Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 265
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 323
    • 324
    • 267 / 324
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    6462
    153986
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      'Παίδες είδα ένα μοντέλο, νομίζω ήτανε mercedes, είχε ένα μπλε άσπρο σήμα και πίσω έλεγε 316i.'

      ^λυπηθήτε με γιατί είμαι λίγο βλακάκος

      ------> concept, explained

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
        Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
        Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          beams last edited by

          Ο χρήστης cpp έγραψε:
          Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
          Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
          Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.

          Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

            Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
            Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
            Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.

            Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;

            CLS 55 AMG.
            Η πίστη κλονίστηκε σφόδρα.
            Με 2 φορές airmatic και μια κιβώτιο ο χιλιόμετροφαγος μας έχει αφήσει 3 φορές σε ΕΟ.
            Νομίζω θα παροπλισθει και ο αντικαταστάτης δεν θα ειναι μερκ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rx8_drifter last edited by

              Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                beams last edited by

                Ο χρήστης cpp έγραψε:

                Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
                Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
                Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.

                Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;

                CLS 55 AMG.
                Η πίστη κλονίστηκε σφόδρα.
                Με 2 φορές airmatic και μια κιβώτιο ο χιλιόμετροφαγος μας έχει αφήσει 3 φορές σε ΕΟ.
                Νομίζω θα παροπλισθει και ο αντικαταστάτης δεν θα ειναι μερκ.

                Φίλος με S (W-220) την άλλαξε 2 φορές έως τώρα. Οκτώ χρονών αυτοκίνητο λέμε.
                Την δεύτερη φορά που το έψαξε παραπάνω και μίλησε με ανθρώπους σε Γερμανία και Αμερική με τα ίδια θέματα, αποδείχτηκε πως έφταιγε το σύστημα που προορίζεται να φουσκώνει τις φούσκες.
                Έδινε δηλαδή λιγότερο αέρα από ότι έπρεπε, οι φούσκες ναι μεν φούσκωναν και το αμάξι πήγαινε, αλλά δούλευαν εκτός προδιαγραφών με αποτέλεσμα να τα φτύνουν κάθε τρεις και λίγο με τις γνωστές παρενέργειες.
                Την άλλαξε τελικά με συμβατική ανάρτηση και ησύχασε τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα.
                Τι να πω. Καλό κουράγιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                  Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?

                  Ακούστηκε ήχος σαν σκάει το λάστιχο.
                  Άναψε το stop too low και το αυτοκίνητο ήταν σαν ερπετό πίσω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    beams last edited by

                    Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                    Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?

                    Στην S που λέω είσαι έτσι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

                      Δλδ δεν τσούλαγε καν, ή εσύ αποφάσισες να μη ρισκάρεις?

                      Στην S που λέω είσαι έτσι

                      Και μετα θέλεις τεχνίτη οδικής βοήθειας για να το σηκώσει ωραία χωρίς να βρεις είτε στο δρόμο είτε στη καροτσα.
                      Πρέπει ένας να το συνοδεύσει με την οδική Αθηνα, αλλιώς το πανε στην πρωτεύουσα του νομού που έμεινες ασυνοδευτο με ότι αυτο συνεπάγεται.
                      Βγάζεις τις αποσκευές και μετα ψάχνεις σαν μ@@@κας τροπο να γυρίσεις στο σπιτι σου.
                      Ρε ποτέ ξανά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • scotch
                        scotch last edited by

                        Ελπίζω τουλάχιστον να μην ήταν οικογενειακό το ταξίδι :shock:

                        Sent from my SM-N9005

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mango2 last edited by

                          Και σε Χ5 τα ιδια μαστορα.

                          Σε οποια μαρκα και να πας, ολες αυτες οι αεραναρτησεις, χαλανε μετα απο καποια χιλιομετρα .

                          Γιαυτο οποιος το παιρνει καινουριο πληρωνει εγγυησεις αξιοπιστια κτλπ ενω αυτος που το παιρνει μτχ πληρωνει τις βλαβες

                          Προσωπικα δεν βρισκω τιποτα μεμπτο, ουτε το οτι ειναι μερσεντες μου λεει κατι. Ολα χαλανε πλεον και ιδιαιτερα στην καταπονηση των ελληνικων δρομων, ολα συμβαινουν και μια ωρα αρχιτερα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Σαν ντιζάιν, το σύστημα είναι μια χαρά*. Αυτό που δε σας είπαν πιθανώς όταν την αγοράσατε (ή δε ρωτήσατε γιατί μπορεί να μην είστε μηχανολόγος να ξέρετε ή να υποψιάζεστε την πηγή του κακού) είναι ότι παντού στον κόσμο όλα τα πνευματικά συστήματα, ιδιαίτερα αυτά που είναι νευραλγικής σημασίας, συντηρούνται προληπτικά με αντικαταστάσεις ή επισκευές των εξαρτημάτων τους. Φυσικά, αν σας έλεγαν ότι κάθε δύο χρόνια πρέπει να αλλάζετε τα μισά εξαρτήματα (και να τα πληρώνετε) δε θα το αγοράζατε. Οπότε απλά το αφήνουν στα χέρια σας μέχρι να σκάσει.

                            *Παλιότερα έβαζαν βαλβίδες, airsprings κλπ Bosch-Rexroth υλικό (ή τα αντίστοιχα wabco-westinghouse) που αντικειμενικά είναι τα καλύτερα, αλλά ακόμα και αυτά σε εξίσου σκληρές εφαρμογές, όπως πχ στη ναυτιλία, θέλουν προληπτική συντήρηση και επισκευή κάθε 2 χρόνια το αργότερο. Beams, παλιά ιστορία το airsuspension (που χάρη σε μια ψυχή, καλή του ώρα, έμαθα πως τη λένε και αερόσουστα στην πατρίδα ) - γιατί νομίζεις ότι αποφεύγουμε όπως ο διάολος το λιβάνι την 109 έναντι της 108;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              heras last edited by

                              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                              Σαν ντιζάιν, το σύστημα είναι μια χαρά*. Αυτό που δε σας είπαν πιθανώς όταν την αγοράσατε (ή δε ρωτήσατε γιατί μπορεί να μην είστε μηχανολόγος να ξέρετε ή να υποψιάζεστε την πηγή του κακού) είναι ότι παντού στον κόσμο όλα τα πνευματικά συστήματα, ιδιαίτερα αυτά που είναι νευραλγικής σημασίας, συντηρούνται προληπτικά με αντικαταστάσεις ή επισκευές των εξαρτημάτων τους. Φυσικά, αν σας έλεγαν ότι κάθε δύο χρόνια πρέπει να αλλάζετε τα μισά εξαρτήματα (και να τα πληρώνετε) δε θα το αγοράζατε. Οπότε απλά το αφήνουν στα χέρια σας μέχρι να σκάσει.

                              Τα ιδια θεματα αντιμετωπιζει τωρα και συγγενης μου με S-Class 350 μοντ 09 με πανω απο 120Κ χλμ. Δεν εχει σκασει ακομα αλλα ακουγονται νομιζω αν μου πε καλα θορυβοι και πρεπει να αναβει καποια ενδειξη
                              Λογικα ομως αυτοι οι ελεγχοι-αντικαταστασεις δεν θα επρεπε να γινονται κατα τη διαρκεια των τακτικων σερβις?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                d-jet last edited by

                                Ο χρήστης heras έγραψε:
                                Τα ιδια θεματα αντιμετωπιζει τωρα και συγγενης μου με S-Class 350 μοντ 09 με πανω απο 120Κ χλμ. Δεν εχει σκασει ακομα αλλα ακουγονται νομιζω αν μου πε καλα θορυβοι και πρεπει να αναβει καποια ενδειξη
                                Λογικα ομως αυτοι οι ελεγχοι-αντικαταστασεις δεν θα επρεπε να γινονται κατα τη διαρκεια των τακτικων σερβις?

                                Λογικά, ναι.
                                Να κάνεις έλεγχο όμως σε τι ακριβώς; Να δεις αν έχει βγάλει σφάλμα ή να τα βγάλεις ένα ένα τα εξαρτήματα και να τα ελέγξεις για διαρροές; Το πρώτο το κάνουν και δε μου λέει απολύτως τίποτα. Πως θα σου ακουγόταν, όμως, να σου ζητήσουν 2 χιλιάρικα για προληπτική αντικατάσταση κάποιων εξαρτημάτων κάθε δύο χρόνια;
                                Και πως αλλιώς δλδ να διαπιστώσεις ότι κάτι που δε χάνει μπορεί και να έχει γεράσει και χρειάζεται αντικατάσταση; (για αυτό και λέμε ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ αντικατάσταση).

                                Και για να μην παρεξηγηθώ, η ένστασή μου βρίσκεται στο ότι κανείς (πιστεύω) δεν εξήγησε στον πελάτη τι ακριβώς σημαίνει να βάζεις ένα τέτοιο σύστημα στο αυτοκίνητό σου, ούτως ώστε να καθήσει να ζυγίσει από μόνος του αν αξίζει πραγματικά ή όχι τον κόπο για αυτόν προσωπικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostis20 last edited by

                                  Το είχα ξαναγράψει :γνωστός με CLS έχει μείνει δυο φορές από airmatic ,εκτός όλων των άλλων βλαβών.
                                  Ότι είναι ευαίσθητα είναι. Αλλά έχω την εντύπωση ότι στην Cayeene/Touareg και στα Audi(πλην πρώτης γενιάς Α6 Αllroad) δεν έχουν τόσα θέματα με τις αεραναρτήσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lokatzis last edited by

                                    Εκτός δικτύου της Mercedes η εταιρεία Γιαννίτσας ΑΕ
                                    Με επίσημη ανακοίνωση της, η ελληνική εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Mercedes και Smart κάνει γνωστό ότι διακόπτει τη συνεργασία της με την εταιρεία Γιαννίτσας Α.Ε. η οποία είχε έδρα στο Μοσχάτο.

                                    Έχουμε καμιά inside info για τους λόγους πίσω από την απόφαση αυτή;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Κυκλοφορεί στην αγορά ότι θα πάρει η Λαμδα την θέση του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        Ο χρήστης Obelix έγραψε:
                                        Κυκλοφορεί στην αγορά ότι θα πάρει η Λαμδα την θέση του.

                                        http://www.zougla.gr/automoto/article/n ... s-ke-smart

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosft last edited by

                                          Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                          Και ξανά μείναμε απο airmatic εκτός Αθηνών. Γερανό κλπ
                                          Φαντάζομαι θα μας που να αλλάξουμε και τις άλλες 2 που θεωρητικά ειναι οκ.
                                          Τελικά οι πολλαπλασιαστες της audi ήταν πταίσμα.

                                          Σε ποιο μοδέλο το Archidomatic παρέδωσε πνεύμα;

                                          CLS 55 AMG.
                                          Η πίστη κλονίστηκε σφόδρα.
                                          Με 2 φορές airmatic και μια κιβώτιο ο χιλιόμετροφαγος μας έχει αφήσει 3 φορές σε ΕΟ.
                                          Νομίζω θα παροπλισθει και ο αντικαταστάτης δεν θα ειναι μερκ.

                                          Και πόσο το πλήρωνες το airmatic όταν την αγόραζες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fatal last edited by

                                            Eσωτερικό απο C-klasse 2014

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 323
                                            • 324
                                            • 267 / 324
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr