-
εγω λεω να το μηδενησει και να το πουλησει για καινουριο
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγω λεω να το μηδενησει και να το πουλησει για καινουριοσυμφωνω απόλυτα
-
Κανένα κόλλημα δεν έχω με το νούμερο. Ίσα-ίσα θέλω η εικόνα που δείχνει το αμάξι να είναι η αυθεντική. Γι' αυτό δεν έχω γυρίσει ποτέ κοντέρ σε αμάξι που είχα (όχι ότι είχα πολλά, αλλά λέμε τώρα).
Το θέμα είναι το ουσιώδες, δηλ. οι πιθανές φθορές-βλάβες που μπορεί να παρουσιάσει.
-
Πιστευω ότι είναι ακριβώς σαν 2 γυναίκες με ποιά θα πηγαίνατε με την πρώτη που έχει πάει με 2 - 3 άντρες ή με την δεύτερη που εχει πάει με 250.000 ;;;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Θα πρεπει να εισαι τρελος να δωσεις 10κ για ενα αυτοκινητο 250,000 χιλιομετρων...έτσι σκέφτονται και οι μαντράδες και από τα μεταχειρισμένα που φέρνουν σβήνουν κανένα μηδενικό.
-
σιγουρα αυτο που πρεπει να κοιταξεις οτι το αμαξι σιγουρα θα θελει αρκετα πραγματα για να γινει 'καινουργιο'
φιλτρα-λαδια-υγρα φρενων-βαλβολινες-δισκο-πλατο-ψαλιδια-σινεμπλοκ αναρτησεις(ελατηρια και αμορτισερ)-καδενα και τεντοτηρες ωστε να εχεις το κεφαλι σου ισυχο
μετα σιγουρα ενα σερβισακη η τουρμπινα θα το θελει.
δεν υπαρχει τουρμπινα που να εχει βγαλει πανω απο 250κ αν υπηρχε θα την βαζαμε ολοι σαν αυτερμαρκετ
ολα αυτα που σου λεω ειναι γυρω στα 2000ευρω σκεψου το γιατι σιγουρα θα ζητησει το αμαξι αμεσα ασχετο αν ειναι σε εθνικη τα χλμ που και παλι δεν ξερεις αν το πηγενε τελικες!? -
Παρα πολλα χιλιομετρα.Και την καλυτερη χρηση να του εχει κανει σε αυτα τα χιλιομετρα μπορει να χρειαστουν παρα πολλες αλλαγες εξαρτηματων...Αμορτισερ ,σινεμπλοκ ,top mounts ,turbo,φρενα...Γενικο service.
Δε θα το επαιρνα σε καμια περιπτωση,ειδικα σε αυτα τα λεφτα.Αν ήταν με κανενα πεντοχιλιαρο μπορει.
Επισης δε νομιζω οτι ο CDTi ειναι και τοσο οικονομικος.Το έχει φίλος μου ,η καταναλωση του κυμαινεται στο 7 με 8,5 και με 40000 χμ ηδη εχει πάει δυο φορες συνεργειο για κατι αισθητηρες του ESP. -
Αν το αυτοκίνητο κινιόταν σε χαλαρούς ρυθμούς στην εθνική οδό τότε θα είναι μια χαρά.
Αν όμως πήγαινε τσίτα έστριβε κ.λ.π. τότε θα έχει πολλές φθορές συν του ότι στο πλαίσιό του θα 'φαίνονται' αυτά τα χιλιόμετρα. -
Μην το παρεις
Μπηκες στο τριπακι τωρα και καλα ειναι ευκαιρια, μολις το παρεις αποφαση να το γειωσεις να δεις θα ανακουφιστεις -
Σινενπλοκ αμορτισέρ και τοπ μαουντ λογικά θα έχει αλλάξει με τόσα χιλιόμετρα γι'αυτό και είπα να το κοιτάξει αν είναι σε καλή κατάσταση. Για την τουρμπίνα σίγουρα έχει ένα κόστος αλλά ένας μηχανικός θα μπορούσε ίσως να την δει αν έχει τζόγο.
Από ότι γράφει ο φίλος το αυτοκίνητο πήγαινε συνεργείο οπότε όλα αυτά που λέτε προφανώς και πολλά έχουν αλλαχτεί κατά καιρούς και ίσως και παραπάνω από μια φορά γι' αυτό και είπα να το δει μηχανικός. Τα 9κ σίγουρα είναι πολλά την σημερινή εποχή και συγκρινόμενα με βενζινοκίνητα αλλά σε πετρέλαιο που θέλει ο άνθρωπος τι επιλογές άλλες έχει και σε τι τιμές; Είναι καλύτερα να πάρει ένα μεταχειρο από εξωτερικό που να γράφει όσα χιλιόμετρα θέλει ο πελάτης;
-
εδω κολαει η παροιμια ¨ οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος'
σε αυτα τα χλμ ειναι λαχειο τι θα σου τυχει,και σαφος και τα 9000για αυτα τα χλμ ειναι παρα πολλα αλλα στην ελλαδα ειμαστε που ολα ειναι υπερεκτιμημενα τα πετρελαιοκηνιτα. κοιτα να δεις τιμες στο mobile.de ,autoskout24.de
sto mobile pezei apo 6500-8000.
και στο autoskout24 -
Θα το αγοραζα μόνο αν η τιμή του ήταν χώμα !
Πχ αν τα αντίστοιχα πανε 10 θα το αγοραζα στα 6,5 με 7
Αλλιώς όχι
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Δεν θα αγοραζα διλιτρο ουτε για 500 €. Μιλαμε για 1100€ τον χρονο κερατιατικα τα οποια του χρονου μπορει να γινουν 1500-2000 για πλακα και χωρις φυσικα να σε ρωτησουν.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
εδω κολαει η παροιμια ¨ οτι λαμπει δεν ειναι χρυσος'Σαφώς! γι'αυτό υπάρχουν και οι μηχανικοί να ελεγξουν ένα αυτοκίνητο.
σε αυτα τα χλμ ειναι λαχειο τι θα σου τυχει,και σαφος και τα 9000για αυτα τα χλμ ειναι παρα πολλα αλλα στην ελλαδα ειμαστε που ολα ειναι υπερεκτιμημενα τα πετρελαιοκηνιτα. κοιτα να δεις τιμες στο mobile.de ,autoskout24.de
sto mobile pezei apo 6500-8000.
και στο autoskout24Σωστά αυτά που λες για την Γερμανία αλλά ο άνθρωπος στην Ελλάδα ζει και εδώ θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Και το γάλα εκεί έχει €0,70 τι πρέπει να κάνει να μην αγοράζει γάλα ; καταλαβαίνεις πως το λέω φαντάζομαι.
Δεν θα αγοραζα διλιτρο ουτε για 500 €. Μιλαμε για 1100€ τον χρονο κερατιατικα τα οποια του χρονου μπορει να γινουν 1500-2000 για πλακα και χωρις φυσικα να σε ρωτησουν.
Κι εδώ συμφωνώ αλλά ο φίλος που ενδιαφέρεται δεν έχει θέμα οπότε περί ορέξεως .... κολοκυθόπιτα
-
Πρέπει να δει κάποιος που ξέρει σε τι κατάσταση είναι η μετάδοση και το σύστημα της ανάρτησης. Αν θέλει βάσεις μηχανής, ρουλεμάν τροχού κλπ. κοστίζουν. Κατά τα άλλα, όπως μας τα λες δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Ο κινητήρας αν έκανε τα σερβις όπως έπρεπε είναι ακόμα καινούργιος.
Προχώρα! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Πιστευω ότι είναι ακριβώς σαν 2 γυναίκες με ποιά θα πηγαίνατε με την πρώτη που έχει πάει με 2 - 3 άντρες ή με την δεύτερη που εχει πάει με 250.000 ;;;ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο κινητήρας αν έκανε τα σερβις όπως έπρεπε είναι ακόμα καινούργιος.
Προχώρα!Όχι βέβαια. Έχει τις φθορές που έχει ένας κινητήρας που δούλεψε Χ χιλιάδες ώρες και έκανε 250.000 χλμ! Σίγουρα πλησιάζει η ώρα του τούρμπο για παράδειγμα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πιστευω ότι είναι ακριβώς σαν 2 γυναίκες με ποιά θα πηγαίνατε με την πρώτη που έχει πάει με 2 - 3 άντρες ή με την δεύτερη που εχει πάει με 250.000 ;;;
ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ
!!!!!!!
-
δίλιτρο , 250.000 , 4000 μαξ 4500 ευρά. No more.
Ελλάδα είσαι, 2014 σχεδόν έφτασε.
-
Και αν τελικα πιστευεις πως εισαι ετοιμος να παρεις διλιτρο (σου περισσεύουν τουλάχιστον 1100 € το χρονο) θα πρεπει να υπολογισεις και καποια εξοδα που θα ερθουν σχεδον αμεσα. Ο κινητηρας σαν κινητηρας ειναι οντως σε πολυ καλη κατασταση αν ο κατοχος εκανε ολα τα χιλιομετρα σε Ε.Ο. Επισης αφου ηταν δικο του και οχι εταιρικο, σκεφτοταν το καυσιμο οποτε δεν το εσκιζε στα ταξιδια αφου πετρελαιο πληρωνε απο τη τσεπη του.
Ομως:- Πρεπει να ρωτησεις αν εχει αλλαχθει το dpf το οποιο αλλαζει καθε 200000 χλμ και κοστιζει κοντα στο 1500€.
- Αμορτισερ. Αν δεν εχουν αλλαχθει υπολογιζε κανα 1000.
- Καποιο απροοπτο απο κουρασμενα περιφερειακα (αντλια νερου, ψυγειο).
- Λαστιχα, αν εχει 17αρια και θελουν αμεσα αλλαγη, βαλε ακομη 600.
Αμεσως αμεσως μαζευτικε ενα τριχιλιαρο και αν βαλεις και τα τελλη 660 παμε στα τεσσερα που θα χρειαστει να δωσεις εντος του 2014.
Αν δεν τα δωσεις το 14, το 15 θα προσθεσεις 440 για φορο πολυτελειας κατ ελαχιστο.Εισαι σιγουρος πως δεν ειναι καλυτερα να παρεις το ιδιο αυτοκινητο απο ιδιωτη με το 1/4 των χιλιομετρων?
Ή μηπως μια alfa 1.9 d station;
Αν εισαι επαρχια και δεν εχεις θεμα με euro5 οι επιλογες σου ειναι απειρες.Για την ιστορια πουλησα περσυ ενα bmw e90 320d με 190000 χλμ για τους παραπανω λογους. Πηρα ενα auris 1.4 d και κανω μια χαρα την δουλεια μου με δυο παιδια. Με λιγοτερη ευχαριστηση αλλα με 2000 στην τσεπη καθε χρονο περισσοτερα.
It's up to you λοιπον!Sent from my GT-P5110 using Tapatalk 4
Καλομεταχειρισμένο diesel με 250000 χλμ: θα το αγοράζατε;