Ο χρήστης nass έγραψε:
SkylineGT-R φιλική συμβουλή, να τσεκάρεις τις ατάκες σου: αν σου λένε 'είσαι ΧΥΖ' (ΧΥΖ=άσχετος, βλάκας κοκ. κοσμητικό) το να απαντάς 'εσύ είσαι περισσότερο ΧΥΖ' όσο να 'ναι είναι για μέχρι Α' δημοτικού, όχι παραπέρα... Το 'πιο ΧΥΖ από σένα, αποκλείεται' πάει το πολύ μέχρι Β΄ δημοτικού (λόγω της πιο σύνθετης πρότασης). Το 'θα φέρω το μπαμπά μου, που ξέρει καράτε, να σε δείρει' είναι για μέχρι Γ' δημοτικού, για να καταλάβεις...
Και βέβαια στην ουσία της κουβέντας, ότι έγραψες τη μνημειώδη κοτσάνα, ότι 'μοναδικός στόχος του GT-R είναι να βελτιώνεται' (και, συμπεραίνω, σύμφωνα με τα χιλιάδες dragster-άδικα βιντεάκια που μας τα έχεις κάνει τσουρέκια τόσο καιρό, επί ευθείας, γιατί ένα βιντεάκι με το GT-R να στρίβει δε μας έχει δείξει ), δείχνει μάλλον ότι ούτε που τον ξέρεις τον κ. Mizuno, ούτε και έχεις δει το κλασσικό βιντεάκι, που εξηγεί τη φιλοσοφία του οχήματος (όχι αυτή που νομίζεις εσύ, αλλά αυτή που νομίζει αυτός)
EDIT: Τι να τις κάνεις όλες αυτές τις πληροφορίες, εσύ μόνο χρονόμετρο και ταχύμετρο θέλεις
Το οτι εχω δικιο και εχεις αδικο ειναι πασιφανες. Οταν σε αντιθεση με τα Πορσε, Φεραρι κτλ. τα GT-R σε ενα μεγαλο ποσοστο τους εχουν βελτιωθει και μαλιστα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο! Σκεψου μονο το εξης: Καμια τουρμπο Φεραρι δεν εχει περασει τα 1000 αλογα. Καμια βελτιωμενη Πορσε δεν εχει ξεπερασει τα 1500 αλογα....... Απεναντιας τα GT-R εχουν φθασει τα 2000 αλογα πλεον. Γιατι; Διοτι τα GT-R εχουν κοινο που θελει να τα βελτιωσει και ευτυχως δεν σκεφτονται οπως εσυ ή αλλα μελη του φορουμ. Το γεγονος πως μονο για τα GT-R, απ' ολα τα supercars/hypercars, υπαρχουν aftermarket parts οπως.... αξονας μεταδοσης! μου λεει πολλα. Το αυτοκινητο απευθυνεται κυριως σε οσους θελουν το κατι παραπανω.
Δεν ειναι τυχαιο οτι η Porsche 911 997 Turbo S μεχρι σημερα που μιλαμε, δεν εχει ξεπερασει τα 650 αλογα, δηλαδη τα βελτιωτικα εξαρτηματα ειναι ελαχιστα, τη στιγμη που το R35 GT-R βρισκεται στα 2000 αλογα, δηλαδη 3 φορες παραπανω ισχυς. Τα πραγματα ειναι απλα. Ακομα και πλουσιοι ανθρωποι δαπανουν ακομα και 100.0000 ευρω για να βελτιωσουν το GT-R τους. Ηδη, δεκαδες αν οχι ...100 αυτοκινητα εχουν ξεπερασει τα 1000-1500 αλογα με πακετα βελτιωσης που προσφερουν βελτιωτικοι οικοι οπως η AMS, Switzer, SPE, Boost Logic, T1R, Forged, HKS, Greddy κτλ κτλ.
Κανενα αλλο αυτοκινητο ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ δεν διαθετει τοσα πολλα κιτ βελτιωσης για 1000++++ αλογα απο τοσους διαφορετικους βελτιωτικους οικους. Η Πορσε π.χ. εχει μονο την 9FF, την EvoMS και την Switzer που δινουν κιτ βελτιωσης για 1000+ αλογα. Η λαμπο εχει μονο την Underground Racing, την Heffner και την Titan Motorsports που δινουν κιτ 1000 ιππων. Το GT-R εχει καμια δεκαρια βελτιωτες και μαλιστα εχουν φθασει σε μεγαλυτερα επιπεδα ισχυος απο την Πορσε (πολυ μεγαλυτερα, 500 αλογα παραπανω....).
Επομενως ασε τον Μιζουνο κατα μερος. Το κοινο αποφασιζει για ποιον λογο υπαρχει ενα αυτοκινητο. Ο σχεδιαστης απλα προτεινει, δεν αποφασιζει τι θελει το κοινο του. Το καταλαβες αυτο;