Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 71
    • Best 0
    • Groups 0

    pavkotsidis

    @pavkotsidis

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    71
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pavkotsidis Unfollow Follow

    Latest posts made by pavkotsidis

    • RE: F20 116d ED vs Volvo V40 d2

      Ο χρήστης antonn έγραψε:
      παραλαμβάνεις απο Αθηνα, προκαταβολές, εξοφλήσεις από την τράπεζα, συνενοήσεις απο τηλέφων. Χαλκίδα στην εκθεση δεν πήγα πότε. Xωρις επιβάρυνση παραλαβη από Αθήνα. Θα παει με νταλίκα στο service Χαλικδα, να ξεκλειδωθει και επειτα με νταλίκα πάλι πισω Αθηνα να παραλάβω και φυσικα δεν πληρώνω καθολου για να ελθει πισω
      Η διαφορά του φθηνοτερου ήταν 1100 ευρώ απο το φθηνοτερο στην Αθήνα

      ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ:

      1)Α3
      2)1.16
      3)JUILIETTA
      4)V40
      5)A-CLASS
      6) Golfo

      Και οδήγησα τα πάντα από 3-6 φορές, θα σου πω ότι αν σου αρέσει η 1.16 δεν υπάρχει λόγος να δεις τίποτα άλλο. Εμένα το ότι δε μου άρεσε καθόλου εξωτερικά-εσωτερικά ήταν ο μόνος λόγος που την απέρριψα.. Όμως κινητήρας, οδηγική συμπεριφορά είναι καλύτερος από τα άλλα, οπότε δεν θα είχα ενδιασμό. Προσωπικά πήρα Α3, ενώ δε με ικανοποιούσε, αλλά υπερτέρησε στα κριτήριά μου έναντι των άλλων

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ SLK200 R171...??

      .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Επίσης, ψάχνοντας τα review για τη Mito, βρήκα και το πιο άθλιο κατά τη γνώμη μου review 'ειδικού' που έχω συναντήσει. Ούτε να τον πληρώνανε τον τύπο οι άλλες εταιρείες για δυσφήμιση. Αν έχετε χρόνο, επειδή αξίζει, δείτε το για την ιστορία:

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Ο χρήστης koubeast έγραψε:
      Λοιπόν να τα πάρουμε ένα-ένα τα πράγματα.

      1. Το πιο οικονομικό μοτέρ βενζίνης πρέπει να είναι ο Multiair, αλλά δε γνωρίζω να σου πω γιατί δεν έχω εμπειρία.
      2. Η 120αρα δεν είναι ιδιαίτερα πιο οικονομική από την 155άρα, οπότε προσωπικά θα πήγαινα στην 155άρα
      3. Μονολότι έχει 6άρι σασμάν η 155άρα, θα ήθελα μια πιο μακριά 6η για τα ταξίδια
      4. Η ανάρτηση κοπανάει αρκετά με τα 17άρια.

      ΄

      Έτσι πως μου τα λέτε, αν δε βρίσκω 135άρα, μάλλον καλύτερα να προτιμήσω 155άρα παρά τα 120. Πάντως μου κάνει εντύπωση (αρνητική) η μεγάλη προσφορά σε 155ps στο car gr (πάνω από 15), όταν multiair με 135 ps έχει μόλις 3 (σε μαύρο άσπρο που ψάχνω)..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Στην Ελλάδα δεν εισάγονται πλέον οι δυνατές εκδόσεις αν το ελληνικό site της Alfa είναι σωστά ενημερωμένο. Στο εξωτερικό μια χαρά πωλείται ως καινούρια η 135άρα.

      Επειδή μπήκα στο site της Αλφα ρομέο να δω τιμές καινούργιων υπάρχουν μόνο, αν θυμάμαι καλά:

      1.4 78ps
      900 105ps
      1.4 170 ps

      πετρέλαιο 1.3 85 ps

      Οι άλλοι εξαφανισμένοι και δεν έχω τάξη μεγέθους τιμή, για να δω πόσο κάνανε καινούργια, για να συγκρίνω και με τα σημερινά μεταχειρισμένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

      επισης για την αναρτηση που λες, γιατι να κοπαναει?
      σε αυτο βεβαια παιζουν παρα πολλα ρολο, οπως το προφιλ των ελαστικων, αν φοραει after market σκληρες αναρτησεις κλπ!
      δεν εχω ακουσει παντως καποιο παραπονο για την αναρτηση απο ιδιοκτητες!

      μονο για την καταναλωση οτι ειναι τσιμπημενη!

      Η κατανάλωση είναι νορμαλ για συμπιεστο 150 αλόγων ...
      Η ανάρτηση σε καμία δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο...

      170/155 διαφέρει απο τις υπόλοιπες σε πολλούς κωδικούς...
      Μόνο τα 4πιστονα και το 6αρη αρκούν για την επιλογή

      Είναι καλό deal η 155άρα για κάποιον που θα τα χρησιμοποιεί συχνά. Εμένα θα είναι κυρίως αυτοκίνητο πολής με λίγα ταξίδια και γενικά δεν μπορώ να πω ότι τρέχω πολύ, ενώ τα άλογα της Multiair 135, είναι ήδη υπέραρκετα για μένα που θα χρησιμοποιούνται κυρίως για παθητική ασφάλεια και λιγότερο για γρήγορη οδήγηση. Το κακό επίσης είναι ότι ως μεταχειρισμένο το 155άρι, ενδεχομένως να έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι σκισμένο, ενώ μέσα στην πόλη θα μου καίει πολύ χωρίς λόγο. 6άρι κ φρένα ναι, όντως καλοί λόγοι κατά τα άλλα..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
      με μια μικρη εμπειρια που ειχα με 135αρα

      δεν υοαρχει λογος να μη παρεις turbo
      Κοπανημα αρκετο με τα 17αρια
      καταναλωση στην πολη 8.5-9 παρα (ελαφρυ ποδι)

      η αγγελια ζητησης δεν εχει νοημα. βρες ενα που σου κανει και χτυπα το

      Την αγγελία την έβαλα, γιατί έχασα μόλις 10 λέπτά και ποτέ δεν ξέρεις. Το κακό είναι ότι υπάρχουν λίγες multiair 135, ενώ υπάρχει υπερπληθώρα με τα 155ps

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
      επισης για την αναρτηση που λες, γιατι να κοπαναει?
      σε αυτο βεβαια παιζουν παρα πολλα ρολο, οπως το προφιλ των ελαστικων, αν φοραει after market σκληρες αναρτησεις κλπ!
      δεν εχω ακουσει παντως καποιο παραπονο για την αναρτηση απο ιδιοκτητες!

      μονο για την καταναλωση οτι ειναι τσιμπημενη!

      Γιώργο, την άνεση (αντίθετο του κοπάνημα), από τα λίγα που λέω ότι ξέρω, την επηρεάζουν κυρίως:

      1. Αναρτήσεις
      2. Ελαστικά (run flat κτλ)
      3. Ημιάκαμπτος ή πολλαπλών

      Σε αυτά η MITO έχει όλα τα κατά, ειδικά όπως τη θέλω εγώ (με τις 17άρες), καθώς το αμάξι το θέλω πρωτίστως επειδή μου αρέσει και δευτερευόντος για την spor οδηγική του συμπεριφορά (που είμαι σίγουρός ότι είναι πολύ πάνω από τα στάνταρ μου). Αυτές τις μέρες έχω δει πάνω από 10-15 reviews στο youtube από ξένες εκπομπές αυτοκίνησης και οι περισσότεροι λένε ότι έχει too firm ride (κοπανάει ουσιαστικά), αλλά αποζημιώνει με κράτημα και ασφάλεια..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Ο χρήστης S3 έγραψε:
      Συναδελφε,
      Αν ξεκινησουμε απο τους κινητηρες
      ο 105 ειναι ατμοσφαιρικος, οποτε εγω θα τον απερριπτα,
      ο 120 ειναι αυτος του μπραβο , εμμεσου ψεκασμου που τσιμπαει λιγο σε καταναλωση
      αρα επιλεγουμε 135 multiair!
      Eιναι και το πιο συγχρονο μοτερ της γκαμας.
      Για μενα προχωρα, καλη επιλογη.

      1)ολες ημιακαμπτο
      2)και το 135 εξαρι εχει
      3)Το drive ειχε μετρησει σε μεικτες συνθηκες σε τεστ την 135, 8+ λτ/100κμ
      4)Μια χαρα επιδοσεις εχουν οι 135, μη σε προβληματιζει αυτο.
      Επισης αν δεν κανω λαθος πωλουνται ακομα.

      Συνάδελφε (αυτό στις μέρες μας δεν ξέρω αν είναι ακλό ή κακό),

      Συμφωνώ, με τα σχόλια σου για τους κινητήρες. Κ εγώ με αυτά που προσπαθώ να βρω για να ενημερωθώ, έχω καταλήξει στον mutliair με τα 135.
      Εδώ είναι και η αγγελία που έχω ανεβάσει:

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4379855/

      Ο ημιάκαμπτος η αλήθεια είναι ότι με χαλάει λίγο, αλλά η Mito είναι μικρό και όχι μικρομεσσαίο, οπότε λογική απώλεια. Επίσης, έχω σιγουρευτεί πλέον ότι έχει 5άρι όπως παρατήρησε ο φίλος kotetsi, το οποίο και αυτό λίγο με χαλάει, για το θόρυβο στα ταξίδια (κ λιγότερο για την μάλλον αυξημένη κατανάλωση). Κατά τα άλλα φαίνεται super. Βέβαια δεν πωλείται ως καινούργια με τον κινητήρα αυτόν εδώ και καιρό, για αυτό και μου προκάλεσε την απορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • RE: ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO

      Ο χρήστης pavkotsidis έγραψε:
      Φίλοι καλησπέρα,

      Έχω ταλαιπωρήσει τις γνώσεις και τη βοήθεια των φίλων του φόρουμ, πρόσφατα με αγορά μεταχειρισμένης Slk 2007 αν και στο τέλος αποφάσισα να μην προβώ στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, κυρίως λόγω της εικόνας που θα προκαλούσε, στους πελάτες μου. Μετακομίζοντας και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και επειδή θέλω ένα φινετσάτο αυτοκίνητο που να παρκάρετε εύκολα, κατέληξα στο Α1 και στη Mito και από αυτα στη ΜΙΤΟ η οποία μου αρέσει αρκετά εξωτερικά και λιγότερο εσωτερικά (είναι ανεκτό όμως). Αρχικά έχω απορρίψει την 1.4 με τα 155ps, καθώς:

      α) Κάνω περίπου 15.000χιλιόμετρα/έτος, με τα περίπου 10.000 μέσα στην πόλη και περιφερειακό και έχω δει ότι καίει αρκετά περισσ'οτερο.
      β) Δεν είμαι ούτε πολύ γκαζάκιας κια δεν μπορώ να πω ότι θα τα χρησιμιποιήσω.
      γ) Ακριβότερα service, αλλά και περισσότερες πιθανότητες να είναι ξεσξισμένο το αμάξι, από το προφίλ των ανθρώπων που τα αγοράζουνε.

      Από μια αρχική έρευνα κατέληξα ότι θέλω έκδοση Distinctive και στους εξής κινητήρες:

      1. 1.4 105ps
      2. 1.4 120ps
      3. 1.4 135ps

      Σαφή αρχική προτίμιση, στον 1.4 multiair με τα 135 ps. To facelift του δε μου έκανε κέφι και το θεωρώ μια από τα ίδια, να το αγοράσω καινούργιο δε μου κάνει κάθώς υπάρχει από το 2008, diesel δε θέλω καθώς κάνω λίγα χιλιόμετρα, ενώ το αυτοκίνητο το προορίζω για μια 3ετία περίπου, μέχρι να δούμε πως θα πάνε τα πράγματα.

      Κάποιες απορίες προς τους φίλους/γνώστες:

      1. Έχουν όλα ημιάκαπτο (η 155 μήπως έχει πολλαπλών..?)..κοπανάει η ανάρτηση..??(δεν περιμένω να είναι και του Supermarket Golf)?
      2. Η 155 είναι η μόνη 6τάχυτη..??
      3. Κατανάλωση της multiair με τα 135, είναι τόσο μικρή όσο λένε (7 μέσο όρο βαριά...) και μάλιστα πιο μικρή από του TJET με τα 120ps??
      4. Oi multiair με τα 135 βγήκαν καλοί...?...γενικά προβλήματα..???Γιατί σταμάτησαν όλοι από την παραγωγή, ενω ήταν τόσο οικονομικοί και γρήγοροι, με συνέπεια να αντικατασταθούν από τους κροταλιστικούς 2-κίλινδρους των 875cc, οι οποίοι είναι σχετικά ψόφιοι και αν πας σαν άνθρωπος..καίνε τα άντερά τους...?
      5. Κάποιο άλλο σχόλιο..?
        Τέλος έχω βάλει και αυτή την αγγελία αναζήτησης MITO στο car.gr. Πως τη βλέπετε..?

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4381623/

      Σας ευχαριστώ!

      Ούτε ένας...?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pavkotsidis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr