-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Με την ίδια λογική αν με CX7 γράφει 15λτ με την 159 θα γράφει 11...δεν πάει έτσι.Στέφανο προσπάθησε να φέρεις στο μυαλό σου πιο ενεργοβορο 1800αρη
-
Μα δεν λέει κανείς ρε συ ότι είναι το οικονομικότερο. Προς θεού. Ναι από ένα 160αρι Α4 θα κάψει 2lt παραπάνω αλλά έχει και να ταίσει 40 άλογα περισσότερα. Μην ακούω όμως για 14αρια και 15αρια όταν τόσα καίω με το Q5. Άσε που την 159 την έχω δουλέψει και σκίσει και μπορώ να υπολογίσω τι καίει.
-
Από τη μία έχω πλέον το 'ελεύθερο' από τη σύζυγο να επιλέξω όποιο από αυτά που έχω αναφέρει, καθώς την 159 την παρουσίασα ως '1700' ...που δεν είναι ψέματα, αλλά δεν είναι και όλη η αλήθεια...Πετύχαμε στο δρόμο μια TBi μαύρη (κοίτα σύμπτωση φίλε μου...!) και την ρώτησα επιτόπου δήθεν τάχα μου αφελώς αν της αρέσει...Μάλλον, αν και δεν τρελαίνεται με τα αυτοκίνητα γενικότερα...
Από την άλλη όμως, οι υπόλοιπες παράμετροι ισχύουν: η 159 είναι επιλογή, αλλά παραμένει η πιο 'δύσκολη'. Από Τρίτη πάντως θα ξεκινήσω να το κοιτάω πιο σοβαρά το θέμα, να δω τι θα κάνω με το CX7....
-
Παντως και να σκοτωσεις το cx7 για ενα 10ρικο εστω και σαν εξαγωγη να φυγει γρηγορα,να δωσεις κ αλλα 3μισι 4 για μια tbi,θα τα εχεις κανει αποσβεση απο παγια εξοδα και λιγο χαμηλοτερη καταναλωση απο τον πρωτο χρονο κιολας.Και θα εχεις ενα εξισου δυνατο και ιδιαιτερο αυτοκινητο που θα γουσταρεις να το βολταρεις ισως και περισσοτερο απο το μαζντακι
Περιμενουμε εξελιξεις -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν μπορείς να ρωτήσεις θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο...αν σου πει και 2-3 λόγια για συμπεριφορά (αν ξέρεις και τι είδους οδηγός είναι) θα βοηθούσε...
Τον ρωτησα και ευπειθως αναφερω!
Εκτος πολης η καταναλωση ειναι καπου στα 8 λιτρα/100χλμ.! Με ταχυτητες καπου στα 150 φτανει και τα 10.. Στα 140 χλμ. με 6η εχει 3.000 σ.α.λ. οποτε κανε εναν υπολογισμο για τα υπολοιπα νουμερα! Γενικα ειναι οδηγος που το παταει αλλα γενικα εχει μεινει αρκετα ευχαριστημενος!! Υψιλα επιπεδα προσφυσης και μεσα στην πολη δε νοιωθει και τοσο ανετα Η καταναλωση εκει, ειναι καπου στα 10! Αυτααααα -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Αν μπορείς να ρωτήσεις θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο...αν σου πει και 2-3 λόγια για συμπεριφορά (αν ξέρεις και τι είδους οδηγός είναι) θα βοηθούσε...
Τον ρωτησα και ευπειθως αναφερω!
Εκτος πολης η καταναλωση ειναι καπου στα 8 λιτρα/100χλμ.! Με ταχυτητες καπου στα 150 φτανει και τα 10.. Στα 140 χλμ. με 6η εχει 3.000 σ.α.λ. οποτε κανε εναν υπολογισμο για τα υπολοιπα νουμερα! Γενικα ειναι οδηγος που το παταει αλλα γενικα εχει μεινει αρκετα ευχαριστημενος!! Υψιλα επιπεδα προσφυσης και μεσα στην πολη δε νοιωθει και τοσο ανετα Η καταναλωση εκει, ειναι καπου στα 10! ΑυταααααThanks
Λογικά αν πάω για 1600 θα είναι grand favorit, καθώς τα άλλα (C5 και 308) είναι πιο δυσεύρετα και πιο ακριβά)...
-
Κανε τον υποψηφιο αγοραστη και κανε ενα test drive c5 και insignia για να ξερεις τι θα παρεις.Ειναι overall καλυτερο αμαξι σε διαφορα πραγματα το πρωτο. Στειλε ενα πμ στον kilomeater που ηταν σ αυτα τα 2 αναμεσα πριν 2 χρονια να σου πει οτι λεπτομερεια θες. Πραγματικα το θεωρω κριμα μετα απο τοσο ψαξιμο σου να καταληξεις σε insignia. Μεταξυ mondeo και c5 θα δυσκολευομουν αρκετα αλλα οχι insignia..Ισως νιωθεις οτι επαναλαμβανομαι αλλα δεν ειμαι και σιγουρος οτι διαβασες τη δημοσιευση που εξηγουσα καθως εμεινε ασχολιαστη. c5 thp εστω και λιγες υπαρχουν οπως αυτη της περασμενης σελιδας.Σιγουρα πιο δυσευρετη ως ανταλλαγη κτλπ..Τα λιγα παραπανω λεφτα της τ αξιζει ομως.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κανε τον υποψηφιο αγοραστη και κανε ενα test drive c5 και insignia για να ξερεις τι θα παρεις.Ειναι overall καλυτερο αμαξι σε διαφορα πραγματα το πρωτο. Στειλε ενα πμ στον kilomeater που ηταν σ αυτα τα 2 αναμεσα πριν 2 χρονια να σου πει οτι λεπτομερεια θες. Πραγματικα το θεωρω κριμα μετα απο τοσο ψαξιμο σου να καταληξεις σε insignia. Μεταξυ mondeo και c5 θα δυσκολευομουν αρκετα αλλα οχι insignia..Ισως νιωθεις οτι επαναλαμβανομαι αλλα δεν ειμαι και σιγουρος οτι διαβασες τη δημοσιευση που εξηγουσα καθως εμεινε ασχολιαστη. c5 thp εστω και λιγες υπαρχουν οπως αυτη της περασμενης σελιδας.Σιγουρα πιο δυσευρετη ως ανταλλαγη κτλπ..Τα λιγα παραπανω λεφτα της τ αξιζει ομως.+1
-
Πέφτοντας σε ύψος κέντρου βάρους και βάρος ίσως και με λιγότερα άλογα δεις ότι δεν υστερείς και τόσο σε επιδόσεις ενώ μάλλον καλύτερα θα είσαι σε οδηγική ευχαρίστηση.
Περίεργο μου φαίνεται που δεν θέλεις στέισον όταν τα SUV είναι στέισον αλλά δικαίωμά σου.
Ίσως τότε τα Tiguan να είναι μια πολύ καλή λύση για σένα αν πραγματικά χρειάζεσαι το ύψος. Μάλλον όχι όμως, τα Οκτάβια έχουν πολύ καλό χώρο αποσκευών.
Αν είναι να το κυκλοφορείς μόνο λίγες μέρες το μήνα μήπως να νοικιάζεις;
Και ίσως να μην βιαστείς να το δώσεις μέχρι να ξεκαθαριστεί τι θα παίξει με τεκμήρια. Ίσως το ακινητοποιήσεις μέχρι τότε.
Ή μπορείς να το ακινητοποιείς όσες φορές το χρόνο σε βολεύει ώστε να έχεις το αυτοκίνητο για διακοπές εκδρομές κλπ αλλά να έχεις ελάχιστο τεκμήριο. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πέφτοντας σε ύψος κέντρου βάρους και βάρος ίσως και με λιγότερα άλογα δεις ότι δεν υστερείς και τόσο σε επιδόσεις ενώ μάλλον καλύτερα θα είσαι σε οδηγική ευχαρίστηση.
Περίεργο μου φαίνεται που δεν θέλεις στέισον όταν τα SUV είναι στέισον αλλά δικαίωμά σου.
Ίσως τότε τα Tiguan να είναι μια πολύ καλή λύση για σένα αν πραγματικά χρειάζεσαι το ύψος. Μάλλον όχι όμως, τα Οκτάβια έχουν πολύ καλό χώρο αποσκευών.
Αν είναι να το κυκλοφορείς μόνο λίγες μέρες το μήνα μήπως να νοικιάζεις;
Και ίσως να μην βιαστείς να το δώσεις μέχρι να ξεκαθαριστεί τι θα παίξει με τεκμήρια. Ίσως το ακινητοποιήσεις μέχρι τότε.
Ή μπορείς να το ακινητοποιείς όσες φορές το χρόνο σε βολεύει ώστε να έχεις το αυτοκίνητο για διακοπές εκδρομές κλπ αλλά να έχεις ελάχιστο τεκμήριο.Καλή ιδέα...
By the way, επειδή γίνεται κουβέντα για το θέμα της κατανάλωσης, θεωρώ ότι απαντήσεις τύπου 'με x χλμ/ώρα στην εθνική καίει y λίτρα/100 km' σηκώνουν συζήτηση. Γιατί κάθε οδηγός λειτουργεί διαφορετικά, ώστε το αυτοκίνητό του να πιάσει τα x χλμ/ώρα.
Κοντινός συγγενής μου έχει insignia 1.8, ενώ χρησιμοποιεί τακτικά και το insignia 1.4t του αδελφού του. Ισχυρίζεται ότι στην διαδρομή Αθήνα-Πάτρα, με ταχύτητες έως 150 χ.α.ω., το μεν πρώτο πάει με σκάρτα 8 lt/100 km, το δε δεύτερο με σκάρτα 7 lt/100 km. Μάλιστα, όντας κάποια στιγμή σε συνεργείο της opel, του έκανε εντύπωση πόσο γκρίνιαζε κάτοχος insignia 1.6t για την κατανάλωσή του, ισχυριζόμενος ότι μονοψήφιο νούμερο ουδέποτε έχει δει.
Όλα είναι σχετικά... Οι καταναλώσεις που προανέφερα αφορούν τον συγκεκριμένο οδηγό, ο οποίος οδηγεί εκνευριστικά ομαλά και στρωτά. Κάποιος άλλος, που οδηγεί περισσότερο νευρικά και άτσαλα, μπορεί μεν να κινείται με την ίδια μέση ωριαία ταχύτητα και να κάνει τον ίδιο χρόνο στο ταξίδι του, θα καταναλώσει όμως τουλάχιστον 2 lt/100 km περισσότερο καύσιμο... -
To Insignia δεν είναι άσχημο οδηγικά, ειδικά αν φοράει το σπορ πακέτο. Αρκεί να έχει δύναμη...
http://yourgear.gr/index.php/grafoume/kostas-avgikos/122-opel-insignia-18
Πόσο καλύτερη είναι η 159 δεν ξέρω, αλλά εκείνη η λευκή Sportwagon έχει μπει για τα καλά στο μυαλό μου...
-
Και γιατί όχι κατι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3366843/ ;;;; Οικονομικό,άνετο,ασφαλές και με χώρους...17100 πλούσια έκδοση ντιζελ με 101 ευρω τελη!!!!!
-
Ο χρήστης spiros 4x4 έγραψε:
Και γιατί όχι κατι τέτοιο http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3366843/ ;;;; Οικονομικό,άνετο,ασφαλές και με χώρους...17100 πλούσια έκδοση ντιζελ με 101 ευρω τελη!!!!!ειναι κακασχημο
-
Τότε skoda rapid!Άπλετοι χώροι!!1.2 λίτρα 105 άλογα με 15κ ολοκαίνουργιο το θεωρώ ευκαιρία...
-
ευκαιρια για αυτοκτονια ειναι
-
Ο χρήστης spiros 4x4 έγραψε:
Τότε skoda rapid!Άπλετοι χώροι!!1.2 λίτρα 105 άλογα με 15κ ολοκαίνουργιο το θεωρώ ευκαιρία...Έχεις προσωπικά μαζί του;Τι σου έχει κάνει;
-
Παιδια ειμαι εκτος Αθηνων (Καλαβρυτα) οποτε δεν μπορω να γραψω και πολλα...απλως να πω οτι πηρα το CX7 για τη βολτα και πραγματικα σκεφτομαι πως θα μπορεσω να το δωσω, ειδικα αφου και φιλοι μου λενε τι καλο,ανετο και δυνατο αυτοκινητο ειναι...βαλαμε παλι μεσα το μισο σπιτι, 200αριζα για πλακα σε dt, ενω μετα που πηγαμε πορεια με φιλικο ζευγαρι με 120-130 μου εδειξε μεση τριγυρω στα 10lt/100χλμ
Ρωτησα τη γυναικα μου για Skoda γενικως, και με ρωτησε αν κανω πλακα...επισης τη ρωτησα για το Passat (εγω μιλουσα για το CC αλλα αυτη προφανως καταλαβε για το απλο) και με ρωτησε αν ειμαι ηδη 60 χρονων Επισης για καποιο λογο ηταν αρνητικα προσκειμενη για το 308...αρα μενουμε με τα C5, Insignia και 159.
Τριτη θα ξερω περισσοτερα, οποτε θα δω τι θα κανω...αν παντως μου πουνε τιποτα 8-9Κ, μπορει και να αποφασισω να φαω το παλουκι που ηδη βλεπω να ερχεται παρα να δοκιμασω αλλο αγνωστο παλουκι...
-
Κράτησέ το το εργαλείο Αντώνη.......
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Παιδια ειμαι εκτος Αθηνων (Καλαβρυτα) οποτε δεν μπορω να γραψω και πολλα...απλως να πω οτι πηρα το CX7 για τη βολτα και πραγματικα σκεφτομαι πως θα μπορεσω να το δωσω, ειδικα αφου και φιλοι μου λενε τι καλο,ανετο και δυνατο αυτοκινητο ειναι...βαλαμε παλι μεσα το μισο σπιτι, 200αριζα για πλακα σε dt, ενω μετα που πηγαμε πορεια με φιλικο ζευγαρι με 120-130 μου εδειξε μεση τριγυρω στα 10lt/100χλμΡωτησα τη γυναικα μου για Skoda γενικως, και με ρωτησε αν κανω πλακα...επισης τη ρωτησα για το Passat (εγω μιλουσα για το CC αλλα αυτη προφανως καταλαβε για το απλο) και με ρωτησε αν ειμαι ηδη 60 χρονων Επισης για καποιο λογο ηταν αρνητικα προσκειμενη για το 308...αρα μενουμε με τα C5, Insignia και 159.
Τριτη θα ξερω περισσοτερα, οποτε θα δω τι θα κανω...αν παντως μου πουνε τιποτα 8-9Κ, μπορει και να αποφασισω να φαω το παλουκι που ηδη βλεπω να ερχεται παρα να δοκιμασω αλλο αγνωστο παλουκι...
ειλικρινα δεν θα ηθελα να ειμαι στη θεση σου,ουτε σε ονειρο........
καταλαβαινω την οικονομικη δυσκολια για αυτα τα κυβικα αλλα μηπως αν πας σε κατι αλλο ........αφου χασεις απο την χαμηλη τιμη πωλησης,χασεις και απο ενδεχομενες βλαβες επιπλεον;;;;;;
για το C5 ψαξε και μαθε για τον κινητηρα του ,η 159 ισως πινει πιο πολυ απο το 7αρι σου και το ισιγκνια .......αδιαφορο τουλαχιστον οδηγικα! -
Σαν τι να ψάξει δηλαδή για τον κινητήρα του C5?
Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?