Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 53
    • Best 7
    • Groups 0

    leonid

    @leonid

    25
    Reputation
    4
    Profile views
    53
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    leonid Unfollow Follow

    Best posts made by leonid

    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Παρέλαβα μέρος 2ο
      Kia connect πολύ καλή ανταπόκριση έως και σπαστικό θα μπορούσα να πω, ωραίο όταν σου λέει πως έχεις ξεχάσει το αμάξι ξεκλείδωτο και το κλειδώνει από κει, σπαστικό όμως όταν σου λέει πως έχεις αφήσει το παράθυρο ανοιχτό αλλά δεν μπορείς να το κλείσεις από το κινητό και πρέπει να πας στο αυτοκίνητο να το κλείσεις, τα υπόλοιπα δεδομένα μια χαρά τα δείχνει. Ωραίο που σου δείχνει που ακριβώς είναι το αυτοκίνητο σταθμευμένα.
      Φωνητικές κλήσεις πολύ καλό τα λες στα ελληνικά σου απαντά στα ελληνικά και παίρνει τηλ κανονικά.
      Sailing και 48v ακόμα δεν έχω δει κάτι, σε επικοινωνία που είχα μου πρέπει να φορτησει η μπαταρία, ακόμα σε λίγες μέρες θα τα δεις, δεν ξέρω τι να πω.
      Start stop πολύ καλό δεν το καταλαβαίνεις καθόλου, ένα περίεργο όμως αν σταματήσει το αμάξι και βγάλεις ζώνη ανοίξεις πόρτα σου βγάζει μνμ πως απενεργοποιηθηκε και πως πρέπει να βάλεις κανονικά το αμάξι μπρος με startbutton
      Start button αν βάλεις μπρος αλλά δεν έχεις βάλει ζώνη δεν απενεργοποιειται το χειρόφρενο και σου βγάζει μνμ στα αγγλικά ελέγξτε πόρτες και ζώνη.
      Ακόμα δεν μπορώ να συνιθησω το χειρόφρενο με τίποτα όμως, κάνω προσποίηση συνεχεια😂😂😂.
      Κάτι που με παρεξενεψε ήταν σήμερα έκανα προσπεραση άναψα φλας αλλά κάτι κόκκινησε στο ταμπλό δεν πρόλαβα να δω βέβαια αλλά θεωρώ πως ίσως να ήταν επειδή ήμουν πολύ κοντά στο άλλο αυτοκίνητο. Ξέρω ξέρω διάβασε το manual 😂😂😂. Δεν έχω προλάβει να το διαβάσω, περιμένω την Δευτέρα που είμαι νυχτερινός.
      Συνεχίζεται.........

      Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο σου εύχομαι και εγώ. Είμαι κάτοχος του σε βενζίνη 1,5 160ps iMT υβριδικό από το Νοέμβριο του 2021, οπότε αν έχεις απορίες πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω, εκτός από ότι έχει σχέση με το πετρελαιοκινητήρα, γιατί δεν είχα ποτέ πετρέλαιο. Για το sailing σωστά σου είπαν ότι πρέπει η μπαταρία να είναι σε άψογη κατάσταση, όπως και για το start stop. Αν όμως σου δουλεύει αυτό θα έπρεπε και το sailing ( το start stop απαιτεί ακόμα καλύτερη κατάσταση μπαταρίας, το έχω δει στη πράξη) Φαντάζομαι ξέρεις ότι το sailing λειτουργεί μόνο στο eco πρόγραμμα και όχι στο normal και sport, ενώ το start stop και με τα 3 προγράμματα. Το χειρόφρενο χωρίς να βάλεις ζώνη, μπορείς να το λύσεις πατόντας όμως το φρένο.
      Το κόκκινο σήμα που σου άναψε στη προσπέραση, είναι η προειδοποίηση κινδύνου πως πλησιάζεις επικίνδυνα άλλο αυτοκίνητο ή πεζό αναλόγως. Το ρυθμίζεις μέσα από το μενού << ρυθμίσεις οχήματος >> και μπορείς ή να το απενεργοποιήσεις τελείως ή να έχει μόνο ειδοποίηση ηχητική και οπτική χωρίς να επεμβαίνει στα φρένα ή και να έχει επέμβασει στα φρένα. Σε αρκετά χαμηλές ταχύτητες αν ανιχνέυσει πεζό ( ίσως και όχημα ) σε ακινητοποιεί πλήρως.
      Έχει αρκετά καλούδια ακόμα και αν θέλεις κάτι ρώτα. Δοκίμασε και την αυτόνομη οδήγηση θα σε ενθουσιάσει. Είναι το σηματάκι με τις λωρίδες αυτοκινήτου στα κουμπιά αριστερά σου και γίνεται η ένδειξη από άσπρη σε πράσινη στο πάνω μέρος του ταμπλό όταν περάσεις τα 60χλμ. Τότε αν αφήσεις το τιμόνι και έχει διαγράμμιση ο δρόμος στρίβει μόνο του και δε φεύγει από το δρόμο. Πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη που λέει ο λόγος και δε πιάνεις τιμόνι ( βέβαια όλα αυτά τα συστήματα είναι ωραία αλλά μόνο για βοήθεια και όχι για απόλυτη εμπιστοσύνη για ευνόητους λόγους....)
      Σου ευχομαι και πάλι καλοτάξιδο και εδώ είμαστε να τα λέμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Καλησπέρα,
      Να δηλώσω ευτυχής κάτοχος του εν λόγο μοντέλου. Το έχω τρεις εβδομάδες και δεν έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα ακόμα , γύρω στα 400, αλλά η καλή μέρα συνήθως από την αρχή φαίνεται και μέχρι στιγμής είναι << ηλιόλουστη >>. Πήρα το 1.5 υβριδικό με το μηχανικό κιβώτιο στην Titanium έκδοση λευκό μεταλλικό deluxe Perl. Το κόστος έφτασε με όλα και ότι εκπτώσεις μπορούσα να πάρω, με το κλειδί στο χέρι 26 χιλιάρικα ακριβώς.
      Το μόνο που λίγο με χάλασε , διότι είμαι και παράξενος και απαιτητικός και τολμώ να πω και γνώστης του << σπορ της αυτοκίνησης>> από μικρό παιδί σχεδόν σε όλα τα επίπεδα, ότι σε αυτά τα κόστη δε μπορεί να αφαιρείς την επένδυση - ηχομόνωση από το καπό της μηχανής. Όσο αφορά το θέμα θορύβου κινητήρα οκ δεν ακούγεται τίποτα κυριολεκτικά, αλλά οι θερμοκρασίες με τη πάροδο των χρόνων μπορεί να προκαλέσουν φθορά στο χρώμα του καπό. Εννοείτε ότι το ζήτησα αλλά το μόνο που κατάφερα ήταν μια καλή έκπτωση στο αξεσουάρ ( έτσι το λένε ) που τελικό κόστος με τοποθέτηση ( δουλειά των δύο λεπτών ) πήγε στα 185 €.........
      Είμαι στη διάθεση όποιου θελήσει να μάθει ότι σχετικό θέλει για το συγκεκριμένο μοντέλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @famas said in Kia XCeed - crossover:

      Από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Πολύ ακριβό όμως το θερμομονωτικό, εκτός αν είναι κάποιο πολύ ιδιαίτερο υλικό, κι όχι ο τύπου κετσές που φοράνε τα περισσότερα αυτοκίνητα. Πρόσεξες αν η απόληξη της εξάτμισης επηρεάζει το χρώμα του προφυλακτήρα από τα καυσαέρια;

      Καλημέρα,
      Το θερμομονωτικό καλό υλικό φαίνεται, αλλά χωρίς να είμαι και ειδικός δεν μου κάνει και για κάτι το πολύ ιδιαίτερο, απλά κάτι καλό και συμπαγές.
      Η εξάτμιση δεν έχει κάνει τίποτα στο χρώμα , έτσι και αλλιώς είναι πολύ νωρίς ακόμα, αλλά και η απόληξη είδα ότι έχει έντονη κλίση προς το έδαφος και σχετικά καλή απόσταση από το κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @sokos said in Kia XCeed - crossover:

      @sabas_thess said in Kia XCeed - crossover:

      Έχεις παιδιά; Βολεύουν οι πίσω χώροι για καθισματάκια, επαρκεί ο αποσκευών στα 380L;

      Ναι έχω 2 μικρά 7χρόνα με παιδικά καθισμάτα αυτά:
      https://www.tresjoli.gr/maxi-cosi-kathisma-autokinitou-kore-i-size-authentic-cognac-br74263
      και χωράει και η γυναίκα στην μέση, αν έχεις την ατυχία να πρέπει να πάρεις την πεθερά μπροστά συνοδηγό 🙂

      Για πορτ μπαγκάζ δεν έχω ιδιαίτερες ανάγκες, 2-3 βαλίτσες τις χωράει άνετα, αλλά το έχω για daily driver περισσότερο.
      Κάποια στιγμή θα πάρω και τις σχάρες τις Thule (αυτές βάζει η μαμά ΚΙΑ) για τα σκί/snowboard μόλις μεγαλώσουν λιγά τα μικρά μου.

      @andya3 ευχαριστώ πολύ, απο άνεση ειναι μια χαρά. Λακούβες και σαμαράκια δεν έχει κανένα θέμα, τα περνάει γλυκά παραδόξως των τροχών, αν πρέπει να βρώ κάτι που να πώ ειναι αρνητικό ειναι ο θόρυβος απο τα λάστιχα, αλλά ειναι θέμα ελαστικών πιστεύω. Μόλις φάνε τα ψωμιά τους τα Conti θα πάω καρφί για τα αγαπημένα μου Michelin Pilot 4.

      Και ναι κυκλοφορεί δακτύλιο ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, έχω τυπωσει και το καινούργιο πράσινο σήμα 2022 απο το site του Υπ.Μετ.
      Σε πληροφορω κατέβηκα προχθες 2 φόρες κέντρο σε μποτιλιάρισμα απο Κηφισίας μέχρι Φάληρο και το πέρασα με τα νεύρα μου αλώβητα.. μουσικούλα και αυτόματα κιβώτιο, πολύ ξεκούραστη εμπειρία (κάθεσαι και ελαφρώς πιο ψηλά απο τα άλλα οχηματα).

      Ξεχασα να πώ οτι έχει πολύ καλό ηχοσύστημα (δεν χρειάζεται να πάρεις την JBL εκδοση πλέον), βάζουν καλά ηχεία στην έκδοση με την μεγάλη οθόνη (10.5).

      Και εδώ η δοκιμή που έκανε το ΤΡΑΚΤΙΟΝ πριν λίγες μέρες (πηγαινετε στο 13'00΄΄ και μετά ειναι)
      https://www.star.gr/tv/psychagogia/traction/traction-912022/?fbclid=IwAR05-KP1jUeJRGQ66K-osu5zH7mKKXdletmoPuQ2_4rGBE0MDJzHva_WH6E

      Θα συμφωνήσω σε όλα όσα αναφέρεις.
      Πράγματι ο θόρυβος υπάρχει από τα λάστιχα και εγώ προσανατολίζομαι στην ίδια επιλογή για μετά, επειδή τα είχα σε άλλο αυτοκίνητο και ήταν καλύτερα τουλάχιστον σε θέμα θορύβου ( τα PS4 ). Όμως κατά τα άλλα και αυτά λαστιχάρες και ζεσταίνονται πιο γρήγορα μιας και δείκτης ταχύτητας V, ενώ τα PS4 από Υ και πάνω, αν δε κάνω λάθος. Σε λακκούβες και ανωμαλίες, αν και κάπως σφιχτό , θα μπορούσες να το πεις << άνετη σπορ ανάρτηση >> απορρόφηση και ησυχία στο μέγιστο, προς το παρών, μακάρι να διαρκέσει είναι άψογο. Το ηχοσήστημα (όχι το Jbl ) ευχάριστη έκπληξη, πραγματικά πολύ καλό με τις κατάλληλες ρυθμίσεις. Αφού πριν το πάρω ετοιμαζόμουν να βάλω τα Focal ηχεία μπρός πίσω, αλλά όταν το ρύθμισα το άφησα όπως είναι , διότι παίζει πράγματι καλά.
      Κρατήματα και διεύθυνση - αίσθηση τιμονιού, άριστη. Αντικατέστησε σε εμένα ένα Ford Focus 2λιτρο ghia σε άριστη κατάσταση με koni FSD , οπότε ξέρω από <<καλό τιμόνι>>και το XCeed είναι υπέροχο.
      Ότι άλλο θέλετε ενημερώνω. Να πω επίσης ότι νόμιζα πως δεν κυκλοφορούμε στο δακτύλιο με τους νέους νόμους και εδώ λες ναι, σίγουρα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      @leonid said in Kia XCeed - crossover:

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Παρέλαβα μέρος 2ο
      Kia connect πολύ καλή ανταπόκριση έως και σπαστικό θα μπορούσα να πω, ωραίο όταν σου λέει πως έχεις ξεχάσει το αμάξι ξεκλείδωτο και το κλειδώνει από κει, σπαστικό όμως όταν σου λέει πως έχεις αφήσει το παράθυρο ανοιχτό αλλά δεν μπορείς να το κλείσεις από το κινητό και πρέπει να πας στο αυτοκίνητο να το κλείσεις, τα υπόλοιπα δεδομένα μια χαρά τα δείχνει. Ωραίο που σου δείχνει που ακριβώς είναι το αυτοκίνητο σταθμευμένα.
      Φωνητικές κλήσεις πολύ καλό τα λες στα ελληνικά σου απαντά στα ελληνικά και παίρνει τηλ κανονικά.
      Sailing και 48v ακόμα δεν έχω δει κάτι, σε επικοινωνία που είχα μου πρέπει να φορτησει η μπαταρία, ακόμα σε λίγες μέρες θα τα δεις, δεν ξέρω τι να πω.
      Start stop πολύ καλό δεν το καταλαβαίνεις καθόλου, ένα περίεργο όμως αν σταματήσει το αμάξι και βγάλεις ζώνη ανοίξεις πόρτα σου βγάζει μνμ πως απενεργοποιηθηκε και πως πρέπει να βάλεις κανονικά το αμάξι μπρος με startbutton
      Start button αν βάλεις μπρος αλλά δεν έχεις βάλει ζώνη δεν απενεργοποιειται το χειρόφρενο και σου βγάζει μνμ στα αγγλικά ελέγξτε πόρτες και ζώνη.
      Ακόμα δεν μπορώ να συνιθησω το χειρόφρενο με τίποτα όμως, κάνω προσποίηση συνεχεια😂😂😂.
      Κάτι που με παρεξενεψε ήταν σήμερα έκανα προσπεραση άναψα φλας αλλά κάτι κόκκινησε στο ταμπλό δεν πρόλαβα να δω βέβαια αλλά θεωρώ πως ίσως να ήταν επειδή ήμουν πολύ κοντά στο άλλο αυτοκίνητο. Ξέρω ξέρω διάβασε το manual 😂😂😂. Δεν έχω προλάβει να το διαβάσω, περιμένω την Δευτέρα που είμαι νυχτερινός.
      Συνεχίζεται.........

      Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο σου εύχομαι και εγώ. Είμαι κάτοχος του σε βενζίνη 1,5 160ps iMT υβριδικό από το Νοέμβριο του 2021, οπότε αν έχεις απορίες πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω, εκτός από ότι έχει σχέση με το πετρελαιοκινητήρα, γιατί δεν είχα ποτέ πετρέλαιο. Για το sailing σωστά σου είπαν ότι πρέπει η μπαταρία να είναι σε άψογη κατάσταση, όπως και για το start stop. Αν όμως σου δουλεύει αυτό θα έπρεπε και το sailing ( το start stop απαιτεί ακόμα καλύτερη κατάσταση μπαταρίας, το έχω δει στη πράξη) Φαντάζομαι ξέρεις ότι το sailing λειτουργεί μόνο στο eco πρόγραμμα και όχι στο normal και sport, ενώ το start stop και με τα 3 προγράμματα. Το χειρόφρενο χωρίς να βάλεις ζώνη, μπορείς να το λύσεις πατόντας όμως το φρένο.
      Το κόκκινο σήμα που σου άναψε στη προσπέραση, είναι η προειδοποίηση κινδύνου πως πλησιάζεις επικίνδυνα άλλο αυτοκίνητο ή πεζό αναλόγως. Το ρυθμίζεις μέσα από το μενού << ρυθμίσεις οχήματος >> και μπορείς ή να το απενεργοποιήσεις τελείως ή να έχει μόνο ειδοποίηση ηχητική και οπτική χωρίς να επεμβαίνει στα φρένα ή και να έχει επέμβασει στα φρένα. Σε αρκετά χαμηλές ταχύτητες αν ανιχνέυσει πεζό ( ίσως και όχημα ) σε ακινητοποιεί πλήρως.
      Έχει αρκετά καλούδια ακόμα και αν θέλεις κάτι ρώτα. Δοκίμασε και την αυτόνομη οδήγηση θα σε ενθουσιάσει. Είναι το σηματάκι με τις λωρίδες αυτοκινήτου στα κουμπιά αριστερά σου και γίνεται η ένδειξη από άσπρη σε πράσινη στο πάνω μέρος του ταμπλό όταν περάσεις τα 60χλμ. Τότε αν αφήσεις το τιμόνι και έχει διαγράμμιση ο δρόμος στρίβει μόνο του και δε φεύγει από το δρόμο. Πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη που λέει ο λόγος και δε πιάνεις τιμόνι ( βέβαια όλα αυτά τα συστήματα είναι ωραία αλλά μόνο για βοήθεια και όχι για απόλυτη εμπιστοσύνη για ευνόητους λόγους....)
      Σου ευχομαι και πάλι καλοτάξιδο και εδώ είμαστε να τα λέμε!

      ΣΩΤΉΡΑ ΜΟΥ 😂😂😂. Σε ευχαριστώ πολυ και για τις ευχές σου και για τις γνώσεις σου. Όχι δεν μου είπαν πως λειτουργεί μόνο στο eco και να σου πω την αλήθεια περισσότερο με το normal κινούμαι. Θα το δοκιμάσω όμως πολύ σύντομα.
      Μια ερώτηση ακόμα το mild hybrid (έχω τον πίνακα τον ψηφιακό) όταν το βάλω να φαίνεται μου βγάζει ένα αυτοκίνητο και την ροή ενέργειας, συνέχεια μου δείχνει όμως να φορτώνει η μπαταρία και όχι να δίνει ενέργεια έχω 300κατι χλμ. Όλα τα υπόλοιπα τα δοκίμασα σχεδόν και cruise control και το GPS που σου δείχνει και στο καντράν με βέλος που να πας, ρύθμισα και την φωνή σε πόση ένταση, ρύθμισα και όταν βάζω όπισθεν να χαμηλώνει μουσική, σορρυ που κάνω σαν παιδάκι αλλά είχα χρόνια να πάρω παιχνίδι καλό 😜😜😜😜.
      Πάντως το αυτοκίνητο τα σπάει σε όλα του, μόνο αυτά τα 2 είχα άγχος. Σε ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ.

      Να είσαι καλά , χαίρομαι που το χαίρεσαι! και το δικό μου η Titanium έκδοση είναι με το ψηφιακό πίνακα. Η υβριδική μπαταρία η αλήθεια είναι πως στο 90% των καταστάσεων δέχεται ενέργεια και σε ένα 10% ( όλα αυτά στο περίπου από τη δική μου εμπειρία 7 μήνες ) δίνει ενέργεια. Αυτό το κάνει σε ψιλοανηφόρες και άνω, σε κάποιες περιπτώσεις εκκίνησης ( εκείνο κρίνει πότε το χρειάζεσαι ) και κάποιες φορές, αν του <, ζητήσεις >> να κινηθεί πιο σβέλτα, εδώ όχι πάντα. Επειδή όμως έχει ροπή ικανοποιητική δεν το χρειάζεται και ιδιαίτερα. Επίσης θα το δεις και σε χαμηλές στροφές που θα βυθίσεις το γκάζι αρκετά και ψιλο απότομα, τότε πάλι θα σου δώσει. Φαντάσου πως όταν λειτουργεί είναι σαν να έχεις ακαριαία περίπου 10+ άλογα ακόμα και σχεδόν 2 kg ροπή , για λίγο αλλά αισθητά. Όλα αυτά όμως επειδή είσαι ακόμα στο πολύ κουλ πάτημα, δε θα τα δεις συχνά και καλά κάνεις να το στρώσεις καλά πρώτα. Αν θες να διαπιστώσεις, αν και πότε σου δίνει η μπαταρία άστο για κάποιες διαδρομές και κυρίως σε πόλη, συνέχειά σε αυτό το μενού στο καντράν.
      Μια συμβουλή αν μου επιτρέπεις, μέχρι τα 1500χλμ πολύ καλό στρώσιμο. Ούτε να σέρνεται δηλαδή να δουλεύει συνέχεια στις 1000 στροφές και κάτι, αντίθετα επειδή είναι και πετρέλαιο και έχει ροπή από χαμηλά, δούλευε το μεταξύ 1500 έως 2500 στροφές και με μαλακό άνοιγμα έως και 3000. Μόλις φτάσεις τα 1500 το πολύ 2000χλμ , αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού ( και ας λέει άλλα ο κατασκευαστής ). Επίσης υπάρχει ακόμα και τώρα θέμα στις αντιπροσωπίες με τα σωστά λάδια. Όταν θα έρθει η ώρα , να δεις το μανουαλ και να τους ρωτήσεις αν τα έχουν διότι αν δε ξέρεις σου βάζουν ότι έχουν στο πολύ σχετικό. Αν θες βρες στο facebook και τις ομάδες KIA Xceed Greek Club και Kia xceed Owners club και θα μάθεις πολλά και για τα λάδια και άλλα. Κυρίως όμως για τα λάδια να δώσεις βάσει.
      Ελπίζω να βοήθησα και τα λέμε πάλι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Για όσους γνωρίζουν το υποβραχιονιο πηγαίνει μπρος πίσω ή είναι στάσιμο? Ευχαριστω

      Μετακινείτε μπρος - πίσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Παρέλαβα μέρος 3ο
      Leonid τελικά το πέτυχα το sailing mode...εεε εντάξει δεν είναι και κάτι ουαου όπως θα το περίμενα 😂😂😂, αλλά το σώζει το ότι το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι σούπερ.
      Θέματα κατανάλωσης σήμερα ενώ πήγα για καφέ και έκανα τις βόλτες μου λέω δεν σταματάω να κάνω και το εβδομαδιαίο τεστ covid (λόγω εργασίας)?
      Σταματάω το κανω αρνητικος😂, ξεκινάω και για 5χλμ μου έδειχνε κάτι καταναλώσεις 17ltr (ένα δάκρυ κύλισε)
      Μετά βέβαια ήρθε στα ίσα του και κατέληξα σπίτι με ανώτερη ταχυτητα τα 85χλμ και αλλαγές ταχητυτων όπως έλεγε το αυτοκίνητο τα 4.5ltr. Κάτι άλλο παίδες δεν έχω να γράψω.

      Ναι δεν είναι κάτι τρομερό. Εγώ πάντως το eco πρόγραμμα το βάζω μόνο όταν κινούμαι με μικρές ταχύτητες στη πόλη και κυρίως σε κίνηση. Κατά 90% χρησιμοποιώ το normal και τις περισσότερες φορές απενεργοποιώ και το start stop, αν και στα δικά μας δε ταλαιπωρεί τη μίζα γιατί παίρνει από τον ηλεκτροκινητήρα. Η κατανάλωση δεν είναι και από τις καλύτερες ( για το πετρέλαιο μιλώ) αλλά όχι και άσχημη. Λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας από ότι ξέρω από κατόχους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid

    Latest posts made by leonid

    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Παρέλαβα μέρος 3ο
      Leonid τελικά το πέτυχα το sailing mode...εεε εντάξει δεν είναι και κάτι ουαου όπως θα το περίμενα 😂😂😂, αλλά το σώζει το ότι το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι σούπερ.
      Θέματα κατανάλωσης σήμερα ενώ πήγα για καφέ και έκανα τις βόλτες μου λέω δεν σταματάω να κάνω και το εβδομαδιαίο τεστ covid (λόγω εργασίας)?
      Σταματάω το κανω αρνητικος😂, ξεκινάω και για 5χλμ μου έδειχνε κάτι καταναλώσεις 17ltr (ένα δάκρυ κύλισε)
      Μετά βέβαια ήρθε στα ίσα του και κατέληξα σπίτι με ανώτερη ταχυτητα τα 85χλμ και αλλαγές ταχητυτων όπως έλεγε το αυτοκίνητο τα 4.5ltr. Κάτι άλλο παίδες δεν έχω να γράψω.

      Ναι δεν είναι κάτι τρομερό. Εγώ πάντως το eco πρόγραμμα το βάζω μόνο όταν κινούμαι με μικρές ταχύτητες στη πόλη και κυρίως σε κίνηση. Κατά 90% χρησιμοποιώ το normal και τις περισσότερες φορές απενεργοποιώ και το start stop, αν και στα δικά μας δε ταλαιπωρεί τη μίζα γιατί παίρνει από τον ηλεκτροκινητήρα. Η κατανάλωση δεν είναι και από τις καλύτερες ( για το πετρέλαιο μιλώ) αλλά όχι και άσχημη. Λίγο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας από ότι ξέρω από κατόχους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      @leonid said in Kia XCeed - crossover:

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Παρέλαβα μέρος 2ο
      Kia connect πολύ καλή ανταπόκριση έως και σπαστικό θα μπορούσα να πω, ωραίο όταν σου λέει πως έχεις ξεχάσει το αμάξι ξεκλείδωτο και το κλειδώνει από κει, σπαστικό όμως όταν σου λέει πως έχεις αφήσει το παράθυρο ανοιχτό αλλά δεν μπορείς να το κλείσεις από το κινητό και πρέπει να πας στο αυτοκίνητο να το κλείσεις, τα υπόλοιπα δεδομένα μια χαρά τα δείχνει. Ωραίο που σου δείχνει που ακριβώς είναι το αυτοκίνητο σταθμευμένα.
      Φωνητικές κλήσεις πολύ καλό τα λες στα ελληνικά σου απαντά στα ελληνικά και παίρνει τηλ κανονικά.
      Sailing και 48v ακόμα δεν έχω δει κάτι, σε επικοινωνία που είχα μου πρέπει να φορτησει η μπαταρία, ακόμα σε λίγες μέρες θα τα δεις, δεν ξέρω τι να πω.
      Start stop πολύ καλό δεν το καταλαβαίνεις καθόλου, ένα περίεργο όμως αν σταματήσει το αμάξι και βγάλεις ζώνη ανοίξεις πόρτα σου βγάζει μνμ πως απενεργοποιηθηκε και πως πρέπει να βάλεις κανονικά το αμάξι μπρος με startbutton
      Start button αν βάλεις μπρος αλλά δεν έχεις βάλει ζώνη δεν απενεργοποιειται το χειρόφρενο και σου βγάζει μνμ στα αγγλικά ελέγξτε πόρτες και ζώνη.
      Ακόμα δεν μπορώ να συνιθησω το χειρόφρενο με τίποτα όμως, κάνω προσποίηση συνεχεια😂😂😂.
      Κάτι που με παρεξενεψε ήταν σήμερα έκανα προσπεραση άναψα φλας αλλά κάτι κόκκινησε στο ταμπλό δεν πρόλαβα να δω βέβαια αλλά θεωρώ πως ίσως να ήταν επειδή ήμουν πολύ κοντά στο άλλο αυτοκίνητο. Ξέρω ξέρω διάβασε το manual 😂😂😂. Δεν έχω προλάβει να το διαβάσω, περιμένω την Δευτέρα που είμαι νυχτερινός.
      Συνεχίζεται.........

      Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο σου εύχομαι και εγώ. Είμαι κάτοχος του σε βενζίνη 1,5 160ps iMT υβριδικό από το Νοέμβριο του 2021, οπότε αν έχεις απορίες πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω, εκτός από ότι έχει σχέση με το πετρελαιοκινητήρα, γιατί δεν είχα ποτέ πετρέλαιο. Για το sailing σωστά σου είπαν ότι πρέπει η μπαταρία να είναι σε άψογη κατάσταση, όπως και για το start stop. Αν όμως σου δουλεύει αυτό θα έπρεπε και το sailing ( το start stop απαιτεί ακόμα καλύτερη κατάσταση μπαταρίας, το έχω δει στη πράξη) Φαντάζομαι ξέρεις ότι το sailing λειτουργεί μόνο στο eco πρόγραμμα και όχι στο normal και sport, ενώ το start stop και με τα 3 προγράμματα. Το χειρόφρενο χωρίς να βάλεις ζώνη, μπορείς να το λύσεις πατόντας όμως το φρένο.
      Το κόκκινο σήμα που σου άναψε στη προσπέραση, είναι η προειδοποίηση κινδύνου πως πλησιάζεις επικίνδυνα άλλο αυτοκίνητο ή πεζό αναλόγως. Το ρυθμίζεις μέσα από το μενού << ρυθμίσεις οχήματος >> και μπορείς ή να το απενεργοποιήσεις τελείως ή να έχει μόνο ειδοποίηση ηχητική και οπτική χωρίς να επεμβαίνει στα φρένα ή και να έχει επέμβασει στα φρένα. Σε αρκετά χαμηλές ταχύτητες αν ανιχνέυσει πεζό ( ίσως και όχημα ) σε ακινητοποιεί πλήρως.
      Έχει αρκετά καλούδια ακόμα και αν θέλεις κάτι ρώτα. Δοκίμασε και την αυτόνομη οδήγηση θα σε ενθουσιάσει. Είναι το σηματάκι με τις λωρίδες αυτοκινήτου στα κουμπιά αριστερά σου και γίνεται η ένδειξη από άσπρη σε πράσινη στο πάνω μέρος του ταμπλό όταν περάσεις τα 60χλμ. Τότε αν αφήσεις το τιμόνι και έχει διαγράμμιση ο δρόμος στρίβει μόνο του και δε φεύγει από το δρόμο. Πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη που λέει ο λόγος και δε πιάνεις τιμόνι ( βέβαια όλα αυτά τα συστήματα είναι ωραία αλλά μόνο για βοήθεια και όχι για απόλυτη εμπιστοσύνη για ευνόητους λόγους....)
      Σου ευχομαι και πάλι καλοτάξιδο και εδώ είμαστε να τα λέμε!

      ΣΩΤΉΡΑ ΜΟΥ 😂😂😂. Σε ευχαριστώ πολυ και για τις ευχές σου και για τις γνώσεις σου. Όχι δεν μου είπαν πως λειτουργεί μόνο στο eco και να σου πω την αλήθεια περισσότερο με το normal κινούμαι. Θα το δοκιμάσω όμως πολύ σύντομα.
      Μια ερώτηση ακόμα το mild hybrid (έχω τον πίνακα τον ψηφιακό) όταν το βάλω να φαίνεται μου βγάζει ένα αυτοκίνητο και την ροή ενέργειας, συνέχεια μου δείχνει όμως να φορτώνει η μπαταρία και όχι να δίνει ενέργεια έχω 300κατι χλμ. Όλα τα υπόλοιπα τα δοκίμασα σχεδόν και cruise control και το GPS που σου δείχνει και στο καντράν με βέλος που να πας, ρύθμισα και την φωνή σε πόση ένταση, ρύθμισα και όταν βάζω όπισθεν να χαμηλώνει μουσική, σορρυ που κάνω σαν παιδάκι αλλά είχα χρόνια να πάρω παιχνίδι καλό 😜😜😜😜.
      Πάντως το αυτοκίνητο τα σπάει σε όλα του, μόνο αυτά τα 2 είχα άγχος. Σε ευχαριστώ και πάλι πάρα πολύ.

      Να είσαι καλά , χαίρομαι που το χαίρεσαι! και το δικό μου η Titanium έκδοση είναι με το ψηφιακό πίνακα. Η υβριδική μπαταρία η αλήθεια είναι πως στο 90% των καταστάσεων δέχεται ενέργεια και σε ένα 10% ( όλα αυτά στο περίπου από τη δική μου εμπειρία 7 μήνες ) δίνει ενέργεια. Αυτό το κάνει σε ψιλοανηφόρες και άνω, σε κάποιες περιπτώσεις εκκίνησης ( εκείνο κρίνει πότε το χρειάζεσαι ) και κάποιες φορές, αν του <, ζητήσεις >> να κινηθεί πιο σβέλτα, εδώ όχι πάντα. Επειδή όμως έχει ροπή ικανοποιητική δεν το χρειάζεται και ιδιαίτερα. Επίσης θα το δεις και σε χαμηλές στροφές που θα βυθίσεις το γκάζι αρκετά και ψιλο απότομα, τότε πάλι θα σου δώσει. Φαντάσου πως όταν λειτουργεί είναι σαν να έχεις ακαριαία περίπου 10+ άλογα ακόμα και σχεδόν 2 kg ροπή , για λίγο αλλά αισθητά. Όλα αυτά όμως επειδή είσαι ακόμα στο πολύ κουλ πάτημα, δε θα τα δεις συχνά και καλά κάνεις να το στρώσεις καλά πρώτα. Αν θες να διαπιστώσεις, αν και πότε σου δίνει η μπαταρία άστο για κάποιες διαδρομές και κυρίως σε πόλη, συνέχειά σε αυτό το μενού στο καντράν.
      Μια συμβουλή αν μου επιτρέπεις, μέχρι τα 1500χλμ πολύ καλό στρώσιμο. Ούτε να σέρνεται δηλαδή να δουλεύει συνέχεια στις 1000 στροφές και κάτι, αντίθετα επειδή είναι και πετρέλαιο και έχει ροπή από χαμηλά, δούλευε το μεταξύ 1500 έως 2500 στροφές και με μαλακό άνοιγμα έως και 3000. Μόλις φτάσεις τα 1500 το πολύ 2000χλμ , αλλαγή λάδια και φίλτρο λαδιού ( και ας λέει άλλα ο κατασκευαστής ). Επίσης υπάρχει ακόμα και τώρα θέμα στις αντιπροσωπίες με τα σωστά λάδια. Όταν θα έρθει η ώρα , να δεις το μανουαλ και να τους ρωτήσεις αν τα έχουν διότι αν δε ξέρεις σου βάζουν ότι έχουν στο πολύ σχετικό. Αν θες βρες στο facebook και τις ομάδες KIA Xceed Greek Club και Kia xceed Owners club και θα μάθεις πολλά και για τα λάδια και άλλα. Κυρίως όμως για τα λάδια να δώσεις βάσει.
      Ελπίζω να βοήθησα και τα λέμε πάλι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Παρέλαβα μέρος 2ο
      Kia connect πολύ καλή ανταπόκριση έως και σπαστικό θα μπορούσα να πω, ωραίο όταν σου λέει πως έχεις ξεχάσει το αμάξι ξεκλείδωτο και το κλειδώνει από κει, σπαστικό όμως όταν σου λέει πως έχεις αφήσει το παράθυρο ανοιχτό αλλά δεν μπορείς να το κλείσεις από το κινητό και πρέπει να πας στο αυτοκίνητο να το κλείσεις, τα υπόλοιπα δεδομένα μια χαρά τα δείχνει. Ωραίο που σου δείχνει που ακριβώς είναι το αυτοκίνητο σταθμευμένα.
      Φωνητικές κλήσεις πολύ καλό τα λες στα ελληνικά σου απαντά στα ελληνικά και παίρνει τηλ κανονικά.
      Sailing και 48v ακόμα δεν έχω δει κάτι, σε επικοινωνία που είχα μου πρέπει να φορτησει η μπαταρία, ακόμα σε λίγες μέρες θα τα δεις, δεν ξέρω τι να πω.
      Start stop πολύ καλό δεν το καταλαβαίνεις καθόλου, ένα περίεργο όμως αν σταματήσει το αμάξι και βγάλεις ζώνη ανοίξεις πόρτα σου βγάζει μνμ πως απενεργοποιηθηκε και πως πρέπει να βάλεις κανονικά το αμάξι μπρος με startbutton
      Start button αν βάλεις μπρος αλλά δεν έχεις βάλει ζώνη δεν απενεργοποιειται το χειρόφρενο και σου βγάζει μνμ στα αγγλικά ελέγξτε πόρτες και ζώνη.
      Ακόμα δεν μπορώ να συνιθησω το χειρόφρενο με τίποτα όμως, κάνω προσποίηση συνεχεια😂😂😂.
      Κάτι που με παρεξενεψε ήταν σήμερα έκανα προσπεραση άναψα φλας αλλά κάτι κόκκινησε στο ταμπλό δεν πρόλαβα να δω βέβαια αλλά θεωρώ πως ίσως να ήταν επειδή ήμουν πολύ κοντά στο άλλο αυτοκίνητο. Ξέρω ξέρω διάβασε το manual 😂😂😂. Δεν έχω προλάβει να το διαβάσω, περιμένω την Δευτέρα που είμαι νυχτερινός.
      Συνεχίζεται.........

      Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο σου εύχομαι και εγώ. Είμαι κάτοχος του σε βενζίνη 1,5 160ps iMT υβριδικό από το Νοέμβριο του 2021, οπότε αν έχεις απορίες πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω, εκτός από ότι έχει σχέση με το πετρελαιοκινητήρα, γιατί δεν είχα ποτέ πετρέλαιο. Για το sailing σωστά σου είπαν ότι πρέπει η μπαταρία να είναι σε άψογη κατάσταση, όπως και για το start stop. Αν όμως σου δουλεύει αυτό θα έπρεπε και το sailing ( το start stop απαιτεί ακόμα καλύτερη κατάσταση μπαταρίας, το έχω δει στη πράξη) Φαντάζομαι ξέρεις ότι το sailing λειτουργεί μόνο στο eco πρόγραμμα και όχι στο normal και sport, ενώ το start stop και με τα 3 προγράμματα. Το χειρόφρενο χωρίς να βάλεις ζώνη, μπορείς να το λύσεις πατόντας όμως το φρένο.
      Το κόκκινο σήμα που σου άναψε στη προσπέραση, είναι η προειδοποίηση κινδύνου πως πλησιάζεις επικίνδυνα άλλο αυτοκίνητο ή πεζό αναλόγως. Το ρυθμίζεις μέσα από το μενού << ρυθμίσεις οχήματος >> και μπορείς ή να το απενεργοποιήσεις τελείως ή να έχει μόνο ειδοποίηση ηχητική και οπτική χωρίς να επεμβαίνει στα φρένα ή και να έχει επέμβασει στα φρένα. Σε αρκετά χαμηλές ταχύτητες αν ανιχνέυσει πεζό ( ίσως και όχημα ) σε ακινητοποιεί πλήρως.
      Έχει αρκετά καλούδια ακόμα και αν θέλεις κάτι ρώτα. Δοκίμασε και την αυτόνομη οδήγηση θα σε ενθουσιάσει. Είναι το σηματάκι με τις λωρίδες αυτοκινήτου στα κουμπιά αριστερά σου και γίνεται η ένδειξη από άσπρη σε πράσινη στο πάνω μέρος του ταμπλό όταν περάσεις τα 60χλμ. Τότε αν αφήσεις το τιμόνι και έχει διαγράμμιση ο δρόμος στρίβει μόνο του και δε φεύγει από το δρόμο. Πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη που λέει ο λόγος και δε πιάνεις τιμόνι ( βέβαια όλα αυτά τα συστήματα είναι ωραία αλλά μόνο για βοήθεια και όχι για απόλυτη εμπιστοσύνη για ευνόητους λόγους....)
      Σου ευχομαι και πάλι καλοτάξιδο και εδώ είμαστε να τα λέμε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

      Για όσους γνωρίζουν το υποβραχιονιο πηγαίνει μπρος πίσω ή είναι στάσιμο? Ευχαριστω

      Μετακινείτε μπρος - πίσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @sokos said in Kia XCeed - crossover:

      @sabas_thess said in Kia XCeed - crossover:

      Έχεις παιδιά; Βολεύουν οι πίσω χώροι για καθισματάκια, επαρκεί ο αποσκευών στα 380L;

      Ναι έχω 2 μικρά 7χρόνα με παιδικά καθισμάτα αυτά:
      https://www.tresjoli.gr/maxi-cosi-kathisma-autokinitou-kore-i-size-authentic-cognac-br74263
      και χωράει και η γυναίκα στην μέση, αν έχεις την ατυχία να πρέπει να πάρεις την πεθερά μπροστά συνοδηγό 🙂

      Για πορτ μπαγκάζ δεν έχω ιδιαίτερες ανάγκες, 2-3 βαλίτσες τις χωράει άνετα, αλλά το έχω για daily driver περισσότερο.
      Κάποια στιγμή θα πάρω και τις σχάρες τις Thule (αυτές βάζει η μαμά ΚΙΑ) για τα σκί/snowboard μόλις μεγαλώσουν λιγά τα μικρά μου.

      @andya3 ευχαριστώ πολύ, απο άνεση ειναι μια χαρά. Λακούβες και σαμαράκια δεν έχει κανένα θέμα, τα περνάει γλυκά παραδόξως των τροχών, αν πρέπει να βρώ κάτι που να πώ ειναι αρνητικό ειναι ο θόρυβος απο τα λάστιχα, αλλά ειναι θέμα ελαστικών πιστεύω. Μόλις φάνε τα ψωμιά τους τα Conti θα πάω καρφί για τα αγαπημένα μου Michelin Pilot 4.

      Και ναι κυκλοφορεί δακτύλιο ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, έχω τυπωσει και το καινούργιο πράσινο σήμα 2022 απο το site του Υπ.Μετ.
      Σε πληροφορω κατέβηκα προχθες 2 φόρες κέντρο σε μποτιλιάρισμα απο Κηφισίας μέχρι Φάληρο και το πέρασα με τα νεύρα μου αλώβητα.. μουσικούλα και αυτόματα κιβώτιο, πολύ ξεκούραστη εμπειρία (κάθεσαι και ελαφρώς πιο ψηλά απο τα άλλα οχηματα).

      Ξεχασα να πώ οτι έχει πολύ καλό ηχοσύστημα (δεν χρειάζεται να πάρεις την JBL εκδοση πλέον), βάζουν καλά ηχεία στην έκδοση με την μεγάλη οθόνη (10.5).

      Και εδώ η δοκιμή που έκανε το ΤΡΑΚΤΙΟΝ πριν λίγες μέρες (πηγαινετε στο 13'00΄΄ και μετά ειναι)
      https://www.star.gr/tv/psychagogia/traction/traction-912022/?fbclid=IwAR05-KP1jUeJRGQ66K-osu5zH7mKKXdletmoPuQ2_4rGBE0MDJzHva_WH6E

      Θα συμφωνήσω σε όλα όσα αναφέρεις.
      Πράγματι ο θόρυβος υπάρχει από τα λάστιχα και εγώ προσανατολίζομαι στην ίδια επιλογή για μετά, επειδή τα είχα σε άλλο αυτοκίνητο και ήταν καλύτερα τουλάχιστον σε θέμα θορύβου ( τα PS4 ). Όμως κατά τα άλλα και αυτά λαστιχάρες και ζεσταίνονται πιο γρήγορα μιας και δείκτης ταχύτητας V, ενώ τα PS4 από Υ και πάνω, αν δε κάνω λάθος. Σε λακκούβες και ανωμαλίες, αν και κάπως σφιχτό , θα μπορούσες να το πεις << άνετη σπορ ανάρτηση >> απορρόφηση και ησυχία στο μέγιστο, προς το παρών, μακάρι να διαρκέσει είναι άψογο. Το ηχοσήστημα (όχι το Jbl ) ευχάριστη έκπληξη, πραγματικά πολύ καλό με τις κατάλληλες ρυθμίσεις. Αφού πριν το πάρω ετοιμαζόμουν να βάλω τα Focal ηχεία μπρός πίσω, αλλά όταν το ρύθμισα το άφησα όπως είναι , διότι παίζει πράγματι καλά.
      Κρατήματα και διεύθυνση - αίσθηση τιμονιού, άριστη. Αντικατέστησε σε εμένα ένα Ford Focus 2λιτρο ghia σε άριστη κατάσταση με koni FSD , οπότε ξέρω από <<καλό τιμόνι>>και το XCeed είναι υπέροχο.
      Ότι άλλο θέλετε ενημερώνω. Να πω επίσης ότι νόμιζα πως δεν κυκλοφορούμε στο δακτύλιο με τους νέους νόμους και εδώ λες ναι, σίγουρα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      @famas said in Kia XCeed - crossover:

      Από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Πολύ ακριβό όμως το θερμομονωτικό, εκτός αν είναι κάποιο πολύ ιδιαίτερο υλικό, κι όχι ο τύπου κετσές που φοράνε τα περισσότερα αυτοκίνητα. Πρόσεξες αν η απόληξη της εξάτμισης επηρεάζει το χρώμα του προφυλακτήρα από τα καυσαέρια;

      Καλημέρα,
      Το θερμομονωτικό καλό υλικό φαίνεται, αλλά χωρίς να είμαι και ειδικός δεν μου κάνει και για κάτι το πολύ ιδιαίτερο, απλά κάτι καλό και συμπαγές.
      Η εξάτμιση δεν έχει κάνει τίποτα στο χρώμα , έτσι και αλλιώς είναι πολύ νωρίς ακόμα, αλλά και η απόληξη είδα ότι έχει έντονη κλίση προς το έδαφος και σχετικά καλή απόσταση από το κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Καλησπέρα,
      Να δηλώσω ευτυχής κάτοχος του εν λόγο μοντέλου. Το έχω τρεις εβδομάδες και δεν έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα ακόμα , γύρω στα 400, αλλά η καλή μέρα συνήθως από την αρχή φαίνεται και μέχρι στιγμής είναι << ηλιόλουστη >>. Πήρα το 1.5 υβριδικό με το μηχανικό κιβώτιο στην Titanium έκδοση λευκό μεταλλικό deluxe Perl. Το κόστος έφτασε με όλα και ότι εκπτώσεις μπορούσα να πάρω, με το κλειδί στο χέρι 26 χιλιάρικα ακριβώς.
      Το μόνο που λίγο με χάλασε , διότι είμαι και παράξενος και απαιτητικός και τολμώ να πω και γνώστης του << σπορ της αυτοκίνησης>> από μικρό παιδί σχεδόν σε όλα τα επίπεδα, ότι σε αυτά τα κόστη δε μπορεί να αφαιρείς την επένδυση - ηχομόνωση από το καπό της μηχανής. Όσο αφορά το θέμα θορύβου κινητήρα οκ δεν ακούγεται τίποτα κυριολεκτικά, αλλά οι θερμοκρασίες με τη πάροδο των χρόνων μπορεί να προκαλέσουν φθορά στο χρώμα του καπό. Εννοείτε ότι το ζήτησα αλλά το μόνο που κατάφερα ήταν μια καλή έκπτωση στο αξεσουάρ ( έτσι το λένε ) που τελικό κόστος με τοποθέτηση ( δουλειά των δύο λεπτών ) πήγε στα 185 €.........
      Είμαι στη διάθεση όποιου θελήσει να μάθει ότι σχετικό θέλει για το συγκεκριμένο μοντέλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leonid
    • RE: AΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΕ GRAND VITARA - ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΛΟΓΗΣΗ

      Ο χρήστης kostis-suzuki έγραψε:
      παιδια ερωτημα 235-65-17 ή 235-60-17?

      Με τα 235/60/17 θα χαμηλώσει περίπου 1 πόντο από αυτό που είσαι τώρα.
      Με τα 253/65/17 θα ψηλώσει περίπου 1,3 πόντους.
      Στη θέση σου θα προτιμούσα τη πρώτη επιλογή ( 235/60/17 ), καλύτερα να χαμηλώσει λίγο που θα κερδίσει λίγο παραπάνω σε ευστάθεια, παρά να ψηλώσει και να συμβεί το αντίθετο.
      Από θέμα άνεσης δε τίθεται θέμα, γιατί έτσι και αλλιώς έχεις ψηλό προφίλ οπότε το πιο πιθανό είναι μη καταλάβεις τίποτα με 1 πόντο χαμήλωμα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leonid
    • RE: Αμορτισερ Ford σε volvo v50

      Καλημέρα,
      δε ξέρω αν βοηθαέι αυτό,αλλά εγώ σε Ford focus 2000 cc ( με τα 145 άλογα πολύ λίγο γαργαλημένο ), του 2007 μοντέλο, έβαλα τα Koni Fsd με τα μαμα ελατήρια, και το αυτοκίνητο είναι υπέροχο, έχοντας κάνει μέχρι στιγμής περίπου 12.000 χιλ.
      Σφιχτό και στιβαρό, δε κοπανάει πουθενά, σε νορμάλ οδήγηση ελάχιστα πιο σκληρό από τα εργοστασιακά, και όταν το τσιτώνεις με απότομες τιμονιές ή γενικώς πηγαίνεις γοργά γίνεται πιο σκληρό και ακόμα πιο σταθερό.
      Φυσικά και για μένα ήταν τελικά καλύτερη επιλογή από τα εργοστασιακά, που βέβαια οφείλω να πω πως και με αυτά το αυτοκίνητο ήταν πάρα πολύ καλό και για αυτό δίσταζα στην αρχή για τα FSD, αλλά το κόστος παρόμοιο 500,00 € μου στοίχισαν χωρίς τα περαστικά και τα υπόλοιπα οπότε τα δοκίμασα. Ευτυχώς ήταν έτσι όπως μου τα έλεγαν και καλύτερα ακόμα.
      Αν λοιπόν ο > του volvo σου είναι παρόμοιος με του focus μου, πιστεύω οτι θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος, και δε χρειάζεται να μπεις σε όλη αυτή τη διαδικασία του ψαξίματος - ταιριάσματος, που μπορεί να μη σου βγει.
      Ελπίζω να βοήθησα, αν όχι τουλάχιστον προσπάθησα...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leonid
    • RE: ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ

      Τελικά το θέμα με το πολύ ανεπαίσθητο αλλά όμως υπαρκτό τρέμουλο του τιμονιού στα 110 έως 120 λύθηκε.
      Η ψειριά μου δε με άφηνε να ησυχάσω και το έψαξα, και ευτυχώς λύθηκε εύκολα και γρήγορα.
      Ήταν συνδιασμός δύο πραγμάτων :

      • Το ένα λάστιχο ( εμπρός δεξί ) δεν είχε κάτσει απολύτως εντάξη στη ζάντα για απειροελάχιστα.
      • Το άλλο λάστιχο ( εμπρός αριστερό ) είχε το δαχτυλίδι που μπαίνει στο μουαγιέ για να εφαρμόσει η ζάντα ελάχιστα χαλαρό. Ενώ τα υπόλοιπα τρία είχαν γίνει ένα σώμα στο μουαγιέ, αυτό με το που βγήκε η ζάντα τραβήχτηκε αμέσως μαζί της και έπεσε κάτω, και όταν το δοκιμάσαμε έπαιζε εύκολα μέσα έξω. Έτσι αλλάχτηκε.
        Επίσης καλού κακού ξεζανταρίστηκαν όλα τα λάστιχα και επανατοποθετήθηκαν αφού ξαναζυγίστηκαν. Τρία τέταρτα δουλίτσα και τέλος καλό όλα καλά.
        Ενημέρωσα γιατί δε μου αρέσει να αφήνω θέματα ανοιχτά, ειδικά αφού βρέθηκε λύση και ίσως βοηθήσει και κάποιους άλλους.
      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      L
      leonid
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr