Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    59
    4615
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Διεγράφη off-topic [Mod]

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        leonp last edited by

        Αν σηκώσεις τον ένα τροχό και το κοντέρ δείξει 180 χαω, τότε ο τροχός που είναι στον αέρα θα γυρίζει με 360 χαω.
        (με την ανάρτηση σε πλήρη έκταση)

        Εκτός του ότι δεν θα ήθελα να είμαι κοντά όταν γίνεται αυτό, είναι ένας καλός τρόπος για να καταστρέψεις το διαφορικό καθώς μέσα οι πλανήτες θα έχουν πιάσει υπερηχητικές ταχύτητες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • 2
          21-quadra last edited by

          Από περιέργεια, ας μας πεί πχ ο Αντώνης που έχει ζυγοστάθμιση γαϊδουράκι όπως την λένε, πως γίνεται αυτή, δεν σηκώνει τον τροχό στο γρύλο για να ακουμπήσει ελεύθερα επάνω στο μηχάνημα και να περιστραφεί ?

          Αυτό δεν είναι επικίνδυνο για όλους, αλλά και για τους πλανήτες του διαφορικού Λεωνίδα ?

          Ξέρετε γιατί μιλάτε ?

          Είπα εγώ να φύγει ο ΙΚΕ ? Πρότεινα κάτι τέτοιο ? το να ξεβρωμίσει ο τόπος είναι να πάψει να είναι ειρωνικός μαζί μου, αλλά και γενικώς, γιατί πετάγεται εκεί που δεν τον σπέρνουν, αν κάποιος του απευθύνει το λόγο μπορεί να απαντήσει, το χθεσινό σχόλιο του θα μπορούσε να γίνει με άλλη φρασεολογία, και όχι να με αποκαλέσει όπως με αποκάλεσε. Μήπως νομίζει ότι έχει τη μοναδική ικανότητα να βρίζει, και εγώ θα μπορούσα να του πω fuck you ΙΚΕ, δεν είναι τόσο δύσκολο πιά.

          ¨οσο για τους υπόλοιπους που κινδυνολόγησαν με την προτροπή μου, ας μάθουν πρώτα πως είναι το μηχάνημα που κάνει επί τόπου ζυγοστάθμιση με τον τροχό, και πως αυτό γίνεται, και μετά τις εξυπνάδες περί σκοτωμών και θανάτων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonid last edited by

            Καλημέρα σε όλους.
            Τελικά κύριοι σε αυτό που ρώτησα, με αυτό το πραγματικά πλέον απειροελάχιστο τρέμουλο στα 110, να ασχοληθώ, ή να το αφήσω ως έχει και αν δω οτι χειροτερέυει και μόνο να ασχοληθώ. Εγώ τείνω προς το να το αφήσω γιατί είναι πράγματι πάρα πάρα πάρα πολύ λίγο και η υπερβολική ψειριά μου με κάνει να το βλέπω, και η τελειομανία μου να το επιδιωρθώσω αν μπορεί να γίνει εύκολα χωρίς ταλαιπωρεία.
            Φοβάμαι μόνο μη μπλέξω χειρότερα χωρίς λόγο με το μακρύ και το κοντό του καθενός, που εκματαλεύονται την ψειριά και τη τελειομανία που έχουμε ορισμένοι.
            Τι προτείνεται;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • I
              ilias-a last edited by

              Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
              Από περιέργεια, ας μας πεί πχ ο Αντώνης που έχει ζυγοστάθμιση γαϊδουράκι όπως την λένε, πως γίνεται αυτή, δεν σηκώνει τον τροχό στο γρύλο για να ακουμπήσει ελεύθερα επάνω στο μηχάνημα και να περιστραφεί ?

              Αυτό δεν είναι επικίνδυνο για όλους, αλλά και για τους πλανήτες του διαφορικού Λεωνίδα ?

              Ξέρετε γιατί μιλάτε ?

              Είπα εγώ να φύγει ο ΙΚΕ ? Πρότεινα κάτι τέτοιο ? το να ξεβρωμίσει ο τόπος είναι να πάψει να είναι ειρωνικός μαζί μου, αλλά και γενικώς, γιατί πετάγεται εκεί που δεν τον σπέρνουν, αν κάποιος του απευθύνει το λόγο μπορεί να απαντήσει, το χθεσινό σχόλιο του θα μπορούσε να γίνει με άλλη φρασεολογία, και όχι να με αποκαλέσει όπως με αποκάλεσε. Μήπως νομίζει ότι έχει τη μοναδική ικανότητα να βρίζει, και εγώ θα μπορούσα να του πω f**k you ΙΚΕ, δεν είναι τόσο δύσκολο πιά.

              ¨οσο για τους υπόλοιπους που κινδυνολόγησαν με την προτροπή μου, ας μάθουν πρώτα πως είναι το μηχάνημα που κάνει επί τόπου ζυγοστάθμιση με τον τροχό, και πως αυτό γίνεται, και μετά τις εξυπνάδες περί σκοτωμών και θανάτων.

              Παναγιωτη στην ζυγοσταθμιση με το γαιδουρακι μπαινει ενα ειδος σταθερου τριποδου που πιανει κατω απο το μπαλακι σταθερα και δεν υπαρχει περιπτωση να πεσει το αυτοκινητο απο πανω του.
              να χαλασει το γκρουπ του διαφορικου με 2-5 λεπτα που θα δουλεψει ετσι χωρις φορτιο δεν τιθεται θεμα.
              θα μπορουσαν οι διαφωνιες μεταξυ μελων να ειναι πιο κοσμιες, αλλα ο καθενας βγαζει τα απωθημενα, τον χαρακτηρα και τα σακατιλικια του εδω μεσα, ισως ειναι και ο μοναδικος τροπος που διαθετει για να τραβηξει την προσοχη των αλλων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nass last edited by

                Στο WRC όταν αλλάζουν κιβώτιο, πριν φύγει το αυτοκίνητο από το Service Park, μπαίνει ένας μέσα και αλλάζει όλες τις ταχύτητες με αν όχι τέρμα τουλάχιστον μισό γκάζι, για να δει ότι όλα είναι ΟΚ.
                Λεπτομέρεια: το αυτοκίνητο είναι ολόκληρο πάνω σε τρίποδα

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  theosalas last edited by

                  Τελικά είναι ασφαλές να σηκώσω το αμάξι μου με ένα καροτσόγρυλο Torin 2 τόνων (καλός;) από τη μία μεριά, να βάλω μέσα ένα φίλο μου και να αρχίσει να επιταχύνει μέχρι την τελική;
                  Όλα αυτά όχι σε σέρβις παρκ WRC αλλά στην ασφαλέστατη πυλωτή μου.

                  Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
                    Τελικά είναι ασφαλές να σηκώσω το αμάξι μου με ένα καροτσόγρυλο Torin 2 τόνων (καλός;) από τη μία μεριά, να βάλω μέσα ένα φίλο μου και να αρχίσει να επιταχύνει μέχρι την τελική;
                    Όλα αυτά όχι σε σέρβις παρκ WRC αλλά στην ασφαλέστατη πυλωτή μου.

                    όχι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                      Είπα εγώ να φύγει ο ΙΚΕ ? Πρότεινα κάτι τέτοιο ? το να ξεβρωμίσει ο τόπος είναι να πάψει να είναι ειρωνικός μαζί μου, αλλά και γενικώς, γιατί πετάγεται εκεί που δεν τον σπέρνουν, αν κάποιος του απευθύνει το λόγο μπορεί να απαντήσει, το χθεσινό σχόλιο του θα μπορούσε να γίνει με άλλη φρασεολογία, και όχι να με αποκαλέσει όπως με αποκάλεσε. Μήπως νομίζει ότι έχει τη μοναδική ικανότητα να βρίζει, και εγώ θα μπορούσα να του πω f**k you ΙΚΕ, δεν είναι τόσο δύσκολο πιά.

                      Εγώ σε αντίθεση με εσένα που βρίζεις αισχρά και (με) απειλείς (LOL) ΣΥΝΕΧΕΙΑ δε σε έβρισα, αναφέρθηκα στη σαχλαμάρα που έλεγες που έχει θέση μόνο στη γνωστή εκπομπή, μπορεί να μη την ξέρεις, ίσως να μην είναι της ηλικίας σου, εν πάση περιπτώση δες:

                      http://en.wikipedia.org/wiki/Jackass_(TV_series)

                      Επίσης ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ που θα κρίνεις πότε θα κάνω ποστ και πότε όχι? Εσύ εδώ πχ έκανες ποστ, σου ΑΠΕΥΘΥΝΕ κανένας το λόγο? Μόνος σου τον πήρες.

                      ¨οσο για τους υπόλοιπους που κινδυνολόγησαν με την προτροπή μου, ας μάθουν πρώτα πως είναι το μηχάνημα που κάνει επί τόπου ζυγοστάθμιση με τον τροχό, και πως αυτό γίνεται, και μετά τις εξυπνάδες περί σκοτωμών και θανάτων.

                      Το 'μηχάνημα που κάνει επί τόπου ζυγοστάθμιση με τον τροχό' δεν είναι ένας γρύλος για αλλαγή τροχού και ο κολλητός να βαράει κόφτες με 5η και 6η. Δηλαδή πρέπει να λέμε τα αυτονόητα? Δε καταλαβαίνεις πως αν πέσει από τον γρύλο το αυτοκίνητο (ΚΑΘΟΛΟΥ απίθανο με τον ένα έστω τροχό να γυρνά με τρελές ταχύτητες έχοντας τεράστια στροφορμή) θα γίνει μακελιό?

                      Είπες μία μπούρδα, οκ μην επιμένεις πάμε παρακάτω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dog80 last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Δε καταλαβαίνεις πως αν πέσει από τον γρύλο το αυτοκίνητο (ΚΑΘΟΛΟΥ απίθανο με τον ένα έστω τροχό να γυρνά με τρελές ταχύτητες έχοντας τεράστια στροφορμή) θα γίνει μακελιό?

                        Απολύτως τίποτα δέν θα γίνει. Με το που ακουμπήσει ο τροχός στο έδαφος θα σταματήσει να γυρίζει και το αυτοκίνητο δέν θα κουνηθεί καθόλου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cavallino last edited by

                          Με καρφωμένη 6η τελικιασμένος;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Μάλλον δεν καταλαβαινόμαστε ή γιατί εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω σωστά, ή είναι δυσκολονόητο από ανθρώπους εκτός πείρας συνεργείου, ξανά πάλι.

                            Σε γρύλο καρότσι αν ανεβάσουμε τον ένα τροχό και πατήσουμε το γκάζι με πχ 4η και μόλις ανέβει η ταχύτητα στο κοντέρ 130-140 χλμ και βγάλουμε την ταχύτητα και πατήσουμε ελαφρά το φρένο θα γίνει κάτι ? όλο αυτό δεν είναι περισσότερο από 10', ο παρατηρητής από έξω θα δεί εμφανέστατα την διόγκωση του ελαστικού, αυτό είναι όλο, εσείς με κόφτες και 6η ρίξατε ντουβάρια και πυλωτές, σκοτώσατε κόσμο, φέρατε την καταστροφή, μάλλον είμαστε σε άλλο μήκος κύματος, ΟΚ, γίνατε απόλυτα κατανοητοί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                              Με καρφωμένη 6η τελικιασμένος;

                              Με 6η τελικιασμένος το μόνο που κινείται είναι ο τροχός βάρους χοντρικά 30-50 κιλών (μαζί με δισκόφενο και ημιαξόνιο). Ο τροχός δέν περιστρέφεται με καμια τρομερή ταχύτητα, πχ στα 240 χαω περιστρέφεται στις 2000rpm και επιπλέον το βάρος είναι συγκεντρωμένο κυρίως στο κέντρο. Οπότε η αποθηκευμένη ενέργεια είναι μικρή και αμφιβάλλω αν αρκεί έστω να κουνήσει λίγο το αυτοκίνητο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Δίκιο έχεις, άκου ιδέα, κάντο και σταμάτα τον τροχό με το χέρι.

                                (με το αριστερό αν είσαι δεξιόχειρας για να μπορέσεις να μας πεις μετά τι έγινε).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  roman_k last edited by

                                  O TheoSalas σε δοκιμές μετά από τις συμβουλές των ειδικών

                                  Youtube Video

                                  btw γαμάτη ταινία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    ohristou last edited by

                                    Ο χρήστης ohristou έγραψε:

                                    Επομενως τι εφταιγε για το τρεμουλο; Η ζυγοσταθμιση; Και γιατι δεν εφτιαχνε με την κλασικη ζυγοσταθμιση;

                                    Γιατί, τώρα έφτιαξε ?
                                    Αν έφτιαξε, τότε ήθελε δυναμική ζυγοστάθμιση όλο το σύστημα, ( τροχός, ζάντα, ημιαξόνιο ) με την κλασική ζυγοστάθμιση δεν ζυγοσταθμίζεται το ημιαξόνιο.

                                    Αν όμως ο μπιλιοφόρος έχει μεγάλη φυσιολογική φθορά και δεν μαγκώνει, η δυναμική ζυγοστάθμιση απλά καλύπτει το πρόβλημα της φθοράς, δεν μαζεύει τα μπόσικα της φθοράς του μπιλιοφόρου, απλά τα καλύπτει βάζοντας αντίβαρα στη ζάντα που τα κουκουλώνουν. Αν συμβαίνει αυτό, είναι έως και επικίνδυνο γιατί ενδέχεται ο μπιλιοφόρος να είναι στα τελευταία του και να διαλύσει. Αν υπάρχει λοιπόν αμφιβολία για της κατάσταση τους αφαιρούμε το άκρο τους από τον τροχό και με το χέρι ο έμπειρος μάστορας εύκολα καταλαβαίνει τη φθορά του εξωτερικού και του εσωτερικού μπιλιοφόρου, ακόμα και στο ανυψωτικό μπορεί σχετικά να φανεί, αν και εκεί αλλάζει τελείως η θέση του επειδή κρεμάει η ανάρτηση, ενώ η θέση του είναι αλλού όταν το αυτοκίνητο πατάει κάτω, σε εκείνη τη θέση έχει και τη μεγαλύτερη φθορά. Άρα ξήλωμα και έλεγχος.

                                    Kαι οταν χρειαζεται ζυγοσταθμιση και το ημιαξονιο σημαινει οτι αυτο εχει καποιο προβλημα-στραβωμα κτλ η απλα ειναι φυσιολογικο με τα χρονια; Φιλε εσυ καλα τα λες αλλα μεχρι τωρα σε 2 μηχανικους (δυο αντιπροσωπιας) κανεις δεν καθεται να ασχοληθει. Ο τελευταιος δε στην αντιπροσωπια ουτε σηκωσε το αμαξι απλα το εκανε βολτα και η διαγνωση -αλλαξε και τους δυο εσωτερικους μπιλιοφορους η ακομα καλυτερα και τα δυο ημιαξονια. Μα τι λετε ρε παιδια σε αμαξι δεκα χρονων θα αλλαξω και τα δυο ημιαξονια και χωρις να ξερω και τι φταιει;

                                    Στο κοκκινο υπαρχει απαντηση; Και τελικα η ζυγοσταθμιση με γαιδουρακι ποτε ειναι απαραιτητη. διορθωνει φυσιολογικη φθορα, προβλημα στις ζαντες η καλυπτει μια σοβαρη βλαβη πχ ημιαξονιο μπιλιοφοροι κτλ μεχρι να βρεις λεφτα να τη φτιαξεις;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης ohristou έγραψε:

                                      Επομενως τι εφταιγε για το τρεμουλο; Η ζυγοσταθμιση; Και γιατι δεν εφτιαχνε με την κλασικη ζυγοσταθμιση;

                                      Γιατί, τώρα έφτιαξε ?
                                      Αν έφτιαξε, τότε ήθελε δυναμική ζυγοστάθμιση όλο το σύστημα, ( τροχός, ζάντα, ημιαξόνιο ) με την κλασική ζυγοστάθμιση δεν ζυγοσταθμίζεται το ημιαξόνιο.

                                      Αν όμως ο μπιλιοφόρος έχει μεγάλη φυσιολογική φθορά και δεν μαγκώνει, η δυναμική ζυγοστάθμιση απλά καλύπτει το πρόβλημα της φθοράς, δεν μαζεύει τα μπόσικα της φθοράς του μπιλιοφόρου, απλά τα καλύπτει βάζοντας αντίβαρα στη ζάντα που τα κουκουλώνουν. Αν συμβαίνει αυτό, είναι έως και επικίνδυνο γιατί ενδέχεται ο μπιλιοφόρος να είναι στα τελευταία του και να διαλύσει. Αν υπάρχει λοιπόν αμφιβολία για της κατάσταση τους αφαιρούμε το άκρο τους από τον τροχό και με το χέρι ο έμπειρος μάστορας εύκολα καταλαβαίνει τη φθορά του εξωτερικού και του εσωτερικού μπιλιοφόρου, ακόμα και στο ανυψωτικό μπορεί σχετικά να φανεί, αν και εκεί αλλάζει τελείως η θέση του επειδή κρεμάει η ανάρτηση, ενώ η θέση του είναι αλλού όταν το αυτοκίνητο πατάει κάτω, σε εκείνη τη θέση έχει και τη μεγαλύτερη φθορά. Άρα ξήλωμα και έλεγχος.

                                      Kαι οταν χρειαζεται ζυγοσταθμιση και το ημιαξονιο σημαινει οτι αυτο εχει καποιο προβλημα-στραβωμα κτλ η απλα ειναι φυσιολογικο με τα χρονια; Φιλε εσυ καλα τα λες αλλα μεχρι τωρα σε 2 μηχανικους (δυο αντιπροσωπιας) κανεις δεν καθεται να ασχοληθει. Ο τελευταιος δε στην αντιπροσωπια ουτε σηκωσε το αμαξι απλα το εκανε βολτα και η διαγνωση -αλλαξε και τους δυο εσωτερικους μπιλιοφορους η ακομα καλυτερα και τα δυο ημιαξονια. Μα τι λετε ρε παιδια σε αμαξι δεκα χρονων θα αλλαξω και τα δυο ημιαξονια και χωρις να ξερω και τι φταιει;

                                      Στο κοκκινο υπαρχει απαντηση; Και τελικα η ζυγοσταθμιση με γαιδουρακι ποτε ειναι απαραιτητη. διορθωνει φυσιολογικη φθορα, προβλημα στις ζαντες η καλυπτει μια σοβαρη βλαβη πχ ημιαξονιο μπιλιοφοροι κτλ μεχρι να βρεις λεφτα να τη φτιαξεις;

                                      Συγγνώμη αγαπητέ, δεν έχω απάντηση, άλλωστε υπάρχουν εδώ μέσα για το θέμα σου, περισσότερο κατηρτισμένοι και ειδήμονες από εμένα, να σου δώσουν λύσεις.
                                      Από ότι είδες, εγώ είμαι ένας επικίνδυνος και άσχετος του Internet που θα σε παρασύρει σε ζημιές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Σηκωμένο απο την μια μερια και να γυρναέι ο τροχός το έχω κάνει για να καταλάβω αν ένας θόρυβος που άκουγα ήταν απο ρουλεμάν.Δεμένο το χειρόφρενο και σηκωμένο σε γρύλο 2Τ.Πιο πολυ θα ανησυχούσα για τον μπιλιοφόρο που δουλεύει σε λάθος γωνίες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          ohristou last edited by

                                          Φιλε 21 Quadra δεν σου ειπα εγω κατι τετοιο. Τωρα αν μπαινει ο οποιοσδηποτε σε καποιο θεμα και ανοιγει μια αντιπαραθεση με ενα αλλον τοτε εκεινος που ανοιξε το θεμα δεν φταιει καθολου. Επομενως αν εχεις μια απαντηση σε παρακλαω να μου την δωσεις, αν οχι σε ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις σου και περιπενω να απαντησει ο οποιοσδηποτε γνωριζει κατι για αυτο που ρωταω στο παραπανω ποστ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Μια φορα που καναμε ενα τετοιο τεστ( για ελεγχο κοντερ, μεχρι 140χαω εγραψε) το πιο επικυνδυνο πραγμα που καταλαβα αμεσως ηταν τα πετραδακια που εξφεδονιστηκαν απο τα λαστιχα.
                                            Τα τεστ αυτα πρεπει να τα κανουν οσοι θελουν να ασχοληθουν και παντα με προσοχη. Δεν νομιζω να κατσει η κουτση μαρια να τα κανει αυτα.
                                            Ειναι σαν να βρω ενα πειραμα με υδροχλωρικο οξυ στο ιντερνετ να παω να το κανω και να μου πεσει στα ματια και να στραβωθω. Ποιος φταιει? Αυτος που εγραψε το πειραμα?? Γιατι τοσο συζητηση για τα αυτονοητα δεν μπορω να καταλαβω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr