρχει λόγος να δεις τίποτα άλλο. Εμένα το ότι δε μου άρεσε καθόλου εξωτερικά-εσωτερικά ήταν ο μόνος λόγος που την απέρριψα.. Όμως κινητήρας, οδηγική συμπεριφορά είναι καλύτερος από τα άλλα, οπότε δεν θα είχα ενδιασμό. Προσωπικά πήρα Α3, ενώ δε με ικανοποιούσε, αλλά υπερτέρησε στα κριτήριά μου έναντι των άλλων
-
Εγώ εχω καταλήξει στην 116d και είμαι στην φάση αναζήτησης καλύτερης τιμής. Οι προσφορες που εχω παρει κιμαινονται αναλόγως τα extra. Όλες όμως οι προσφορές έχουν σταθερή εκπτωση 23% από την αρχική τιμη. Πάντως στα 21750 με sport line edition ειναι η προτεινόμενη τιμή που δινει η bmw ως εταιρεία. Εγω ψαχνω σε αυτή την τιμη μαζι με το πακέτο drive comfort. Αν κάποιος έχει βρει κάποια καλη προσφορά ας με ενημερώσει. Πάντως οι ανφτιπροσωπιες μου φάνηκε οτι εχουν εναρμονισμενες τιμες...
-
Ο χρήστης nosferatus έγραψε:
Εγώ εχω καταλήξει στην 116d και είμαι στην φάση αναζήτησης καλύτερης τιμής. Οι προσφορες που εχω παρει κιμαινονται αναλόγως τα extra. Όλες όμως οι προσφορές έχουν σταθερή εκπτωση 23% από την αρχική τιμη. Πάντως στα 21750 με sport line edition ειναι η προτεινόμενη τιμή που δινει η bmw ως εταιρεία. Εγω ψαχνω σε αυτή την τιμη μαζι με το πακέτο drive comfort. Αν κάποιος έχει βρει κάποια καλη προσφορά ας με ενημερώσει. Πάντως οι ανφτιπροσωπιες μου φάνηκε οτι εχουν εναρμονισμενες τιμες...Η τιμή αυτή είναι τελική για sportline μαζί με το πακέτο advantage;
Αν ναι, είναι πολύ καλή. -
πάρα πολύ καλή τιμή.Από που αν επιτρέπεται?
-
Ο χρήστης nosferatus έγραψε:
Εγώ εχω καταλήξει στην 116d και είμαι στην φάση αναζήτησης καλύτερης τιμής. Οι προσφορες που εχω παρει κιμαινονται αναλόγως τα extra. Όλες όμως οι προσφορές έχουν σταθερή εκπτωση 23% από την αρχική τιμη. Πάντως στα 21750 με sport line edition ειναι η προτεινόμενη τιμή που δινει η bmw ως εταιρεία. Εγω ψαχνω σε αυτή την τιμη μαζι με το πακέτο drive comfort. Αν κάποιος έχει βρει κάποια καλη προσφορά ας με ενημερώσει. Πάντως οι ανφτιπροσωπιες μου φάνηκε οτι εχουν εναρμονισμενες τιμες...Με 23 χιλιάρικα παίρνεις το sport line με xenon και κάποια ακόμα extra (5 door μαύρο απλό ή λευκό, καινούρια και χωρίς πινακίδες, περιορισμένη διαθεσιμότητα). Για sport line+drive comfort το βλέπω λίγο δύσκολο στα 22 χιλιάρικα. Αν ρώτησες μόνο Αθήνα ναι, δεν έχουν και πολύ μεγάλες διαφορές. Πάρε τηλ όλους τους dealers bmw, παίζουν δυνατές μεμονωμένες προσφορές κατά διαστήματα.
-
axem η προσφορά αυτή είναι από Λάρισα μέσω email. Θεωρώ όμως ότι αν το ψάξω περισσότερο θα πέσει και άλλο.
Είμαι ήδη κάτοχος BMW 116i 3d (το προηγούμενο μοντέλο) και την είχα πάρει 18.000 από τον Σφακιανάκη.
Μου έχουν πει ότι έχει πολύ καλές τιμές ένας dealer στην Χαλκίδα (έχει εκεί την αντιπροσωπία της Volvo) και θα έρθω σε επικοινωνία μαζί του.
Αν ξέρει κάποιος κάποιον άλλον dealer που δίνει καλές προσφορές ας μου πει. -
axem, αν θυμαμαι καλα ειχες πει παλαιοτερα ότι εσενα ΔΕΝ εχει αυτό το τρεμουλο στο λεβιε που εχουν οι πιο παλιες F20 (2012-2013).
Ισχυει κατι αντιστοιχο και για το start/stop, δηλ. το εχουν φτιαξει να ειναι πιο ομαλο;
Το λεω γιατι όταν οδηγησα εγω την 116d πριν μερικους μηνες, εκτος απο το τρεμουλο του λεβιε, το start-stop ηταν πολύ αποτομο (ειδικα όταν επαιρνε μπροστα τρανταζοταν στιγμιαια όλη η καμπινα και χαλουσε ολο το refinement του αυτοκινητου).
-
Σε 116d που ειχα κάνει td τελος του 2013 αυτά τα τρέμουλα και οι στιγμιαιοι συντονισμοι υπήρχαν κανονικά στο κομμάτι που δοκίμασα.
-
Μήπως ήταν εντελως κρύα? Δεν μπορώ να έχω μέτρο σύγκρισης προσωπικά γιατί έχω αυτοματο, αλλά έχω ακούσει ότι όλα λίγο πολύ όταν είναι κρύα το έχουν το τρέμουλο
Sent from my Z10 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Μήπως ήταν εντελως κρύα? Δεν μπορώ να έχω μέτρο σύγκρισης προσωπικά γιατί έχω αυτοματο, αλλά έχω ακούσει ότι όλα λίγο πολύ όταν είναι κρύα το έχουν το τρέμουλοSent from my Z10 using Tapatalk
Όχι, το εκανε κι όταν ηταν ζεστη.
Σε σχεση με αλλα start-stop (π.χ. V40 D2) το βρηκα πολύ πιο αποτομο.
F20 116d ED vs Volvo V40 d2