-
'Παίδες είδα ένα μοντέλο, νομίζω ήτανε mercedes, είχε ένα μπλε άσπρο σήμα και πίσω έλεγε 316i.'
^λυπηθήτε με γιατί είμαι λίγο βλακάκος
------> concept, explained

-
Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;
CLS 55 AMG.
Η πίστη κλονίστηκε σφόδρα.
Με 2 φορές airmatic και μια κιβώτιο ο χιλιόμετροφαγος μας έχει αφήσει 3 φορές σε ΕΟ.
Νομίζω θα παροπλισθει και ο αντικαταστάτης δεν θα ειναι μερκ. -
Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;
CLS 55 AMG.
Η πίστη κλονίστηκε σφόδρα.
Με 2 φορές airmatic και μια κιβώτιο ο χιλιόμετροφαγος μας έχει αφήσει 3 φορές σε ΕΟ.
Νομίζω θα παροπλισθει και ο αντικαταστάτης δεν θα ειναι μερκ.Φίλος με S (W-220) την άλλαξε 2 φορές έως τώρα. Οκτώ χρονών αυτοκίνητο λέμε.
Την δεύτερη φορά που το έψαξε παραπάνω και μίλησε με ανθρώπους σε Γερμανία και Αμερική με τα ίδια θέματα, αποδείχτηκε πως έφταιγε το σύστημα που προορίζεται να φουσκώνει τις φούσκες.
Έδινε δηλαδή λιγότερο αέρα από ότι έπρεπε, οι φούσκες ναι μεν φούσκωναν και το αμάξι πήγαινε, αλλά δούλευαν εκτός προδιαγραφών με αποτέλεσμα να τα φτύνουν κάθε τρεις και λίγο με τις γνωστές παρενέργειες.
Την άλλαξε τελικά με συμβατική ανάρτηση και ησύχασε τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα.
Τι να πω. Καλό κουράγιο. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?Ακούστηκε ήχος σαν σκάει το λάστιχο.
Άναψε το stop too low και το αυτοκίνητο ήταν σαν ερπετό πίσω. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?Στην S που λέω είσαι έτσι

-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?
Στην S που λέω είσαι έτσι

Και μετα θέλεις τεχνίτη οδικής βοήθειας για να το σηκώσει ωραία χωρίς να βρεις είτε στο δρόμο είτε στη καροτσα.
Πρέπει ένας να το συνοδεύσει με την οδική Αθηνα, αλλιώς το πανε στην πρωτεύουσα του νομού που έμεινες ασυνοδευτο με ότι αυτο συνεπάγεται.
Βγάζεις τις αποσκευές και μετα ψάχνεις σαν μ@@@κας τροπο να γυρίσεις στο σπιτι σου.
Ρε ποτέ ξανά. -
Ελπίζω τουλάχιστον να μην ήταν οικογενειακό το ταξίδι :shock:
Sent from my SM-N9005
-
Και σε Χ5 τα ιδια μαστορα.
Σε οποια μαρκα και να πας, ολες αυτες οι αεραναρτησεις, χαλανε μετα απο καποια χιλιομετρα .
Γιαυτο οποιος το παιρνει καινουριο πληρωνει εγγυησεις αξιοπιστια κτλπ ενω αυτος που το παιρνει μτχ πληρωνει τις βλαβες
Προσωπικα δεν βρισκω τιποτα μεμπτο, ουτε το οτι ειναι μερσεντες μου λεει κατι. Ολα χαλανε πλεον και ιδιαιτερα στην καταπονηση των ελληνικων δρομων, ολα συμβαινουν και μια ωρα αρχιτερα.
-
Σαν ντιζάιν, το σύστημα είναι μια χαρά*. Αυτό που δε σας είπαν πιθανώς όταν την αγοράσατε (ή δε ρωτήσατε γιατί μπορεί να μην είστε μηχανολόγος να ξέρετε ή να υποψιάζεστε την πηγή του κακού) είναι ότι παντού στον κόσμο όλα τα πνευματικά συστήματα, ιδιαίτερα αυτά που είναι νευραλγικής σημασίας, συντηρούνται προληπτικά με αντικαταστάσεις ή επισκευές των εξαρτημάτων τους. Φυσικά, αν σας έλεγαν ότι κάθε δύο χρόνια πρέπει να αλλάζετε τα μισά εξαρτήματα (και να τα πληρώνετε) δε θα το αγοράζατε. Οπότε απλά το αφήνουν στα χέρια σας μέχρι να σκάσει.
*Παλιότερα έβαζαν βαλβίδες, airsprings κλπ Bosch-Rexroth υλικό (ή τα αντίστοιχα wabco-westinghouse) που αντικειμενικά είναι τα καλύτερα, αλλά ακόμα και αυτά σε εξίσου σκληρές εφαρμογές, όπως πχ στη ναυτιλία, θέλουν προληπτική συντήρηση και επισκευή κάθε 2 χρόνια το αργότερο. Beams, παλιά ιστορία το airsuspension (που χάρη σε μια ψυχή, καλή του ώρα, έμαθα πως τη λένε και αερόσουστα στην πατρίδα ) - γιατί νομίζεις ότι αποφεύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι την 109 έναντι της 108;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Σαν ντιζάιν, το σύστημα είναι μια χαρά*. Αυτό που δε σας είπαν πιθανώς όταν την αγοράσατε (ή δε ρωτήσατε γιατί μπορεί να μην είστε μηχανολόγος να ξέρετε ή να υποψιάζεστε την πηγή του κακού) είναι ότι παντού στον κόσμο όλα τα πνευματικά συστήματα, ιδιαίτερα αυτά που είναι νευραλγικής σημασίας, συντηρούνται προληπτικά με αντικαταστάσεις ή επισκευές των εξαρτημάτων τους. Φυσικά, αν σας έλεγαν ότι κάθε δύο χρόνια πρέπει να αλλάζετε τα μισά εξαρτήματα (και να τα πληρώνετε) δε θα το αγοράζατε. Οπότε απλά το αφήνουν στα χέρια σας μέχρι να σκάσει.Τα ιδια θεματα αντιμετωπιζει τωρα και συγγενης μου με S-Class 350 μοντ 09 με πανω απο 120Κ χλμ. Δεν εχει σκασει ακομα αλλα ακουγονται νομιζω αν μου πε καλα θορυβοι και πρεπει να αναβει καποια ενδειξη
Λογικα ομως αυτοι οι ελεγχοι-αντικαταστασεις δεν θα επρεπε να γινονται κατα τη διαρκεια των τακτικων σερβις? -
Ο χρήστης heras έγραψε:
Τα ιδια θεματα αντιμετωπιζει τωρα και συγγενης μου με S-Class 350 μοντ 09 με πανω απο 120Κ χλμ. Δεν εχει σκασει ακομα αλλα ακουγονται νομιζω αν μου πε καλα θορυβοι και πρεπει να αναβει καποια ενδειξη
Λογικα ομως αυτοι οι ελεγχοι-αντικαταστασεις δεν θα επρεπε να γινονται κατα τη διαρκεια των τακτικων σερβις?Λογικά, ναι.
Να κάνεις έλεγχο όμως σε τι ακριβώς; Να δεις αν έχει βγάλει σφάλμα ή να τα βγάλεις ένα ένα τα εξαρτήματα και να τα ελέγξεις για διαρροές; Το πρώτο το κάνουν και δε μου λέει απολύτως τίποτα. Πως θα σου ακουγόταν, όμως, να σου ζητήσουν 2 χιλιάρικα για προληπτική αντικατάσταση κάποιων εξαρτημάτων κάθε δύο χρόνια;
Και πως αλλιώς δλδ να διαπιστώσεις ότι κάτι που δε χάνει μπορεί και να έχει γεράσει και χρειάζεται αντικατάσταση; (για αυτό και λέμε ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ αντικατάσταση).Και για να μην παρεξηγηθώ, η ένστασή μου βρίσκεται στο ότι κανείς (πιστεύω) δεν εξήγησε στον πελάτη τι ακριβώς σημαίνει να βάζεις ένα τέτοιο σύστημα στο αυτοκίνητό σου, ούτως ώστε να καθήσει να ζυγίσει από μόνος του αν αξίζει πραγματικά ή όχι τον κόπο για αυτόν προσωπικά.
-
Το είχα ξαναγράψει :γνωστός με CLS έχει μείνει δυο φορές από airmatic ,εκτός όλων των άλλων βλαβών.
Ότι είναι ευαίσθητα είναι. Αλλά έχω την εντύπωση ότι στην Cayeene/Touareg και στα Audi(πλην πρώτης γενιάς Α6 Αllroad) δεν έχουν τόσα θέματα με τις αεραναρτήσεις. -
Εκτός δικτύου της Mercedes η εταιρεία Γιαννίτσας ΑΕ
Με επίσημη ανακοίνωση της, η ελληνική εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Mercedes και Smart κάνει γνωστό ότι διακόπτει τη συνεργασία της με την εταιρεία Γιαννίτσας Α.Ε. η οποία είχε έδρα στο Μοσχάτο.Έχουμε καμιά inside info για τους λόγους πίσω από την απόφαση αυτή;
-
Κυκλοφορεί στην αγορά ότι θα πάρει η Λαμδα την θέση του.
-
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Κυκλοφορεί στην αγορά ότι θα πάρει η Λαμδα την θέση του.http://www.zougla.gr/automoto/article/n ... s-ke-smart
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;
CLS 55 AMG.
Η πίστη κλονίστηκε σφόδρα.
Με 2 φορές airmatic και μια κιβώτιο ο χιλιόμετροφαγος μας έχει αφήσει 3 φορές σε ΕΟ.
Νομίζω θα παροπλισθει και ο αντικαταστάτης δεν θα ειναι μερκ.Και πόσο το πλήρωνες το airmatic όταν την αγόραζες;
-
Eσωτερικό απο C-klasse 2014

MERCEDES-BENZ FORUM