-
@ NickNT
Νομίζω πως αυτό το σχόλιο είναι από τα πιο αντικειμενικά και σωστά στο θέμα, απαντώντας ταυτόχρονα και το ερώτημα του θέματος. Κάθε μάρκα και κάθε μοντέλο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και ανάλογα με τα γούστα, τις απαιτήσεις και τα οικονομικά του ο καθένας επιλέγει. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μια κακή επιλογή για τον Α είναι μια κακή επιλογή για τον Β και αντίστροφα. Αυτό άλλωστε είναι το ωραίο στην αυτοκίνηση. Η διαφορετικότητα. Αλίμονο αν όλα τα αυτοκίνητα είχαν ίδιο σχήμα, ίδιες επιδόσεις και ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα ήτανε μια ρουτίνα....
-
Αυτό το θέμα, γι' ακόμη μία φορά σε ετούτο εδώ το φόρουμ, μεταφράζεται στο παρακάτω:
'Έχω αγοράσει το ΤΑΔΕ, ήταν φθηνότερο (ή είχε μεγαλύτερη εγγύηση, ή μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας, ή μεγαλύτερη ψ λή ) από άλλα, άρα είμαι πολύ γαμάτος. Δείτε και ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ πόσο γαμάτος και έξυπνος είμαι!'.
Μερικά χρόνια πριν είχαμε σ' αυτή τη θέση τα SKODA (τους ιδιοκτήτες τους κυρίως, τι φταίνε τα αυτοκινητάκια...). Τώρα, έχουμε τους κορεάτες...Όχι πως έχω κάτι με τα αυτοκίνητα, κάθε αυτοκίνητο μπορεί να είναι εξαιρετικό, αν το αγοράζεις γι' αυτό που είναι και ξέρεις τι αγοράζεις. Οι κάτοχοι έχουν το πρόβλημα...
Κλασικές περιπτώσεις:- 'Μπορεί να λέτε το αμάξι μου κουβά, αλλά δεν χαλάει' --> Είναι ένας αξιόπιστος κουβάς. Κάποια χαλάνε 1 φορά το χρόνο σύμφωνοι, εσύ όμως μετακινείσαι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ με έναν κουβά. Δεν βλέπω το λόγο να χαίρεσαι.
- 'Το δικό μου το αγόρασα φθηνά, άρα είναι καλύτερο' --> Είναι σίγουρα φθηνότερο. Αλλά όχι απαραίτητα καλύτερο.
3.'Τα SKODA, SEAT, HYUNDAI, KΙΑ -you name it-...είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ με τα 'AUDI, LAMBORGHINI, JAGUAR, -you name it- blah blah --> Μπορεί να έχουν 80% ίδια ανταλλακτικά. Αυτό δεν τα κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ ίδια. Γιατί αυτά που είναι διαφορετικά -εκτός από τα σηματάκια- μπορεί να είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικά: πχ ταμπλό, υλικά, ηχομόνωση, κλπ κλπ κλπ κλπ - 'Πλέρωσα MERCEDES, BMW, LEXUS, -you name it- οπότε είμαι και πολύ γαμάτος' --> Δεν είσαι, ΠΑΝΤΟΥ πιο γαμάτος, είσαι σε κάποια. Ξεκόλλα. Και επιπλέον, το ότι ΔΕΙΧΝΟΥΝ πιο ποιοτικά, δεν σημαίνει πως είναι κιόλας.
Δεν έχω κάτι με κάποιον που έδωσε λίγα λεφτά για να κάνει την δουλειά του. Δεν χρειάζεται όμως να μας πείσει πως έκανε καλά και άγια και πως είναι ο πιο έξυπνος εδώ μέσα. Ο καθένας, αγοράζει σύμφωνα με τις δυνατότητες, επιθυμίες, γούστα του.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αυτό το θέμα, γι' ακόμη μία φορά σε ετούτο εδώ το φόρουμ, μεταφράζεται στο παρακάτω:
'Έχω αγοράσει το ΤΑΔΕ, ήταν φθηνότερο (ή είχε μεγαλύτερη εγγύηση, ή μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας, ή μεγαλύτερη ψ λή ) από άλλα, άρα είμαι πολύ γαμάτος. Δείτε και ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ πόσο γαμάτος και έξυπνος είμαι!'.
Μερικά χρόνια πριν είχαμε σ' αυτή τη θέση τα SKODA (τους ιδιοκτήτες τους κυρίως, τι φταίνε τα αυτοκινητάκια...). Τώρα, έχουμε τους κορεάτες...Όχι πως έχω κάτι με τα αυτοκίνητα, κάθε αυτοκίνητο μπορεί να είναι εξαιρετικό, αν το αγοράζεις γι' αυτό που είναι και ξέρεις τι αγοράζεις. Οι κάτοχοι έχουν το πρόβλημα...
Κλασικές περιπτώσεις:- 'Μπορεί να λέτε το αμάξι μου κουβά, αλλά δεν χαλάει' --> Είναι ένας αξιόπιστος κουβάς. Κάποια χαλάνε 1 φορά το χρόνο σύμφωνοι, εσύ όμως μετακινείσαι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ με έναν κουβά. Δεν βλέπω το λόγο να χαίρεσαι.
- 'Το δικό μου το αγόρασα φθηνά, άρα είναι καλύτερο' --> Είναι σίγουρα φθηνότερο. Αλλά όχι απαραίτητα καλύτερο.
3.'Τα SKODA, SEAT, HYUNDAI, KΙΑ -you name it-...είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ με τα 'AUDI, LAMBORGHINI, JAGUAR, -you name it- blah blah --> Μπορεί να έχουν 80% ίδια ανταλλακτικά. Αυτό δεν τα κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ ίδια. Γιατί αυτά που είναι διαφορετικά -εκτός από τα σηματάκια- μπορεί να είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικά: πχ ταμπλό, υλικά, ηχομόνωση, κλπ κλπ κλπ κλπ - 'Πλέρωσα MERCEDES, BMW, LEXUS, -you name it- οπότε είμαι και πολύ γαμάτος' --> Δεν είσαι, ΠΑΝΤΟΥ πιο γαμάτος, είσαι σε κάποια. Ξεκόλλα. Και επιπλέον, το ότι ΔΕΙΧΝΟΥΝ πιο ποιοτικά, δεν σημαίνει πως είναι κιόλας.
Δεν έχω κάτι με κάποιον που έδωσε λίγα λεφτά για να κάνει την δουλειά του. Δεν χρειάζεται όμως να μας πείσει πως έκανε καλά και άγια και πως είναι ο πιο έξυπνος εδώ μέσα. Ο καθένας, αγοράζει σύμφωνα με τις δυνατότητες, επιθυμίες, γούστα του.
Μπράβο που κάθισες και τα έγραψες, κι εγώ συμφωνώ αλλά βαριόμουνα να γράψω, άσε που πολλές φορές στου κουφού την πόρτα
λαϊκ
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
- 'Μπορεί να λέτε το αμάξι μου κουβά, αλλά δεν χαλάει' --> Είναι ένας αξιόπιστος κουβάς. Κάποια χαλάνε 1 φορά το χρόνο σύμφωνοι, εσύ όμως μετακινείσαι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ με έναν κουβά. Δεν βλέπω το λόγο να χαίρεσαι.
Το αμάξι πρέπει να χαλάει ρε παιδί μου, πως να το κάνουμε!! Αν δεν παντρευτείς το μάστορα, δεν πήρες αμάξι
ΥΓ: Κουβάγκεν
-
@High Fidelity.
Φίλε μου να σου πω. Σε ένα μεγάλο ποσοστό συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά... Το επιχείρημα δεν σπάει δεν χαλάει ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΑΣ δεν το καταλαβαίνω. Ορισέ μου τον κουβά. Την ίδια νοοτροπία είχα και εγώ πριν πολλά χρόνια ως νεος εν μέρη και είχα αγοράσει το αξεντάκι με μισή καρδία (λόγο χρημάτων) Ναι τα πλαστικά ειναι σκληρά - πέτρα .Ακομα μετα απο 14 χρόνια και 200κ το έχει πλέον ο πεθερός μου για χρέη αγροτικού και προχθές που το πήρα το μόνο που κοπάναγε ήταν το κάλυμα πισω που έχουν σπάσει τα πλαστικά του πιαστριάκια. Κουβάς εμφανισιακά;;; Ποιος ορίζει το κριτήριο της εμφάνισης αντικειμενικά;; 100% υποκειμενικό είναι αυτό. Το περιοδικά μήπως;;; Σιγουρα διαμορφωνουν τάσεις.Ωστόσω πολλές φορές έχω απορήσει εχοντας μπει σε αυτοκινητα ιδιας κατηγορίας πώς λένε για κορυφαία συναρμογή και πλαστικά και εργονομία και και και ... και για ενα αλλο βρίσκουν χίλια δυο μικρο-ψεγαδια . Και κατά την ταπεινή μου άποψη τα βλέπω ανάποδα.Εννοείται δεν αναφέρω μάρκες και μοντέλα δεν εχω καμία διάθεση να μπω σε αντιπαράθεση. Το μαρκετινγκ ειναι πλεον το 99% του παιχνιδιού. Στην εποχή μας νομίζω το ότι πληρώνεις παίρνεις είναι απίστευτα σχετικό. Και εχει να κάνει με απίστευτα πολλές παραμέτρους το με τι τιμή θα έρθει ένα προιον στο καταναλωτή. .Τελειώνοντας θεωρώ πλέον πως οι διαφορές στα αμάξια παραγωγής στην ίδια πάντα κατηγορία έχουν γίνει μηδαμινές στο επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς - αξιοπιστίας και έχει πλέον να κάνει με το τι κάνει κλίκ στον καθένα. Αλλος θελει VFM αλλος θέλει πιο πολύ κύρος αλλος λίγο πιο πολύ γκάζι ,αλλος οικονομία , αλλος γκατζετιές και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Και πάντα σε συνδιασμό με το τι χρήματα θέλω και μπορώ να δώσω. Οπότε αφορίσμούς του στύλ Κορεάτικο;;; Μμμμ 40αρης με σανδάλι και μουστακι . Γερμανικό;; Πουλ- μουρ κλασικός μ@λ@κ@; Ελληνας χρίζουν κατα την γνώμη μου ψυχιατρικής μελέτης.... -
Ναι, μόνο τα σκληρά πλαστικά ήταν το πρόβλημα του Accent.
-
Ευχαρίστως λοιπόν να ακούσω απο σένα και όλα τα υπόλοιπα που δεν ειχα εγω στα 13 χρονια συμβίωσης μαζ'ι του.....
-
Οι διαφορες σε οδηγικη συμπεριφορα και επιδοσεις παραμενουν μεγαλες. Ενα ι30 δεν εχει καμια σχεση με μια Τζουλιετα σε αυτους τους τομεις για παραδειγμα. Μικρομεσαια και τα δυο...
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης burbos έγραψε:
Ευχαρίστως λοιπόν να ακούσω απο σένα και όλα τα υπόλοιπα που δεν ειχα εγω στα 13 χρονια συμβίωσης μαζ'ι του.....Είχες οδηγήσει το Focus της εποχής?
Την 147? Μια Xsara?
Ακόμα και από Corolla η διαφορά ήταν εμφανής. Αν δεν την βλέπεις δεν σημαίνει πως δεν υπήρχε αλλά πως δεν σε ενδιαφέρει. -
οταν λες μεγάλες φίλε REALZEUS πως το εννοείς; Το ένα στριβει με 80 το αλλο με 110 ;;; Το ενα φρενάρεις απο τα 100χλμ σε 40 μέτρα και τα άλλο σε 50;; Σιγουρα κάποιο ειναι καλύτερο και καποιο λιγότερο καλό. Απο την αλλη θα σου πουν οτι πιθανόν ισχυει το ίδιο απο την ανάποδη σε αυτα που λες σε αξιοπιστία. Αρα;;; Kαι φυσικα υπάρχει και μια διαφορά τιμής. Τι παίρνεις απο την ομορφη Τζουλιετα με 17100Ε ;;; (Τοσο εχει το I 30 Go Brazil Diesel)
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ευχαρίστως λοιπόν να ακούσω απο σένα και όλα τα υπόλοιπα που δεν ειχα εγω στα 13 χρονια συμβίωσης μαζ'ι του.....
Είχες οδηγήσει το Focus της εποχής?
Την 147? Μια Xsara?
Ακόμα και από Corolla η διαφορά ήταν εμφανής. Αν δεν την βλέπεις δεν σημαίνει πως δεν υπήρχε αλλά πως δεν σε ενδιαφέρει.Τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ περίμενα να ακούσω απο σένα.Το οτι αυτά που αναφέρεις ήταν πιο καλά οδηγικά;; μεταξύ μας αυτό ελλειπε με τα αρκετά παραπάνω λεφτά που θα εκταμίευες να τα πάρεις....
-
Με 17.100Ε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4729973/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3735659/
Πρόβλημα είναι η χειρότερη συμπεριφορά στο δρόμο. Αν για εσένα δεν είναι δεν σημαίνει κάτι αυτό.
Δεν είχες μόνο εσύ hyundai. -
Μηλα με πορτοκάλια. Τιμές αντιπροσωπείας λέμε με το κλειδί στο χερι...καινούργιο. ΜΕ αυτή τη λογική και ενα Ι 30 σε 1 μηνα θα εχει πέσει στα 15500 ...... Kαι για την συμπεριφορά στο δρόμο νομίζω σου ειπα την αποψή μου..
-
Καινούρια είναι και τα 2 που σου έβαλα.
Χωρίς χιλιόμετρα. Κατά τα άλλα αυτό έλειπε να έχει ίδια τιμή το i30 με την Alfa.Στην ουσία μας λες πως επειδή εσένα δεν σε νοιάζουν τα εμφανή μειονεκτήματα που έχουν τότε δεν είναι και σημαντικά άρα είναι και τσάμπα τα λεφτά για τα άλλα.
Και όχι, η συμπεριφορά του δεν ήταν χειρότερη από τα άλλα, ήταν κακή. Έχει διαφορά αυτό. -
7/2012 και 1/2013 αν ειδα καλα. Μάλλον δεν καταλαβαίνω κάτι..... Ιδιάζουσες περιπτώσεις ΚΑΙ ΟΧΙ η τιμή που σου δίνει η αντιπροσωπεία με το κλειδί στο χέρι...... για αμάξι φρέσκο. Τωρα αν θες να βαλουμε κριτήρια για το χειρότερη - κακη συμπεριφορά οκ δεν εχει νόημα κακή θές ;; Κακή μαζί σου.Πάντως δεν ακουσα - ειδα - έμαθα ποτέ να σκοτώνεται αβέρτα κόσμος απο τα αξεντάκια . Αν δεν εμπαινες με τα χιλια σε στροφές με ένα αμάξι που ΔΕΝ μπορεί να μπει με τα χίλια υποθέτω θα σε πήγαινε στο προορισμό σου. Επειδή ξέρω κόσμο με αξεντ δεν μου ετυχε κανείς να μου πει πως το αμαξι να στριψει και φίλησε μια κολώνα πχ. Επειδή το αμάξι δεν σε εμπνεει λόγο στησίματος για ταχύτητα;; Τελεια! Φτιαχτικέ για να πηγαίνει μια οικογένεια κατα κανόνα με ασφαλεια στα μέτρα του δυνατου και εφόσον σεβεσαι τα ορια του , απο το σημειο Α στο Β και οχι για σπορ οδήγηση. Οσο για το τσαμπα λεφτα για τα άλλα που λες μάλλον δεν δίαβασες το αρχικό μου ποστ. Ολα ειναι θέμα επιλογής και προτεραιοτήτων που βάζεις. Δεν κρίνω καμία επιλογή ούτε απαξιώνω κάποια....
-
Εγω προσωπικα ξερω απειρο κοσμο που προτιμησε 'το αναξιοπιστο' ευρωπαικο ,γιατι μεταξυ μας ειναι το μονο σας πατημα σε τετοιου ειδους συζητησεις...και του βγηκε εξισου αξιοπιστο με το αντιστοιχο hyundai προσφερωντας τους καλυτερο εσωτερικο, φρενα, ποιοτητα κατασκευης, αισθηση, κρατηματα με αριθμητικους και μη ορους... εξωτερικη σχεδιαση κτλπ κτλπ
Οποτε και το επιχειρημα του ασπαστου κορεατικου και οτι ειναι λογος, για μενα δε στεκει.. Ξερω δε αρκετες περιπτωσεις σπασμενων σασμαν σε συγχρονα hyundai..και δε το βγαζω απο το μυαλο μου αν εγραφε ο zxpanos κατοχος συνεργειου μπορει να το επιβεβαιωσει.Στο επιχειρημα επισης 'το αμαξι το θελω για να πηγαινω απο το Α στο Β' ανταπαντω οτι δε στεκει απο τη στιγμη που γι αυτη τη δουλεια δε χρειαζεται να ξοδευεστε καν στη hyundai καθως υπαρχουν ωραιοτατα κουτακια με ροδες περαν της 25ετιας που μπορουν να κανουν αυτο ακριβως.. Μαλιστα εχουν και ολες τις απαραιτητες-μινιμουμ ηλεκτρικες ευκολιες.
Τα hyundai, μιας και εχουμε πιασει αυτην , στην Ελλαδα την εποχη της ανθισης των πωλησεων της φιρμας αφορουσαν συγκεκριμενες κατηγοριες και σιγουρα υπηρχαν και συνειδητοι αγοραστες..
Ανθρωποι που το μονο που τους ενδιεφερε ηταν να μη χαλασει ποτε και τιποτα παραπανω, αντιμετωπιζωντας το αυτοκινητο οπως 40 χρονια πισω και επηρεαζομενοι απο χοντρα στερεοτυπα που εχουν επικρατησει απο αδαεις.Γενικως ανθρωποι που δε γνωριζαν πολλα πανω στα αυτοκινητα οποτε αναγκαστικα αντιμετωπιζαν το θεμα με φοβο καθως η αγνοια τον δημιουργει.Ανθρωποι που επρεπε πασει θυσια ξαφνικα ν αλλαξουν το αμαξι τους που ειχε αρχισει να σκορπαει μετρωντας ηδη 30 χρονια στη πλατη του και δεν ειχαν προλαβει τη πρωτη αποσυρση του '90. Εψαχναν κατι οσο πιο φθηνο και νεο για να μπορεσουν να συνεχισουν να κανουν τη δουλεια τους.
Ανθρωποι που ηθελαν μονο το φθηνοτερο γιατι δεν ειχαν οικονομικη δυνατοτητα.
Ανθρωποι που πραγματικα δε τους ενδιαφερει η οδηγηση και ειλικρινα δε ξερω τι κανουν εδω μεσα... Συνηθως προσπαθουν ν αποδειξουν ποσο γαματη αγορα εχουν κανει αντλωντας ευχαριστιση απο οποιου χρηστη το αυτοκινητο εχει καποιο θεμα.
Φυσικα η hyundai και η ΚΙΑ εχουν κανει αλματα σε σχεση με την εποχη που αναφερθηκα.. Ειναι πολυ πιο κοντα στον ανταγωνιστο απ οτι πριν 20 χρονια που μπηκαν για τα καλα στην ελληνικη αγορα και υπαρχουν και περιπτωσεις που παιζουν στα ισα. Προσωπικα εχω κολλημα με το νεο pro ceed GT
-
βρε nonos το εσκισες το θεμα !!!! Αν και εδω που τα λεμε αν δεν ειχε A/C Abs και ηλεκτρικά παράθυρα και ζώνες , μια χαρα ήμουν και με αυτο... http://cloudlakes.com/gallery/2675285-f ... t-mk1.html Αν και καθε 2 εβδομαδα ημουν συνεργειο αλλα δε βαριεσαι !!! Σοβαρα τωρα Hyundai και στερεότυπα;;;;;; Μονο εγώ είχα φάει το δούλεμα της αρκούδας απο φίλους για το οτι πηρα ;; Ολοι μου ελεγαν μεχρι και οτι θα μαζευω πόρτες απο το δρόμο εν ετη 2000 που ηδη ηταν σχεδον 10 χρονια στην αγορα η εταιρία.Αρα δεν νομιζω να τα θεωρουσαν τοτε αξιοπιστα. Απο την άλλη πέρνεις ενα χιουνται η ενα οποιοδηποτε καινουργιο αυτοκινητο γιατι κατι παραπανω θα σου προσφέρει σε σχεση με το παλιότερο που εχεις. Αν κάποιοι τωρα εσφαλμένα και χαιρέκακα αντλουν ευχαρίστηση απο το πρόβλημα του αυτοκινήτου του άλλου;;; ΟΚ δεκτό. Θες να μου πεις οτί πρώτα εκεινοι ξεκίνησαν τον και όχι οι άλλοι με το δούλεμα που τους έριχναν για την επιλογή τους.. Πάσο... . Ανθρωποι που δεν τους ενδιαφέρει η οδήγηση... Χμμμ μεγάλο θέμα αυτό φίλε nonos. Η απόλαυση της οδηγησης και ιστορικά να το δούμε δεν προυπήρξε της ανάγκης να φτιαχτεί ενα μεταφορικό μεσο. Μου θυμίζει λιγο αυτό που λένε . Αν οδήγηση θεωρείς την σπορ - αγωνιστική τοτε οκ δεν έχω θέση ούτε εγώ εδω αλλά νομιζω και το 90 % ( χαριστικά) τον όσων ποστάρουν εδω μέσα.Αν και εχω την αισθηση πως για αυτο υπάρχουν τα διαφορα ποστ. Για κάθε είδος οδηγου. Αν πάλι θα έπρεπε να ειναι μονάχα στο φορουμ οι πιο (καταλαβαίνεις πως το εννοώ οχι παντως ειρωνικά) τότε νομίζω ουτε το σαιτ ουτε το περιοδικό ουτετο φόρουμ θα ειχε λογο υπαρξης . Μπλογκ θα ήταν.
-
Οτι πληρωνει ο καθενας παιρνει. Και δεν μετρα σε ενα αυτοκινητο μονο η εγγυηση ή η ''αξιοπιστία''.
Ενα πιο ασφαλες αυτοκινητο ειναι συνηθως και πιο ακριβο. Και το ασφαλες ειναι τοσο παθητικα οσο και ενεργητικα. Η συμπεριφορα των διαφορων αυτοκινητων σε μια ασχημη στιγμη διαφερει υπερβολικα. Γι αυτο το λογο μπορει ενα audi ενα bmw η ενα mercedes να ειναι λιγοτερο -θεωρητικα- αξιοπιστα απο ενα hyundai αλλα ειναι αυτοκινητα αλλης κλασης σε ολους τους τομεις. -
Ο χρήστης burbos έγραψε:
οταν λες μεγάλες φίλε REALZEUS πως το εννοείς; Το ένα στριβει με 80 το αλλο με 110 ;;; Το ενα φρενάρεις απο τα 100χλμ σε 40 μέτρα και τα άλλο σε 50;; Σιγουρα κάποιο ειναι καλύτερο και καποιο λιγότερο καλό. Απο την αλλη θα σου πουν οτι πιθανόν ισχυει το ίδιο απο την ανάποδη σε αυτα που λες σε αξιοπιστία. Αρα;;; Kαι φυσικα υπάρχει και μια διαφορά τιμής. Τι παίρνεις απο την ομορφη Τζουλιετα με 17100Ε ;;; (Τοσο εχει το I 30 Go Brazil Diesel)Οι διαφορές είναι τόσο ποσοτικές (μετρήσιμες δηλαδή), όσο και ποιοτικές (στην αίσθηση που δίνουν στον οδηγό). Υπάρχουν αυτοκίνητα από τα οποία βγαίνεις χαμογελώντας μετά από μια γρήγορη διαδρομή και άλλα τα οποία σταματάς και χαίρεσαι που τελείωσε το μαρτύριο... Αυτά αποκάλεσε ο HF κουβάδες. Μπορεί να είναι αξιόπιστα αλλά είναι κουβάδες!!!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
...
Ανθρωποι που πραγματικα δε τους ενδιαφερει η οδηγηση και ειλικρινα δε ξερω τι κανουν εδω μεσα...Εμ για αυτό όταν είχα τα Κορεάτικα δεν έγραφα εδώ μέσα. Ευτυχώς υπήρχαν άλλα φόρουμς...
Και τους τα λέω στους Κορεάτες. Πηγαίνετε σε κανά Hyundai Club ή σε κανά hhcc ή στα τόσα που υπάρχουν...
Εδώ και εγώ που έχω τώρα ένα φτωχό πλην τίμιο 207 και το σκέφτομαι πολύ για να γράψω κάτι για το αυτοκίνητο... Άλλωστε ήδη εδώ μέσα έχει χαρακτηρισθεί ως 'μαύρο χάλι'...
7 χρόνια εγγύηση η Κia, 2 η Vw. Τι συμβαίνει;