Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί Εγγύησης Αυτοκινήτων (merged)
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 22 / 24
    Περί αυτοκίνησης
    136
    475
    978
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fokion_sportage last edited by

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

      στο κορεατικο αυτοκινητο μου τα

      MAF - TPS και βεβαια εγκεφαλος ειναι bosch....
      το αλτενειτορ ειναι γαλικό
      το πρωτογονο ειναι η αληθεια ABS ( 96 mod) ειναι ή ΑΤΕ ή και παλι bosch )
      To μοτερ ολοκληρο ειναι mazda - ιαπωνικό
      το σαζμαν ειναι gertrag - γερμανικο

      αφηνω στην ακρη ολα τα υπολοιπα τσιστιμπλικια....

      τελικά ( θελω να καταληξω ) κατα ποσον ενα αυτοκινητο ειναι στην ουσια κορεατικο / γερμανικο / ιταλικό και παει λεγοντας...

      Και πάτωμα Mazda κλπ.
      Το Sportage πρώτης γενιάς δεν κατασκευαζόταν και στην Γερμανία? Λογικό να έχει ντόπια εξαρτήματα. Πιθανολογώ (δεν γνωρίζω) ότι το κορεάτικης κατασκευής θα είχε από εκεί γύρω εξαρτήματα.

      ναι φτιαχνοταν ΚΑΙ στη Γερμανια - το δικο μου πχ. - και στην Κορεα.
      Τα 'βασικά' ομως εξαρτηματα που ανεφερα πιο πανω και στις 2 εκδοσεις ειναι των αυτων εργοστασιων.
      ναι οκ τα 'τσιμπλικια' που λεω μπορει οντως να ειναι διαφορετικά ( παντα ομως εναλλαξιμα μεταξυ τους)

      πχ. τα δερματινα καθισματα του συγκεκριμενου παντα μοντελου αυτοκινητου δεν ηταν ουτε γερμανικά ουτε κορεατικα αλλα ως επι το πληστον...... Ελληνικά απο την conolly στο γερακα...

      Κι αν θελουμε να μιλησουμε για ποιοτητα ( του 'τοτε' παντα ) ποιοτηκά δε διεφερε καθολου απο το αντιστοιχο βιταρα πχ....
      σε ονομα και aftermarket??? ναι σαφως το βιταρα ηταν ετη φωτος μπροστα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g-atos last edited by

        Νομίζω κανένα αυτοκίνητο δεν έχει μια αμιγώς καταγωγή από μια χώρα, ανεξάρτητα από τη μάρκα και το μοντέλο. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εργοστάσια συναρμολόγησης σε διάφορες χώρες και τοποθετούν στα μοντέλα τους διάφορα εξαρτήματα από άλλες χώρες. Πχ στο saxo που είχα ο εγκέφαλος ήταν bosch. Στο atos τα τζάμια που είχε σύμφωνα με τον κωδικό τους ήτανε από την Αγγλία, ενώ στο τωρινό μου i20 από το Βέλγιο. Το ίδιο ισχύει για όλα τα μοντέλα. Πχ σε ένα vw, ξέρουμε από που προέρχονται τα ηλεκτρικά του; Οι επενδύσεις των καθισμάτων; Τα πλαστικά του; Οι οθόνες; Και φυσικά υπάρχουν οι άπειρες συνεργασίες όπου διάφορα μοτέρ μοιράζονται σε διάφορα μοντέλα ακόμα και διαφορετικών εργοστασίων. Η Κορέα είναι μια χώρα που παράγει τα πάντα, αλλά σε κανένα μοντέλο με κορεάτικη φίρμα δεν έχουν όλα τα εξαρτήματα κορεάτικη καταγωγή. Κάπου είχα διαβάσει αλλά δε θυμάμαι που, πως ένας λόγος που τα Hyundai-Kia έχουν χαμηλή τιμή, είναι πως το πλαίσιο τους είναι κατασκευασμένο από δικά τους υλικά, αφού παράγουν οι ίδιοι χάλυβα, οπότε έτσι μπορούν και μειώνουν σημαντικά το κόστος κατασκευής. Το τελευταίο δε το έχω διασταυρώσει πάντως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
          Νομίζω κανένα αυτοκίνητο δεν έχει μια αμιγώς καταγωγή από μια χώρα, ανεξάρτητα από τη μάρκα και το μοντέλο. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εργοστάσια συναρμολόγησης σε διάφορες χώρες και τοποθετούν στα μοντέλα τους διάφορα εξαρτήματα από άλλες χώρες. Πχ στο saxo που είχα ο εγκέφαλος ήταν bosch. Στο atos τα τζάμια που είχε σύμφωνα με τον κωδικό τους ήτανε από την Αγγλία, ενώ στο τωρινό μου i20 από το Βέλγιο. Το ίδιο ισχύει για όλα τα μοντέλα. Πχ σε ένα vw, ξέρουμε από που προέρχονται τα ηλεκτρικά του; Οι επενδύσεις των καθισμάτων; Τα πλαστικά του; Οι οθόνες; Και φυσικά υπάρχουν οι άπειρες συνεργασίες όπου διάφορα μοτέρ μοιράζονται σε διάφορα μοντέλα ακόμα και διαφορετικών εργοστασίων. Η Κορέα είναι μια χώρα που παράγει τα πάντα, αλλά σε κανένα μοντέλο με κορεάτικη φίρμα δεν έχουν όλα τα εξαρτήματα κορεάτικη καταγωγή. Κάπου είχα διαβάσει αλλά δε θυμάμαι που, πως ένας λόγος που τα Hyundai-Kia έχουν χαμηλή τιμή, είναι πως το πλαίσιο τους είναι κατασκευασμένο από δικά τους υλικά, αφού παράγουν οι ίδιοι χάλυβα, οπότε έτσι μπορούν και μειώνουν σημαντικά το κόστος κατασκευής. Το τελευταίο δε το έχω διασταυρώσει πάντως.

          Το σημαντικοτερο ειναι το χαμηλο κοστος της εργατοωρας............η οποια ειναι κατα πολυ ακριβοτερη απο την Κινεζικη παραυτα!
          Επειτα παιζει ρολο και η τιμολογιακη πολιτικη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            trident1971 last edited by

            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

            Τι καλα, παιρνουμε τις προσωπικες μας αποψεις και τις μετατρεπουμε σε FACTS.

            Οκ, να και η δικια μου:
            Ο Έλληνας πιτσιρικας θελει ΑΛΟΓΑ με το τσουβάλι, και ο πατερας του που το πληρωνει ή παιρνει δικό του θελει 'ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ'.
            Αλογα μπολικα και 'ποιοτητα' (δυστυχως σε εισαγωγικα) συναντωνται στα γερμανικα...
            Οσο χαμηλη εγγυηση και να βαλει το VAG Group, o Ελληνας θα το ψωνισει, αφου ειναι 'Γερμανική ποιοτητα'. ΕΙτε αυτος ειτε ο αδερφος/ξαδερφος/μπατζανακης/λοιπος συγγενης εχει μεγαλη πιθανοτητα να δουλευε Γερμανια ή να σπουδασε εκει και ολα να δουλευαν ρολοι σε σχεση με το εδω μπουρδελο. Τι αλλο να εμπιστευτει???
            Ρωτηστε γυρω σας ινγκογκνιτο τιποτα μπαρμπαδες και ξαδερφια, γκομενες φιλων κλπ να δειτε τι θα σας πουν.

            Αντιθετα οι Κορεατες ειναι οτι και οι Γιαπωνεζοι τη δεκαετια του '70. Απομιμησεις, φτηνα. Αμα δε δωσει εγγυηση πως θα παρει πελατες? Ασε που 'δε στριβουν'.

            Και φυσικά αυτά ισχύουν μόνο για Ελλάδα.
            Για αυτό άλλωστε και στον υπόλοιπο κόσμο τα γερμανικά έχουν πατώσει και οι εταιρίες τους είναι στα πρόθυρα να κλείσουν.

            δικιο εχεις και κοροιδευεις, αλλα για ρωτα και τιποτα μπαρμπαδια να δεις την αποψη τους πως συγκλινει με αυτο που περιγραφω. επισης μην ξαχνα και τη διαφορα ηλικιας μας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexeft last edited by

              Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
              Τι καλα, παιρνουμε τις προσωπικες μας αποψεις και τις μετατρεπουμε σε FACTS.

              Οκ, να και η δικια μου:
              Ο Έλληνας πιτσιρικας θελει ΑΛΟΓΑ με το τσουβάλι, και ο πατερας του που το πληρωνει ή παιρνει δικό του θελει 'ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ'.
              Αλογα μπολικα και 'ποιοτητα' (δυστυχως σε εισαγωγικα) συναντωνται στα γερμανικα...
              Οσο χαμηλη εγγυηση και να βαλει το VAG Group, o Ελληνας θα το ψωνισει, αφου ειναι 'Γερμανική ποιοτητα'. ΕΙτε αυτος ειτε ο αδερφος/ξαδερφος/μπατζανακης/λοιπος συγγενης εχει μεγαλη πιθανοτητα να δουλευε Γερμανια ή να σπουδασε εκει και ολα να δουλευαν ρολοι σε σχεση με το εδω μπουρδελο. Τι αλλο να εμπιστευτει???
              Ρωτηστε γυρω σας ινγκογκνιτο τιποτα μπαρμπαδες και ξαδερφια, γκομενες φιλων κλπ να δειτε τι θα σας πουν.

              Αντιθετα οι Κορεατες ειναι οτι και οι Γιαπωνεζοι τη δεκαετια του '70. Απομιμησεις, φτηνα. Αμα δε δωσει εγγυηση πως θα παρει πελατες? Ασε που 'δε στριβουν'.

              Καλά το λες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Το 'Κουβάγκεν' μου άρεσε, θα το αντιγράψω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Το 'βαγκεουλες' του dstou παραπανω ηταν επικο..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dim8 last edited by

                    Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
                    Σαν το 'VAGελιστρες' δεν εχει...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nicknt last edited by

                      Αν όμως κάποιος δεν έχει ως ύψιστη προτεραιότητα την απόλυτη αξιοπιστία ή τα χρόνια της εγγύησης, για ποιο λόγο να θεωρήσει de facto καλύτερο ένα ΚΙΑ από ένα VW; Μπορεί ανά περιπτώσεις να είναι... αλλά de facto;!;

                      Για αποκλειστικά εργαλειακή χρήση, και συνυπολογίζοντας το κόστος, ίσως ένα ΚΙΑ να καλύπτει καλύτερα από ένα VW.

                      Τι να γίνει όμως αν οδηγικά και ως 'περιβάλλον' μου αρέσει περισσότερο ένα Golf TSI π.χ. από το Ceed; Μπορεί κάποιος να αλλάξει τις εντυπώσεις μου και την αίσθηση που αποκομίζω, επειδή το ένα έχει καλύτερη εγγύηση; Και πολύ περισσότερο να αμφισβητήσει τυχόν αντικειμενικά μετρήσιμες διαφορές (χρόνοι κατά βάση);

                      Αφού η VW μου διαθέτει ένα προϊόν που με ικανοποιεί περισσότερο - όχι γιατί έχει κύρος (που κατά τη γνώμη μου δεν έχει), όχι γιατί είναι 'πιο ακριβό', όχι γιατί έχει αξία μεταπώλησης, αλλά γιατί μου αρέσει να το οδηγώ - είμαι άραγε τόσο αδαής που θα το επέλεγα;

                      Για την ιστορία, ΔΕΝ έχω VW, και κάλλιστα θα αγόραζα KIA. 😛

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g-atos last edited by

                        @ NickNT

                        Νομίζω πως αυτό το σχόλιο είναι από τα πιο αντικειμενικά και σωστά στο θέμα, απαντώντας ταυτόχρονα και το ερώτημα του θέματος. Κάθε μάρκα και κάθε μοντέλο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και ανάλογα με τα γούστα, τις απαιτήσεις και τα οικονομικά του ο καθένας επιλέγει. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι μια κακή επιλογή για τον Α είναι μια κακή επιλογή για τον Β και αντίστροφα. Αυτό άλλωστε είναι το ωραίο στην αυτοκίνηση. Η διαφορετικότητα. Αλίμονο αν όλα τα αυτοκίνητα είχαν ίδιο σχήμα, ίδιες επιδόσεις και ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Θα ήτανε μια ρουτίνα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Αυτό το θέμα, γι' ακόμη μία φορά σε ετούτο εδώ το φόρουμ, μεταφράζεται στο παρακάτω:
                          'Έχω αγοράσει το ΤΑΔΕ, ήταν φθηνότερο (ή είχε μεγαλύτερη εγγύηση, ή μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας, ή μεγαλύτερη ψ λή ) από άλλα, άρα είμαι πολύ γαμάτος. Δείτε και ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ πόσο γαμάτος και έξυπνος είμαι!'.
                          Μερικά χρόνια πριν είχαμε σ' αυτή τη θέση τα SKODA (τους ιδιοκτήτες τους κυρίως, τι φταίνε τα αυτοκινητάκια...). Τώρα, έχουμε τους κορεάτες...

                          Όχι πως έχω κάτι με τα αυτοκίνητα, κάθε αυτοκίνητο μπορεί να είναι εξαιρετικό, αν το αγοράζεις γι' αυτό που είναι και ξέρεις τι αγοράζεις. Οι κάτοχοι έχουν το πρόβλημα...
                          Κλασικές περιπτώσεις:

                          1. 'Μπορεί να λέτε το αμάξι μου κουβά, αλλά δεν χαλάει' --> Είναι ένας αξιόπιστος κουβάς. Κάποια χαλάνε 1 φορά το χρόνο σύμφωνοι, εσύ όμως μετακινείσαι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ με έναν κουβά. Δεν βλέπω το λόγο να χαίρεσαι.
                          2. 'Το δικό μου το αγόρασα φθηνά, άρα είναι καλύτερο' --> Είναι σίγουρα φθηνότερο. Αλλά όχι απαραίτητα καλύτερο.
                            3.'Τα SKODA, SEAT, HYUNDAI, KΙΑ -you name it-...είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ με τα 'AUDI, LAMBORGHINI, JAGUAR, -you name it- blah blah --> Μπορεί να έχουν 80% ίδια ανταλλακτικά. Αυτό δεν τα κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ ίδια. Γιατί αυτά που είναι διαφορετικά -εκτός από τα σηματάκια- μπορεί να είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικά: πχ ταμπλό, υλικά, ηχομόνωση, κλπ κλπ κλπ κλπ
                          3. 'Πλέρωσα MERCEDES, BMW, LEXUS, -you name it- οπότε είμαι και πολύ γαμάτος' --> Δεν είσαι, ΠΑΝΤΟΥ πιο γαμάτος, είσαι σε κάποια. Ξεκόλλα. Και επιπλέον, το ότι ΔΕΙΧΝΟΥΝ πιο ποιοτικά, δεν σημαίνει πως είναι κιόλας.

                          Δεν έχω κάτι με κάποιον που έδωσε λίγα λεφτά για να κάνει την δουλειά του. Δεν χρειάζεται όμως να μας πείσει πως έκανε καλά και άγια και πως είναι ο πιο έξυπνος εδώ μέσα. Ο καθένας, αγοράζει σύμφωνα με τις δυνατότητες, επιθυμίες, γούστα του.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gakost last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                            Αυτό το θέμα, γι' ακόμη μία φορά σε ετούτο εδώ το φόρουμ, μεταφράζεται στο παρακάτω:
                            'Έχω αγοράσει το ΤΑΔΕ, ήταν φθηνότερο (ή είχε μεγαλύτερη εγγύηση, ή μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας, ή μεγαλύτερη ψ λή ) από άλλα, άρα είμαι πολύ γαμάτος. Δείτε και ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ πόσο γαμάτος και έξυπνος είμαι!'.
                            Μερικά χρόνια πριν είχαμε σ' αυτή τη θέση τα SKODA (τους ιδιοκτήτες τους κυρίως, τι φταίνε τα αυτοκινητάκια...). Τώρα, έχουμε τους κορεάτες...

                            Όχι πως έχω κάτι με τα αυτοκίνητα, κάθε αυτοκίνητο μπορεί να είναι εξαιρετικό, αν το αγοράζεις γι' αυτό που είναι και ξέρεις τι αγοράζεις. Οι κάτοχοι έχουν το πρόβλημα...
                            Κλασικές περιπτώσεις:

                            1. 'Μπορεί να λέτε το αμάξι μου κουβά, αλλά δεν χαλάει' --> Είναι ένας αξιόπιστος κουβάς. Κάποια χαλάνε 1 φορά το χρόνο σύμφωνοι, εσύ όμως μετακινείσαι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ με έναν κουβά. Δεν βλέπω το λόγο να χαίρεσαι.
                            2. 'Το δικό μου το αγόρασα φθηνά, άρα είναι καλύτερο' --> Είναι σίγουρα φθηνότερο. Αλλά όχι απαραίτητα καλύτερο.
                              3.'Τα SKODA, SEAT, HYUNDAI, KΙΑ -you name it-...είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ με τα 'AUDI, LAMBORGHINI, JAGUAR, -you name it- blah blah --> Μπορεί να έχουν 80% ίδια ανταλλακτικά. Αυτό δεν τα κάνει ΚΑΘΟΛΟΥ ίδια. Γιατί αυτά που είναι διαφορετικά -εκτός από τα σηματάκια- μπορεί να είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ σημαντικά: πχ ταμπλό, υλικά, ηχομόνωση, κλπ κλπ κλπ κλπ
                            3. 'Πλέρωσα MERCEDES, BMW, LEXUS, -you name it- οπότε είμαι και πολύ γαμάτος' --> Δεν είσαι, ΠΑΝΤΟΥ πιο γαμάτος, είσαι σε κάποια. Ξεκόλλα. Και επιπλέον, το ότι ΔΕΙΧΝΟΥΝ πιο ποιοτικά, δεν σημαίνει πως είναι κιόλας.

                            Δεν έχω κάτι με κάποιον που έδωσε λίγα λεφτά για να κάνει την δουλειά του. Δεν χρειάζεται όμως να μας πείσει πως έκανε καλά και άγια και πως είναι ο πιο έξυπνος εδώ μέσα. Ο καθένας, αγοράζει σύμφωνα με τις δυνατότητες, επιθυμίες, γούστα του.

                            Μπράβο που κάθισες και τα έγραψες, κι εγώ συμφωνώ αλλά βαριόμουνα να γράψω, άσε που πολλές φορές στου κουφού την πόρτα

                            λαϊκ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexeft last edited by

                              Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                              1. 'Μπορεί να λέτε το αμάξι μου κουβά, αλλά δεν χαλάει' --> Είναι ένας αξιόπιστος κουβάς. Κάποια χαλάνε 1 φορά το χρόνο σύμφωνοι, εσύ όμως μετακινείσαι ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΜΕΡΕΣ με έναν κουβά. Δεν βλέπω το λόγο να χαίρεσαι.

                              Το αμάξι πρέπει να χαλάει ρε παιδί μου, πως να το κάνουμε!! Αν δεν παντρευτείς το μάστορα, δεν πήρες αμάξι

                              ΥΓ: Κουβάγκεν

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                burbos last edited by

                                @High Fidelity.
                                Φίλε μου να σου πω. Σε ένα μεγάλο ποσοστό συμφωνώ με αυτά που γράφεις αλλά... Το επιχείρημα δεν σπάει δεν χαλάει ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΑΣ δεν το καταλαβαίνω. Ορισέ μου τον κουβά. Την ίδια νοοτροπία είχα και εγώ πριν πολλά χρόνια ως νεος εν μέρη και είχα αγοράσει το αξεντάκι με μισή καρδία (λόγο χρημάτων) Ναι τα πλαστικά ειναι σκληρά - πέτρα .Ακομα μετα απο 14 χρόνια και 200κ το έχει πλέον ο πεθερός μου για χρέη αγροτικού και προχθές που το πήρα το μόνο που κοπάναγε ήταν το κάλυμα πισω που έχουν σπάσει τα πλαστικά του πιαστριάκια. Κουβάς εμφανισιακά;;; Ποιος ορίζει το κριτήριο της εμφάνισης αντικειμενικά;; 100% υποκειμενικό είναι αυτό. Το περιοδικά μήπως;;; Σιγουρα διαμορφωνουν τάσεις.Ωστόσω πολλές φορές έχω απορήσει εχοντας μπει σε αυτοκινητα ιδιας κατηγορίας πώς λένε για κορυφαία συναρμογή και πλαστικά και εργονομία και και και ... και για ενα αλλο βρίσκουν χίλια δυο μικρο-ψεγαδια . Και κατά την ταπεινή μου άποψη τα βλέπω ανάποδα.Εννοείται δεν αναφέρω μάρκες και μοντέλα δεν εχω καμία διάθεση να μπω σε αντιπαράθεση. Το μαρκετινγκ ειναι πλεον το 99% του παιχνιδιού. Στην εποχή μας νομίζω το ότι πληρώνεις παίρνεις είναι απίστευτα σχετικό. Και εχει να κάνει με απίστευτα πολλές παραμέτρους το με τι τιμή θα έρθει ένα προιον στο καταναλωτή. .Τελειώνοντας θεωρώ πλέον πως οι διαφορές στα αμάξια παραγωγής στην ίδια πάντα κατηγορία έχουν γίνει μηδαμινές στο επίπεδο οδηγικής συμπεριφοράς - αξιοπιστίας και έχει πλέον να κάνει με το τι κάνει κλίκ στον καθένα. Αλλος θελει VFM αλλος θέλει πιο πολύ κύρος αλλος λίγο πιο πολύ γκάζι ,αλλος οικονομία , αλλος γκατζετιές και η λίστα δεν έχει τελειωμό. Και πάντα σε συνδιασμό με το τι χρήματα θέλω και μπορώ να δώσω. Οπότε αφορίσμούς του στύλ Κορεάτικο;;; Μμμμ 40αρης με σανδάλι και μουστακι . Γερμανικό;; Πουλ- μουρ κλασικός μ@λ@κ@; Ελληνας χρίζουν κατα την γνώμη μου ψυχιατρικής μελέτης....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ναι, μόνο τα σκληρά πλαστικά ήταν το πρόβλημα του Accent.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    burbos last edited by

                                    Ευχαρίστως λοιπόν να ακούσω απο σένα και όλα τα υπόλοιπα που δεν ειχα εγω στα 13 χρονια συμβίωσης μαζ'ι του.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Οι διαφορες σε οδηγικη συμπεριφορα και επιδοσεις παραμενουν μεγαλες. Ενα ι30 δεν εχει καμια σχεση με μια Τζουλιετα σε αυτους τους τομεις για παραδειγμα. Μικρομεσαια και τα δυο...

                                      Sent from my MT27i using Tapatalk 2

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης burbos έγραψε:
                                        Ευχαρίστως λοιπόν να ακούσω απο σένα και όλα τα υπόλοιπα που δεν ειχα εγω στα 13 χρονια συμβίωσης μαζ'ι του.....

                                        Είχες οδηγήσει το Focus της εποχής?
                                        Την 147? Μια Xsara?
                                        Ακόμα και από Corolla η διαφορά ήταν εμφανής. Αν δεν την βλέπεις δεν σημαίνει πως δεν υπήρχε αλλά πως δεν σε ενδιαφέρει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          burbos last edited by

                                          οταν λες μεγάλες φίλε REALZEUS πως το εννοείς; Το ένα στριβει με 80 το αλλο με 110 ;;; Το ενα φρενάρεις απο τα 100χλμ σε 40 μέτρα και τα άλλο σε 50;; Σιγουρα κάποιο ειναι καλύτερο και καποιο λιγότερο καλό. Απο την αλλη θα σου πουν οτι πιθανόν ισχυει το ίδιο απο την ανάποδη σε αυτα που λες σε αξιοπιστία. Αρα;;; Kαι φυσικα υπάρχει και μια διαφορά τιμής. Τι παίρνεις απο την ομορφη Τζουλιετα με 17100Ε ;;; (Τοσο εχει το I 30 Go Brazil Diesel)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            burbos last edited by

                                            Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                            Ευχαρίστως λοιπόν να ακούσω απο σένα και όλα τα υπόλοιπα που δεν ειχα εγω στα 13 χρονια συμβίωσης μαζ'ι του.....

                                            Είχες οδηγήσει το Focus της εποχής?
                                            Την 147? Μια Xsara?
                                            Ακόμα και από Corolla η διαφορά ήταν εμφανής. Αν δεν την βλέπεις δεν σημαίνει πως δεν υπήρχε αλλά πως δεν σε ενδιαφέρει.

                                            Τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ περίμενα να ακούσω απο σένα.Το οτι αυτά που αναφέρεις ήταν πιο καλά οδηγικά;; μεταξύ μας αυτό ελλειπε με τα αρκετά παραπάνω λεφτά που θα εκταμίευες να τα πάρεις....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 22 / 24
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr