-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
και πηρες κασκαι?Ε η οικογενεια ηθελε ψηλο αυτοκινητο. του πατερα μου δεν του αρεσουν τα χαμηλα αυτοκινητα. Bonus και λιγο πιο σπιρτοζος κινητηρας.
Μα κ αυτα εχοντας 0κμ καινουρια ειναι
Καινουργια υπο την εννοια του facelift εννοουσα. Στην περιπτωση της Giulietta fl δεν εχουν γινει και πολλες αλλαγες που θα με εβαζαν σε σκεψη να περιμενω. Σε αλλες περιπτωσεις ομως, θα περιμενα.
Φιλολογικου περιεχομενου βεβαια η συζητηση.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
...μαλιστα, 'αλλο πραγμα το ντουπ, και αλλο το ντινννν', μετα μας ξακαθαριζεις οτι δεν δεν εννοεις την ανεση, και μετα εγω μαλλον υπερεκτιμαω τα γραπτα μου...
Αγαπητε, μαθε πρωτα οτι μπορει να υπαρχει διασταση πχ 215/50/17 εναντι 205/45/16 η οποια προσφερει συνολικα λιγοτερη καταπονηση στο ελαστικο, αλλα και στους συνδεσμους της αναρτησης, εφοσον αυτη -η ζαντα- μπορει να ειναι ελαφρυτερη απο μια αλλη 16αρα. Ακομα και στο ιδιο μεγεθος τροχου -σε διαμετρο- να ειναι, εαν η 17αρα ειναι ελαφρυτερη ή και στο ιδιο βαρος με την 16αρα, δεν ισχυει τιποτε απο αυτα που λες...Ψιλα γραμματα αυτα βεβαιως-βεβαιως για καποιους, που βρισκουν την ευκαιρια να συγχαρουν τον εαυτο τους, επειδη στο ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ αυτοκινητο, διαλεξαν 16αρα...
Μου φαίνεται ότι γράφεις τελικά μόνο και μόνο για να γράφεις...
Εγώ μίλησα για το ΙΔΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΡΟΧΟΥ. Σε αυτό το σύμπαν, όταν μεγαλώνει η ζάντα και ο τροχός μένει στο ίδιο μέγεθος, ΠΡΕΠΕΙ να μικρύνει το πλαϊνό του λάστιχου. Λιγότερο λάστιχο και περισσότερο μέταλλο σημαίνει μικρότερη ενδοτικότητα και άρα περισσότερη καταπόνηση.
Τέλος πάντων, νομίζω ότι απασχόλησα πολύ το τοπικό για κάτι προφανές...
Eιπες πριν:
...Αυτό που λέω είναι ότι μια 17άρα ζάντα καταπονεί περισσότερο το λάστιχο, την ίδια τη ζάντα και τους συνδέσμους της ανάρτησης, σε σχέση με μια 16άρα ζάντα, πάντα (εννοείται) στο ίδιο μέγεθος τροχού.
E, ΔΕΝ καταπονει απαραιτητα η 17αρα συνολικα το αυτοκινητο και εσενα, οταν η διαδρομη της αναρτησης ειναι συγκριτικα μεγαλυτερη, αλλα και εαν ο συνδυασμος ενδοτικοτητας της μαζι με την σκληροτητα του ελατηριου προσφερει πολυ καλη αναλογια ανεσης και σχετικα σφιχτης αποσβεσης. Σε ολα αυτα μπορει να συμβαλλει και ενας πχ συνδυασμος παχυτερων αντιστρεπτικων δοκων, σε σχεση με ενα ΑΛΛΟ μοντελο-αυτοκινητο που μπορει να φοραει 16αρες...
Κοντολογοις, ΔΕΝ σημαινει οτι επειδη στο Clio που εχεις, με τις 16αρες (με την διασταση-προφιλ ελαστικου, και τον οποιο συνδυασμο αμορτισερ-ελατηριου-αντιστρεπτικης εχει...) να σου προσφερουν ιδανικη ισορροπια, οτι το ΑΥΤΟ ισχυει γενικα.
ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ, και μην γενικευεις τα παντα.Ενα χοντροκομμενο αλλο ουσιωδες παραδειγμα, μηπως και καταλαβεις, ποσο προχωραει η τεχνολογια, ειναι οτι νεα Cayman S με τις (εξτρα) 20αρες ζαντες, και την PASM αναρτηση προσφερει καλυτερη ανεση απο τις (εξτρα) 17αρες που φοραει το 500 Abarth...
P.S Τελος στα Bold που γραφεις, παλι φαινεται οτι δεν καταλαβαινεις. Ακομα και αποκλειστικη συγκριση σε τροχους, και οχι σε αναρτηση να κανεις, αν ο συνολικος συνδυασμος βαρους ζαντας-ελαστικου, -στην μεγαλυτερη διασταση ζαντας- ειναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ απο τον συνδυασμο βαρους ζαντας-ελαστικου με την μικροτερη διασταση ζαντας ,(κατι που μπορει καλλιστα να ισχυει λογω πχ βαρυτερου σχεδιου της μιας εργοστασιακης ζαντας, σε σχεση με την αλλη ακομα και εαν ειναι μια ιντσα μεγαλυτερη), τοτε η καταπονηση-φορτια που δεχεται η αναρτηση και κατα συνεπεια, το αυτοκινητο και ο οδηγος, ΔΕΝ ειναι μεγαλυτερα, στην επιλογη με τον συνδυασμο μεγαλυτερης ζαντας...
-
Και επισήμως Alfisti!!! Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 Distinctive Rosso Alfa
Απλά το τιμόνι, το πάτημά της και η εμφάνισή της μέσα έξω δεν υπάρχουν...
-
Μεγειές! Πόσο μου λείπει αυτό το τιμόνι!!
-
Με γεια, καλοτάξιδο
Βάλε καμιά φωτογραφία για μάτι
-
Να στε καλά!!! Θα ανέβει και φώτο κάποια στιγμή αλλά χρειάζεται το κατάλληλο φόντο!!!
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Και επισήμως Alfisti!!! Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 Distinctive Rosso AlfaΑπλά το τιμόνι, το πάτημά της και η εμφάνισή της μέσα έξω δεν υπάρχουν...
και λογικα την πηρες και 'τζαμπα' -
Πηρες αυτοκινηταρα σκανδιναβε.Για μενα ειναι σιγουρο future classic με τετοια εμφανιση.Καλα χιλιομετρα
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Και επισήμως Alfisti!!! Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 Distinctive Rosso AlfaΑπλά το τιμόνι, το πάτημά της και η εμφάνισή της μέσα έξω δεν υπάρχουν...
-
Καλά χιλιόμετρα! Το τελευταίο όμορφο σχήμα που έχει βγάλει, μαζί με 8c, για 'μένα.
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Και επισήμως Alfisti!!! Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 Distinctive Rosso AlfaΑπλά το τιμόνι, το πάτημά της και η εμφάνισή της μέσα έξω δεν υπάρχουν...
Πολλα και ασφαλη χιλιομετρα!
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Και επισήμως Alfisti!!! Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 Distinctive Rosso AlfaΑπλά το τιμόνι, το πάτημά της και η εμφάνισή της μέσα έξω δεν υπάρχουν...
Καταπληκτικό αυτοκίνητο! Το έχω πάει με την ταυτότητα στο στόμα και ποτέ δεν με τρόμαξε ενώ έκανε ακριβώς ότι του ζητούσα. Σου 'μιλάει' και τα περιθώριά του είναι στον θεό. Καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
και πηρες κασκαι?
Ε η οικογενεια ηθελε ψηλο αυτοκινητο. του πατερα μου δεν του αρεσουν τα χαμηλα αυτοκινητα. Bonus και λιγο πιο σπιρτοζος κινητηρας.
Καλα αμα δε πληρωνεις εσυ δε βγαζεις ακρη..απο πρωτο χερι το λεω..
-
http://www.socialnetwall.alfaromeo.com/ ... etta/40699
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3790832/
τι παιζει εδω ρε παιδια?
μουρη f/l σε μοντελο ετους κυκλοφοριας 2002 και πισω μερος προ f/l? -
Ο χρήστης Γιωργος lancia έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3790832/τι παιζει εδω ρε παιδια?
μουρη f/l σε μοντελο ετους κυκλοφοριας 2002 και πισω μερος προ f/l?Θαρρω οτι το συγκεκριμενο το ξερω... Το ειχε γνωστος μου στο χωριο. Ολο ελεγα να το βγαλω φωτο αλλα φετος εσκασε μυτη με μτχ. Mito QV . Που ειναι το περιεργο?? Το παιδι ηθελε τη νεα μασκα. Γιατι οχι? Μην παει το μυαλο σε μεγαλη τρακα μπροστα.
-
μολις ειδα να το πουλαει εμπορος, εκει πηγε κατευθειαν το μυαλο μου!
αν ειναι ετσι, οκ!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

Μαμάει
-
-
ALFA ROMEO FORUM