-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
O TheoSalas σε δοκιμές μετά από τις συμβουλές των ειδικώνbtw γαμάτη ταινία
Το πιο αστείο όμως είναι ότι στην ερώτησή μου να το κάνω στην πυλωτή απάντησε μόνο ο ΙΚΕ....
Γιατί δεν απαντάει κάποιος 'Ναι φιλάρα κάντο...' αλλά βλέπεις σχόλια του στυλ: 'στο συνεργείο', 'δεμένο χειρόφρενο', 'για 10 δευτερόλεπτα' και 'δε ζυγίζει η ρόδα'. Δηλαδή ναι μωρέ εντάξει αλλά έχε και το νου σου...Χωρίς υπεκφυγές. Ναι είναι ασφαλέστατο για τον οποιοδήποτε και οπουδήποτε να κάνει το εξής: 'σήκωσε το σε ένα καλό γρύλο καρότσι από τη μια μεριά ( με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις μπλοκέ διαφορικό ) βάλε έναν φίλο να ξεκινήσει 1-2-3-4-5-και να επιταχύνει μέχρι σχεδόν την τελική το σηκώσει....'
ΥΓ: Συγγνώμη στο φίλο ohristou αλλά η ασφάλεια δεν είναι .
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
O TheoSalas σε δοκιμές μετά από τις συμβουλές των ειδικών
btw γαμάτη ταινία
Το πιο αστείο όμως είναι ότι στην ερώτησή μου να το κάνω στην πυλωτή απάντησε μόνο ο ΙΚΕ....
Γιατί δεν απαντάει κάποιος 'Ναι φιλάρα κάντο...' αλλά βλέπεις σχόλια του στυλ: 'στο συνεργείο', 'δεμένο χειρόφρενο', 'για 10 δευτερόλεπτα' και 'δε ζυγίζει η ρόδα'. Δηλαδή ναι μωρέ εντάξει αλλά έχε και το νου σου...Χωρίς υπεκφυγές. Ναι είναι ασφαλέστατο για τον οποιοδήποτε και οπουδήποτε να κάνει το εξής: 'σήκωσε το σε ένα καλό γρύλο καρότσι από τη μια μεριά ( με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις μπλοκέ διαφορικό ) βάλε έναν φίλο να ξεκινήσει 1-2-3-4-5-και να επιταχύνει μέχρι σχεδόν την τελική το σηκώσει....'
ΥΓ: Συγγνώμη στο φίλο ohristou αλλά η ασφάλεια δεν είναι .
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Το πιο αστείο όμως είναι ότι στην ερώτησή μου να το κάνω στην πυλωτή απάντησε μόνο ο ΙΚΕ....Και για ποιο λόγο ακριβώς αυτό είναι αστείο?
-
Καταρχας η παρεξηγηση δημιουργηθηκε οταν ο 21 Quadra απαντησε στον Leonid που ρωτησε για το δικο του προβλημα και οχι σε μενα που ξεκινησα το topic και ρωταω διαφορετικα πραγματα. Δευτερον o 21Quadra ειπε να κανει κατι ο Leonid μεταφορικα για να δει πως συμπεριφερεται το λαστιχο σε μεγαλες ταχυτητες και πως μπορει να συντινιζει απο εσωτερικη βλαβη που δεν φαινεται στο ματι η στην ζυγοσταθμιση. Διυλησατε τον κωνωπα μετα περι θεματων ασφαλειας κτλ ενω το υφος αυτου που εγραψε ο Quadra ειναι ξεκαθαρο.
Leonid έγραψε:Μπορείς να εξηγήσεις τι είναι η δυναμική ζυγοστάθμιση, πως γίνεται και αν ενδύκνειται σε περιπτώσεις όπως η δική μου :
Κάνει μία υποψία από τρέμουλο το τιμόνι στα 110 χιλ/ωρα ( πραγματικά ελάχιστο και πρέπει να δώσεις σημασία για να το καταλάβεις ) έχω κάνει δύο φορές πολύ προσεχτική ζυγοστάθμιση και στη δέυτερη φορά βελτιώθηκε στο σημείο που προανέφερα, αλλά θέλω να το εξαλείψω εντελώς. Ζυγοστάθμιση με σαμαράκι απέφυγα να κάνω γιατί δε τη θεωρώ σωστή λύση, παρά μόνο αν δε γίνεται αλλιώς. Aυτή είναι η δυναμική ζυγοστάθμιση, που αν βγάλεις μετά ένα τροχό και τους αλλάξεις θέση, πάει περίπατο όλη η δουλειά.
Αναρωτιέμαι μήπως έχει να κάνει και με την αλλάγή των ζαντωλάστιχων, που από 205/55/16 πήγα σε 225/45/17, και τελικά αυτό που νιώθω είναι περισσότερο > αλλά να γίνεται πιο αισθητό στα 110;
Έλεγχος για θέμα στις ζάντες και στα λάστιχα έγινε, σε δύο διαφορετικούς και όλα ήταν εντάξη.
Ξαναλέω απειροελάχιστο το τρέμουλο, αλλά επειδή εγώ έχοντας την υποψία το παρακολουθώ ( αν ξεχαστώ δε καταλαβαίνω τίποτα ) θέλω να το ψάξω.
Ευχαριστώ για την όποια απαντησή σου, γιατί διαβάζοντας το φόρουμ, έχω εκτιμήση πολύ τις γνώσεις και απόψεις σου.Aν το τρέμουλο είναι στο τιμόνι, προέρχεται από τους εμπρός τροχούς, αν είναι στο ταμπλό προέρχεται από τους πίσω τροχούς.
Αν είναι στραβός ο σκελετός του λάστιχου, το δείχνει η απλή ζυγοστάθμιση, και η δυναμική, μόλις όμως πατήσει κάτω ο τροχός, αλλάζει συμπεριφορά.Κάνε ένα πείραμα για να δείς τι σημαίνει λάστιχο και ταχύτητα, σήκωσε το σε ένα καλό γρύλο καρότσι από τη μια μεριά ( με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις μπλοκέ διαφορικό ) βάλε έναν φίλο να ξεκινήσει 1-2-3-4-5-και να επιταχύνει μέχρι σχεδόν την τελική και παρακολούθα το λάστιχο κατά πόσο διευρύνεται, θα τρομάξεις, το λέω αυτό παρακολουθώντας την μεγάλη παραμόρφωση του ελαστικού στις μεγάλες ταχύτητες, γιατί έτσι αντιλαμβανόμαστε πόσο σημαντικό είναι να έχουμε λάστιχα σε άριστη κατάσταση, όχι μόνο στο πέλμα, αλλά και στον σκελετό, ένα πχ πεζοδρόμιο μπορεί να μας έχει κάνει τη ζημιά που δεν φαίνεται, και πόσο επίσης σημαντικό είναι να φοράμε λάστιχα κατάλληλα για την ταχύτητα του αυτοκινήτου μας, ένα λάθος λάστιχο με χαμηλό δείκτη τελικής ταχύτητας ακριβώς λόγω της μεγάλης έκτασης που πέρνει διαστέλοντας κατά πολύ την εξωτερική του περιφέρεια, διαλύει τα λινά του και εκρύγνηται κυριολεκτικά.
Στη δυναμική ζυγοστάθμιση πέρνει μέρος και η δισκόπλακα, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο.
Λοιπόν θεωρω πως το forum απευθηνεται σε ατομα ενηλικα ανω το 18 ετων που ανταλαμβανονται καποια πραγματα και εχουν στοιχειωδεις γνωσεις ασφαλειας. Και εν παση περιπτωσει ειναι σαν να ρωταω την διαδικασια να αλλαξω λαδια μονος μου να μου την περιγραφει καποιος και να τον κατηγορουμε μετα γιατι υπαρχει κινδυνος να φυγει ο γρυλος και να με πλακωσει το αμαξι απο κατω και να σκοτωθω. Εννοειται πως για να ρωταω την διαδικασια γνωριζω τους κινδυνους και την ασφαλεια που απαιτηται για να αλλαξω λαδια μονος μου. Αλλιως αν ειμαι τοσο λαπας η δεν θελω να ρισκαρω, να λερωθω κτλ σκαω το δεκαρικα σε ενα μηχανικο και μου τα αλλαζει. Αλλά δεν μπορώ να τα βαλω με αυτον που περιεγραψε την διαδικασια επειδη ημουν ατυχος και εσπασε ο γρυλος η εφυγε το αμαξι και με καταπλακωσε.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το πιο αστείο όμως είναι ότι στην ερώτησή μου να το κάνω στην πυλωτή απάντησε μόνο ο ΙΚΕ....
Και για ποιο λόγο ακριβώς αυτό είναι αστείο?
Το αστείο δεν είναι ότι είπες εσύ ' όχι'.Απλά επέμεινες στην άποψή σου για δεύτερη φορά άσχετα αν είναι σωστή ή λάθος. Αστείο είναι που δεν είπε κάποιος 'ναι κάντο'. Όταν το προτείνεις μία φορά το προτείνεις και δεύτερη...
Η απάντηση στο 2:10 'This procedure can be dangerous'
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Με καρφωμένη 6η τελικιασμένος;
Με 6η τελικιασμένος το μόνο που κινείται είναι ο τροχός βάρους χοντρικά 30-50 κιλών (μαζί με δισκόφενο και ημιαξόνιο). Ο τροχός δέν περιστρέφεται με καμια τρομερή ταχύτητα, πχ στα 240 χαω περιστρέφεται στις 2000rpm και επιπλέον το βάρος είναι συγκεντρωμένο κυρίως στο κέντρο. Οπότε η αποθηκευμένη ενέργεια είναι μικρή και αμφιβάλλω αν αρκεί έστω να κουνήσει λίγο το αυτοκίνητο.
Πριν 3 αγώνες, ένας ΠΟΛΥ ελαφρύτερος τροχός Formula 1 έφυγε με 60-70 χ.α.ω. και έστειλα έναν άνθρωπο που στέκονταν 30 μέτρα μακριά στο νοσοκομείο με σπασμένα κόκκαλα. Το να λέμε πως ένας τροχός που γυρίζει με 2000 ΣΑΛ δεν είναι και τίποτα σημαντικό είναι σαν να λέμε ότι ο Β' ΠΠ ήταν μια αψιμαχία.
-
Στην ευθυγράμμιση (που ο τροχός γυρίζει με αστεία ταχύτητα) αν έχετε προσέξει, καλύπτεται ολόκληρος απο κουβούκλιο γιατί αν φύγει ένα πετραδάκι και σε πετύχει την έβαψες.
Συνεχίστε
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Στην ευθυγράμμιση (που ο τροχός γυρίζει με αστεία ταχύτητα) αν έχετε προσέξει, καλύπτεται ολόκληρος απο κουβούκλιο γιατί αν φύγει ένα πετραδάκι και σε πετύχει την έβαψες.Συνεχίστε
Ζυγοστάθμιση;
Πάνω στο αμάξι μέσα στον θολο δεν γυρίζει;Και το καπάκι της ζυγοστάθμισης δεν καλύπτει όλο το ελαστικό .Εκτος αν κάνεις ζυγοστάθμιση σε λάστιχο απο καρότσι
-
Ζυγοστάθμιση, γράψε λάθος
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Το πιο αστείο όμως είναι ότι στην ερώτησή μου να το κάνω στην πυλωτή απάντησε μόνο ο ΙΚΕ....
Και για ποιο λόγο ακριβώς αυτό είναι αστείο?
Το αστείο δεν είναι ότι είπες εσύ ' όχι'.Απλά επέμεινες στην άποψή σου για δεύτερη φορά άσχετα αν είναι σωστή ή λάθος. Αστείο είναι που δεν είπε κάποιος 'ναι κάντο'. Όταν το προτείνεις μία φορά το προτείνεις και δεύτερη...
Η απάντηση στο 2:10 'This procedure can be dangerous'
στο βίντεο έχει βάλει την overdrive και ένα ΤΟΥΒΛΟ στο γκάζι για να τελικιάσει ετσι?
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Στην ευθυγράμμιση (που ο τροχός γυρίζει με αστεία ταχύτητα) αν έχετε προσέξει, καλύπτεται ολόκληρος απο κουβούκλιο γιατί αν φύγει ένα πετραδάκι και σε πετύχει την έβαψες.Συνεχίστε
Οι ζυγοσταθμίσεις των τελευταίων 20 χρόνων περιστρέφουν πολύ αργά το λάστιχο. Το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι να γίνεις χάλια αν είναι βρεγμένο.
Το κουβούκλιο είναι κυρίως για να μήν βάλει ο χειριστής ή κάποιος παρεβρισκόμενος το χέρι του και του το πάρει (και δευτερευόντως για τα νερα). Επίσης το μηχάνημα έχει δύο κουμπιά, ένα αριστερά και ένα δεξιά τα οποία πρέπει να είναι πατημένα ταυτόχρονα και για όλη τη διάρκεια που περιστρέφεται το λάστιχο (dead man's switch). Αν αφεθεί κάποιο κουμπί σταματάει αυτόματα το μηχάνημα. Είναι και αυτό για να μή βάλει ο χειριστής τα χέρια του στο λάστιχο.
Αυτά τα κουμπιά όλοι οι λαστιχάδες τα απενεργοποιούν για ευκολία.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
στο βίντεο έχει βάλει την overdrive και ένα ΤΟΥΒΛΟ στο γκάζι για να τελικιάσει ετσι?Όχι, το δουλεύει στο ρελαντί ή λίγο πάνω από το ρελαντί και πάλι είναι πολύ προσεκτικός με το φρένο και το γκάζι.
Αν βάλεις 5η και το γκαζώσεις δεν θα ήθελες να είσαι κοντά.======================================
Λίγη θεωρία για τα διαφορικά:
Το άθροισμα των ταχυτήτων των δύο τροχών είναι το ίδιο στην ευθεία ή στην στροφή όπου ο ένας τροχός γυρίζει πιο γρήγορα και ο άλλος πιο σιγά.
Αυτό σημαίνει ότι όταν σταματήσει ο ένας τροχός, ο άλλος θα γυρίζει με διπλάσια ταχύτητα από αυτήν που δείχνει το κοντέρ.
Δοκιμές μπορείς να κάνεις προσεκτικά, με μικρές ταχύτητες χωρίς φορτία και για λίγο χρόνο.
Αν το γκαζώνεις με τον ένα τροχό σταματημένο θα καεί το διαφορικό.
Συμβαίνει αν κολλήσεις σε χιόνι (σε αμάξι γνωστού μου) που το γκάζωνε όταν είχε κολλήσει, το αμάξι ήταν αυτόματο και ανέβαζε μόνο του ταχύτητες, το κοντέρ έδειχνε 100-150 (η ρόδα γύριζε με 200-300) και σε λίγο το διαφορικό κάηκε. -
Τελικά το θέμα με το πολύ ανεπαίσθητο αλλά όμως υπαρκτό τρέμουλο του τιμονιού στα 110 έως 120 λύθηκε.
Η ψειριά μου δε με άφηνε να ησυχάσω και το έψαξα, και ευτυχώς λύθηκε εύκολα και γρήγορα.
Ήταν συνδιασμός δύο πραγμάτων :- Το ένα λάστιχο ( εμπρός δεξί ) δεν είχε κάτσει απολύτως εντάξη στη ζάντα για απειροελάχιστα.
- Το άλλο λάστιχο ( εμπρός αριστερό ) είχε το δαχτυλίδι που μπαίνει στο μουαγιέ για να εφαρμόσει η ζάντα ελάχιστα χαλαρό. Ενώ τα υπόλοιπα τρία είχαν γίνει ένα σώμα στο μουαγιέ, αυτό με το που βγήκε η ζάντα τραβήχτηκε αμέσως μαζί της και έπεσε κάτω, και όταν το δοκιμάσαμε έπαιζε εύκολα μέσα έξω. Έτσι αλλάχτηκε.
Επίσης καλού κακού ξεζανταρίστηκαν όλα τα λάστιχα και επανατοποθετήθηκαν αφού ξαναζυγίστηκαν. Τρία τέταρτα δουλίτσα και τέλος καλό όλα καλά.
Ενημέρωσα γιατί δε μου αρέσει να αφήνω θέματα ανοιχτά, ειδικά αφού βρέθηκε λύση και ίσως βοηθήσει και κάποιους άλλους.
-
Είναι καλό να μην υπάρχουν δαχτυλίδια ανάμεσα στη ζάντα και στο μουαγιέν.
-
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Τελικά το θέμα με το πολύ ανεπαίσθητο αλλά όμως υπαρκτό τρέμουλο του τιμονιού στα 110 έως 120 λύθηκε.
Η ψειριά μου δε με άφηνε να ησυχάσω και το έψαξα, και ευτυχώς λύθηκε εύκολα και γρήγορα.
Ήταν συνδιασμός δύο πραγμάτων :- Το ένα λάστιχο ( εμπρός δεξί ) δεν είχε κάτσει απολύτως εντάξη στη ζάντα για απειροελάχιστα.
- Το άλλο λάστιχο ( εμπρός αριστερό ) είχε το δαχτυλίδι που μπαίνει στο μουαγιέ για να εφαρμόσει η ζάντα ελάχιστα χαλαρό. Ενώ τα υπόλοιπα τρία είχαν γίνει ένα σώμα στο μουαγιέ, αυτό με το που βγήκε η ζάντα τραβήχτηκε αμέσως μαζί της και έπεσε κάτω, και όταν το δοκιμάσαμε έπαιζε εύκολα μέσα έξω. Έτσι αλλάχτηκε.
Επίσης καλού κακού ξεζανταρίστηκαν όλα τα λάστιχα και επανατοποθετήθηκαν αφού ξαναζυγίστηκαν. Τρία τέταρτα δουλίτσα και τέλος καλό όλα καλά.
Ενημέρωσα γιατί δε μου αρέσει να αφήνω θέματα ανοιχτά, ειδικά αφού βρέθηκε λύση και ίσως βοηθήσει και κάποιους άλλους.
Καλα εκανες και ενημερωσες.
-
Ο χρήστης Leonid έγραψε:
Τελικά το θέμα με το πολύ ανεπαίσθητο αλλά όμως υπαρκτό τρέμουλο του τιμονιού στα 110 έως 120 λύθηκε.
Η ψειριά μου δε με άφηνε να ησυχάσω και το έψαξα, και ευτυχώς λύθηκε εύκολα και γρήγορα.
Ήταν συνδιασμός δύο πραγμάτων :- Το ένα λάστιχο ( εμπρός δεξί ) δεν είχε κάτσει απολύτως εντάξη στη ζάντα για απειροελάχιστα.
- Το άλλο λάστιχο ( εμπρός αριστερό ) είχε το δαχτυλίδι που μπαίνει στο μουαγιέ για να εφαρμόσει η ζάντα ελάχιστα χαλαρό. Ενώ τα υπόλοιπα τρία είχαν γίνει ένα σώμα στο μουαγιέ, αυτό με το που βγήκε η ζάντα τραβήχτηκε αμέσως μαζί της και έπεσε κάτω, και όταν το δοκιμάσαμε έπαιζε εύκολα μέσα έξω. Έτσι αλλάχτηκε.
Επίσης καλού κακού ξεζανταρίστηκαν όλα τα λάστιχα και επανατοποθετήθηκαν αφού ξαναζυγίστηκαν. Τρία τέταρτα δουλίτσα και τέλος καλό όλα καλά.
Ενημέρωσα γιατί δε μου αρέσει να αφήνω θέματα ανοιχτά, ειδικά αφού βρέθηκε λύση και ίσως βοηθήσει και κάποιους άλλους.
Για το δαχτυλίδι νομίζω ότι το είχα αναφέρει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
στο βίντεο έχει βάλει την overdrive και ένα ΤΟΥΒΛΟ στο γκάζι για να τελικιάσει ετσι?
Όχι, το δουλεύει στο ρελαντί ή λίγο πάνω από το ρελαντί και πάλι είναι πολύ προσεκτικός με το φρένο και το γκάζι.
Αν βάλεις 5η και το γκαζώσεις δεν θα ήθελες να είσαι κοντά.======================================
Λίγη θεωρία για τα διαφορικά:
Το άθροισμα των ταχυτήτων των δύο τροχών είναι το ίδιο στην ευθεία ή στην στροφή όπου ο ένας τροχός γυρίζει πιο γρήγορα και ο άλλος πιο σιγά.
Αυτό σημαίνει ότι όταν σταματήσει ο ένας τροχός, ο άλλος θα γυρίζει με διπλάσια ταχύτητα από αυτήν που δείχνει το κοντέρ.
Δοκιμές μπορείς να κάνεις προσεκτικά, με μικρές ταχύτητες χωρίς φορτία και για λίγο χρόνο.
Αν το γκαζώνεις με τον ένα τροχό σταματημένο θα καεί το διαφορικό.
Συμβαίνει αν κολλήσεις σε χιόνι (σε αμάξι γνωστού μου) που το γκάζωνε όταν είχε κολλήσει, το αμάξι ήταν αυτόματο και ανέβαζε μόνο του ταχύτητες, το κοντέρ έδειχνε 100-150 (η ρόδα γύριζε με 200-300) και σε λίγο το διαφορικό κάηκε.Επομένως η ζυγοσταθμιση γιαδουρακι ξεσκιζει το διαφορικο ετσι οπως τα λες η δεν βλαπτει μιας και ο τροχος που ζυγοσταθμιζεται αλλα και ο απεναντι του ειναι στο αερα;
-
Η ζυγοστάθμιση του τροχού επί του αυτοκινήτου είναι πολύ παλιά.
Τότε ζυγοστάθμιζαν τους μπροστινούς τροχούς από πισωκίνητα αμάξια.
Τους πίσω δεν μπορούσες να τους ζυγοσταθμίσεις γιατί γυρνάει και ο κεντρικός άξονας.Στα μπροστοκίνητα δεν πρέπει να έχεις μπλοκέ διαφορικό (ή 4Χ4 με συνεκτικό συμπλέκτη κλπ).
Το διαφορικό αντέχει γιατί ο τροχός δεν περιστρέφεται πολύ γρήγορα (στο κοντέρ θα δεις 20 χλμ) και η ζυγοστάθμιση τελειώνει γρήγορα.
Έχει κι άλλα μειονεκτήματα:
Αυτή η ζυγοστάθμιση δεν έχει ακρίβεια - είναι για χαμηλές ταχύτητες αυτοκινήτου.
Ζυγοσταθμίζει ΜΟΝΟ από την εξωτερική πλευρά του τροχού που σημαίνει ότι ο τροχός ζυγοσταθμίζεται στατικά και όχι δυναμικά.Ένα καινούριο μηχάνημα ζυγοστάθμισης έχει εξαιρετική ακρίβεια και ζυγοσταθμίζει και από τις 2 πλευρές τον τροχό.
Και επειδή το μουγιέν και ο δίσκος είναι ζυγοσταθμισμένα από κατασκευής, δεν υπάρχει λόγος να θέλεις ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου. -
Αν έχει προβλημα το ημιοαξονιο η οι μπιλιοφοροι; Δεν χαλαει η ζυγοσταθμιση του μπρστινου συστηματος;
-
Άσχετο ίσως, αλλά δεν βρήκα άλλο θέμα να το κολλήσω μια και το θυμήθηκα...
Πριν πολλά χρόνια υπήρχε ένας ευθυγραμμισάς στην οδό Βυζαντίου στην Καλογρέζα, όπου έβαζε το γαϊδουράκι και με το σαγόνι του στο πάνω μέρος του φτερού έκανε την ζυγοστάθμιση...όσες φορές είχα ζυγοσταθμίσει εκεί, το αποτέλεσμα ήταν τέλειο...
Και στις ευθυγραμμίσεις το ίδιο καλός (είχε κερδίσει επάξια την εμπιστοσύνη μου), αλλά το άξιο αναφοράς είναι το 'σαγόνι'Ααα το όνομα του ήταν : Δημήτρης
ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ