Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εν πάσει περιπτώσει, κάποιες εκδόσεις της Elise είναι compressore. Δεν είναι fun to drive το εν λόγω αυτοκίνητο? Ελαφρύ και με 4cyl υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα είναι.
Όχι,αλλά αυτή είναι προσωπική προτίμηση (οπότε μπορείς αν τη γράψεις στα π@π@ρι@ σου)
Εύχομαι (και ελπίζω) ότι η 4c θα ανταγωνίζεται στα ίσια, τουλάχιστον την Elise S,γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα χάσει και το τελευταίο λόγο ύπαρξής της, ειδικά σε αυτήν την κατηγορία τιμής.
Η φιλοσοφία της κατασκευής της 4C είναι αυτό που ζητούσε για χρόνια ένας πορωμένος alfista που μπαίνει ενίοτε και στην πίστα. Ήθελε το μηχανολογικό stuff της Alfa Romeo πάνω σε ένα ελαφρύ σασί. Και η Fiat μας έδωσε εδώ, όχι απλά ένα καλό σασί, αλλά ένα σασί ασύγκριτο για την κατηγορία και πολύ περισσότερο για το χρηματικό level της.
Εδώ είναι που έχουμε αρχίσει να χάνουμε λίγο το νόημα.Για να μην γράφω και πολλά.
Δεν διαφωνώ ότι το γεγονός πως σήμερα υπάρχει αυτό το αυτοκίνητο με τα σήματα της AR,τη στιγμή που μέχρι χθες υπήρχε το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ, είναι από μόνο του σπουδαίο.Αλλά από κει και πέρα το αυτοκίνητο αυτό δεν παύει να παραμένει ένα 'άχρηστο' παιχνίδι, μικρής παραγωγής,που πρέπει να πουληθεί στο πόπολο (και η διαδικασία της πώλησης έχει μια πολύ ιδιαίτερη εφαρμογή στο γαλαξία της Fiat),κατασκευασμένο με οικονομίες κλίμακας,με έναν κινητήρα 1800 (όχι κάποιον oλοκαίνουριο state of the art 3000),με ένα κιβώτιο το οποίο όχι εγώ,αλλά αυτοί που το εξέλιξαν, χαρακτηρίζουν 'di merda',χωρίς το στυλ και την ιδιαίτερη προσοχή που απαιτείται στην εκτέλεση του project (και που είναι νεκρό γράμμα για το Torino του panda) και τιμές από 50 ως 60Κ ευρώ (και στην Ελλάδα ακούω για 90αρες).
Άρα προς τι οι παιάνες;Το μόνο θετικό που βλέπω ότι μπορεί να προκύψει από όλη αυτη την κίνηση για την AR, είναι μακροπρόθεσμο,εάν οι ιθύνοντες εκμεταλλευτούν το hype της 4c,διατηρώντας ψηλά τις προσδοκίες για τη μάρκα.Και αναφέρομαι στα μελλοντικά σχέδια για αυτήν (αν υπάρχουν) και στον τρόπο που θα εφαρμοσθούν.
Κλείνοντας θυμίζω ότι το παράδειγμα της 8C είναι πολύ πρόσφατο.Ένα supercar προορισμένο να είναι το υπέρτατο του γαλαξία.........που όμως δεν 'πάει' σαν Ferrari,αλλά ούτε καν σαν Maserati.Στην περίπτωση αυτή παρόλους τους αναπόφευκτους συμβιβασμούς υπήρχε ένα project αρκετά 'δουλεμένο',που οδήγησε στην παραγωγή ενός αν μη τι άλλο όμορφου αυτοκινήτου, το οποίο δεν είχε εξελίξει βέβαια η Abarth.....