Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 228
    • 233
    • 234
    • 226 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    12747
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mikegr last edited by

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
      2015 Nissan GT-R gets 7-speed gearbox, aims for 2.7s 0-60 and 7:15 'Ring time

      http://www.2009gtr.com/2013/03/2015-nis ... an+GT-R%29
      Busse to παραδειγμα-συγκριση με το Α1 τουλαχιστον ακυρο.
      Αυτα που γραφεις επισης περι φιλικοτητας του gTR μου φαινονται αντιθετα απο αυτα που ακουω&διαβαζω για το GTR κατα καιρους.Δε το εχω οδηγησει βεβαια ουτε την FF
      Επισης μη ξεχναμε την εμπειρια που εχει η Nissan στη τετρακινηση.Το Atessa θεωρειται πολυ ψαγμενο και παιζει ενεργο ρολο στη συμπεριφορα του αυτοκινητου.Το Torque vectoring που ανακαλυψαν και οι υπολοιποι προσφατα οι Ιαπωνες(και οι Μitsu-Subaru) το εχουν εφαρμοσει εδω και κατι χρονακια...

      Δε παιζει η Lambo να ειναι πιο φιλικη απο το GTR σε πιστα. Ειναι αυτοκινητα με περιεργη αισθηση και απαιτουν αρκετη εξοικειωση απ τον οδηγο, καμια σχεση με 430 και 458

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

        Εγω διαβασα τα περι ροπης και απαντησα.

        Δεν απάντησες τίποτα -ή μάλλον έγραψες περί 50-50 ροπής και άλλα που, αν διάβασες αυτά που σου πρότεινα, δεν ισχύουν. Πότε θα παραδεχτείς ότι έκανες λάθος ?

        Εσυ ποτε θα φιλοτιμηθεις να δεχθεις οτι κανεις λαθος και να συμφωνησεις πως η FF εχει υποδεεστερη τετρακινηση επειδη ΔΕΝ σχεδιαστηκε να διανεμει τη ροπη ως και 50-50 σε μπρος και πισω αξονα.....

        Πότε έγραψα το οτιδήποτε για την 4κίνηση της FF για να χρειαστεί να παραδεχτώ τώρα ότι κάνω και λάθος ?
        Εξάλλου δεν είμαι εγώ αυτός που συγκρίνει 4κινήσεις, εσύ είσαι.
        Σε ό,τι με αφορά, χέστηκα για την 4κίνηση της FF, για το δικό μου αυτοκίνητο, που ξέρω, μια χαρά ευχαριστημένος είμαι από την 4κίνησή του, τα υπόλοιπα είναι για 13χρονα fanboyz.

        Δεν εκανες ερωτηση επι του θεματος, οποτε δεν θα λαβεις και απαντηση. Σε αυτο που ανεφερα 1000000 φορες, εχεις να πεις κατι ή οχι;

        Α, δεν καταλαβαίνεις γρυ... ΟΚ πάμε πάλι. Λέω ότι όλα αυτά που λες για κατανομή ροπής 50-50 είναι λάθος, ότι αυτό που μπορεί να είναι 50-50 είναι οι στροφές των αξόνων αλλά όχι η ροπή, η οποία υπό συνθήκες μπορεί να είναι 0-100 ή 100-0. Και σου έφερα και σχετικό link από το ίδιο κιόλας θέμα καμιά 100στη σελίδες πίσω. Η ερώτησή μου είναι λοιπόν, επιμένεις για κατανομή ροπής 50-50 ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Το λέει στο robotpig!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skylinegt-r last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:

            Εγω διαβασα τα περι ροπης και απαντησα.

            Δεν απάντησες τίποτα -ή μάλλον έγραψες περί 50-50 ροπής και άλλα που, αν διάβασες αυτά που σου πρότεινα, δεν ισχύουν. Πότε θα παραδεχτείς ότι έκανες λάθος ?

            Εσυ ποτε θα φιλοτιμηθεις να δεχθεις οτι κανεις λαθος και να συμφωνησεις πως η FF εχει υποδεεστερη τετρακινηση επειδη ΔΕΝ σχεδιαστηκε να διανεμει τη ροπη ως και 50-50 σε μπρος και πισω αξονα.....

            Πότε έγραψα το οτιδήποτε για την 4κίνηση της FF για να χρειαστεί να παραδεχτώ τώρα ότι κάνω και λάθος ?
            Εξάλλου δεν είμαι εγώ αυτός που συγκρίνει 4κινήσεις, εσύ είσαι.
            Σε ό,τι με αφορά, χέστηκα για την 4κίνηση της FF, για το δικό μου αυτοκίνητο, που ξέρω, μια χαρά ευχαριστημένος είμαι από την 4κίνησή του, τα υπόλοιπα είναι για 13χρονα fanboyz.

            Δεν εκανες ερωτηση επι του θεματος, οποτε δεν θα λαβεις και απαντηση. Σε αυτο που ανεφερα 1000000 φορες, εχεις να πεις κατι ή οχι;

            Α, δεν καταλαβαίνεις γρυ... ΟΚ πάμε πάλι. Λέω ότι όλα αυτά που λες για κατανομή ροπής 50-50 είναι λάθος, ότι αυτό που μπορεί να είναι 50-50 είναι οι στροφές των αξόνων αλλά όχι η ροπή, η οποία υπό συνθήκες μπορεί να είναι 0-100 ή 100-0. Και σου έφερα και σχετικό link από το ίδιο κιόλας θέμα καμιά 100στη σελίδες πίσω. Η ερώτησή μου είναι λοιπόν, επιμένεις για κατανομή ροπής 50-50 ?

            Πλακα κανεις! Που το διαβασες αυτο παλι; 0-100 ή 100-0???????? Σε ποιο αμαξι ακριβως ισχυριζεσαι οτι συμβαινει κατι τετοιο;
            Η ροπη που μεταφερεται στους τροχους μεσω του ηλεκτρονικου συστηματος διαχειρισης (ηλεκτρονικα ελεγχομενα διαφορικα) ειναι απο 100-0 μεχρι 50-50 στο GT-R, και απο 100-0 μεχρι 70-30 στην FF. 0-100 δεν υπαρχει πουθενα, τοσο για τις στροφες των αξονων οσο και για την ροπη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Αρα δεν διάβασες το link που σου είχα βάλει. Καλά. Γεια χαρά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skylinegt-r last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:
                Αρα δεν διάβασες τα links. Καλά. Γεια χαρά.

                Δεν πιστευω να υπαρχει λινκ που να λεει οτι το 100-0 γινεται 0-100 σε αυτοκινητα οπως η FF και το GT-R....

                Και για να μην εκτροχιαστει το θεμα....

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skylinegt-r last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Αρα δεν διάβασες το link που σου είχα βάλει. Καλά. Γεια χαρά.

                  Ναι το διαβαζω και λεει αυτα που λεω κι εγω....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Κάτσε να το πούμε για να το καταλαβαίνουν όλα τα παιδάκια: το λινκ που σου έβαλα ακολουθείται από μια συζήτηση 10 σελίδων, της οποίας το συμπέρασμα είναι ότι αυτό που λες είναι ΛΑΘΟΣ (και γω τα ίδια έλεγα και μετά τη συζήτηση άλλαξα γνώμη). Το 50-50 ισχύει για τις στροφές των αξόνων (πχ. στο GT-R δεν μπορεί ο μπροστινός άξονας να περιστρέφεται ταχύτερα από τον πίσω), όχι για τη ροπή (πχ. στο GT-R μπορεί ο μπροστινός άξονας να παίρνει (σχεδόν) όλη τη ροπή αν ο πίσω έχει 0 πρόσφυση πχ. είναι στον αέρα). Διάβασε τις 10 σελίδες και ξαναέλα για απορίες.

                    πχ.
                    http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1787386#p1787386
                    http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1793039#p1793039

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Nass έχεις τσεκάρει IPs πρωτού μπεις στη διαδικασία?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skylinegt-r last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        Κάτσε να το πούμε για να το καταλαβαίνουν όλα τα παιδάκια: το λινκ που σου έβαλα ακολουθείται από μια συζήτηση 10 σελίδων, της οποίας το συμπέρασμα είναι ότι αυτό που λες είναι ΛΑΘΟΣ (και γω τα ίδια έλεγα και μετά τη συζήτηση άλλαξα γνώμη). Το 50-50 ισχύει για τις στροφές των αξόνων (πχ. στο GT-R δεν μπορεί ο μπροστινός άξονας να περιστρέφεται ταχύτερα από τον πίσω), όχι για τη ροπή (πχ. στο GT-R μπορεί ο μπροστινός άξονας να παίρνει (σχεδόν) όλη τη ροπή αν ο πίσω έχει 0 πρόσφυση πχ. είναι στον αέρα). Διάβασε τις 10 σελίδες και ξαναέλα για απορίες.

                        πχ.
                        http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1787386#p1787386
                        http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1793039#p1793039

                        Κανεις λαθος. Σε καμια περιπτωση, ποτε και πουθενα, ακομα και σε χιονι, δεν ειδα ποτε GTR να στελνει ροπη μπροστα και οι πισω τροχοι να ειναι ακινητοι. Ακομα και σε βιντεο ΑΡΓΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ παντα οι πισω τροχοι ακομα και οταν σπιναραν, σπιναραν περισσοτερο απο τους μπροστινους ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Ακομη και να μην εχει καθολου προσφυση ο πισω αξονας, παλι το 50% της ροπης παει πισω. Αποδειξη τα αμετρητα βιντεο που δειχνουν τα διαφορικα πως λειτουργουν στην πραξη.

                        Επισης βρες μου ενα επισημο κειμενο της Nissan που να ισχυριζεται αυτο που λες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Μπερδεύεις το πόσες στροφές παίρνουν οι τροχοί ('οι πίσω τροχοί σπίναραν περισσότερο από τους μπροστά' φυσικά, το έχω γράψει ήδη, ότι δεν γίνεται οι μπροστά να γυρίζουν ταχύτερα από τους πίσω) με το πόση ροπή πηγαίνει σε αυτούς. Και αυτό, ό,τι και να λες, δε φαίνεται σε βιντεάκια. Πρέπει να βάλεις το αυτοκίνητο σε δυναμόμετρο για να μπορείς να το μετρήσεις αυτό.

                          Ποιός είναι ο σκοπός ενός διαφορικού γνωρίζεις ? Για διάλεξε:
                          (α) Να επιτρέπει στους άξονες εξόδου του να περιστρέφονται με διαφορετική ταχύτητα
                          (β) Να επιτρέπει στους άξονες εξόδου του να περιστρέφονται με διαφορετική ροπή

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                            Πολύ ύποπτο το λινκ που χρησιμοποιήθηκε...

                            Καλώς ή κακώς δεν είναι δική μου τρολιά ο συγκεκριμένος. Δε λέω, θα ήταν δελεαστικό να κάνω δεύτερο λογαριασμό για τρολάρισμα αλλά είναι μεγάλη φασαρία και δε το έχω κάνει ποτέ, άλλωστε και από τον δικό μου λογαριασμό μια χαρά δουλειά γίνεται .

                            Μάλλον θα έκανε κάποια ανάλογη αναζήτηση, πχ :

                            https://www.google.com/search?q=Ferrari ... issan+GT-R

                            Οπότε σύμπτωση είναι (+δεν το διάβασε καν για να λέει τις βλακείες για 50-50)

                            ΥΓ. Το άρθρο μου στο robotpig έχει κάποιες λεπτομέρειες (πχ θέση εμπρός κιβωτίου) που δεν ανταποκρίνονται στην FF, γράφτηκε πριν την παρουσίασή της με βάση τα έγγραφα της πατέντας που αναφέρεται μέσα στο κείμενο. Εκτός όμως από την χωροταξική αυτή λεπτομέρεια, όλα τα υπόλοιπα ισχύουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Δηλαδή θες να πεις ότι πρόκειται για original βλακεία στον εγκέφαλο?

                              Ας κάνουμε ότι το πιστεύουμε για την ώρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Παίδες το παραδέχομαι, εγώ έφτιαξα το λογαριασμό του SkylineGT-R, τώρα που το παραδέχομαι μπορείτε να τον κλείσετε και να ρίξετε μόνιμο ban

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skylinegt-r last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Μπερδεύεις το πόσες στροφές παίρνουν οι τροχοί ('οι πίσω τροχοί σπίναραν περισσότερο από τους μπροστά' φυσικά, το έχω γράψει ήδη, ότι δεν γίνεται οι μπροστά να γυρίζουν ταχύτερα από τους πίσω) με το πόση ροπή πηγαίνει σε αυτούς. Και αυτό, ό,τι και να λες, δε φαίνεται σε βιντεάκια. Πρέπει να βάλεις το αυτοκίνητο σε δυναμόμετρο για να μπορείς να το μετρήσεις αυτό.

                                  Ποιός είναι ο σκοπός ενός διαφορικού γνωρίζεις ? Για διάλεξε:
                                  (α) Να επιτρέπει στους άξονες εξόδου του να περιστρέφονται με διαφορετική ταχύτητα
                                  (β) Να επιτρέπει στους άξονες εξόδου του να περιστρέφονται με διαφορετική ροπή

                                  Δε χρειαζεται κανενα δυναμομετρο για να δεις ποιοι τροχοι ειναι κινητηριοι. Το 100-0 ή 0-100 σημαινει απαραιτητα οτι οι πισω ή οι μπροστινοι τροχοι θα ειναι ακινητοι. Αυτο ειπες και δεν ισχυει, οταν η προσφυση δεν ειναι επαρκης. Αναγκαστικα η κινηση παει και στους 4 τροχους. Να παει ολη η κινηση στους μπροστινους τροχους δεν υπαρχει πουθενα σε κανενα εγχειριδιο του GT-R, ποσο μαλλον της FF.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cabala10 last edited by

                                    Ο χρήστης SkylineGT-R έγραψε:

                                    Μπερδεύεις το πόσες στροφές παίρνουν οι τροχοί ('οι πίσω τροχοί σπίναραν περισσότερο από τους μπροστά' φυσικά, το έχω γράψει ήδη, ότι δεν γίνεται οι μπροστά να γυρίζουν ταχύτερα από τους πίσω) με το πόση ροπή πηγαίνει σε αυτούς. Και αυτό, ό,τι και να λες, δε φαίνεται σε βιντεάκια. Πρέπει να βάλεις το αυτοκίνητο σε δυναμόμετρο για να μπορείς να το μετρήσεις αυτό.

                                    Ποιός είναι ο σκοπός ενός διαφορικού γνωρίζεις ? Για διάλεξε:
                                    (α) Να επιτρέπει στους άξονες εξόδου του να περιστρέφονται με διαφορετική ταχύτητα
                                    (β) Να επιτρέπει στους άξονες εξόδου του να περιστρέφονται με διαφορετική ροπή

                                    Δε χρειαζεται κανενα δυναμομετρο για να δεις ποιοι τροχοι ειναι κινητηριοι. Το 100-0 ή 0-100 σημαινει απαραιτητα οτι οι πισω ή οι μπροστινοι τροχοι θα ειναι ακινητοι. Αυτο ειπες και δεν ισχυει,** οταν η προσφυση δεν ειναι επαρκης**. Αναγκαστικα η κινηση παει και στους 4 τροχους. Να παει ολη η κινηση στους μπροστινους τροχους δεν υπαρχει πουθενα σε κανενα εγχειριδιο του GT-R, ποσο μαλλον της FF.

                                    σε ποιο αμαξι ειδες εσυ να δινει στους 4 τροχους ροπη οταν δεν υπαρχει προσφυση? ακομη και στο βιταρα σου η ροπη παει στον αξονα και μετα τροχο που εχει την περισσοτερη προσφυση ποτε στους τεσσερις..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Φυσικά και υπάρχει, απλώς είσαι εντελώς άσχετος και δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει κάθε όρος που χρησιμοποιείς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vargas last edited by

                                          K.....ΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΣΣΣ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kpsig moderator last edited by

                                            http://aussieexotics.com/photo/?pic=366 ... shSimmonds
                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 226 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr