Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 195
    • 196
    • 197
    • 198
    • 199
    • 246
    • 247
    • 197 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    10
    4932
    22492
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thvarveris last edited by

      Από επικήδειους -με ή χωρίς εισαγωγικά- πήξαμε.
      Δεν το λέω για εσάς που τα ποστάρετε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
        στην περίπτωση που για τον Α-Β-Ω λόγο τελικά παρα τις προσφορές των πιστών πέσει το φορουμ, θα θελα να δω πώς θα το αντιμετωπίσετε αυτοί που το προτείνετε...

        Τι ακριβως θες να πεις? Αμα δε μπορουμε να κανουμε κατι, δε θα κανουμε τιποτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavy last edited by

          Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
          Δεν μπορει να κανεις...restart και στα καπακια τελος.

          Αυτό ακριβώς παραξένεψε κι εμένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης vice246 έγραψε:

            μπορει οι συνθηκες και η διαθεση να ηταν οι αιτιες για να μην αγοραζω πλεον το περιοδικο...εκεινη ομως η επιπεδου παρανοιας προσμονη για το επομενο τευχος και το διαβασμα καθε τυπωμενης κουκιδας ειναι κατι που δεν θα ξεχαστει...

            ετσι ακριβως φιλε vice & συνφορουμιτες...εθισμος και για μενα (και για παρα πολλους,τελικα!) οι Τροχοι,τουλαχιστον για μια 20ετια ('85-'08),ατελειωτες οι στιβες με το περιοδικο στην αρχη στο δωματιο μου,και μετ'επειτα στο παταρι,μεχρι που πριν κανα 2χρονια πηραν το δρομο της ανακυκλωσης (λογω μετακομισης... )
            οπως κ πολλα απο τα ονειρα της παιδικης μας ηλικιας,με την κατασταση που βιωνουμε σημερα,παρεα εκει,στην ανακυκλωση...
            που καιρος για ονειρα στην συγχρονη 'Ελλαδα'.
            ευχομαι ολοψυχα να μην τελειωσει ετσι αδοξα αυτο το 40χρονο (και πλεον) οραμα του Κωστα Καββαθα.
            ειδωμεν!...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas last edited by

              Με 4Τροχούς μεγάλωσα. Εμ, στο πατρικό μου είχαμε μπιντέ. Ναι, αυτό φταίει. Όποτε έκανες την ανάγκη σου, είχες ένα μπιντέ στο μισό μέτρο δεξιά σου. Το οποίο ήταν τίγκα στα περιοδικά, το είχε καταντήσει δανειστική βιβλιοθήκη ο φάδερ. Ως εκ Τοτό, από την 3η Δημοτικού είχα αρχίσει να ξεφυλλίζω τους 4Τ και από την 5η ήμουν πλέον τακτικός αναγνώστης. Όταν πλησίαζε η αλλαγή του μήνα, έπρηζα τον πατέρα μου να τους φέρει εγκαίρως. Από τις 28 ξεκινούσε το ψηστήρι. Πώς στενοχωριόμουν όταν μου έλεγε πως τους είχε ξεχάσει στο μαγαζί και θα έπρεπε να περιμένω μια μέρα ακόμα...
              Αλλά όταν οι 4Τ ξέπεσαν κι εγώ μεγάλωσα, δεν ένιωσα κανένα συναισθηματικό δέσιμο για να τους απορρίψω και να στραφώ αλλού. Είτε αυτό ήταν το Drive, είτε περιοδικά βελτίωσης, είτε (την τελευταία 5ετία) στο internet. Για το μόνο που στενοχωριέμαι είναι για τους ταλαίπωρους συντάκτες που έμειναν στο δρόμο. Ο ΣΧ θα πρέπει να έχει τις καβάτζες του. Σκεφτείτε ότι το 2002, εκείνος ήταν ήδη στα 5 χιλιάρικα. Και δεν είχαν έρθει καν οι πραγματικά καλές εποχές, τότε που πουλούσε το βελτιωμένο διτούρμπινο 350Ζ του γιατί το βαρέθηκε και γιατί ήδη είχε αγοράσει μια 911 Carrera S. Οπότε, θεωρώ ότι ΣΧ και ΚΚ έχουν κάνει την καλή και δε θα χρειαστεί να ξαναεργαστούν ποτέ. Εδώ ο Τσάδαρης, σιγά την προσωπικότητα ή τα άρθρα που έγραφε δηλαδή, και το 2002 ήταν στο τριχίλιαρο. Το θέμα είναι οι υπόλοιποι συντάκτες, που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Σκέφτομαι πού έχει καταλήξει ο Τσιγκρής... Ποιος θα μου το έλεγε ότι ο πιο περιζήτητος Έλληνας συντάκτης θα είναι στα αζήτητα και μάλιστα χωρίς καμία προοπτική αποκατάστασης.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trader last edited by

                Και κάτι ακόμα. Οι 4Τ ως τίτλος, μπορεί να λείψουν σε πολλούς. Δεν έγινε και κάτι τόσο σπουδαίο όμως αν εκλείψουν. Πιο σημαντική ήταν η αγάπη για το αυτοκίνητο και την τεχνολογία, η σωστή νοοτροπία και συμπεριφορά που καλλιεργούσαν (όχι αποκλειστικά ως προς την αυτοκίνηση). Αυτά είναι που πραγματικά θα λείψουν. Αυτά λείπουν στους παλιούς αναγνώστες, αλλά και στα τεύχη των τελευταίων ετών.
                Αν η ιστορία συνεχιστεί από το περιοδικό 4Ρ (4 ρόδες), το κακό είναι μικρό. Αν οι 4Τ συνεχίσουν να εκδίδονται, αλλά το ύφος τους γίνει lifestyle, για παράδειγμα δείτε τον τάδε τραγουδιστή δίπλα στη νέα Ferrari, τότε το κακό είναι μεγάλο. Ξεφτιλίζεται η ιστορία 40 και πλέον ετών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Οτι και να γραφεται η εποχη των εκτυπομενων περιοδικων εχει περασει εδω και πολλα χρονια. Συνδεση στο ιντερνετ και utube εκλεισε ολα αυτα τα περιοδικα σε τελικη αναλυση και οχι τα οποια λαθη του καθε εκδοτη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης wantone έγραψε:
                    Οτι και να γραφεται η εποχη των εκτυπομενων περιοδικων εχει περασει εδω και πολλα χρονια. Συνδεση στο ιντερνετ και utube εκλεισε ολα αυτα τα περιοδικα σε τελικη αναλυση και οχι τα οποια λαθη του καθε εκδοτη.

                    Δεν συμφωνώ. Το ιντερνετικό περιοδικό μπορεί εν δυνάμει να έχει ίδια ποιότητα, βάθος και έκταση με το έντυπο περιοδικό και έχει επιπλέον και ήχο και βίντεο. Το ίντερνετ όμως δεν σε ακολουθεί παντού. Επίσης τα περισσότερα ακραιφνώς ιντερνετικά περιοδικά είναι για γέλια ποιοτικώς. Μόνα όσα έχουν και έντυπη έκδοση διασώζονται καθώς παίρνουν το online υλικό τους από εκεί. Αυτό γίνεται γιατί μιλάμε για παλιά έντυπα με ιστορία και τεχνογνωσία στο αντικείμενο. Δεν φτάνεις έτσι εύκολα σε ποιότητα ένα Quattroruote, ένα CAR κι ένα R&T επειδή άνοιξες μια σελίδα στα ίντερνετς...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mousatos last edited by

                      Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                      Οπότε, θεωρώ ότι ΣΧ και ΚΚ έχουν κάνει την καλή και δε θα χρειαστεί να ξαναεργαστούν ποτέ.

                      Πριν το μπαμ,

                      http://www.autoblogger.gr/blog/?p=727&cat=21
                      κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
                      Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Δε λέει κάτι αυτό. Μπορεί να έχει ακόμα δάνειο για το σπίτι, αλλά και 2 εκατομμύρια στην τράπεζα. Που δε θεωρώ λογικό να έχει κάτι πολύ λιγότερο από το ποσό που λέω, έστω και αν το λέω τελείως στην τύχη.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          ....δηλαδή για να καταλάβω, έχει σημασία στην παρούσα φάση πόσο μεγάλος η μη είναι ο προσωπικός τραπεζικός λογαριασμός του Κ.Κ.;
                          Είναι τραγικό ν' αναφερόμαστε στα περιουσιακά του στοιχεία ως κάτι που 'πρέπει' να εκποιηθεί για το καλό των 4Τ ή αν τα απέκτησε ορθά ή αν αυτά υπάρχουν σε τελική ανάλυση!

                          Εμένα δεν με νοιάζει λοιπόν τι έχει ο άνθρωπος ως περιουσιακό στοιχείο! Δεν τα πήρε από μένα ούτε υπήρξε τεμπέλης στα νιάτα του!
                          Με νοιάζει ότι έκλεισε το αγαπημένο μου περιοδικό, μια συνήθεια 25 ετών!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Δηλαδή με άλλα λόγια μας λέει ο ΣΧ πως ο λόγος του ΚΚ είναι συμβόλαιο και μάλιστα βρετανικών προδιαγραφών.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                              Δε λέει κάτι αυτό. Μπορεί να έχει ακόμα δάνειο για το σπίτι, αλλά και 2 εκατομμύρια στην τράπεζα. Που δε θεωρώ λογικό να έχει κάτι πολύ λιγότερο από το ποσό που λέω, έστω και αν το λέω τελείως στην τύχη.

                              Ο ίδιος στο blog του αναφέρει (ίσως μεταξύ σοβαρού κι αστείου) ότι αντιμετωπίζει πλέον προσωπικές οικονομικές δυσκολίες και μάλιστα προσφέρεται να εργαστεί part time σαν δημοσιογράφος σε κάποιο άλλο έντυπο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Μπορεί να ζητήσει βοήθεια από τον Κώστα Απέργη, με τον οποίο ο ΣΧ διατηρεί πολύχρονη φιλία και όπως έχει δηλώσει ο λόγως του Κώστα του Απέργη* αποδεδειγμένα ισοδυναμεί με συμβόλαιο αγγλικών προδιαγραφών*.

                                Μία άλλη λύση θα ήτανε να βρισκότανε ως εκ θαύματος μία απλή πατέντα που θα μείωνε την κατανάλωση 20% με κόστος ~500 ευρώ. Αν σκεφτεί κανείς πως οι εταιρίες χαλάνε τρις ευρώ για κλάσμα της μείωσης αυτής μιλάμε για σίγουρη εξασφάλιση.

                                Επίσης αν όντως έχει χρέη ο ΚΚ μπορεί να πει στους πιστωτές τους πως 'δε ξέρει από αυτά' και είναι συμβολική η παρουσία του στον πλανήτη Γή, οπότε να κόψουν το λαιμό τους.

                                Πως σας φαίνονται οι ιδέες μου?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dap last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  Μπορεί να ζητήσει βοήθεια από τον Κώστα Απέργη, με τον οποίο ο ΣΧ διατηρεί πολύχρονη φιλία και όπως έχει δηλώσει ο λόγως του Κώστα του Απέργη* αποδεδειγμένα ισοδυναμεί με συμβόλαιο αγγλικών προδιαγραφών*.

                                  Μία άλλη λύση θα ήτανε να βρισκότανε ως εκ θαύματος μία απλή πατέντα που θα μείωνε την κατανάλωση 20% με κόστος ~500 ευρώ. Αν σκεφτεί κανείς πως οι εταιρίες χαλάνε τρις ευρώ για κλάσμα της μείωσης αυτής μιλάμε για σίγουρη εξασφάλιση.

                                  Επίσης αν όντως έχει χρέη ο ΚΚ μπορεί να πει στους πιστωτές τους πως 'δε ξέρει από αυτά' και είναι συμβολική η παρουσία του στον πλανήτη Γή, οπότε να κόψουν το λαιμό τους.

                                  Πως σας φαίνονται οι ιδέες μου?

                                  Σαν τις αγγελιες σου..............

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Γαμάτες και τίμιες

                                    Εγώ άλλωστε δεν κορόιδεψα κανέναν με την αγγελία μου

                                    ΥΓ. Η οποία ισχύει ακόμα, ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos last edited by

                                      Τωρα που το περιοδικό σταματησε πάντως, παλαιοτερα τευχη (ειδικά το πρώτο) εχουν μεγαλυτερη αξια.

                                      Η αληθεια να λέγεται.

                                      Nikos @ YouTube

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trident1971 last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                        Μπορεί να ζητήσει βοήθεια από τον Κώστα Απέργη, με τον οποίο ο ΣΧ διατηρεί πολύχρονη φιλία και όπως έχει δηλώσει ο λόγως του Κώστα του Απέργη* αποδεδειγμένα ισοδυναμεί με συμβόλαιο αγγλικών προδιαγραφών*.

                                        Μία άλλη λύση θα ήτανε να βρισκότανε ως εκ θαύματος μία απλή πατέντα που θα μείωνε την κατανάλωση 20% με κόστος ~500 ευρώ. Αν σκεφτεί κανείς πως οι εταιρίες χαλάνε τρις ευρώ για κλάσμα της μείωσης αυτής μιλάμε για σίγουρη εξασφάλιση.

                                        Επίσης αν όντως έχει χρέη ο ΚΚ μπορεί να πει στους πιστωτές τους πως 'δε ξέρει από αυτά' και είναι συμβολική η παρουσία του στον πλανήτη Γή, οπότε να κόψουν το λαιμό τους.

                                        Πως σας φαίνονται οι ιδέες μου?

                                        Ιδανικες για το κεντρο δηλητηριάσεων. Προκαλουν εμετο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Τις είπα σε πολύ κοντινό μου φίλο που αγόρασε ένα C4 από τον Απέργη*, τις βρήκε πολύ χαριτωμένες

                                          *= (πολύ καλό, το ευχαριστήθηκε τον 1 μήνα πριν του το κατασχέσουν, έδινε δόσεις για 1μιση χρόνο βέβαια μετά)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                            Δε λέει κάτι αυτό. Μπορεί να έχει ακόμα δάνειο για το σπίτι, αλλά και 2 εκατομμύρια στην τράπεζα. Που δε θεωρώ λογικό να έχει κάτι πολύ λιγότερο από το ποσό που λέω, έστω και αν το λέω τελείως στην τύχη.

                                            Ο ίδιος στο blog του αναφέρει (ίσως μεταξύ σοβαρού κι αστείου) ότι αντιμετωπίζει πλέον προσωπικές οικονομικές δυσκολίες και μάλιστα προσφέρεται να εργαστεί part time σαν δημοσιογράφος σε κάποιο άλλο έντυπο...

                                            και?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 199
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 197 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr