Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TT vs S2000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TT vs S2000
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    103
    108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pakos-m last edited by

      και κατι ακόμα..δεν μπορω να καταλάβω γιατι κάποιος θα αγοράσει
      ένα ΤΤ ή ένα beetle που είναι τραγικά έως επικίνδυνα οχήματα τη στιγμή
      που μπορεί να πάρει ένα S3.

      Και για τους λατρεις της ροπής παραθέτω τις εκπληκτικές τιμές απόδοσης
      του φοβερού σε τεχνολογία turbodiesel κινητηρα του λεωφορείου της γραμμής:

      220 HP στις 1900 σαλ
      160 kg από τις 800-1300 σαλ

      Αν το συγκρίνουμε με τα μόλις 21 kg του S2000 καταλαβαίνουμε οτι
      η Honda δεν ξέρει από κινητήρες.

      Φυσικό αποτέλεσμα το S2000 όταν φορτωθεί με 4 άτομα, τις αποσκευές τους,
      ένα τροχόσπιτο και πάει να ανέβει ανηφόρα με 4η θα κωλώσει.
      Προτείνω λοιπόν όλα τα σπορ αυτοκίνητα να βάλουν κινητήρες με
      τουλάχιστον 30kg ροπής στις 500 σαλ γιατί αλλιώς δεν οδηγούνται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ouzo-power last edited by

        Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
        Εταιρεία που βγάζει αυτοκίνητα σαν το Ιnsight, και το NSX, που έχει εμπλοκή στα περισσότερα πρωταθλήματα αγώνων παγκοσμίως, που έχει την κορυφαία ποιόητα κατασκευής είναι προφανές οτι δεν έχει σαν πρώτο στόχο το κέρδος.

        Koite. En merh uparxh mia memonomenh periptosh pou epi 25 xronia ena modelo tou efere xasoura.

        Htan to Prelude. Ths efere megalh xasoura AMESA. kai giauto pia den ta ftiaxnoun.

        Oxi logo poliseon. Alla logo kostos paragwghs. H Honda htan h monh pou tolmise na bgazh ta kainourgia ths paixnidia sto dromo edo kai xronia.

        To Test Bed panta htan to Prelude. Apo Mhxanikh 4 diau8insh to 88, mexrh kai to teleutaio Type SH pou eixe Hlektroniko mploke diaforiko apo to 1997. kai tora to efarmose sta megala montela opos to Inspire/3.2TL (Kati pou 8a balh h VW tora)

        Exane amesa apo ta kerdh dioti sto Kanada pou pouli8ikan pagkosmios 75% apo ta Prelude h Honda mono eugaze $800 dolaria apo ka8e polish Prelude. Eipan den pai sto dialo. No more.

        Opote tora h Honda skeftete pos preph na einai kerdofora se olous tous tomhs.

        To kako einai sthn Ellada pos exoun ksexash pios einai o eisagwgeas. O Sarakakhs. O Sarakakhs den antiprospeuh thn filosofia ths Honda. Ekei pantos exei kanh megalo la8os h Honda pou afise ton sarakakh na analabh thn metapolish ton oxhmaton ths.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

          To kako einai sthn Ellada pos exoun ksexash pios einai o eisagwgeas. O Sarakakhs. O Sarakakhs den antiprospeuh thn filosofia ths Honda. Ekei pantos exei kanh megalo la8os h Honda pou afise ton sarakakh na analabh thn metapolish ton oxhmaton ths.

          Γι αυτό και κοστίζει 28.900 χωρίς κλιματισμό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            apostolis last edited by

            Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
            Εταιρεία που βγάζει αυτοκίνητα σαν το Ιnsight, και το NSX, που έχει εμπλοκή στα περισσότερα πρωταθλήματα αγώνων παγκοσμίως, που έχει την κορυφαία ποιότητα κατασκευής είναι προφανές οτι δεν έχει σαν πρώτο στόχο το κέρδος. Τώρα για το σχόλιο για το κλιματισμό του CTR...

            Δείτε γύρω σας και πείτε μου πόσα αυτοκίνητα κατασκευασμένα πριν το 1980 κυκλοφορούν σήμερα στην Αθήνα? το εξής ένα...Honda Civic. Ένα αυτοκίνητο με ελάχιστες πωλήσεις που όμως οι ιδιοτήτες του το κρατάν 25 χρόνια μετά. Και αν κοιτάξεις γύρω σου το συναντάς καθημερινά.

            Που είναι τα Fiat Tipo?
            Που είναι τα Renault 19 και Renault 5?
            Που είναι τα VW Golf?
            Τα Citroen ZX?
            Τα Audi 80?
            Οι Alfa 33?
            Στα σκουπίδια!

            Εάν θέλεις να συζητήσουμε σοβαρά , πρώτα απ' όλα σε παρακαλώ να αποφεύγεις χαρακτηρισμούς του είδους : ' στα σκουπίδια '.

            Και πάντα , όταν λές/γράφεις κάτι , να το ... τσεκάρεις
            Πιό συγκεκριμένα ,για τα μοντέλα πού αναφέρεις ,λέγοντας πως έχουν κατασκευαστεί ΠΡΙΝ το 1980 , σε πληροφορώ πως έχεις ανάγκη
            εντατικού ....φροντιστηρίου
            Fiat Tipo mod '79, R19 mod '79 , ZX mod '79, A33 mod '79
            R5 ίσως , VW Golf I ναί , Audi 80 Mk I ναί .
            Μήν ανατρέψουμε την ιστορία της αυτοκίνησης

            Αποστόλης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              apostolis last edited by

              Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
              και κατι ακόμα..δεν μπορω να καταλάβω γιατι κάποιος θα αγοράσει
              ένα ΤΤ ή ένα beetle που είναι τραγικά έως επικίνδυνα οχήματα τη στιγμή
              που μπορεί να πάρει ένα S3.

              Και για τους λατρεις της ροπής παραθέτω τις εκπληκτικές τιμές απόδοσης
              του φοβερού σε τεχνολογία turbodiesel κινητηρα του λεωφορείου της γραμμής:

              220 HP στις 1900 σαλ
              160 kg από τις 800-1300 σαλ

              Αν το συγκρίνουμε με τα μόλις 21 kg του S2000 καταλαβαίνουμε οτι
              η Honda δεν ξέρει από κινητήρες.

              Φυσικό αποτέλεσμα το S2000 όταν φορτωθεί με 4 άτομα, τις αποσκευές τους,
              ένα τροχόσπιτο και πάει να ανέβει ανηφόρα με 4η θα κωλώσει.
              Προτείνω λοιπόν όλα τα σπορ αυτοκίνητα να βάλουν κινητήρες με
              τουλάχιστον 30kg ροπής στις 500 σαλ γιατί αλλιώς δεν οδηγούνται.

              Όμορφα , ήσυχα , απλά ,
              οι λάτρεις της ροπής επιλέγουν S3 ή ΤΤ , που ειρήσθω εν παρόδω , έχουν
              τον ίδιο (225 ps ) κινητήρα .
              Άσχημα , Φωναχτά και Ασκοπα,
              οι λάτρεις της ιπποδύναμης επιλέγουν S2000 ή οποιοδήποτε άλλο ξωτικό
              'βγάζει' 35.112 bhp at 47.000 rpm

              Αποστόλης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
                Οι Alfa 33?

                Εκτός του ότι τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις είναι μεταγενέστερα του 80 όπως είπε ο Αποστόλης, ειδικά για την 33 έχεις άδικο. Κυκλοφορούν πάρα πολλές ακόμα και σειράς 1. Ίσως επειδή έχουν κλέψει τις καρδιές των κατόχων τους και δεν θέλουν να τις αποχωριστούν, αντίθετα με τα άλλα μοντέλα που ανέφερες. Ίσως πάλι επειδή εμείς οι αλφίστι είμαστε υπερβολικά συναισθηματικοί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  mkiii last edited by

                  Ο χρήστης apostolis έγραψε:
                  Μήν ανατρέψουμε την ιστορία της αυτοκίνησης

                  πρωτη φορα θα ειναι?
                  Και κατι που εχω ξαναπει για οσους τα βαζουν ολα στο ιδιο τσουβαλι.
                  Συνηθως γερμανικα αυτοκινητα πανε να συνεχισουν τη ζωη τους σε χωρες οπως Αλβανια, Σκοπια κτλ..
                  Αυτο για οσους βιαζονται να τα θαψουν.....

                  Αλλα τι λεμε τωρα..Εδω μεσα απο το πρωτο ποστ ολοι τα ξερουν ολα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Για τις Άλφα συμφωνώ. Νομίζω ότι στην πλειοψηφία τους οι ιδιοκτήτες είναι συναισθηματικοί και έχουν πολλούς λόγους παραπάνω για να τις κρατάνε. Για το Σιβίκ που έβγαίνε από το στις αρχές του '80 όντως υπάρχουν ακόμα πάρα πολλά που κυκλοφορούν (συγκεκριμένα ασημί ή γαλάζια, κατά έναν περίεργο τρόπο )

                    Ίσα ίσα που επειδή είναι μεταγενέστερα του Σιβίκ θα έπρεπε να τα βλέπουμε πιο πολύ στους δρόμους. Μπορεί να φεύγουν σε άλλες χώρες ως μεταχειρισμένα, μπορεί να τα κάνουν ανταλλακτικά, μπορεί...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pakos-m last edited by

                      oxi kai frontistiro...epitides anefera montela dekaetias 90 ta opoia exoun
                      exafanistei!!!

                      milaw gia thn 33 me ta tetragona piso fota oxi thn teleytaia me ta parallhlogramma. exei exafanistei

                      fiat tipo exo na dw apo to 98. missing in action

                      citroen zx? fonaste ton xardabela

                      civic 79? ena se kathe oikodomiko tetragono

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vw16v last edited by

                        Οσον αφορα το θεμα του topic και οχι εαν βλεπω πιο συχνα Honda Civic '79 η' Alfa 33, εχω να πω οτι τα δυο αυτοκινητα (S2k και ΤΤ cabrio) εχουν διαφορετικη φιλοσοφια οπως προαναφερθηκε και στοχευουν σε διαφορετικους αγοραστες!

                        Πιστευω οτι υπαρχουν ελαχιστοι οι οποιοι θα αμφιταλαντευονταν μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων.

                        Εχω οδηγησει το S2k καθως επισης εχω συνοδηγησει στο ΤΤ coupe (225) καθως εχω οδηγησει ΤΤ coupe FWD (180).
                        Τα πλεονεκτηματα αλλα και μειονεκτηματα του πρωτου κατα την γνωμη μου ηταν:

                        Ο ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ επιλογεας του-σασμαν του!
                        Το γεματο αισθηση τιμονι του.
                        Το πολυ γρηγορο στροφαρισμα μετα τις 6000rpm και μεχρι τον κοφτη!
                        Η αισθηση αγωνιστικης μηχανης.
                        Ο παιχνιδιαρικος χαρακτηρας του σε συνδιασμο με την κινηση στον σωστο αξονα.
                        To οτι πατας το button για να παρει μπροστα ο υπεροχος σε ηχο κινητηρας.

                        Δεν μου αρεσε οτι για να μπορεσει καποιος μα κινηθει αντιστοιχα της ιπποδυναμης του αυτοκινητου πρεπει να κατεβασει, καθως επισης και η ελειψη ροπης μεχρι τις 4500rpm, το Rallye παει καλυτερα !

                        Απ'την αλλη αναφερομενος στο ΤT:

                        Μεγαλα αποθεματα ροπης απο πολυ χαμηλα, πολυ χρηστικο.
                        Δεν φοβιζει τον απειρο-μετριο οδηγο ο οποιος μπορει να κινητε αερα σε σχεση με οτι αλλο υπαρχει διπλα του.
                        Η εκδοση Quattro σου επιτρεπει να βγαινεις και με βροχη και να πηγαινεις και παλι αερα.
                        Ευκολη βελτιωση με σχετικα χαμηλο κοστος.
                        Η ποιοτητα υλικων της Audi.

                        Σαφως χειροτερη αισθηση τιμονιου απο οτι το S2k, θυμιζει καλοστημενο Golf.
                        Αν και δεν εχω οδηγησει κανενα απ'τα δυο οριακα ειμαι σιγουρος οτι υστερει στο στεγνο, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη.
                        Αισθανεσαι το βαρος του κατα το φρεναρισμα αν και φρεναρει πολυ καλα.
                        Ειναι κλειστοφοβικο το εσωτερικο του.

                        Conclusion: Οποιος διαθετει 50.000euro και θελει να αγορασει ενα Roadster με καλο design, δυνατο ατμοσφαιρικο κινητηρα, πολυ καλες επιδοσεις και 'αγωνιστικη' συμπεριφορα, χωρις να τον ενοχλει η απροθυμια στα χαμηλα θα παει μονο για S2k...Αν γνωριζει και το οδηγειν, ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι απολυτα ευχαριστημενος!

                        Απ'την αλλη το Audi κοιτα στα ματια καποιον που ζητα ισορροπια σε ολους τους τομεις. Αναγνωρισημο και εκκεντρικο design,πολυ καλη ποιοτητα και δυναμη παντου και παντα καθως επισης ειναι και πιο ασφαλες για τον μεσο οδηγο. Δεν συγκινει οπως το S2k αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αδιαφορο.

                        Αν ημουν στην Αγγλια στην κατηγορια αυτη θα επαιρνα την Boxter S η οποια στοιχιζει 2-2.5 εκ.παλιομοδιτικες δραχμουλες πανω απ'το S2k. Αν παλι ημουν στην Ελλαδα μαλλον θα πηγαινα για το αυτοκινητο που κοιτα τον ανατελοντα ηλιο... διοτι πιστευω οτι αλλοι αγοραζουν αυτοκινητο βαζοντας το χερι στην καρδια και αλλη με την λογικη!
                        Ετσι αγορασα και το 106 ενω υπαρχουν σαφως 'καλυτερα' αυτοκινητα στην κατηγορια του, ετσι και ενας Alfistas παραμενει με την 75 turbo του τα τελευταια 15 χρονια...ειναι το χαμογελο που ζητας καθε φορα που το οδηγεις...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          abarth last edited by

                          S2000 με κλειστα ματια! 240 αλογα στο 'σωστο' αξονα απο διλιτρο ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ! Τι να την κανεις την ροπη απο χαμηλα??? αν μιλαμε μονο για συνθηκες οδηγησης στην πολη θα πρεπει να ψαχνουμε σε αλλες κατηγοριες και οχι στα γρηγορα ροουνστερ... απλα πραγματα, το S2000 απευθυνεται στον οδηγο που επιλεγει αυτοκινητο και με το χερι στην καρδια οπως ειπε και καποιος προηγουμενος. S2000 χωρις σκεψεις για ποιοτητα κατασκευης, εξοπλισμο, χωρο αποσκευων κλπ. Απλα για το μοτερ και το στησιμο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης VW16v έγραψε:
                            εχουν διαφορετικη φιλοσοφια οπως προαναφερθηκε και στοχευουν σε διαφορετικους αγοραστες!

                            Πιστευω οτι υπαρχουν ελαχιστοι οι οποιοι θα αμφιταλαντευονταν μεταξυ αυτων των δυο αυτοκινητων.

                            Συμφωνώ μαζί σου. Αν κάποιος θέλει ένα αυτοκίνητο αυτού του είδους, σίγουρα δεν θα βρεθεί στο δίλημμα ΤΤ-S 2000. Aπευθύνονται σε διαφορετικούς υποψήφιους αγοραστές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pakos-m last edited by

                              apostoli esy mallon den katalabes ti ennousa kai synexos mou epitithese frastika.

                              Den katalaba to hrema pou les pou to eides sto TT? to aytokinhto einai
                              poly neyriko sthn odikh symperifora toy.(exw dei TT se pista na skampileizei thn oura toy kai na mhn mazeyete me tipota)
                              kai se oti afora ston kinhthra einai arketa neyrikos (exallou einai tourbato me ypsili piesh leitoyrgias)

                              oi 4t se sygkritiko me to impreza to epibebaionoun

                              apostoli gia na apodosei ena atmosfairiko synolo prepei na anebasei strofes. tora an tha einai 8000 h 45000 ti shmasia exei?
                              Sthn F1 anebazoyn 18000 mallon oute aytoi kseroyn apo thn texnologia ths VAG.

                              Pantos epeidh o 1.8 T mallon tha aposyrthei logo rypwn den yparxei logos na tsakonomaste.

                              kyan mhpos exeis dei kai kamia julietta? to 85 eixe gemisei h ellada me ayto to kataplhktikhs sxediashs aytokinhto. to civic -2nd gen- ontos kykloforei se ena anoikto prasino pou thymizei toualeta.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pakos-m last edited by

                                Επειδη πολλοί μιλάν για ροπή, για υψηλόστροφα σύνολα, για ευκολία οδήγησης,
                                κλπ χωρίς να καταλαβαίνουν περί τίνος πρόκειται παραθέτω τα παρακάτω:

                                Είναι λάθος να συγκρίνουμε έναν πολύστροφο κινητήρα με έναν χαμηλόστροφο σε απόλυτο
                                αριθμό στροφών (π.χ. το S2000 βγάζει στις 4700σαλ 100HP ενώ το ΤΤ 170HP).
                                Νομίζω οτι το παράδειγμα που έδωσα νωρίτερα με το Λεωφορείο είναι ενδεικτικό, συγκριτικά
                                το τελευταίο βγάζει 100HP στις 800σαλ εκεί που το ΤΤ και το S2000 χτυπάνε πειράκια.

                                Ένας πολύστροφος κινητήρας για να κινήσει ένα όχημα με 100 km/h με 3η πχ ταχύτητα
                                χρειάζεται ένα πολύ κοντύτερο διαφορικό μετάδοσης από έναν χαμηλόστροφο. Οπότε ακόμα
                                και αν υστερεί στις χαμηλές στροφές σε HP το κερδίζει λόγω κοντού διαφορικού επειδή
                                στα ίδια ΚΜ θα γυρίζει σε περισσότερες στροφές.

                                Επίσης στο θέμα της ευκολίας οδήγησης ο πολύστροφος κινητήρας θα έχει ένα ακόμη
                                πλεονέκτημα χάρι στο κοντό διαφορικό:
                                Αν υποθέσουμε οτι όλοι οι κινητήρες λειτουργούν κανονικά από τις 1.000 σαλ και άνω,
                                με 3η ταχύτητα και κοντό διαφορικό ο πολύστροφος κινητήρας θα μπορεί να κινηθεί
                                άνετα με εκπληκτικά μικρές ταχύτητες πχ 20km/h γιατί το στροφόμετρο θα δείχνει ήδη
                                πάνω από 1.000σαλ αντίθετα ο χαμηλόστροφος κινητήρας θα είναι κάτω από 1.000σαλ
                                και θα χτυπάει.

                                Για όσους δεν καταλάβανε παραθέτω την παρακάτω κόντρα μεταξύ S2000 και ΤΤ.
                                Τα μεγέθη αφορούν δυναμομετρήσεις στους τροχούς και είναι στρογγυλοποιημένα με το
                                μάτι από dyno graphs που βρήκα.

                                Ας υποθέσουμε ότι τα δύο αυτοκίνητα ανοίγουν με την ίδια σχέση έως τα 140Km/hr.

                                km-TT-S2000

                                50km - 60HP/2.100σαλ - 70HP/3.000σαλ
                                75km - 100HP/3.300σαλ - 100HP/4.700σαλ
                                95km - 140HP/4.200σαλ - 140HP/6.000σαλ
                                110km - 180HP/5.000σαλ - 190HP/7.000σαλ
                                130km - 200HP/5.800σαλ - 210HP/8.000σαλ
                                140km - 180HP/6.300σαλ - 200HP/8.700σαλ

                                Παρατηρούμε το πλεονέκτημα του S2000 στις χαμηλές ταχύτητες χάρη στον μοιρασμένο vtec
                                κινητήρα του (1.000-5.000-9.000 δύο χρονισμοί με 4.000 στροφές λειτουργίας έκαστος) το οποίο
                                δημιουργείται από τη διαφορά στις στροφές λειτουργίας του (3.000 αντί 2.100) αλλά και στις
                                υψηλές όπου ο κινητήρας αποκτάει αγωνιστικό profil και δεν παίζεται.

                                Αν σε αυτά συμπεριλάβουμε και τα 200kg παραπάνω που ζυγίζει το ΤΤ καταλαβαίνουμε ότι
                                δεν τίθεται θέμα ρεπρίζ-επιδόσεων-ευκολίας οδήγησης. Φυσικά η παραπάνω κόντρα είναι
                                θεωρητική γιατί τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν ακριβώς τις ίδιες σχέσεις.
                                Το ΤΤ έχει πολύ πιο κοντές σχέσεις (πάντα συναρτήσει του κινητήρα του και όχι σε απόλυτες τιμές)
                                που 'φτάνουν' σε λίγα Km: 1η 60, 2η 80, 3η 130, 4η 170, 5η 210 αλλά αυτό βεβαια δεν
                                είναι αρκετό για να προλάβει το Honda.

                                Επίσης πρέπει να καταλάβουν μερικοί οτι το S2000 δεν φοράει ένα πιεσμένο πολύστροφο σύνολο
                                που αποδίδει μόνο ψηλά αλλά χάρι στην τεχνολογία του Vtec οι αποδόσεις του και χαμηλά είναι
                                καλύτερες από οποιοδήποτε άλλο ατμοσφαιρικό σύνολο.

                                Ο κ. Κ. Καβαθάς αναλύει το θέμα στο βιβλίο του και έχει ένα παράδειγμα με επικαλυπτόμενα
                                διαγράμματα απόδοσης απλού κινητήρα και κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων όπου
                                φαίνεται πολύ παραστατικά το πλεονέκτημα του δεύτερου σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Εμένα κανένα από τα δυο δεν θα με χάλαγε... Διαφορετικά αυτοκίνητα, για διαφορετικά στυλ οδήγησης. More horses for courses, που λένε και οι Άγγλοι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Μετακίνησα την συζήτηση για την Άλφα 33 σε αυτό το νέο θέμα για να μη χαλάμε το συγκεκριμένο που αφορά το TT και το S2000. Αν θέλετε να συνεχίσουμε να μιλάμε για την 33 ας το κάνουμε εκεί.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      monster last edited by

                                      Γιατί δεν βάζεται στο παιχνίδι της σύγκρ. και τα Lotus Elise-Opel Speedster . Πάνω κάτω την ίδια τιμή έχουν με φορολογικό ατού(Lotus) Με επιταχύνσεις όμως που σκοτώνουν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sirbasil last edited by

                                        Honda S2000 ή Lotus Elise για εμέ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          ....ή αλλιώς, τσακωθείτε ξανά μαζί μας, 15 μήνες μετά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                            ....ή αλλιώς, τσακωθείτε ξανά μαζί μας, 15 μήνες μετά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr