-
Τρατζικ!
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Νομίζω είναι ξεκάθαρο. Η VW είναι ποιοτικά υποδεέστερη και υπερτιμημένη. Δεν τους συμφέρει να έχουν πάνω από 2 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη, η ΚΙΑ προσφέρει ανταγωνιστικά και ποιοτικά αυτοκίνητα, άρα μπορεί να τολμάει με τα 7 χρόνια!!!
-
Έχουν όμως μεγάλη εγγύηση και για τον γκρεμό και για το ρέμα ...

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Καλά η αξιοπιστία των γερμανικών είναι όντως υπερεκτιμημένη ωστόσο ποιοτικά δε τα λες τα hyundai. Σαφώς κάναν άλματα προόδου σε αυτό το κομμάτι αλλά τα γερμανικά δε τα φτάνουν.
'Οσο για το ότι οι εταιρίες ενοικιάσεων τα προτιμούν δε θέλει και πολύ σκέψη, είναι πολύ πιο φθηνα... -
Η Kia προσπαθεί να εδραιωθεί στην αγορά και δίνοντας μια υπερβολικά μεγάλη εγγύηση κάνει βήματα για να υπερπηδήσει τα εμπόδια που μόνη της έχει δημιουργήσει με τα ποιοτικώς κακά αυτοκίνητα προηγούμενων χρόνων.
Μηχανικά έχουν καλή κατασκευή πλέον και πιθανώς ένας ιδιοκτήτης να μη χρειαστεί καν τα 7 χρόνια εγγύησης, αφού τα αυτοκίνητά τους πραγματικά δεν σπάνε δεν χαλάνε.
Εγώ που δεν έχω καθόλου σκαλώματα με μάρκες, οδήγησα πρόσφατα KIA Rio. Ποιοτικά πολύ καλό, μου άρεσε περισσότερο κι από το Polo μέσα. Αλλά στην οδήγησή του ήταν τόσο ασαφές και αδιάφορο που σταμάτησαν οι σκέψεις μου εκεί. Όχι ότι το Polo έλεγε κάτι πολύ παραπάνω βέβαια
Για ανθρωπομεταφορείς είναι άψογα πλέον τα κορεάτικα, αλλά έχουν δρόμο ακόμα για να δημιουργήσουν εταιρική ταυτότητα και να προσφέρουν κάτι παραπάνω στον οδηγό εκτός από μετακίνηση.
Γνώμη μου όλα αυτά.
-
Η αξιοπιστία είναι περίπου ίδια σε όλα τα μοντέλα, σε όλες τις μάρκες. Η μεγαλύτερη εγγύηση δεν δείχνει μεγαλύτερη αξιοπιστία. Ας πούμε, στα δύο χρόνια χαλάει 1 αυτοκίνητο στα 100, στα 7 χρόνια χαλάνε 10 αυτοκίνητα στα 100. Το κόστος εγγύησης των 2 ετών κοστίζει 100 ευρώ στην εταιρεία, το κόστος των 7 ετών κοστίζει 1000 ευρώ. Η εταιρεία που δίνει 7 χρόνια εγγύηση, θα μπορούσε να δώσει 2 χρόνια εγγύηση και το αυτοκίνητο που πουλάει, να το δίνει 1000 ευρώ λιγότερο. (τα νούμερα είναι αυθαίρετα).
Οι εταιρείες ενοικιάσεων δεν αγοράζουν τα αυτοκίνητα με γνώμονα την αξιοπιστία, γιατί έτσι κι αλλιώς τα αυτοκίνητα τα κρατάνε λίγο, τα δίνουν πριν λήξη η όποια εγγύησή τους. Πιο πολύ τις ενδιαφέρει η τιμή αγοράς, γι' αυτό και αγοράζουν 'ειδικές' εκδόσεις, πιο 'γυμνές' σε εξοπλισμό από τις κανονικές. -
Τα πράματα δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά περίπου έχουμε μια σαφή εικόνα που μας μπερδεύει όμως, κυρίως λόγω των εμπειριών του καθενός μας, μαζί με τυχόν προκαταλήψεις.
Επειδή, τα τελευταία χρόνια, δεν είναι απόλυτα οριοθετημένες οι κοινωνικές τάξεις που «οδηγούν» τη κάθε μάρκα (mercedes=πατρίκιος, lada=πληβείος) συνεπεία των εύκολων δανείων, και της έστω, παροδικής αύξησης του βιοτικού επιπέδου, υπήρξε μια μίξη ετερόκλητων οδηγών, συνηθειών, χρηστών κλπ κλπ, που μάλλον θα μας ρίξει στην παγίδα των
φρικαλέων λαθών, αν θελήσουμε να δώσουμε σαφή απάντηση στο ερώτημα του topic. -
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
Για να ανάψουν λίγο τα αίματα.Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια. Υπαρχει λόγος που ΟΛΕΣ οι εταιρείες ενοικιασεων αυτοκινήτων εχουν κυριως hyundai. ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ; Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. VW, bmw , mercedes και όλες οι Γερμανικές μπουρούχες λαδώνουν τους δημοσιογράφους για να γράφουν καλά λόγια ,αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική. Περάστε απο το vwclub και δείτε τα πρόβληματα των ''συγχρονων'' tsi ,αλλα και τα ηλεκτρικά προβλήματα. Επισης τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εαν ενα φτερό στο hyundai κοστίζει 50ε , στο vw κοστίζει 200ε.
Η hyundai εχει κάνει τεράστια άλματα μπροστα. Τα νεα i30/ceed είναι πιο ποιοτικά στο εσωτερικό απο το golf και με καλύτερη σχεδίαση, έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οταν οι γυφτοΓερμανοί βάζουν ημιάκαμπτο(μας γύρισαν στο 2001) ενω για αξιοπιστια ουτε λόγος. Οποιος αγοράζει Γερμανικό ,του αξίζει να του χαλάσει το αμάξι στα 2 χρόνια και 1 ημερα.
Επίσης το νεο ι10 είναι πιο ωραίο ,πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό, με καλύτερο κράτημα απο τα κουτια με ρόδες(up,μή,citigo).
Βαρα μια πρωινή να ξελαμπικαρεις...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για να ανάψουν λίγο τα αίματα.
Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια. Υπαρχει λόγος που ΟΛΕΣ οι εταιρείες ενοικιασεων αυτοκινήτων εχουν κυριως hyundai. ΠΟΙΟΣ ΛΟΓΟΣ; Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. VW, bmw , mercedes και όλες οι Γερμανικές μπουρούχες λαδώνουν τους δημοσιογράφους για να γράφουν καλά λόγια ,αλλά η αλήθεια είναι διαφορετική. Περάστε απο το vwclub και δείτε τα πρόβληματα των ''συγχρονων'' tsi ,αλλα και τα ηλεκτρικά προβλήματα. Επισης τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Εαν ενα φτερό στο hyundai κοστίζει 50ε , στο vw κοστίζει 200ε.
Η hyundai εχει κάνει τεράστια άλματα μπροστα. Τα νεα i30/ceed είναι πιο ποιοτικά στο εσωτερικό απο το golf και με καλύτερη σχεδίαση, έχουν πολλαπλούς συνδέσμους πίσω οταν οι γυφτοΓερμανοί βάζουν ημιάκαμπτο(μας γύρισαν στο 2001) ενω για αξιοπιστια ουτε λόγος. Οποιος αγοράζει Γερμανικό ,του αξίζει να του χαλάσει το αμάξι στα 2 χρόνια και 1 ημερα.
Επίσης το νεο ι10 είναι πιο ωραίο ,πιο ευρύχωρο, πιο ποιοτικό, με καλύτερο κράτημα απο τα κουτια με ρόδες(up,μή,citigo).
Βαρα μια πρωινή να ξελαμπικαρεις...
μιλας εκ πειρας ?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Τα 7 χρονια εγγυηση τα δινει η ιδια η κια ή ειναι επεκταση της αντιπροσωπειας (κλασσικα);Η υγκριση κια/χιουνται-μερσεντες ρεαλιστικοτατη!
Παντου 7 χρόνια δίνει η kia. Επίσης το Αγγλικό carbuyer είχε βγάλει το i30 καλύτερο αμαξι της χρονιας το 2013 και για το 2014 έβγαλε καλύτερο αμάξι της χρονιάς το i10.
Επίσης δεν λεω οτι το i30 συγκρίνεται με την s class απο αποψη κατηγορίας. Απλα μου κάνει εντύπωση που η mercedes των 35.000ε σου δίνει μόλις 2 χρόνια εγγύηση και το kia των 10.000ε 7 χρόνια. Δεν αγοράζεις mp3 για να εχει 2 χρόνια εγγύηση ,αλλα αυτοκινητο και δίνεις μια mini περιουσία
-
Πρέπει να έχει ένα συκγριτικό πλεονέκτημα η Kia κι η κάθε Kia αν θέλει να πουλήσει.
-
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
Τα 7 χρονια εγγυηση τα δινει η ιδια η κια ή ειναι επεκταση της αντιπροσωπειας (κλασσικα);
Η υγκριση κια/χιουνται-μερσεντες ρεαλιστικοτατη!
Παντου 7 χρόνια δίνει η kia. Επίσης το Αγγλικό carbuyer είχε βγάλει το i30 καλύτερο αμαξι της χρονιας το 2013 και για το 2014 έβγαλε καλύτερο αμάξι της χρονιάς το i10.
Επίσης δεν λεω οτι το i30 συγκρίνεται με την s class απο αποψη κατηγορίας. Απλα μου κάνει εντύπωση που η mercedes των 35.000ε σου δίνει μόλις 2 χρόνια εγγύηση και το kia των 10.000ε 7 χρόνια. Δεν αγοράζεις mp3 για να εχει 2 χρόνια εγγύηση ,αλλα αυτοκινητο και δίνεις μια mini περιουσία
Και οι Rolls Royce 2 χρόνια εγγύηση έχουν. So? Όπως λέει ο drdino, είναι απλά ένα κίνητρο που δίνει η ΚΙΑ για να προωθήσει τις πωλήσεις της. Δεν σημαίνει πως τα αυτοκίνητά της της είναι ανώτερα του ανταγωνισμού. Καλύτερη απόδειξη για αυτό είναι ότι τα Hyundai που είναι ουσιαστικά τα ίδια αυτοκίνητα, δεν δίνουν 7 χρόνια εγγύηση. Είναι όντως αξιόπιστα τα Κορεάτικα αλλά σε αρκετές κατηγορίες υπολείπονται του κορυφαίου ανταγωνισμού, κυρίως σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
-
Επίσης υπάρχουν και προϋποθέσεις. Δε νομίζω να δίνει 7 χρόνια εγγύηση σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου.
-
Εγώ φίλος προτιμώ Ιταλικό ή και Γαλλικό μεταχειρο με 0 εγγύηση. ΊΣΩΣ και Γερμανικό.
Κορεάτικο καλό για νοικιάριακο. -
@panos2171
Η 7ετής εγγύηση καλύπτει ΟΛΑ τα ηλεκτρικά και μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και είναι και μεταβίβασιμη σε περίπτωση αλλαγής ιδιοκτήτη. Το συνολικό όριο είναι τα 150.000χμ και για τα πρώτα 3 χρόνια κυκλοφορίας δεν ισχύει... Δεν καλύπτονται φυσικά τα αναλώσιμα, μπαταρίες, λάστιχα κτλ. Για διάτρηση ή διάβρωση καλύπτει 12 χρόνια χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό και για βαφή 5 έτη. Επίσης για το πρώτο έτος προσφέρει οδική βοήθεια ακόμα και αν μείνεις από καύσιμα ή λάστιχο..
Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του drdino παραπάνω. Είναι ένα συγκριτικό πλεονέκτημα που πρέπει να δώσει για να προσελκύσει αγοραστές. -
Aυτο που μου κάνει εντύπωση είναι η ανοδος της hyundai/kia σε ποιότητα στο εσωτερικο και οδική συμπεριφορά ,αλλα και σε εμφάνιση. Οριστε το νεο i10 και καντε τις συγκρισεις με τα up/mii/citigo σε όλους τους τομεις.
Kαι του χρόνου ερχεται και το νεο i20 οποτε εκει θα δουμε τι ψαρια πιάνει απέναντι στο premium vw polo
-
Προσωπικά δεν υποτιμώ τα hyundai και τα Kia γιατί κατάφεραν σε λίγες δεκαετίες να κερδίσουν τη φήμη των αξιόπιστων αυτοκινήτων τη στιγμή που δεν το έχουν καταφέρει Ιταλικές, Γαλλικές και Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Ποιοτικά ανεβαίνουν όπως όμως και τιμολογιακά και ο χρόνος θα δείξει αν τους συμφέρει. Η εγγύηση γενικά για όλα τα προϊόντα ίσως να δείχνει και πόσο εμπιστεύεται ο κατασκευαστής το προϊόν του.
Δύο χρόνια δίνουν εγγύηση γιατί τους υποχρεώνει η Ε.Ε. ως κατώτατο χρονικό διάστημα εγγύησης; Δηλαδή, μπορούν να δώσουν και έναν χρόνον ή τους απαγορεύεται; -
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
Υπάρχει λόγος που η hyundai/kia δίνουν 5/7 χρονια εγγύηση και η VW 2 χρονια και η bmw 2 χρόνια.
Καταρχήν 2 χρόνια δίνουν και πολλές άλλες εταιρίες.
Από εκεί και πέρα τα 7 χρόνια που δίνουν οι δύο Κορεάτικες είναι ένα δέλεαρ για τους πελάτες (άλλωστε σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά η εγγύηση παίζει σημαντικό ρόλο).Από την δική μου εμπειρία και το πέρασμα σε αρκετές μάρκες διαπίστωσα ότι οι δύο Κορεάτικες έχουν διαφορετική επιχειρησιακή στρατηγική σε σχέση με τους υπόλοιπους και στοχεύουν διαφορετικά.
Συγκεκριμένα, οι δύο Κορεάτικες ποντάρουν περισσότερο στην πώληση και δεν βλέπουν ως πηγή χρήματος το after sales σε αντίθεση με τους υπόλοιπους.Για τους υπόλοιπους το after sales είναι βιομηχανία χρήματος. Είναι η παλιά κλασσική νοοτροπία. Είναι κουλτούρα.Το συνεργείο 'φίλος' του πελάτη, ο πελάτης περνά και από το συνεργείο για να περάσει την ώρα του, να χωθεί λίγο στις μηχανές, να δει τα αυτοκίνητα των άλλων, να μιλήσει 'αυτοκινητιστικά'...
Παλιά τα συνεργεία ήταν τύπου ΜαστροΤάσου και ΜαστροΝικόλα της γειτονιάς, τώρα είναι ποιο κυριλέ, είναι εξουσιοδοτημένα, καθαρά, όμορφα, προσφέρουν νερό από ψύκτη, καφέ (Γαλλικό), καθιστικό με τηλεόραση, κάτι ομορφούλες στην ρεσεψιόν, πλέον υπάρχει και τεχνικός εργοδηγός κλπ..κλπ...
Ο σκοπός όμως ο ίδιος. Όσες ποιο πολλές επισκέψεις, τόσα ποιο πολλά τα οικονομικά οφέλη.
Τα οικονομικά οφέλη αυξάνονται όσο ποιο μικρή είναι η εγγύηση και όσο το προϊόν 'κατά λάθος ' έχει ατέλειες ή είναι επιρρεπή σε βλάβες.Ο καθένας ανάλογα με τα θέλω του και τις απόψεις του προμηθεύεται αυτό που του ταιριάζει.
υ.γ. τα ίδια ισχύουν και στα δίτροχα/τρίτροχα.
-
Ο χρήστης Alexander Anderson έγραψε:
Aυτο που μου κάνει εντύπωση είναι η ανοδος της hyundai/kia σε ποιότητα στο εσωτερικο και οδική συμπεριφορά ,αλλα και σε εμφάνιση. Οριστε το νεο i10 και καντε τις συγκρισεις με τα up/mii/citigo σε όλους τους τομεις.Kαι του χρόνου ερχεται και το νεο i20 οποτε εκει θα δουμε τι ψαρια πιάνει απέναντι στο premium vw polo
Ωραία μας έπεισες ότι είναι(?) καλύτερα αλλά δε θα αγοράσουμε. Όσο για την εμφάνιση, φυσικά και δεν έχουν τα χάλια του παρελθόντος, όμως αυτό είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό.
-
εγω παιδια πειστηκα... μαλακια η S class... θα παρω i10 που ειναι και γαμάτο και έχει 7 χρονια εγγυηση.
ημαρτον με αυτα τα τοπικ. Κατανοητο, πως δεν ειχατε λεφτά να πάρετε VW, αλλα ημαρτον...
εγγύηση αυτοκινήτων (merged )115