Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗΣ MITO
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    11
    26
    289
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavkotsidis last edited by

      Φίλοι καλησπέρα,

      Έχω ταλαιπωρήσει τις γνώσεις και τη βοήθεια των φίλων του φόρουμ, πρόσφατα με αγορά μεταχειρισμένης Slk 2007 αν και στο τέλος αποφάσισα να μην προβώ στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, κυρίως λόγω της εικόνας που θα προκαλούσε, στους πελάτες μου. Μετακομίζοντας και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και επειδή θέλω ένα φινετσάτο αυτοκίνητο που να παρκάρετε εύκολα, κατέληξα στο Α1 και στη Mito και από αυτα στη ΜΙΤΟ η οποία μου αρέσει αρκετά εξωτερικά και λιγότερο εσωτερικά (είναι ανεκτό όμως). Αρχικά έχω απορρίψει την 1.4 με τα 155ps, καθώς:

      α) Κάνω περίπου 15.000χιλιόμετρα/έτος, με τα περίπου 10.000 μέσα στην πόλη και περιφερειακό και έχω δει ότι καίει αρκετά περισσ'οτερο.
      β) Δεν είμαι ούτε πολύ γκαζάκιας κια δεν μπορώ να πω ότι θα τα χρησιμιποιήσω.
      γ) Ακριβότερα service, αλλά και περισσότερες πιθανότητες να είναι ξεσξισμένο το αμάξι, από το προφίλ των ανθρώπων που τα αγοράζουνε.

      Από μια αρχική έρευνα κατέληξα ότι θέλω έκδοση Distinctive και στους εξής κινητήρες:

      1. 1.4 105ps
      2. 1.4 120ps
      3. 1.4 135ps

      Σαφή αρχική προτίμιση, στον 1.4 multiair με τα 135 ps. To facelift του δε μου έκανε κέφι και το θεωρώ μια από τα ίδια, να το αγοράσω καινούργιο δε μου κάνει κάθώς υπάρχει από το 2008, diesel δε θέλω καθώς κάνω λίγα χιλιόμετρα, ενώ το αυτοκίνητο το προορίζω για μια 3ετία περίπου, μέχρι να δούμε πως θα πάνε τα πράγματα.

      Κάποιες απορίες προς τους φίλους/γνώστες:

      1. Έχουν όλα ημιάκαπτο (η 155 μήπως έχει πολλαπλών..?)..κοπανάει η ανάρτηση..??(δεν περιμένω να είναι και του Supermarket Golf)?
      2. Η 155 είναι η μόνη 6τάχυτη..??
      3. Κατανάλωση της multiair με τα 135, είναι τόσο μικρή όσο λένε (7 μέσο όρο βαριά...) και μάλιστα πιο μικρή από του TJET με τα 120ps??
      4. Oi multiair με τα 135 βγήκαν καλοί...?...γενικά προβλήματα..???Γιατί σταμάτησαν όλοι από την παραγωγή, ενω ήταν τόσο οικονομικοί και γρήγοροι, με συνέπεια να αντικατασταθούν από τους κροταλιστικούς 2-κίλινδρους των 875cc, οι οποίοι είναι σχετικά ψόφιοι και αν πας σαν άνθρωπος..καίνε τα άντερά τους...?
      5. Κάποιο άλλο σχόλιο..?
        Τέλος έχω βάλει και αυτή την αγγελία αναζήτησης MITO στο car.gr. Πως τη βλέπετε..?

      http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4381623/

      Σας ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavkotsidis last edited by

        Φίλοι καλησπέρα,

        Έχω ταλαιπωρήσει τις γνώσεις και τη βοήθεια των φίλων του φόρουμ, πρόσφατα με αγορά μεταχειρισμένης Slk 2007 αν και στο τέλος αποφάσισα να μην προβώ στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, κυρίως λόγω της εικόνας που θα προκαλούσε, στους πελάτες μου. Μετακομίζοντας και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και επειδή θέλω ένα φινετσάτο αυτοκίνητο που να παρκάρετε εύκολα, κατέληξα στο Α1 και στη Mito και από αυτα στη ΜΙΤΟ η οποία μου αρέσει αρκετά εξωτερικά και λιγότερο εσωτερικά (είναι ανεκτό όμως). Αρχικά έχω απορρίψει την 1.4 με τα 155ps, καθώς:

        α) Κάνω περίπου 15.000χιλιόμετρα/έτος, με τα περίπου 10.000 μέσα στην πόλη και περιφερειακό και έχω δει ότι καίει αρκετά περισσ'οτερο.
        β) Δεν είμαι ούτε πολύ γκαζάκιας κια δεν μπορώ να πω ότι θα τα χρησιμιποιήσω.
        γ) Ακριβότερα service, αλλά και περισσότερες πιθανότητες να είναι ξεσξισμένο το αμάξι, από το προφίλ των ανθρώπων που τα αγοράζουνε.

        Από μια αρχική έρευνα κατέληξα ότι θέλω έκδοση Distinctive και στους εξής κινητήρες:

        1. 1.4 105ps
        2. 1.4 120ps
        3. 1.4 135ps

        Σαφή αρχική προτίμιση, στον 1.4 multiair με τα 135 ps. To facelift του δε μου έκανε κέφι και το θεωρώ μια από τα ίδια, να το αγοράσω καινούργιο δε μου κάνει κάθώς υπάρχει από το 2008, diesel δε θέλω καθώς κάνω λίγα χιλιόμετρα, ενώ το αυτοκίνητο το προορίζω για μια 3ετία περίπου, μέχρι να δούμε πως θα πάνε τα πράγματα.

        Κάποιες απορίες προς τους φίλους/γνώστες:

        1. Έχουν όλα ημιάκαπτο (η 155 μήπως έχει πολλαπλών..?)..κοπανάει η ανάρτηση..??(δεν περιμένω να είναι και του Supermarket Golf)?
        2. Η 155 είναι η μόνη 6τάχυτη..??
        3. Κατανάλωση της multiair με τα 135, είναι τόσο μικρή όσο λένε (7 μέσο όρο βαριά...) και μάλιστα πιο μικρή από του TJET με τα 120ps??
        4. Oi multiair με τα 135 βγήκαν καλοί...?...γενικά προβλήματα..???Γιατί σταμάτησαν όλοι από την παραγωγή, ενω ήταν τόσο οικονομικοί και γρήγοροι, με συνέπεια να αντικατασταθούν από τους κροταλιστικούς 2-κίλινδρους των 875cc, οι οποίοι είναι σχετικά ψόφιοι και αν πας σαν άνθρωπος..καίνε τα άντερά τους...?
        5. Κάποιο άλλο σχόλιο..?
          Τέλος έχω βάλει και αυτή την αγγελία αναζήτησης MITO στο car.gr. Πως τη βλέπετε..?

        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4381623/

        Σας ευχαριστώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavkotsidis last edited by

          Φίλοι καλησπέρα,

          Έχω ταλαιπωρήσει τις γνώσεις και τη βοήθεια των φίλων του φόρουμ, πρόσφατα με αγορά μεταχειρισμένης Slk 2007 αν και στο τέλος αποφάσισα να μην προβώ στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, κυρίως λόγω της εικόνας που θα προκαλούσε, στους πελάτες μου. Μετακομίζοντας και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και επειδή θέλω ένα φινετσάτο αυτοκίνητο που να παρκάρετε εύκολα, κατέληξα στο Α1 και στη Mito και από αυτα στη ΜΙΤΟ η οποία μου αρέσει αρκετά εξωτερικά και λιγότερο εσωτερικά (είναι ανεκτό όμως). Αρχικά έχω απορρίψει την 1.4 με τα 155ps, καθώς:

          α) Κάνω περίπου 15.000χιλιόμετρα/έτος, με τα περίπου 10.000 μέσα στην πόλη και περιφερειακό και έχω δει ότι καίει αρκετά περισσ'οτερο.
          β) Δεν είμαι ούτε πολύ γκαζάκιας κια δεν μπορώ να πω ότι θα τα χρησιμιποιήσω.
          γ) Ακριβότερα service, αλλά και περισσότερες πιθανότητες να είναι ξεσξισμένο το αμάξι, από το προφίλ των ανθρώπων που τα αγοράζουνε.

          Από μια αρχική έρευνα κατέληξα ότι θέλω έκδοση Distinctive και στους εξής κινητήρες:

          1. 1.4 105ps
          2. 1.4 120ps
          3. 1.4 135ps

          Σαφή αρχική προτίμιση, στον 1.4 multiair με τα 135 ps. To facelift του δε μου έκανε κέφι και το θεωρώ μια από τα ίδια, να το αγοράσω καινούργιο δε μου κάνει κάθώς υπάρχει από το 2008, diesel δε θέλω καθώς κάνω λίγα χιλιόμετρα, ενώ το αυτοκίνητο το προορίζω για μια 3ετία περίπου, μέχρι να δούμε πως θα πάνε τα πράγματα.

          Κάποιες απορίες προς τους φίλους/γνώστες:

          1. Έχουν όλα ημιάκαπτο (η 155 μήπως έχει πολλαπλών..?)..κοπανάει η ανάρτηση..??(δεν περιμένω να είναι και του Supermarket Golf)?
          2. Η 155 είναι η μόνη 6τάχυτη..??
          3. Κατανάλωση της multiair με τα 135, είναι τόσο μικρή όσο λένε (7 μέσο όρο βαριά...) και μάλιστα πιο μικρή από του TJET με τα 120ps??
          4. Oi multiair με τα 135 βγήκαν καλοί...?...γενικά προβλήματα..???Γιατί σταμάτησαν όλοι από την παραγωγή, ενω ήταν τόσο οικονομικοί και γρήγοροι, με συνέπεια να αντικατασταθούν από τους κροταλιστικούς 2-κίλινδρους των 875cc, οι οποίοι είναι σχετικά ψόφιοι και αν πας σαν άνθρωπος..καίνε τα άντερά τους...?
          5. Κάποιο άλλο σχόλιο..?
            Τέλος έχω βάλει και αυτή την αγγελία αναζήτησης MITO στο car.gr. Πως τη βλέπετε..?

          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4381623/

          Σας ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            SLK

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pavkotsidis last edited by

              Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
              SLK

              φαντάσου να παρκάρω την SLK έξω από κάθε βενζινάδικο, για να ενημερώσω το Βενζινά για το σύστημα εισροών-εκροών που πρέπει υποχρεωτικά να βάλει στο πρατήριο υγρών καυσίμων του και μάλιστα ότι θέλει ανανέωση η άδεια λειτουργίας του (500 ευρώ), το πιστοποιητικό πυροπροστασίας του (200 ευρώ), η ΕΠΟ του (200 ευρώ) και τα ηλεκτρολογικά του (150 ευρώ). Αν με δει με την SLK, θα μου πει να πάρω τα @ΡΧ.....Ι@ του...οπότε το βλέπω έτσι...Δυστυχώς..γιατί τις δίνουν τσάμπα και είναι 1.8...τέσπα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                popol-ros last edited by

                απο το μυαλο σου το εβγαλες το συστημα εισροων; οχι. θα σου πει κανενας πως να διαχειριστεις τα χρηματα σου; κανε αυτο που γουσταρεις και οχι αυτο που ΔΗΘΕΝ σου προσταζει η κοινωνια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavkotsidis last edited by

                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                  απο το μυαλο σου το εβγαλες το συστημα εισροων; οχι. θα σου πει κανενας πως να διαχειριστεις τα χρηματα σου; κανε αυτο που γουσταρεις και οχι αυτο που ΔΗΘΕΝ σου προσταζει η κοινωνια.

                  Μακάρι να ήταν έτσι όπως τα λες, γιατί έχεις δίκιο, αλλά από την εμπειρία μου, όταν κάνεις πολλές μικρές δουλειές που κοστίζουν συνήθως από 100 ευρώ (ενεργειακό πιστοποιητικό) εώς 4-5 κατοστάρικα (άδειες λειτουργίας) και κυνηγάς τους αγανακτισμένους/χρεωμένους πελάτες και κοιτάς να τους κερδίσεις... η SLK πίστεψε με αποτελεί τροχοπέδι και ας κάνει 11-12 χιλιάρικα όταν ένα καινούργιο Golf κάνει ακόμα και 20-25.000 χιλιάρικα...

                  Τέλοςπάντων σε ευχαριστώ, αλλά για να μην χαλάσω το θέμα μου, ας αφήσω όποιον γνωρίζει κάτι να με ενημερώσει, γιατί η Mito προέκυψε από το πουθενά ως φθηνό-φινετσάτο all around αυτοκίνητο για μένα αυτή τη στιγμή..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavkotsidis last edited by

                    Ο χρήστης pavkotsidis έγραψε:
                    Φίλοι καλησπέρα,

                    Έχω ταλαιπωρήσει τις γνώσεις και τη βοήθεια των φίλων του φόρουμ, πρόσφατα με αγορά μεταχειρισμένης Slk 2007 αν και στο τέλος αποφάσισα να μην προβώ στην αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, κυρίως λόγω της εικόνας που θα προκαλούσε, στους πελάτες μου. Μετακομίζοντας και στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και επειδή θέλω ένα φινετσάτο αυτοκίνητο που να παρκάρετε εύκολα, κατέληξα στο Α1 και στη Mito και από αυτα στη ΜΙΤΟ η οποία μου αρέσει αρκετά εξωτερικά και λιγότερο εσωτερικά (είναι ανεκτό όμως). Αρχικά έχω απορρίψει την 1.4 με τα 155ps, καθώς:

                    α) Κάνω περίπου 15.000χιλιόμετρα/έτος, με τα περίπου 10.000 μέσα στην πόλη και περιφερειακό και έχω δει ότι καίει αρκετά περισσ'οτερο.
                    β) Δεν είμαι ούτε πολύ γκαζάκιας κια δεν μπορώ να πω ότι θα τα χρησιμιποιήσω.
                    γ) Ακριβότερα service, αλλά και περισσότερες πιθανότητες να είναι ξεσξισμένο το αμάξι, από το προφίλ των ανθρώπων που τα αγοράζουνε.

                    Από μια αρχική έρευνα κατέληξα ότι θέλω έκδοση Distinctive και στους εξής κινητήρες:

                    1. 1.4 105ps
                    2. 1.4 120ps
                    3. 1.4 135ps

                    Σαφή αρχική προτίμιση, στον 1.4 multiair με τα 135 ps. To facelift του δε μου έκανε κέφι και το θεωρώ μια από τα ίδια, να το αγοράσω καινούργιο δε μου κάνει κάθώς υπάρχει από το 2008, diesel δε θέλω καθώς κάνω λίγα χιλιόμετρα, ενώ το αυτοκίνητο το προορίζω για μια 3ετία περίπου, μέχρι να δούμε πως θα πάνε τα πράγματα.

                    Κάποιες απορίες προς τους φίλους/γνώστες:

                    1. Έχουν όλα ημιάκαπτο (η 155 μήπως έχει πολλαπλών..?)..κοπανάει η ανάρτηση..??(δεν περιμένω να είναι και του Supermarket Golf)?
                    2. Η 155 είναι η μόνη 6τάχυτη..??
                    3. Κατανάλωση της multiair με τα 135, είναι τόσο μικρή όσο λένε (7 μέσο όρο βαριά...) και μάλιστα πιο μικρή από του TJET με τα 120ps??
                    4. Oi multiair με τα 135 βγήκαν καλοί...?...γενικά προβλήματα..???Γιατί σταμάτησαν όλοι από την παραγωγή, ενω ήταν τόσο οικονομικοί και γρήγοροι, με συνέπεια να αντικατασταθούν από τους κροταλιστικούς 2-κίλινδρους των 875cc, οι οποίοι είναι σχετικά ψόφιοι και αν πας σαν άνθρωπος..καίνε τα άντερά τους...?
                    5. Κάποιο άλλο σχόλιο..?
                      Τέλος έχω βάλει και αυτή την αγγελία αναζήτησης MITO στο car.gr. Πως τη βλέπετε..?

                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4381623/

                    Σας ευχαριστώ!

                    Ούτε ένας...?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      s3 last edited by

                      Συναδελφε,
                      Αν ξεκινησουμε απο τους κινητηρες
                      ο 105 ειναι ατμοσφαιρικος, οποτε εγω θα τον απερριπτα,
                      ο 120 ειναι αυτος του μπραβο , εμμεσου ψεκασμου που τσιμπαει λιγο σε καταναλωση
                      αρα επιλεγουμε 135 multiair!
                      Eιναι και το πιο συγχρονο μοτερ της γκαμας.
                      Για μενα προχωρα, καλη επιλογη.

                      1)ολες ημιακαμπτο
                      2)και το 135 εξαρι εχει
                      3)Το drive ειχε μετρησει σε μεικτες συνθηκες σε τεστ την 135, 8+ λτ/100κμ
                      4)Μια χαρα επιδοσεις εχουν οι 135, μη σε προβληματιζει αυτο.
                      Επισης αν δεν κανω λαθος πωλουνται ακομα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kotetsi last edited by

                        Το 135 έχει πεντάρι σασμάν (όπως και το αντίστοιχο Punto).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          giorgos-lancia last edited by

                          επισης για την αναρτηση που λες, γιατι να κοπαναει?
                          σε αυτο βεβαια παιζουν παρα πολλα ρολο, οπως το προφιλ των ελαστικων, αν φοραει after market σκληρες αναρτησεις κλπ!
                          δεν εχω ακουσει παντως καποιο παραπονο για την αναρτηση απο ιδιοκτητες!

                          μονο για την καταναλωση οτι ειναι τσιμπημενη!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            roulis21 last edited by

                            με μια μικρη εμπειρια που ειχα με 135αρα

                            δεν υοαρχει λογος να μη παρεις turbo
                            Κοπανημα αρκετο με τα 17αρια
                            καταναλωση στην πολη 8.5-9 παρα (ελαφρυ ποδι)

                            η αγγελια ζητησης δεν εχει νοημα. βρες ενα που σου κανει και χτυπα το

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pavkotsidis last edited by

                              Ο χρήστης S3 έγραψε:
                              Συναδελφε,
                              Αν ξεκινησουμε απο τους κινητηρες
                              ο 105 ειναι ατμοσφαιρικος, οποτε εγω θα τον απερριπτα,
                              ο 120 ειναι αυτος του μπραβο , εμμεσου ψεκασμου που τσιμπαει λιγο σε καταναλωση
                              αρα επιλεγουμε 135 multiair!
                              Eιναι και το πιο συγχρονο μοτερ της γκαμας.
                              Για μενα προχωρα, καλη επιλογη.

                              1)ολες ημιακαμπτο
                              2)και το 135 εξαρι εχει
                              3)Το drive ειχε μετρησει σε μεικτες συνθηκες σε τεστ την 135, 8+ λτ/100κμ
                              4)Μια χαρα επιδοσεις εχουν οι 135, μη σε προβληματιζει αυτο.
                              Επισης αν δεν κανω λαθος πωλουνται ακομα.

                              Συνάδελφε (αυτό στις μέρες μας δεν ξέρω αν είναι ακλό ή κακό),

                              Συμφωνώ, με τα σχόλια σου για τους κινητήρες. Κ εγώ με αυτά που προσπαθώ να βρω για να ενημερωθώ, έχω καταλήξει στον mutliair με τα 135.
                              Εδώ είναι και η αγγελία που έχω ανεβάσει:

                              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4379855/

                              Ο ημιάκαμπτος η αλήθεια είναι ότι με χαλάει λίγο, αλλά η Mito είναι μικρό και όχι μικρομεσσαίο, οπότε λογική απώλεια. Επίσης, έχω σιγουρευτεί πλέον ότι έχει 5άρι όπως παρατήρησε ο φίλος kotetsi, το οποίο και αυτό λίγο με χαλάει, για το θόρυβο στα ταξίδια (κ λιγότερο για την μάλλον αυξημένη κατανάλωση). Κατά τα άλλα φαίνεται super. Βέβαια δεν πωλείται ως καινούργια με τον κινητήρα αυτόν εδώ και καιρό, για αυτό και μου προκάλεσε την απορία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
                                επισης για την αναρτηση που λες, γιατι να κοπαναει?
                                σε αυτο βεβαια παιζουν παρα πολλα ρολο, οπως το προφιλ των ελαστικων, αν φοραει after market σκληρες αναρτησεις κλπ!
                                δεν εχω ακουσει παντως καποιο παραπονο για την αναρτηση απο ιδιοκτητες!

                                μονο για την καταναλωση οτι ειναι τσιμπημενη!

                                Η κατανάλωση είναι νορμαλ για συμπιεστο 150 αλόγων ...
                                Η ανάρτηση σε καμία δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο...

                                170/155 διαφέρει απο τις υπόλοιπες σε πολλούς κωδικούς...
                                Μόνο τα 4πιστονα και το 6αρη αρκούν για την επιλογή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Στην Ελλάδα δεν εισάγονται πλέον οι δυνατές εκδόσεις αν το ελληνικό site της Alfa είναι σωστά ενημερωμένο. Στο εξωτερικό μια χαρά πωλείται ως καινούρια η 135άρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ω ρε που φτάσαμε να θεωρείται δυνατή έκδοση η 135αρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavkotsidis last edited by

                                      Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
                                      επισης για την αναρτηση που λες, γιατι να κοπαναει?
                                      σε αυτο βεβαια παιζουν παρα πολλα ρολο, οπως το προφιλ των ελαστικων, αν φοραει after market σκληρες αναρτησεις κλπ!
                                      δεν εχω ακουσει παντως καποιο παραπονο για την αναρτηση απο ιδιοκτητες!

                                      μονο για την καταναλωση οτι ειναι τσιμπημενη!

                                      Γιώργο, την άνεση (αντίθετο του κοπάνημα), από τα λίγα που λέω ότι ξέρω, την επηρεάζουν κυρίως:

                                      1. Αναρτήσεις
                                      2. Ελαστικά (run flat κτλ)
                                      3. Ημιάκαμπτος ή πολλαπλών

                                      Σε αυτά η MITO έχει όλα τα κατά, ειδικά όπως τη θέλω εγώ (με τις 17άρες), καθώς το αμάξι το θέλω πρωτίστως επειδή μου αρέσει και δευτερευόντος για την spor οδηγική του συμπεριφορά (που είμαι σίγουρός ότι είναι πολύ πάνω από τα στάνταρ μου). Αυτές τις μέρες έχω δει πάνω από 10-15 reviews στο youtube από ξένες εκπομπές αυτοκίνησης και οι περισσότεροι λένε ότι έχει too firm ride (κοπανάει ουσιαστικά), αλλά αποζημιώνει με κράτημα και ασφάλεια..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pavkotsidis last edited by

                                        Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
                                        με μια μικρη εμπειρια που ειχα με 135αρα

                                        δεν υοαρχει λογος να μη παρεις turbo
                                        Κοπανημα αρκετο με τα 17αρια
                                        καταναλωση στην πολη 8.5-9 παρα (ελαφρυ ποδι)

                                        η αγγελια ζητησης δεν εχει νοημα. βρες ενα που σου κανει και χτυπα το

                                        Την αγγελία την έβαλα, γιατί έχασα μόλις 10 λέπτά και ποτέ δεν ξέρεις. Το κακό είναι ότι υπάρχουν λίγες multiair 135, ενώ υπάρχει υπερπληθώρα με τα 155ps

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          koubeast last edited by

                                          Λοιπόν να τα πάρουμε ένα-ένα τα πράγματα.

                                          1. Το πιο οικονομικό μοτέρ βενζίνης πρέπει να είναι ο Multiair, αλλά δε γνωρίζω να σου πω γιατί δεν έχω εμπειρία.
                                          2. Η 120αρα δεν είναι ιδιαίτερα πιο οικονομική από την 155άρα, οπότε προσωπικά θα πήγαινα στην 155άρα
                                          3. Μονολότι έχει 6άρι σασμάν η 155άρα, θα ήθελα μια πιο μακριά 6η για τα ταξίδια
                                          4. Η ανάρτηση κοπανάει αρκετά με τα 17άρια.
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pavkotsidis last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                            επισης για την αναρτηση που λες, γιατι να κοπαναει?
                                            σε αυτο βεβαια παιζουν παρα πολλα ρολο, οπως το προφιλ των ελαστικων, αν φοραει after market σκληρες αναρτησεις κλπ!
                                            δεν εχω ακουσει παντως καποιο παραπονο για την αναρτηση απο ιδιοκτητες!

                                            μονο για την καταναλωση οτι ειναι τσιμπημενη!

                                            Η κατανάλωση είναι νορμαλ για συμπιεστο 150 αλόγων ...
                                            Η ανάρτηση σε καμία δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο...

                                            170/155 διαφέρει απο τις υπόλοιπες σε πολλούς κωδικούς...
                                            Μόνο τα 4πιστονα και το 6αρη αρκούν για την επιλογή

                                            Είναι καλό deal η 155άρα για κάποιον που θα τα χρησιμοποιεί συχνά. Εμένα θα είναι κυρίως αυτοκίνητο πολής με λίγα ταξίδια και γενικά δεν μπορώ να πω ότι τρέχω πολύ, ενώ τα άλογα της Multiair 135, είναι ήδη υπέραρκετα για μένα που θα χρησιμοποιούνται κυρίως για παθητική ασφάλεια και λιγότερο για γρήγορη οδήγηση. Το κακό επίσης είναι ότι ως μεταχειρισμένο το 155άρι, ενδεχομένως να έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι σκισμένο, ενώ μέσα στην πόλη θα μου καίει πολύ χωρίς λόγο. 6άρι κ φρένα ναι, όντως καλοί λόγοι κατά τα άλλα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr