-
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία ποσταρίσματα είναι περισσότερο για το νήμα του άσσου αλλά μιας και ο φίλος axem γράφει εδώ τις εντυπώσεις του (έχει μεγάλη χαρά σαν κάτοχος καινούριου τουτού και δικαιολογείται) δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα. Άλλωστε για νέο diesel γίνεται η συζήτηση
-
Ο χρήστης axem έγραψε:
Αν και δεν αναφέρεται πουθενά στο manual κατι σχετικό ο πωλητής μου είπε ότι το dpf έχει θεωρητικά όριο ζωής 300.000 χλμ.Λοιπόν εγώ παρέλαβα χθες και συμπλήρωσα ήδη το αστρονομικό ποσό των 150χλμ στο κοντερ.
εντυπώσεις αν και πρώιμες:ο λεβιές στο δικό μου ΔΕΝ έχει parkinson.Καμία σχέση με το αυτοκίνητο που οδήγησα στο τεστ ντραιβ.ή είμαι τυχερός ή κάτι διόρθωσαν τα γερμανόπαιδα.
το αμάξι μαζέυει πανέυκολα χιλιόμετρα ήσυχα και ακούραστα.Για diesel έχει μεγαλύτερα ανοίγματα και τραβάει και πάνω από το παράθυρο 1750-2500 χωρίς να κρεμάει.Δεν το πίνω ακόμα γιατί τώρα γνωριζόμαστε αν και από την αντιπροσωπεία επέμεναν ότι το αμάξι δεν χρειάζεται στρώσιμο.Κάτω από τις 1500 δεν υπάρχει ζωή.Εντελώς ράθυμο και νωχελικό.Από κει και πάνω αρχίζει να ξυπνάει και αντεπιτίθεται.
Τιμόνι πλήρες και σε επαφή με τον δρόμο.Το σεταρισμα της ανάρτησης εξισορροπεί άνεση και κράτημα.Δεν είναι τρένο αλλά μπορεί να γίνει με άλλο σετ αμορτισερ αλλα σίγουρα θα κοπανάει παραπάνω.Σε καποια σημεία δείχνει ότι έχει σχετικά μικρή διαδρομή.Γενικα δείχνει πολύ καλοζυγισμένο στο δρόμο και πολύ ουδέτερο στο πάτημά του.
Μέση κατανάλωση κάτω από 8/100 δεν έχω δει με σβέλτη οδήγηση και χωρίς να προσέχω.
Στο eco pro εχει αργή απόκριση το γκάζι του.comfort και sport είναι πιο άμεσα.Την ώρα που έχεις βυθισμένο το δεξί πόδι αρκεί να πας στο επόμενο mode και η επιτάχυνση είναι εξαιρετικά άμεση,δείγμα ότι τα 3 προγράμματα δεν είναι είναι μούφα.
Αυτό που με ξίνισε λίγο είναι ο θόρυβος από τα runflat.Αδικούν το πολύ καλό σύνολο.Είναι ο μόνος ήχος που περνάει στη καμπίνα.Δεν είναι εχοχλητικός αλλά μια τετράδα καλά ελαστικα θα αναδείξει τη πατίνα του αμαξιού.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος από τα λίγα χλμ μαζί του.
Σχεδον ολα τα ντιζελ της κατηγοριας κατω απο τις 1500σαλ ειναι νεκρα. Εξαιρεση ειδα μονο στο μοτερ της Alfa.
Η μεση καταναλωση που αναφερεις ειναι αδικαιολογητα ψηλη, ισως το πατησες λιγο παραπανω, και θα συμφωνησω με τον mrclouzo οτι στο στρωσιμο καλο ειναι να εισαι πιο συγκρατημενος.
Πολυ καλο νεο το οτι διορθωσαν το παρκινσον στο λεβιε. Επιτελους!
Τα runflat εγω δεν θα τα εβγαζα με τπτ γιατι αν σου κατσει λαστιχο, τοτε η μονη λυση ειναι η οδικη. Και σκεψου να εισαι σε κανα περιεργο σημειο...
Καλοταξιδο και απροβληματιστο σου ευχομαι να ειναι .
-
Το αεριο που εχουν και πουλανε σε σπραυ δεν βοηθαει??? Στο μινι μας εχουμε βγαλει τα RF.. εδω και 3 χρονια αλλαξε συμπεριφορα και θορυβο.. μια χαρα ειναι και ετσι..
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το αεριο που εχουν και πουλανε σε σπραυ δεν βοηθαει??? Στο μινι μας εχουμε βγαλει τα RF.. εδω και 3 χρονια αλλαξε συμπεριφορα και θορυβο.. μια χαρα ειναι και ετσι..Δεν ξερω κατα ποσο βοηθαει.
Αλλα αν σκισεις πλαϊνο δεν μπορω να φανταστω πως μπορει να σε σωσει το σπρεϊ.Αλλα, εχουν τοσο θεμα τα (καινουρια) runflat με τον θορυβο ρε παιδια; Δεν εχω ιδία εμπειρία, αλλά μηπως ειμαστε λιγο υπερβολικοι;
-
Καλοτάξιδο! Και ένας φίλος που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γυρω στα 8λ/100 χλμ είναι η κατανάλωση μετα απο 10.000-12.000 χιλιόμετρα.Η αλήθεια όμως είναι οτι σε ταξίδι μπορεί να πέσει αρκετά η παραπάνω τιμή!
-
8 λ/100 χλμ μέση? Για 116δ μιλάμε ή κατάλαβα λάθος?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
8 λ/100 χλμ μέση? Για 116δ μιλάμε ή κατάλαβα λάθος?Κι εμενα για 116d μου φαινεται τραγικα ψηλη.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
8 λ/100 χλμ μέση? Για 116δ μιλάμε ή κατάλαβα λάθος?Ναι πιστεύω για να το πας 8 λ νομίζω θελει πολυ προσπάθεια. Τωρα αν ξεζουμιζεις την καθε ταχύτητα εντάξει μπορείς να το πιάσεις αλλα με νορμαλ οδήγηση αποκλείεται.
-
Ο χρήστης Xainhs έγραψε:
Καλοτάξιδο! Και ένας φίλος που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γυρω στα 8λ/100 χλμ είναι η κατανάλωση μετα απο 10.000-12.000 χιλιόμετρα.Η αλήθεια όμως είναι οτι σε ταξίδι μπορεί να πέσει αρκετά η παραπάνω τιμή!Είσαι σίγουρος ότι μιλάς για το diesel έτσι?
Γύρω στα 8.5 καίει η 116 βενζίνη (με νορμάλ ρυθμούς), την έχει γνωστός.
Για να κάψει το diesel 8 πρέπει είτε να είσαι στην πόλη και να σπας όλη την ώρα πρώτες-δευτέρες είτε να κάνεις ανάβαση ριτσώνας χωρίς αύριο. Το δικό μου trip μετά από 20.000 χλμ έχει κολλήσει στο 5.5 overall (και έχει φάει πολύ σκίσιμο κατά καιρούς).
Εκτός και αν μπερδεύεις την μέση με την στιγμιαία. Μέση κατανάλωση λοιπόν πάνω από 7 πολύ δύσκολα θα δει κάποιος όπως και να κινηθεί. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τον άσο αλλά για όλα τα σχεδόν τα diesel της κατηγορίας. Άκου 8, ήμαρτον ρε παιδιά!
Όσον αφορά τα rft, τουλάχιστον τα goodyear που φοράει το δικό μου αυτοκίνητο είναι πολύ καλά και προσωπικά δεν με ενοχλεί ο θόρυβος. Σαφώς τα συμβατικά θα είναι πιο άνετα και αθόρυβα αλλά με τα rft έχω ξενοιάσει όσον αφορά το κλατάρισμα. -
H στιγμιαία με 6η και τέρμα γκάζι πόσο είναι? Ταχύτητες ας πούμε ~120 ή όπου το έχεις προσέξει.
-
Μην το ψάχνετε άδικα. Άμα μιλάμε για 116δ, το αμάξι έχει πρόβλημα. 5,5 μέση δίνει το σπριτμόνιτορ
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
H στιγμιαία με 6η και τέρμα γκάζι πόσο είναι? Ταχύτητες ας πούμε ~120 ή όπου το έχεις προσέξει.Με 6η και τέρμα γκάζι γύρω στα 12-13 δείχνει ανεξαρτήτως ταχύτητας (είτε πας με 120 είτε με 200). Απίστευτο δεν είναι? Η 6η φυσικά είναι όχι απλά μακριά αλλά στον Θεό, over-over drive! Μόνο στην εθνική την χρησιμοποιώ. Η 5η του άσου είναι σχεδόν το ίδιο μακριά με την 6η σε άλλα diesel. Βέβαια με μικρότερες σχέσεις φτάνει και τα 20 (στιγμιαία κατανάλωση πάντα και παντόφλα το γκάζι).
Μην το ψάχνετε άδικα. Άμα μιλάμε για 116δ, το αμάξι έχει πρόβλημα. 5,5 μέση δίνει το σπριτμόνιτορ
Το πιθανότερο είναι ο φίλος που το έγραψε να μιλάει για βενζίνη. Εκτός του spintmonitor όλα τα test που έχω διαβάσει δίνουν μέση κατανάλωση 5.5 με 6.2.
Ειλικρινά θέλει προσπάθεια για να γράψει μέση πάνω από 7 το trip. Ακόμα και όταν παίρνει το αυτοκίνητο η γυναίκα μου, που δεν τηρεί συνήθως τις βασικές αρχές της οικονομικής οδήγησης (όσο φιλότιμες προσπάθειες και αν κάνω σαν δάσκαλος ) πάνω από 6.5-6.8 δύσκολα καίει στην πόλη. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Βέβαια με μικρότερες σχέσεις φτάνει και τα 20 (στιγμιαία κατανάλωση πάντα και παντόφλα το γκάζι).Αυτό όντως ισχύει ή είναι σαν την δική μου που δείχνει στιγμιαία μόνο μέχρι 39,9 γιατί εκεί τερματίζει η ένδειξη ενώ στην πραγματικότητα καίει παραπάνω;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βέβαια με μικρότερες σχέσεις φτάνει και τα 20 (στιγμιαία κατανάλωση πάντα και παντόφλα το γκάζι).
Αυτό όντως ισχύει ή είναι σαν την δική μου που δείχνει στιγμιαία μόνο μέχρι 39,9 γιατί εκεί τερματίζει η ένδειξη ενώ στην πραγματικότητα καίει παραπάνω;
Δεν θυμάμαι αν με πρώτη-δευτέρα φτάνει παραπάνω, πάντως με τις άλλες σχέσεις (πλην έκτης) μέχρι 20 βλέπω σε full throttle
Θα το τσεκάρω και θα επανέλθω. -
σήμερα έγραψα άλλα 50 χλμ και η μέση κατανάλωση έχει πέσει στα 6,2 με φυσιολογική οδήγηση ,ούτε τάφος ούτε πλάκωμα,νορμαλ.Θα πέσει κι άλλο πιστεύω.
Τα runflat που φορά είναι goodyear efficientgrip.Δεν είναι τραγικά αλλά απέχουν στη κύλιση από τα συμβατικά τα οποία όμως αν κλατάρουν στο δρομο τρέχα γύρευε.Πάρτε μια γεύση.
-
@mrclouzo
Πόσο μακρυά είναι η 6ή. Στις 2000rpm πόσα χλμ έχεις; -
Τα ίδια φοράω και εγώ, κατά γενική ομολογία ίσως τα καλύτερα rft της αγοράς. Η κατανάλωση θα σταθεροποιηθεί πολύ άνετα κάτω από τα 6 όταν ανοίξει το μοτέρ και μπεις και εσύ στην λογική της diesel οδήγησης.
Η 6η στις 2000 στροφές δίνει περίπου 125 χλμ και με 2500 στροφές 160 χλμ. Μόνο στην εθνική την χρησιμοποιώ. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
H στιγμιαία με 6η και τέρμα γκάζι πόσο είναι? Ταχύτητες ας πούμε ~120 ή όπου το έχεις προσέξει.
Με 6η και τέρμα γκάζι γύρω στα 12-13 δείχνει ανεξαρτήτως ταχύτητας (είτε πας με 120 είτε με 200). Απίστευτο δεν είναι? Η 6η φυσικά είναι όχι απλά μακριά αλλά στον Θεό, over-over drive! Μόνο στην εθνική την χρησιμοποιώ. Η 5η του άσου είναι σχεδόν το ίδιο μακριά με την 6η σε άλλα diesel. Βέβαια με μικρότερες σχέσεις φτάνει και τα 20 (στιγμιαία κατανάλωση πάντα και παντόφλα το γκάζι).
Μην το ψάχνετε άδικα. Άμα μιλάμε για 116δ, το αμάξι έχει πρόβλημα. 5,5 μέση δίνει το σπριτμόνιτορ
Το πιθανότερο είναι ο φίλος που το έγραψε να μιλάει για βενζίνη. Εκτός του spintmonitor όλα τα test που έχω διαβάσει δίνουν μέση κατανάλωση 5.5 με 6.2.
Ειλικρινά θέλει προσπάθεια για να γράψει μέση πάνω από 7 το trip. Ακόμα και όταν παίρνει το αυτοκίνητο η γυναίκα μου, που δεν τηρεί συνήθως τις βασικές αρχές της οικονομικής οδήγησης (όσο φιλότιμες προσπάθειες και αν κάνω σαν δάσκαλος ) πάνω από 6.5-6.8 δύσκολα καίει στην πόλη.Εσυ που εισαι ο δάσκαλος, τηρώντας ευλαβικά αυτές τις αρχές τι νούμερα βλέπεις;
Για να δούμε αν τηρείς αυτά που διδάσκεις δηλαδή...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Εσυ που εισαι ο δάσκαλος, τηρώντας ευλαβικά αυτές τις αρχές τι νούμερα βλέπεις;Για να δούμε αν τηρείς αυτά που διδάσκεις δηλαδή...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Με το νου εστιασμένο στην οικονομία, το 5 σε επαρχιακή πόλη με μέτρια κίνηση το βλέπω εύκολα, έχω πέσει και πιο κάτω στις ίδιες συνθήκες αλλά καταντάει λίγο κουραστικό.
Σε επαρχιακό δρόμο ακολουθώντας την ροή της κυκλοφορίας (ταχύτητες 70-100) πετυχαίνω χαμηλά 4αρια.
Στην εθνική τα πράγματα είναι πιο απλά (βοηθάει και το cruise), με 120 ταχύτητα ταξιδιού το 5 έρχεται αβίαστα (ίσως και λίγο πιο κάτω, παίζει ρόλο το ανάγλυφο του δρόμου).
Δεν είμαι ο γκουρού της οικονομίας αλλά πιστεύω ότι μπορώ να οδηγήσω οικονομικά χωρίς να γίνομαι κινητό εμπόδιο -
Ο χρήστης axem έγραψε:
Τα runflat που φορά είναι goodyear efficientgrip.Δεν είναι τραγικά αλλά απέχουν στη κύλιση από τα συμβατικά τα οποία όμως αν κλατάρουν στο δρομο τρέχα γύρευε.Πάρτε μια γεύση.Ένα κιτ αφρού ή στην χειρότερη μια ρεζέρβα ανάγκης (ξέρω πως δεν έχει ειδικό χώρο αλλά χωράει άνετα στο πορτ μπαγκάζ) και δεν έχεις θέμα.
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου