-
Τι καλα, παιρνουμε τις προσωπικες μας αποψεις και τις μετατρεπουμε σε FACTS.
Οκ, να και η δικια μου:
Ο Έλληνας πιτσιρικας θελει ΑΛΟΓΑ με το τσουβάλι, και ο πατερας του που το πληρωνει ή παιρνει δικό του θελει 'ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ'.
Αλογα μπολικα και 'ποιοτητα' (δυστυχως σε εισαγωγικα) συναντωνται στα γερμανικα...
Οσο χαμηλη εγγυηση και να βαλει το VAG Group, o Ελληνας θα το ψωνισει, αφου ειναι 'Γερμανική ποιοτητα'. ΕΙτε αυτος ειτε ο αδερφος/ξαδερφος/μπατζανακης/λοιπος συγγενης εχει μεγαλη πιθανοτητα να δουλευε Γερμανια ή να σπουδασε εκει και ολα να δουλευαν ρολοι σε σχεση με το εδω μπουρδελο. Τι αλλο να εμπιστευτει???
Ρωτηστε γυρω σας ινγκογκνιτο τιποτα μπαρμπαδες και ξαδερφια, γκομενες φιλων κλπ να δειτε τι θα σας πουν.Αντιθετα οι Κορεατες ειναι οτι και οι Γιαπωνεζοι τη δεκαετια του '70. Απομιμησεις, φτηνα. Αμα δε δωσει εγγυηση πως θα παρει πελατες? Ασε που 'δε στριβουν'.
-
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Ούτε τα αυτοκίνητα του group της vw είναι τα κορυφαία, ούτε όμως και τα κορεάτικα. Το βασικό πρόβλημα με τα γερμανικά, είναι η υψηλή τιμή τους για να τα αποκτήσεις και οι υψηλές τιμές ανταλλακτικών και service. Και αυτό γιατί ενώ τα αγοράζεις ακριβά,και είναι ομολογουμένως στιβαρά αυτοκίνητα με ποιοτικά υλικά, πολλές φορές σε ταλαιπωρούν με κάποιες βλάβες κάτι που συνήθως δεν συμβαίνει με τα κορεάτικα. Χωρίς βέβαια τίποτα από τα 2 να είναι κανόνας. Τα κορεάτικα πάλι, έχουν κάνει άλματα προόδου σε σχέδιο, ποιότητα και οδική συμπεριφορά σε σχέση με το παρελθόν, αλλά πλέον και η τιμή τους έχει ανέβει όσο μπορούσαν να την ανεβάσουν. Δεν αγγίζουν τα επίπεδα των τιμών της vw, γιατί απλώς δεν μπορούν. Στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού δεν έχουν ανέβει τόσο ψηλά. Αν μπορούσε, κάτι που πιστεύω θα γίνει σε λίγα χρόνια, όπως ακριβώς συνέβη και με τα ιαπωνικά, τότε οι τιμές θα είναι περίπου ίδιες. Την ίδια τακτική άλλωστε εφαρμόζει και η vw. Τα ακριβότερα στο Group της είναι τα Audi, ύστερα τα VW και ακολουθούν τα seat Και skoda. Ανάλογα με το όνομα που έχουν χτίσει δηλαδή... Πιστεύω πως με αυτά τα δεδομένα είναι πολύ πιο τίμια αγορά ένα skoda ή ένα seat παρά ένα vw αν θες γερμανικής τεχνολογίας αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τι καλα, παιρνουμε τις προσωπικες μας αποψεις και τις μετατρεπουμε σε FACTS.Οκ, να και η δικια μου:
Ο Έλληνας πιτσιρικας θελει ΑΛΟΓΑ με το τσουβάλι, και ο πατερας του που το πληρωνει ή παιρνει δικό του θελει 'ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ'.
Αλογα μπολικα και 'ποιοτητα' (δυστυχως σε εισαγωγικα) συναντωνται στα γερμανικα...
Οσο χαμηλη εγγυηση και να βαλει το VAG Group, o Ελληνας θα το ψωνισει, αφου ειναι 'Γερμανική ποιοτητα'. ΕΙτε αυτος ειτε ο αδερφος/ξαδερφος/μπατζανακης/λοιπος συγγενης εχει μεγαλη πιθανοτητα να δουλευε Γερμανια ή να σπουδασε εκει και ολα να δουλευαν ρολοι σε σχεση με το εδω μπουρδελο. Τι αλλο να εμπιστευτει???
Ρωτηστε γυρω σας ινγκογκνιτο τιποτα μπαρμπαδες και ξαδερφια, γκομενες φιλων κλπ να δειτε τι θα σας πουν.Αντιθετα οι Κορεατες ειναι οτι και οι Γιαπωνεζοι τη δεκαετια του '70. Απομιμησεις, φτηνα. Αμα δε δωσει εγγυηση πως θα παρει πελατες? Ασε που 'δε στριβουν'.
Και φυσικά αυτά ισχύουν μόνο για Ελλάδα.
Για αυτό άλλωστε και στον υπόλοιπο κόσμο τα γερμανικά έχουν πατώσει και οι εταιρίες τους είναι στα πρόθυρα να κλείσουν. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Και φυσικά αυτά ισχύουν μόνο για Ελλάδα.
Για αυτό άλλωστε και στον υπόλοιπο κόσμο τα γερμανικά έχουν πατώσει και οι εταιρίες τους είναι στα πρόθυρα να κλείσουν.Σε ποιές χώρες έχουν πατώσει?
-
Σε καμία προφανώς.
Ειρωνικό είναι γιατί κάθε φορά λένε για τους Ελληνάρες που αγοράζουν τον 'κοπανιστό αέρα' των γερμανικών λες και στις υπόλοιπες χώρες δεν πουλάνε. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Σε καμία προφανώς.
Ειρωνικό είναι γιατί κάθε φορά λένε για τους Ελληνάρες που αγοράζουν τον 'κοπανιστό αέρα' των γερμανικών λες και στις υπόλοιπες χώρες δεν πουλάνε.A! OK, γιατί ανησύχησα... αλλιώς τα ήξερα τα πράγματα.
Άσε που τώρα με τους Κινέζους η VW έχει βρει τη κότα με τα χρυσά αβγά. -
στο κορεατικο αυτοκινητο μου τα
MAF - TPS και βεβαια εγκεφαλος ειναι bosch....
το αλτενειτορ ειναι γαλικό
το πρωτογονο ειναι η αληθεια ABS ( 96 mod) ειναι ή ΑΤΕ ή και παλι bosch )
To μοτερ ολοκληρο ειναι mazda - ιαπωνικό
το σαζμαν ειναι gertrag - γερμανικοαφηνω στην ακρη ολα τα υπολοιπα τσιστιμπλικια....
τελικά ( θελω να καταληξω ) κατα ποσον ενα αυτοκινητο ειναι στην ουσια κορεατικο / γερμανικο / ιταλικό και παει λεγοντας...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αναφέρεις προσφορές τοπικού αντιπροσώπου και όχι του εισαγωγέα, που το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες εταιρίες. Τέτοιες (και παραπάνω) εκπτώσεις έλαβα με sms τον τελευταίο καιρό από BMW-Mini-Peugeot και Nissan από διάφορες αντιπροσωπίες.
Ανέφερα αυτό που είχα πρόχειρο μπροστά μου.
Θυμάμαι ότι και ο Καλτσούνης μου έστελνε κάτι προσφορές για service στο Opel... αλλά είχε τσιμπημένες τιμές...
Το ίδιο και η Best Car, η οποία ήταν χάλι μαύρο ως αντιπρόσωπος. -
Βγάζω το καπέλο στου Βαγκέουλες. Δεν έχουν σπουδαίες τιμές (αν και με τους κλώνους κάτι καλύτερο κάνουν σε βφμ), δεν έχουν καμμιά γαμάω εγγύηση, δεν έχουν κάτι το αξιόλογο σε αξιοπιστία και γδέρνουν σε ανταλλακτικά και εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Παρόλα αυτά και πουλάνε τον άμπακα, και βγάζουν τρελλά κέρδη, και είναι πλέι μέικερς και έχουν και (σχετική...) μούρη. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
στο κορεατικο αυτοκινητο μου ταMAF - TPS και βεβαια εγκεφαλος ειναι bosch....
το αλτενειτορ ειναι γαλικό
το πρωτογονο ειναι η αληθεια ABS ( 96 mod) ειναι ή ΑΤΕ ή και παλι bosch )
To μοτερ ολοκληρο ειναι mazda - ιαπωνικό
το σαζμαν ειναι gertrag - γερμανικοαφηνω στην ακρη ολα τα υπολοιπα τσιστιμπλικια....
τελικά ( θελω να καταληξω ) κατα ποσον ενα αυτοκινητο ειναι στην ουσια κορεατικο / γερμανικο / ιταλικό και παει λεγοντας...
Και πάτωμα Mazda κλπ.
Το Sportage πρώτης γενιάς δεν κατασκευαζόταν και στην Γερμανία? Λογικό να έχει ντόπια εξαρτήματα. Πιθανολογώ (δεν γνωρίζω) ότι το κορεάτικης κατασκευής θα είχε από εκεί γύρω εξαρτήματα.20 και 30 χρόνια πριν η Hyundai έβγαζε προιόντα συνεργασίας και όχι αμιγώς δικά τους. Το Excel ένα Mitsubishi ήταν με διαφορετικό κουφάρι.
Το πια η θέση των κορεάτικων στην συνείδηση του κόσμου το δείχνει όχι τόσο η Hyundai/Kia με τις μακροχρόνιες εγγυήσεις και τις λοιπές προσφορές τους αλλά η θέση της τρίτης κορεάτικης εταιρίας που πέρα των άλλων είχε και κάκιστο marketing. Πίστευαν ότι με μόνο το όνομα της GM από πίσω και ένα χαρακτηριστικό διάσημο σήμα στην μάσκα τους θα κάνουν τι?!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
στο κορεατικο αυτοκινητο μου τα
MAF - TPS και βεβαια εγκεφαλος ειναι bosch....
το αλτενειτορ ειναι γαλικό
το πρωτογονο ειναι η αληθεια ABS ( 96 mod) ειναι ή ΑΤΕ ή και παλι bosch )
To μοτερ ολοκληρο ειναι mazda - ιαπωνικό
το σαζμαν ειναι gertrag - γερμανικοαφηνω στην ακρη ολα τα υπολοιπα τσιστιμπλικια....
τελικά ( θελω να καταληξω ) κατα ποσον ενα αυτοκινητο ειναι στην ουσια κορεατικο / γερμανικο / ιταλικό και παει λεγοντας...
Και πάτωμα Mazda κλπ.
Το Sportage πρώτης γενιάς δεν κατασκευαζόταν και στην Γερμανία? Λογικό να έχει ντόπια εξαρτήματα. Πιθανολογώ (δεν γνωρίζω) ότι το κορεάτικης κατασκευής θα είχε από εκεί γύρω εξαρτήματα.ναι φτιαχνοταν ΚΑΙ στη Γερμανια - το δικο μου πχ. - και στην Κορεα.
Τα 'βασικά' ομως εξαρτηματα που ανεφερα πιο πανω και στις 2 εκδοσεις ειναι των αυτων εργοστασιων.
ναι οκ τα 'τσιμπλικια' που λεω μπορει οντως να ειναι διαφορετικά ( παντα ομως εναλλαξιμα μεταξυ τους)πχ. τα δερματινα καθισματα του συγκεκριμενου παντα μοντελου αυτοκινητου δεν ηταν ουτε γερμανικά ουτε κορεατικα αλλα ως επι το πληστον...... Ελληνικά απο την conolly στο γερακα...
Κι αν θελουμε να μιλησουμε για ποιοτητα ( του 'τοτε' παντα ) ποιοτηκά δε διεφερε καθολου απο το αντιστοιχο βιταρα πχ....
σε ονομα και aftermarket??? ναι σαφως το βιταρα ηταν ετη φωτος μπροστα... -
Νομίζω κανένα αυτοκίνητο δεν έχει μια αμιγώς καταγωγή από μια χώρα, ανεξάρτητα από τη μάρκα και το μοντέλο. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εργοστάσια συναρμολόγησης σε διάφορες χώρες και τοποθετούν στα μοντέλα τους διάφορα εξαρτήματα από άλλες χώρες. Πχ στο saxo που είχα ο εγκέφαλος ήταν bosch. Στο atos τα τζάμια που είχε σύμφωνα με τον κωδικό τους ήτανε από την Αγγλία, ενώ στο τωρινό μου i20 από το Βέλγιο. Το ίδιο ισχύει για όλα τα μοντέλα. Πχ σε ένα vw, ξέρουμε από που προέρχονται τα ηλεκτρικά του; Οι επενδύσεις των καθισμάτων; Τα πλαστικά του; Οι οθόνες; Και φυσικά υπάρχουν οι άπειρες συνεργασίες όπου διάφορα μοτέρ μοιράζονται σε διάφορα μοντέλα ακόμα και διαφορετικών εργοστασίων. Η Κορέα είναι μια χώρα που παράγει τα πάντα, αλλά σε κανένα μοντέλο με κορεάτικη φίρμα δεν έχουν όλα τα εξαρτήματα κορεάτικη καταγωγή. Κάπου είχα διαβάσει αλλά δε θυμάμαι που, πως ένας λόγος που τα Hyundai-Kia έχουν χαμηλή τιμή, είναι πως το πλαίσιο τους είναι κατασκευασμένο από δικά τους υλικά, αφού παράγουν οι ίδιοι χάλυβα, οπότε έτσι μπορούν και μειώνουν σημαντικά το κόστος κατασκευής. Το τελευταίο δε το έχω διασταυρώσει πάντως.
-
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
Νομίζω κανένα αυτοκίνητο δεν έχει μια αμιγώς καταγωγή από μια χώρα, ανεξάρτητα από τη μάρκα και το μοντέλο. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εργοστάσια συναρμολόγησης σε διάφορες χώρες και τοποθετούν στα μοντέλα τους διάφορα εξαρτήματα από άλλες χώρες. Πχ στο saxo που είχα ο εγκέφαλος ήταν bosch. Στο atos τα τζάμια που είχε σύμφωνα με τον κωδικό τους ήτανε από την Αγγλία, ενώ στο τωρινό μου i20 από το Βέλγιο. Το ίδιο ισχύει για όλα τα μοντέλα. Πχ σε ένα vw, ξέρουμε από που προέρχονται τα ηλεκτρικά του; Οι επενδύσεις των καθισμάτων; Τα πλαστικά του; Οι οθόνες; Και φυσικά υπάρχουν οι άπειρες συνεργασίες όπου διάφορα μοτέρ μοιράζονται σε διάφορα μοντέλα ακόμα και διαφορετικών εργοστασίων. Η Κορέα είναι μια χώρα που παράγει τα πάντα, αλλά σε κανένα μοντέλο με κορεάτικη φίρμα δεν έχουν όλα τα εξαρτήματα κορεάτικη καταγωγή. Κάπου είχα διαβάσει αλλά δε θυμάμαι που, πως ένας λόγος που τα Hyundai-Kia έχουν χαμηλή τιμή, είναι πως το πλαίσιο τους είναι κατασκευασμένο από δικά τους υλικά, αφού παράγουν οι ίδιοι χάλυβα, οπότε έτσι μπορούν και μειώνουν σημαντικά το κόστος κατασκευής. Το τελευταίο δε το έχω διασταυρώσει πάντως.Το σημαντικοτερο ειναι το χαμηλο κοστος της εργατοωρας............η οποια ειναι κατα πολυ ακριβοτερη απο την Κινεζικη παραυτα!
Επειτα παιζει ρολο και η τιμολογιακη πολιτικη -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τι καλα, παιρνουμε τις προσωπικες μας αποψεις και τις μετατρεπουμε σε FACTS.
Οκ, να και η δικια μου:
Ο Έλληνας πιτσιρικας θελει ΑΛΟΓΑ με το τσουβάλι, και ο πατερας του που το πληρωνει ή παιρνει δικό του θελει 'ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ'.
Αλογα μπολικα και 'ποιοτητα' (δυστυχως σε εισαγωγικα) συναντωνται στα γερμανικα...
Οσο χαμηλη εγγυηση και να βαλει το VAG Group, o Ελληνας θα το ψωνισει, αφου ειναι 'Γερμανική ποιοτητα'. ΕΙτε αυτος ειτε ο αδερφος/ξαδερφος/μπατζανακης/λοιπος συγγενης εχει μεγαλη πιθανοτητα να δουλευε Γερμανια ή να σπουδασε εκει και ολα να δουλευαν ρολοι σε σχεση με το εδω μπουρδελο. Τι αλλο να εμπιστευτει???
Ρωτηστε γυρω σας ινγκογκνιτο τιποτα μπαρμπαδες και ξαδερφια, γκομενες φιλων κλπ να δειτε τι θα σας πουν.Αντιθετα οι Κορεατες ειναι οτι και οι Γιαπωνεζοι τη δεκαετια του '70. Απομιμησεις, φτηνα. Αμα δε δωσει εγγυηση πως θα παρει πελατες? Ασε που 'δε στριβουν'.
Και φυσικά αυτά ισχύουν μόνο για Ελλάδα.
Για αυτό άλλωστε και στον υπόλοιπο κόσμο τα γερμανικά έχουν πατώσει και οι εταιρίες τους είναι στα πρόθυρα να κλείσουν.δικιο εχεις και κοροιδευεις, αλλα για ρωτα και τιποτα μπαρμπαδια να δεις την αποψη τους πως συγκλινει με αυτο που περιγραφω. επισης μην ξαχνα και τη διαφορα ηλικιας μας.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τι καλα, παιρνουμε τις προσωπικες μας αποψεις και τις μετατρεπουμε σε FACTS.Οκ, να και η δικια μου:
Ο Έλληνας πιτσιρικας θελει ΑΛΟΓΑ με το τσουβάλι, και ο πατερας του που το πληρωνει ή παιρνει δικό του θελει 'ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ'.
Αλογα μπολικα και 'ποιοτητα' (δυστυχως σε εισαγωγικα) συναντωνται στα γερμανικα...
Οσο χαμηλη εγγυηση και να βαλει το VAG Group, o Ελληνας θα το ψωνισει, αφου ειναι 'Γερμανική ποιοτητα'. ΕΙτε αυτος ειτε ο αδερφος/ξαδερφος/μπατζανακης/λοιπος συγγενης εχει μεγαλη πιθανοτητα να δουλευε Γερμανια ή να σπουδασε εκει και ολα να δουλευαν ρολοι σε σχεση με το εδω μπουρδελο. Τι αλλο να εμπιστευτει???
Ρωτηστε γυρω σας ινγκογκνιτο τιποτα μπαρμπαδες και ξαδερφια, γκομενες φιλων κλπ να δειτε τι θα σας πουν.Αντιθετα οι Κορεατες ειναι οτι και οι Γιαπωνεζοι τη δεκαετια του '70. Απομιμησεις, φτηνα. Αμα δε δωσει εγγυηση πως θα παρει πελατες? Ασε που 'δε στριβουν'.
Καλά το λες!
-
Το 'Κουβάγκεν' μου άρεσε, θα το αντιγράψω!
-
Το 'βαγκεουλες' του dstou παραπανω ηταν επικο..
-
Σαν το 'VAGελιστρες' δεν εχει...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Σαν το 'VAGελιστρες' δεν εχει... -
Αν όμως κάποιος δεν έχει ως ύψιστη προτεραιότητα την απόλυτη αξιοπιστία ή τα χρόνια της εγγύησης, για ποιο λόγο να θεωρήσει de facto καλύτερο ένα ΚΙΑ από ένα VW; Μπορεί ανά περιπτώσεις να είναι... αλλά de facto;!;
Για αποκλειστικά εργαλειακή χρήση, και συνυπολογίζοντας το κόστος, ίσως ένα ΚΙΑ να καλύπτει καλύτερα από ένα VW.
Τι να γίνει όμως αν οδηγικά και ως 'περιβάλλον' μου αρέσει περισσότερο ένα Golf TSI π.χ. από το Ceed; Μπορεί κάποιος να αλλάξει τις εντυπώσεις μου και την αίσθηση που αποκομίζω, επειδή το ένα έχει καλύτερη εγγύηση; Και πολύ περισσότερο να αμφισβητήσει τυχόν αντικειμενικά μετρήσιμες διαφορές (χρόνοι κατά βάση);
Αφού η VW μου διαθέτει ένα προϊόν που με ικανοποιεί περισσότερο - όχι γιατί έχει κύρος (που κατά τη γνώμη μου δεν έχει), όχι γιατί είναι 'πιο ακριβό', όχι γιατί έχει αξία μεταπώλησης, αλλά γιατί μου αρέσει να το οδηγώ - είμαι άραγε τόσο αδαής που θα το επέλεγα;
Για την ιστορία, ΔΕΝ έχω VW, και κάλλιστα θα αγόραζα KIA.
7 χρόνια εγγύηση η Κia, 2 η Vw. Τι συμβαίνει;