Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 286
    • Best 0
    • Groups 0

    skylinegt-r

    @skylinegt-r

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    286
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    skylinegt-r Unfollow Follow

    Latest posts made by skylinegt-r

    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης fatal έγραψε:

      Μα αυτό είναι και το πιο λυπηρό της υπόθεσης...ειδικά αν πραγματικά πιστεύεις αυτά που γράφεις και δεν τρολάρεις.

      Το μονο λυπηρο ειναι να ονειρευεσαι κατι που δεν προσπαθεις καν να το πετυχεις. Το τι πιστευω, που υπερβαλλω και που εννοω ακριβως οτι γραφω, μονο ελαχιστοι με επαρκη νοημοσυνη εδω μεσα μπορουν να το καταλαβουν.

      To οτι δεν εχεις την επαρκη νοημοσυνη να καταλαβεις οτι λες μπουρδες ειναι το θεμα. Νομιζω το αντιθετο απο αυτο που λες συμβαινει.

      Το οτι δεν εχεις την επαρκη νοημοσυνη για να καταλαβεις τη διαφορα μεταξυ χιουμορ, σοβαροτητας, υπερβολης κτλ. ειναι το πραγματικο προβλημα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης nass έγραψε:

      Τον Μιζουνο Σαν τον ξερω απο το 2007, πριν ξεκινησει η πωληση του GT-R.

      Η χρήση του τι ακριβώς υποδηλώνει ?

      Πρωτα να διαβασεις ολα τα Εν Λευκω που εχω διαβασει εγω και μετα πες μου για αμαξια...

      Κοίτα γατάκι , μιλάς σε κάποιον που έχει διαβάσει ΟΛΑ τα Εν Λευκώ από το τεύχος 1 (ο πατέρας Ιδρυτικός Αναγνώστης) και αγοράζει 4Τ από το 1982. Οπότε, σύμφωνα με τη δική σου λογική ('μετά πες μου για αμάξια'), εσύ θα πρέπει να
      Βέβαια η δική σου λογική είναι τελείως οπότε ας το ξεχάσουμε.

      Ο σχεδιαστης προφανως εφτιαξε ενα αμαξι φιλικο προς τη βελτιωση

      Οχι πιτσιρίκο, έγραψες ότι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ. Αν δεν παραδεχτείς ότι έγραψες μαλακία (εναλλακτικά: ότι δεν ξέρεις ελληνικά και δεν ξέρεις τι γράφεις), άστο καλύτερα.
      Με άλλα λόγια, εδώ μέσα κανείς δεν αμφισβήτησε ότι το GT-R είναι φιλικό προς τη βελτίωση ούτε φυσικά ότι είναι ένα αυτοκίνητο. Τις κοτσάνες που εκτοξεύεις αμφισβητώ (και άλλοι) και δε βρίσκω τίποτα το ενδιαφέρον στα ανεγκέφαλα ('μαλακα μαλακα μαλακα 265 στην Αντιρρίου-Αγρινίου' και ΦΡΕΝΑΑΑΑ για τη δεξιά στο τέλος της ευθείας ) και για πέταμα βιντεάκια που μας βομβαρδίζεις.

      Επισης ο σχεδιαστης αν ηξερε τι εκανε, θα εφτιαχνε ενα καλυτερο εργοστασιακο συστημα ψυξης του λιπαντικου μεταδοσης.

      Ασχετος και ο Mizuno ?
      Εχεις ακούσει ποτέ τους όρους 'λειτουργικές προδιαγραφές' και 'λόγος κόστους / απόδοσης' ? Τον κανόνα του '90:10' (κατ΄άλλους του '80:20') τον ξέρεις ?

      Το ξερεις οτι το μεγαλυτερο προβλημα του GT-R ειναι η υπερθερμανση του σαζμαν οταν κανεις πολλους γυρους σε πιστα;

      Το δικό μου αυτοκίνητο έχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα (και σκέφτομαι για κανα cooler-άκι) οπότε κάτι παραπάνω θα ξέρω από σένα. Αλλά ποτέ δε διανοήθηκα να αποκαλέσω άσχετο το σχεδιαστή του.

      Οι εποχες της καγκουριας εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Πλεον οι βελτιωσεις ειναι συνολικες....

      Και τότε γιατί δεν σε έχω δει να αναφέρεις βελτιώσεις σε αναρτήσεις, λάστιχα, φρένα, προγράμματα κατανομής ροπής και μας έχεις πρήξει με τις χιλιάδες άλογα ? Χρόνους πίστας (με μία εξαίρεση) ή σε κανα Touge ?

      1. Και μονο που δεν κατανοησες οτι η φραση ' ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ' εμπεριεχει υπερβολη και ασφαλως δεν εννοειται κυριολεκτικα με προβληματιζει πολυ.
        Προφανως την εννοια της υπερβολης δεν την εχεις ακουστα, ε; Ουτε στο σχολειο σου την εμαθαν; Δεν πειραζει, την μαθαινεις τωρα. Καλλιο αργα παρα ποτε.

      Ξερω τι γραφω, αυτο που δεν περιμενα ειναι να δω τοση ανικανοτητα στην διακριση υπερβολης, χιουμορ και αληθειας!

      Ασφαλως, ενα σημαντικο μερος των κατοχων του R35 εχει σαν ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΚΟΠΟ την βελτιωση των επιδοσεων του....

      1. Ο λογος κοστους αποδοσης ειναι γνωστος. Ομως οπως η 911 Turbo εφτιαξε ενα σωστο συστημα ψυξης για το σαζμαν, ετσι οφειλε να κανει και η Nissan. Οι φθηνες δικαιολογιες δε χωρουν εδω, μπορεις να κοψεις απο αλλα πραγματα οχι απο την ασφαλεια της μεταδοσης. Υπερθερμανση = ζημια = κοστος. Δεν ειπα ποτε οτι ο σχεδιαστης ειναι ασχετος γενικα και αοριστα, μιλησα συγκεκριμενα, για ορισμενα πραγματα.

      2. Για ποιον λογο να αναφερθω σε αναρτησεις, φρενα και ελαστικα; Καταρχας αναφερθηκα πολλες φορες στα κορυφαια για μενα Toyo R888. Οι εργοστασιακες αναρτησεις ειναι παρα πολυ καλες και δεν χρειαζονται βελτιωση διοτι πολυ απλα αν βαλεις ακομη σκληροτερα αμορτισερ το αμαξι θα ειναι μονο για πιστα! Η γεωμετρια της αναρτησης δεν χρειαζεται πειραγμα και το καμπερ μπορει να μεταβληθει απο την αντιπροσωπεια, συμφωνα με τις αναγκες του οδηγου. Δε χρειαζεται να βαλεις χερι εκει. Τωρα για τα φρενα, υπαρχουν τα κεραμικα του Spec V αλλα και νεο κιτ φρενων της Switzer Performance. Δεν υπαρχουν πολλες επιλογες!!! Επομενως εστιαζω στο μοτερ και το σαζμαν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Μα αυτό είναι και το πιο λυπηρό της υπόθεσης...ειδικά αν πραγματικά πιστεύεις αυτά που γράφεις και δεν τρολάρεις.

      Το μονο λυπηρο ειναι να ονειρευεσαι κατι που δεν προσπαθεις καν να το πετυχεις. Το τι πιστευω, που υπερβαλλω και που εννοω ακριβως οτι γραφω, μονο ελαχιστοι με επαρκη νοημοσυνη εδω μεσα μπορουν να το καταλαβουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης red_monster έγραψε:

      Πρωτα να διαβασεις ολα τα Εν Λευκω που εχω διαβασει εγω και μετα πες μου για αμαξια...

      Πόσο στοκος είσαι ρε φουστη;;

      Μην ξεχνάς τον ιντερνετικο φίλο σου απο το αμερικα σε περιμένει να σε παει βόλτα με αντάλλαγμα τον κωλαριγκο σου

      Σε αντιθεση με τους δικους σου φιλους, οι δικοι μου δεν ειναι γκεη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:

      Eιπαμε, ακομα και στα κωλοφτιαγμενα της ευθειας ο βασιλιας ειναι Ιταλος αρα γιατι τσακωνομαστε?

      Διοτι στην ευθεια οι τουρμπισμενες, καραφτιαγμενες Φεραρι δεν πατανε κατω και ετσι χανουν απο τα φτιαγμενα datsun.

      Αποδειξη αυτου αποτελει το δυσαρεστο γεγονος πως καμια Φεραρι, ακομα και με 35 τουρμπο, δεν καταφερε να τρεξει το 400αρι σε χρονους αντιστοιχους με τα GT-R, δηλαδη σε 8αρια....

      Μα δε μιλαω για Φερραρι...
      Και μη ξεχνας τον υπερατλαντικο γιγαντα των 2.000 ιππων...

      Που αναφερεσαι τοτε;

      Gallardo TT και Ford GT αντιστοιχα

      To Gallardo TT με 8.3 και 181 μιλια την ωρα δε συγκρινεται με παλιοτερα Skyline που ειχαν τρεξει 7.5 @ 190 μιλια την ωρα.
      Το R35 δεν εχει τρεξει ακομα με τη μεγιστη ιπποδυναμη για να συγκριθει με τη Gallardo TT ενω το Ford GT τα παει καλα μονο σε τελικη ταχυτητα, ομως μην ξεχναμε οτι εχει αλλαξει τελικη σχεση μεταδοσης, κατι που δεν εχει συμβει ακομα με το GT-R.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Τον Μιζουνο Σαν τον ξερω απο το 2007, πριν ξεκινησει η πωληση του GT-R.
      4Τ αγοραζα απο το περιπτερο ηδη απο την δεκαετια του 90. Πρωτα να διαβασεις ολα τα Εν Λευκω που εχω διαβασει εγω και μετα πες μου για αμαξια...

      Έλα άσε τι μαλακίες. Δεν παίζει να είσαι πάνω από 15.

      Μη μιλας ετσι νεαρε.... Η ηλικια φαινεται και απο την ικανοτητα διακρισης του χιουμορ και αν κρινω απο πολλους εδω μεσα, ειμαι μεγαλυτερος απο ολους σας....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      Και το δικό μου αυτοκίνητο αγαπητέ έχει χιλιάδες ανταλλακτικά για βελτίωση (περισσότερα από το GT-R ), και το έχω βελτιώσει κιόλας εκεί που έπρεπε (επειδή ως συνήθως υποθέτεις λάθος, ότι είμαι κατά της βελτίωσης... κατά της καγκουριάς είμαι...), αλλά κανένας κοτσανολόγος σε Forum δε βγήκε να πει ότι έχει για μοναδικό του σκοπό τη βελτίωση και ότι ξέρει καλύτερα από το σχεδιαστή του

      Ελα παραδέξου το: ούτε που τον ήξερες το Mizuno-san. Ή νόμιζες ότι μιλάμε για

      Συνέχισε πάντως να μας διασκεδάζεις

      Α και για να μη σε βάζω σε κόπο:

      Εσύ μας διασκεδάζεις περισσότερο

      Τον Μιζουνο Σαν τον ξερω απο το 2007, πριν ξεκινησει η πωληση του GT-R.
      4Τ αγοραζα απο το περιπτερο ηδη απο την δεκαετια του 90. Πρωτα να διαβασεις ολα τα Εν Λευκω που εχω διαβασει εγω και μετα πες μου για αμαξια...

      Ο σχεδιαστης προφανως εφτιαξε ενα αμαξι φιλικο προς τη βελτιωση και αποδειξη αυτου ειναι οτι το σασι ειναι τοσο ακαμπτο που δε χρειαζεται καμια ενισχυση ακομα και με 4πλασια ιπποδυναμη απο την αρχικη (500 Χ 4 = 2000 αλογα).

      Προφανως ο σχεδιαστης δεν θα ελεγε ποτε, παιδια παρτε το αμαξι και οπως ειναι απο την αντιπροσωπεια κατευθειαν στειλτε το στον βελτιωτη. Το θεμα ειναι οτι οπως ειπα και πριν, το καταναλωτικο κοινο θα αποφασισει εαν το αμαξι πρεπει να βελτιωθει και οχι ο σχεδιαστης!

      Επισης ο σχεδιαστης αν ηξερε τι εκανε, θα εφτιαχνε ενα καλυτερο εργοστασιακο συστημα ψυξης του λιπαντικου μεταδοσης. Το ξερεις οτι το μεγαλυτερο προβλημα του GT-R ειναι η υπερθερμανση του σαζμαν οταν κανεις πολλους γυρους σε πιστα; Χαρη στους βελτιωτες, το προβλημα λυθηκε με πολυ καλα aftermarket coolers που προσφερουν ΠΟΛΥ καλυτερη ψυξη απο την εργοστασιακη. Επισης χωρις το Syvecs (aftermarket ECU) δεν εχεις την δυνατοτητα ουτε να μεταβαλλεις τις στροφες εκκινησης (launch control) κατα το δοκουν, ουτε και το σημειο αλλαγης ταχυτητας στο auto mode. Τωρα πλεον μπορεις να τα κανεις ολα! Μπορεις να ξεκινησεις με πρωτη απο τις 2000 στροφες ή απο τις 6000 στροφες ή απο οσες θελεις. Ετσι μπορεις να κανεις την καλυτερη δυνατη εκκινηση, αναλογα με τα ελαστικα, την πιεση υπερπληρωσης κτλ. Επισης μπορεις στην αυτοματη λειτουργια του κιβωτιου να σανιδωσεις το γκαζι και το σαζμαν να αλλαξει μονο του στις επιθυμητες στροφες (π.χ. 7000 ή 8000 rpm).

      Οι εποχες της καγκουριας εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Πλεον οι βελτιωσεις ειναι συνολικες....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:

      Eιπαμε, ακομα και στα κωλοφτιαγμενα της ευθειας ο βασιλιας ειναι Ιταλος αρα γιατι τσακωνομαστε?

      Διοτι στην ευθεια οι τουρμπισμενες, καραφτιαγμενες Φεραρι δεν πατανε κατω και ετσι χανουν απο τα φτιαγμενα datsun.

      Αποδειξη αυτου αποτελει το δυσαρεστο γεγονος πως καμια Φεραρι, ακομα και με 35 τουρμπο, δεν καταφερε να τρεξει το 400αρι σε χρονους αντιστοιχους με τα GT-R, δηλαδη σε 8αρια....

      Μα δε μιλαω για Φερραρι...
      Και μη ξεχνας τον υπερατλαντικο γιγαντα των 2.000 ιππων...

      Που αναφερεσαι τοτε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      SkylineGT-R φιλική συμβουλή, να τσεκάρεις τις ατάκες σου: αν σου λένε 'είσαι ΧΥΖ' (ΧΥΖ=άσχετος, βλάκας κοκ. κοσμητικό) το να απαντάς 'εσύ είσαι περισσότερο ΧΥΖ' όσο να 'ναι είναι για μέχρι Α' δημοτικού, όχι παραπέρα... Το 'πιο ΧΥΖ από σένα, αποκλείεται' πάει το πολύ μέχρι Β΄ δημοτικού (λόγω της πιο σύνθετης πρότασης). Το 'θα φέρω το μπαμπά μου, που ξέρει καράτε, να σε δείρει' είναι για μέχρι Γ' δημοτικού, για να καταλάβεις...

      Και βέβαια στην ουσία της κουβέντας, ότι έγραψες τη μνημειώδη κοτσάνα, ότι 'μοναδικός στόχος του GT-R είναι να βελτιώνεται' (και, συμπεραίνω, σύμφωνα με τα χιλιάδες dragster-άδικα βιντεάκια που μας τα έχεις κάνει τσουρέκια τόσο καιρό, επί ευθείας, γιατί ένα βιντεάκι με το GT-R να στρίβει δε μας έχει δείξει ), δείχνει μάλλον ότι ούτε που τον ξέρεις τον κ. Mizuno, ούτε και έχεις δει το κλασσικό βιντεάκι, που εξηγεί τη φιλοσοφία του οχήματος (όχι αυτή που νομίζεις εσύ, αλλά αυτή που νομίζει αυτός)

      EDIT: Τι να τις κάνεις όλες αυτές τις πληροφορίες, εσύ μόνο χρονόμετρο και ταχύμετρο θέλεις

      Το οτι εχω δικιο και εχεις αδικο ειναι πασιφανες. Οταν σε αντιθεση με τα Πορσε, Φεραρι κτλ. τα GT-R σε ενα μεγαλο ποσοστο τους εχουν βελτιωθει και μαλιστα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο! Σκεψου μονο το εξης: Καμια τουρμπο Φεραρι δεν εχει περασει τα 1000 αλογα. Καμια βελτιωμενη Πορσε δεν εχει ξεπερασει τα 1500 αλογα....... Απεναντιας τα GT-R εχουν φθασει τα 2000 αλογα πλεον. Γιατι; Διοτι τα GT-R εχουν κοινο που θελει να τα βελτιωσει και ευτυχως δεν σκεφτονται οπως εσυ ή αλλα μελη του φορουμ. Το γεγονος πως μονο για τα GT-R, απ' ολα τα supercars/hypercars, υπαρχουν aftermarket parts οπως.... αξονας μεταδοσης! μου λεει πολλα. Το αυτοκινητο απευθυνεται κυριως σε οσους θελουν το κατι παραπανω.

      Δεν ειναι τυχαιο οτι η Porsche 911 997 Turbo S μεχρι σημερα που μιλαμε, δεν εχει ξεπερασει τα 650 αλογα, δηλαδη τα βελτιωτικα εξαρτηματα ειναι ελαχιστα, τη στιγμη που το R35 GT-R βρισκεται στα 2000 αλογα, δηλαδη 3 φορες παραπανω ισχυς. Τα πραγματα ειναι απλα. Ακομα και πλουσιοι ανθρωποι δαπανουν ακομα και 100.0000 ευρω για να βελτιωσουν το GT-R τους. Ηδη, δεκαδες αν οχι ...100 αυτοκινητα εχουν ξεπερασει τα 1000-1500 αλογα με πακετα βελτιωσης που προσφερουν βελτιωτικοι οικοι οπως η AMS, Switzer, SPE, Boost Logic, T1R, Forged, HKS, Greddy κτλ κτλ.

      Κανενα αλλο αυτοκινητο ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ δεν διαθετει τοσα πολλα κιτ βελτιωσης για 1000++++ αλογα απο τοσους διαφορετικους βελτιωτικους οικους. Η Πορσε π.χ. εχει μονο την 9FF, την EvoMS και την Switzer που δινουν κιτ βελτιωσης για 1000+ αλογα. Η λαμπο εχει μονο την Underground Racing, την Heffner και την Titan Motorsports που δινουν κιτ 1000 ιππων. Το GT-R εχει καμια δεκαρια βελτιωτες και μαλιστα εχουν φθασει σε μεγαλυτερα επιπεδα ισχυος απο την Πορσε (πολυ μεγαλυτερα, 500 αλογα παραπανω....).

      Επομενως ασε τον Μιζουνο κατα μερος. Το κοινο αποφασιζει για ποιον λογο υπαρχει ενα αυτοκινητο. Ο σχεδιαστης απλα προτεινει, δεν αποφασιζει τι θελει το κοινο του. Το καταλαβες αυτο;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • RE: Nissan GT-R

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:
      Eιπαμε, ακομα και στα κωλοφτιαγμενα της ευθειας ο βασιλιας ειναι Ιταλος αρα γιατι τσακωνομαστε?

      Διοτι στην ευθεια οι τουρμπισμενες, καραφτιαγμενες Φεραρι δεν πατανε κατω και ετσι χανουν απο τα φτιαγμενα datsun.

      Αποδειξη αυτου αποτελει το δυσαρεστο γεγονος πως καμια Φεραρι, ακομα και με 35 τουρμπο, δεν καταφερε να τρεξει το 400αρι σε χρονους αντιστοιχους με τα GT-R, δηλαδη σε 8αρια....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      skylinegt-r
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr