@alex-mix said in Kia XCeed - crossover:
Παρέλαβα μέρος 2ο
Kia connect πολύ καλή ανταπόκριση έως και σπαστικό θα μπορούσα να πω, ωραίο όταν σου λέει πως έχεις ξεχάσει το αμάξι ξεκλείδωτο και το κλειδώνει από κει, σπαστικό όμως όταν σου λέει πως έχεις αφήσει το παράθυρο ανοιχτό αλλά δεν μπορείς να το κλείσεις από το κινητό και πρέπει να πας στο αυτοκίνητο να το κλείσεις, τα υπόλοιπα δεδομένα μια χαρά τα δείχνει. Ωραίο που σου δείχνει που ακριβώς είναι το αυτοκίνητο σταθμευμένα.
Φωνητικές κλήσεις πολύ καλό τα λες στα ελληνικά σου απαντά στα ελληνικά και παίρνει τηλ κανονικά.
Sailing και 48v ακόμα δεν έχω δει κάτι, σε επικοινωνία που είχα μου πρέπει να φορτησει η μπαταρία, ακόμα σε λίγες μέρες θα τα δεις, δεν ξέρω τι να πω.
Start stop πολύ καλό δεν το καταλαβαίνεις καθόλου, ένα περίεργο όμως αν σταματήσει το αμάξι και βγάλεις ζώνη ανοίξεις πόρτα σου βγάζει μνμ πως απενεργοποιηθηκε και πως πρέπει να βάλεις κανονικά το αμάξι μπρος με startbutton
Start button αν βάλεις μπρος αλλά δεν έχεις βάλει ζώνη δεν απενεργοποιειται το χειρόφρενο και σου βγάζει μνμ στα αγγλικά ελέγξτε πόρτες και ζώνη.
Ακόμα δεν μπορώ να συνιθησω το χειρόφρενο με τίποτα όμως, κάνω προσποίηση συνεχεια.
Κάτι που με παρεξενεψε ήταν σήμερα έκανα προσπεραση άναψα φλας αλλά κάτι κόκκινησε στο ταμπλό δεν πρόλαβα να δω βέβαια αλλά θεωρώ πως ίσως να ήταν επειδή ήμουν πολύ κοντά στο άλλο αυτοκίνητο. Ξέρω ξέρω διάβασε το manual . Δεν έχω προλάβει να το διαβάσω, περιμένω την Δευτέρα που είμαι νυχτερινός.
Συνεχίζεται.........
Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο σου εύχομαι και εγώ. Είμαι κάτοχος του σε βενζίνη 1,5 160ps iMT υβριδικό από το Νοέμβριο του 2021, οπότε αν έχεις απορίες πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω, εκτός από ότι έχει σχέση με το πετρελαιοκινητήρα, γιατί δεν είχα ποτέ πετρέλαιο. Για το sailing σωστά σου είπαν ότι πρέπει η μπαταρία να είναι σε άψογη κατάσταση, όπως και για το start stop. Αν όμως σου δουλεύει αυτό θα έπρεπε και το sailing ( το start stop απαιτεί ακόμα καλύτερη κατάσταση μπαταρίας, το έχω δει στη πράξη) Φαντάζομαι ξέρεις ότι το sailing λειτουργεί μόνο στο eco πρόγραμμα και όχι στο normal και sport, ενώ το start stop και με τα 3 προγράμματα. Το χειρόφρενο χωρίς να βάλεις ζώνη, μπορείς να το λύσεις πατόντας όμως το φρένο.
Το κόκκινο σήμα που σου άναψε στη προσπέραση, είναι η προειδοποίηση κινδύνου πως πλησιάζεις επικίνδυνα άλλο αυτοκίνητο ή πεζό αναλόγως. Το ρυθμίζεις μέσα από το μενού << ρυθμίσεις οχήματος >> και μπορείς ή να το απενεργοποιήσεις τελείως ή να έχει μόνο ειδοποίηση ηχητική και οπτική χωρίς να επεμβαίνει στα φρένα ή και να έχει επέμβασει στα φρένα. Σε αρκετά χαμηλές ταχύτητες αν ανιχνέυσει πεζό ( ίσως και όχημα ) σε ακινητοποιεί πλήρως.
Έχει αρκετά καλούδια ακόμα και αν θέλεις κάτι ρώτα. Δοκίμασε και την αυτόνομη οδήγηση θα σε ενθουσιάσει. Είναι το σηματάκι με τις λωρίδες αυτοκινήτου στα κουμπιά αριστερά σου και γίνεται η ένδειξη από άσπρη σε πράσινη στο πάνω μέρος του ταμπλό όταν περάσεις τα 60χλμ. Τότε αν αφήσεις το τιμόνι και έχει διαγράμμιση ο δρόμος στρίβει μόνο του και δε φεύγει από το δρόμο. Πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη που λέει ο λόγος και δε πιάνεις τιμόνι ( βέβαια όλα αυτά τα συστήματα είναι ωραία αλλά μόνο για βοήθεια και όχι για απόλυτη εμπιστοσύνη για ευνόητους λόγους....)
Σου ευχομαι και πάλι καλοτάξιδο και εδώ είμαστε να τα λέμε!