-
Ταπεινή γνώμη άσχετου-άμπαλου που πρέπει να πλύνει το πληκτρολόγιο με betadine πριν γράψει σε τοπικό για Ferrari:
H Laferrari είναι Laektroma.
Δεκτό για concept κάποιας περιθωριακής εταιρείας, απαράδεκτο για τη Ferrari.Ξεκίνησε κάτι σαν αστείο με την Enzo (μη τη βλέπετε που είναι σαν να τη σχεδίασε ο Darth Vader είναι λόγω αεροδυναμικής) και τώρα βλέπω ότι έχει γίνει μέρος του brand το να είναι όσο πιο εμετικό γίνεται το εξωτερικό για να προϊδεάζει για σούπερ ντούπερ αεροδυναμική.
Και το αστείο είναι ότι σε λίγα χρόνια θα δούμε κάποιο γκοτζίλα με 'πρωτόγονη τεχνολογία' να κάνει παραπλήσιους χρόνους...
Κρίμα γιατί τα μοντέλα της εταιρείας πέρασαν στην ιστορία και για την εξωτερική τους εμφάνιση εκτός από τα specs.
Η P 4/5 είναι ΚΟΣΜΗΜΑ.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Η P 4/5 είναι ΚΟΣΜΗΜΑ.
ειναι!!!!
ο Τζιμ ειχε κανει καλη δουλεια με το studio pininδυστυχως σημερα βρεχει και βαριεμαι να παω να την δω απο κοντα την LF αλλα κατι μου λεει οτι θα αρχιζω να γελαω οποτε καλυτερα μην με κυνηγαει ολο το Μαρανελλο και η Μοντενα
Ηδη μια φορα μπηκα με T Shirt Lambo στο εργοστασιο και με κοιταζαν ολοι...
-
Σαφώς ομορφότερο το παγκανι...
Πλέον μόνο η αρ,μαζερατι,αστον,τζαγκουαρ βγάζουν όμορφα ζουπερκαρς...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Πάλι καλά που δεν έχω λεφτά να αγοράσω από αυτή την κατηγορία , δεν μου αρέσει κανένα ....Ενα Agera S το χτύπαγα πάντως.
Στο θέμα μας, η 458 πιο εντυπωσιακή είναι. Βασικά η La είναι σαν κακέκτυπό της. Χάλια και το όνομα...
-
Άμα τόλεγε L.A. Ferrari, από το Λος Άντζελες, δεν θα είχε φάει ούτε το ένα δέκατο της καζούρας.
-
Μου αρέσει που ομιλούμε για στυλ λες και είμαστε υποψήφιοι αγοραστές και την κατακρίνουμε κιόλας. Αν τύχει ασφαλώς να δούμε μία από κοντά θα πρέπει να μαζεύουν τα σάλια μας με τον κουβά και το σαγόνι από το δρόμο...
Έλληνας... όσο δεν τα φτάνει... τα κάνει κρεμαστάρια...
Μερικά highlights όπως τα έπιασα από τα βιντεάκια του youtube
- Συμπίεση κινητήρα 13.5:1 και κόκκινη γραμμή στα 9250 σαλ., ρυθμισμένος να στροφάρει ψηλά καθώς χαμηλά το HY-KERS του προσφέρει τη ροπή που χρειάζεται και 800 άλογα με RAM effect, αυλούς εισαγωγής μεταβαλλόμενου μήκους και εξαγωγή σε ένα κομμάτι (αν το έπιασα καλά) από ειδικό κράμα για μικρότερο βάρος.
- Συστοιχίες συσσωρευτών in house (κάτι που σημαίνει πολλά για μένα) και ψυχόμενες με υγρό μέσα στο δικό τους housing το οποίο και αφαιρείται εύκολα σε περίπτωση που αυτό κριθεί απαραίτητο.
- Κινητά βοηθήματα τόσο εμπρός όσο και πίσω.
- 41-59 κατανομή βάρους εμπρός - πίσω και 20 mm πιο φαρδιά λάστιχα εμπρός λόγω των βελτιώσεων στο επίπεδο πρόσφυσης.
- 20% μεγαλύτερη πλευρική πρόσφυση σε σχέση με την Enzo και -5 sec στην πίστα του Fiorano.
- HY-KERS με δυνατότητα επανάκτησης ενέργειας ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού.
- Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης (αναρτήσεων, κινητήρα, HY-KERS, αεροδυναμικών βοηθημάτων κ.λπ.).
- Μετακινούμενο τιμόνι και πεταλιέρα και μονολιθική σύνδεση του καθίσματος με το σασί. (εδώ δεν θα ήθελα να είμαι ο άτυχος που θα το οδηγήσει στους Ελληνικούς τυπικούς καρόδρομους).
- Τμήματα του αμαξώματος από ανθρακονήματα σε ένα κομμάτι για ακόμα μεγαλύτερη μείωση του βάρους (δεν μπορώ να φανταστώ το κόστος επισκευής).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μου αρέσει που ομιλούμε για στυλ λες και είμαστε υποψήφιοι αγοραστές και την κατακρίνουμε κιόλας. Αν τύχει ασφαλώς να δούμε μία από κοντά θα πρέπει να μαζεύουν τα σάλια μας με τον κουβά και το σαγόνι από το δρόμο...Έλληνας... όσο δεν τα φτάνει... τα κάνει κρεμαστάρια...
ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΟ ΣΧΟΛΙΟ το λιγότερο.
-
Εμένα μου αρέσει που όχι μόνο κατεβάζουμε αμμάσητη ότι υπερβολή και σαχλαμάρα αναφέρουν τα press kit αλλά προσθέτουμε και δικές μας.
Έλληνας..
@dstou προβλήματα με μπαταρίες έχουν παρουσιάσει ενίοτε κάποια μοντέλα (ή κάποια κομμάτια), το σχεδόν όλα που λες απλά δεν ισχύει. Τώρα αν αφαιρέσεις την μπαταρία έτσι στεγνά φαντάζομαι θα σκάσουν 307307307 error. Θα μπορούσε βέβαια να υπάρχει και μη-υβριδική έκδοση αλλά είτε θα έπρεπε να επανασχεδιαστεί όλο από την αρχή, είτε θα ήταν χειρότερη παντού. Εντελώς εμπειρικά, νομίζω το κατώφλι είναι η χρήση μπαταριών λιθίου, μέχρι και τις Ni-Mh το κέρδος σε σχέση με το βάρος ήταν αμφιλεγόμενο στην καλύτερη περίπτωση (όσον αφορά επιδόσεις πάντα).
ΥΓ. Οι μπαταρίες είναι της Samsung
-
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα 'γραφειοκρατικά και οργανωτικά προβλήματα' (που κατ΄εσέ είναι η αιτία...) που γάμησαν ένα project δισεκατομμυρίων (787) και μια εταιρεία κολοσσό (Boeing) δεν θα εμφανιστούν στην περίπτωση της Ferrari ?
-
'κατ'εσε'
Αυτό που με κάνει να το πιστεύω λοιπόν είναι όσες γνώσεις έχω για τα προϊόντα αυτά και τις εταιρίες αυτές. Δεν χρειάζεται να επεκταθώ όμως πολύ, μία εικόνα αρκεί.
(και δεν είναι καν υγρόψυκτες οι μπαταρίες του).
Επίσης μπορείς να προσθέσεις σε αυτό όλα τα υβριδικά/ελεκτρικά μοντέλα της αγοράς.
Τώρα αν εσύ βλέπεις δαίμονες μπερδεύοντας κάτι εντελώς άσχετο (787) για να στηρίξεις το κοννεσέρ προφίλ του αγνού ΠΟ, οκ.
ΥΓ. Καιρό είχες να με 'διορθώσεις'
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
20 mm πιο φαρδιά λάστιχα εμπρός λόγω των βελτιώσεων στο επίπεδο πρόσφυσης.'Οντως? Μόνο στο 4κινητο RS3 θυμάμαι να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο.
-
O Έλλην Χρήστος εννοεί (ή απλά το διάβασε κάπου και το αντιλλαλεί) πως τα εμπρός είναι 20χιλ πιο φαρδιά από κάτι άλλο (πχ από ένα ΣΑΛΟΥΜΠΑΡΔΟ μήκους 245 χιλοστά), προφανώς όχι πιο φαρδιά από τα πίσω (LOL)
Pirelli P-Zero: 265/30 ZR19 (εμπρός) 345/30 ZR20 (πίσω)
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μου αρέσει που ομιλούμε για στυλ λες και είμαστε υποψήφιοι αγοραστές και την κατακρίνουμε κιόλας. Αν τύχει ασφαλώς να δούμε μία από κοντά θα πρέπει να μαζεύουν τα σάλια μας με τον κουβά και το σαγόνι από το δρόμο...Έλληνας... όσο δεν τα φτάνει... τα κάνει κρεμαστάρια...
Εντελώς άκυρο σχόλιο.
Φαντάζομαι εσύ που κάνεις αυτό το σχόλιο, όταν βλέπεις Φ1 (αν βλέπεις), δε σχολιάζεις τις μαλακίες του κάθε μέτριου
(συγκριτικά) οδηγού.
Όταν βλέπεις champions league (αν βλέπεις), δε σχολιάζεις τα κενά στην άμυνα της Μπάρτσα πχ...Και φυσικά και μιλάμε για στυλ. Αν η Φερράρι απευθυνόταν μόνο στους 499 που έχει ήδη πιάσει πελάτες, θα έκανε μια παρουσίαση στο εργοστάσιο. Το οτι επέλεξε τη μεγαλύτερη έκθεση της χρονιάς για να την παρουσιάσει δείχνει οτι 'απευθύνεται' σε όλους. Και σε εμάς.
-
Και που ξέρετε πως μέσα στους 499 δεν είναι και μέλη του φόρουμς?
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Και φυσικά και μιλάμε για στυλ. Αν η Φερράρι απευθυνόταν μόνο στους 499 που έχει ήδη πιάσει πελάτες, θα έκανε μια παρουσίαση στο εργοστάσιο. Το οτι επέλεξε τη μεγαλύτερη έκθεση της χρονιάς για να την παρουσιάσει δείχνει οτι 'απευθύνεται' σε όλους. Και σε εμάς.
Η παρουσίαση στους εν δυνάμει πελάτες και μη έχει γίνει εδώ και καιρό ,όπως γίνεται πάντα σε κάθε νέο μοντέλο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Και που ξέρετε πως μέσα στους 499 δεν είναι και μέλη του φόρουμς?Λές να ανοιξει κανα thread ¨*Μήπως ειμαι μλκας;*¨ σε λίγο καιρό;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτό που με κάνει να το πιστεύω λοιπόν είναι όσες γνώσεις έχω για τα προϊόντα αυτά και τις εταιρίες αυτές.Ελα ρε συ, ξέρεις μέσα-έξω τη Boeing και κατ΄αντιδιαστολή τη Ferrari ?
Μ΄αρέσουν πάντως οι τεκμηριωμένες απαντήσεις 'το ξέρω επειδή το ξέρω'
(Για τη Boeing έχεις δίκιο, αυτό που δεν καταλαβαίνω και αυτή είναι η ειλικρινής απορία που εξέφρασα είναι, πως ξέρεις ότι δεν ισχύει το ίδιο για τη Ferrari, ότι δεν έχει οργανωτικά και γραφειοκρατικά προβλήματα, που θα μπορούσαν να έχουν την ίδια κατάληξη)
Βέβαια το NTSB ακόμα δεν έχει καταλήξει στην αιτία του προβλήματος αλλά Ο ΙΚΕ ΞΕΡΕΙ
Δεν χρειάζεται να επεκταθώ όμως πολύ, μία εικόνα αρκεί.
Για να δούμε:
3-1 χωρίς μπαταρίες
(Αυτά που λέγαμε παραπάνω για τη Ferrari...)
Επίσης μπορείς να προσθέσεις σε αυτό όλα τα υβριδικά/ελεκτρικά μοντέλα της αγοράς.
Εγώ δεν έκανα καμία υπόθεση για τις αιτίες του προβλήματος, ούτε φυσικά κάποια αναγωγή σε άλλα μοντέλα, ούτε γενίκευσα. Εσύ το κάνεις αυτό και λες 'εφ΄όσον δεν πήρε φωτιά το Leaf άρα δεν θα πάρει φωτιά η LaFerrari' --> ΝΟΜΟΣ ΙΚΕ
Τώρα αν εσύ βλέπεις δαίμονες μπερδεύοντας κάτι εντελώς άσχετο (787) για να στηρίξεις το κοννεσέρ προφίλ του αγνού ΠΟ, οκ.
--->
Και αν εσύ παριστάνεις τον προφήτη για να στηρίξεις το προφίλ του αιρετικού παντογνώστη, ΟΚ.
Στο μεταξύ όταν τη λες εσύ στη Ferrari για τις μαρκετινίστικες μαλακίες 'κιβώτιο F1' 'αεροδυναμική F1' και δε συμμαζεύεται, είναι ΟΚ. Οταν τη λέει κάποιος άλλος στη Ferrari για άλλες μαρκετινίστικες μαλακίες 'KERS' και 'DRS' και δε συμμαζεύεται, είναι στόχος για φτηνή ειρωνεία.
ΥΓ. Καιρό είχες να με 'διορθώσεις'
Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, ειλικρινή απορία εξέφρασα πως θεωρείς ότι κάτι που 'έσκασε' σε μία εταιρεία δεν θα σκάσει σε μια άλλη. Δεν απάντησες φυσικά εκτός και αν 'το έβγαλα από την κοιλιά μου' είναι απάντηση.
Εξάλλου την τελευταία φορά που θα μπορούσες να θεωρήσεις ότι το έκανα (με την κοτσάνα σου 'ε πόση διαφορά να έχουν το αλουμινένιο πλαίσιο της Elise με το ανθρακονημάτινο της 4C ? Καμιά 100στή κιλά το πολύ') την έκανες τουμπεκί Και πουλάς και πνεύμα μετά ότι ξέρεις πόσο ζυγίζει το πλαίσιο της Elise
Τέλος πάντων, τόσο μπορείς, τόσο κάνεις, δεν σε παρεξηγούμε
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Και φυσικά και μιλάμε για στυλ. Αν η Φερράρι απευθυνόταν μόνο στους 499 που έχει ήδη πιάσει πελάτες, θα έκανε μια παρουσίαση στο εργοστάσιο. Το οτι επέλεξε τη μεγαλύτερη έκθεση της χρονιάς για να την παρουσιάσει δείχνει οτι 'απευθύνεται' σε όλους. Και σε εμάς.
Η παρουσίαση στους εν δυνάμει πελάτες και μη έχει γίνει εδώ και καιρό ,όπως γίνεται πάντα σε κάθε νέο μοντέλο.
Το γνωρίζω αυτό. Και ενισχύει ακόμη περισσότερο αυτό που γράφω πιο πάνω. Αν απευθυνόταν μόνο στους 499, θα τη βλέπαμε μέσω ιστοσελιδας μόνο κτλ...
Τέλος πάντων βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα. Όποιος συμφωνεί ή διαφωνεί δε θα αλλάξει άποψη, αν το εξηγήσω περισσότερο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό που με κάνει να το πιστεύω λοιπόν είναι όσες γνώσεις έχω για τα προϊόντα αυτά και τις εταιρίες αυτές.
Ελα ρε συ, ξέρεις μέσα-έξω τη Boeing και κατ΄αντιδιαστολή τη Ferrari ?
Μ΄αρέσουν πάντως οι τεκμηριωμένες απαντήσεις 'το ξέρω επειδή το ξέρω'
(Για τη Boeing έχεις δίκιο, αυτό που δεν καταλαβαίνω και αυτή είναι η ειλικρινής απορία που εξέφρασα είναι, πως ξέρεις ότι δεν ισχύει το ίδιο για τη Ferrari)
Βέβαια το NTSB ακόμα δεν έχει καταλήξει στην αιτία του προβλήματος αλλά Ο ΙΚΕ ΞΕΡΕΙ
Με ρώτησες τι με κάνει να το πιστεύω και είπα οι -όποιες- γνώσεις έχω, δεν επεκτάθηκα γιατί σου απάντησα πιο κάτω πολύ πιο απλά. Παρόλα αυτά εσύ βλέπω έτρεξες να σημειώσεις πως ΞΕΡΕΙΣ μέσα-έξω (ΙΝ ΚΑΙ ΑΟΥ) για τη Boeing.
Το μόνο συμπέρασμα που βγάζει κανείς από τους εξυπνακισμούς σου είναι πως δε ξέρουμε αν η LaFerrari μπορεί να πιστοποιηθεί από την FAA, ναι τόσο σαχλαμάρα είναι το ποστ σου.
Δεν χρειάζεται να επεκταθώ όμως πολύ, μία εικόνα αρκεί.
Για να δούμε:
3-1 χωρίς μπαταρίες
(Αυτά που λέγαμε παραπάνω για τη Ferrari...)
Επίσης μπορείς να προσθέσεις σε αυτό όλα τα υβριδικά/ελεκτρικά μοντέλα της αγοράς.
Άρα επειδή κάποια μη-υβριδικά μοντέλα πήραν φωτιά (ποιος ξέρει γιατί? ο nass μόνο) αυτό τεκμαίρει πως τα υβριδικά έχουν πρόβλημα.
Σοβαρό ποστ..
Εγώ δεν έκανα καμία υπόθεση για τις αιτίες του προβλήματος, ούτε φυσικά κάποια αναγωγή σε άλλα μοντέλα, ούτε γενίκευσα. Εσύ το κάνεις αυτό και λες 'εφ΄όσον δεν πήρε φωτιά το Leaf άρα δεν θα πάρει φωτιά η LaFerrari' --> ΝΟΜΟΣ ΙΚΕ
.Εσύ έβαλες την μπαταρία του 787 σαν τεκμήριο και χαρακτήρισες όλο το υβριδικό σύστημα 'ΜΑΡΚΕΤΙΝ'.
κατά τα άλλα 'νόμος ΙΚΕ' κλπ κλπ, επίπεδο mod...
Τώρα αν εσύ βλέπεις δαίμονες μπερδεύοντας κάτι εντελώς άσχετο (787) για να στηρίξεις το κοννεσέρ προφίλ του αγνού ΠΟ, οκ.
--->
Και αν εσύ παριστάνεις τον προφήτη για να στηρίξεις το προφίλ του αιρετικού παντογνώστη, ΟΚ.Δεν παριστάνω ούτε τον παντογνώστη, ούτε τον προφήτη, αν σε ενοχλούν τα ποστ μου (το γιατί δεν με απασχολεί) κάνε report στον εαυτό σου (σαν mod) και στείλε warn κλπ
(ξέρεις πως )Στο μεταξύ όταν τη λες εσύ στη Ferrari για τις μαρκετινίστικες μαλακίες 'κιβώτιο F1' 'αεροδυναμική F1' και δε συμμαζεύεται, είναι ΟΚ. Οταν τη λέει κάποιος άλλος στη Ferrari για άλλες μαρκετινίστικες μαλακίες 'KERS' και 'DRS' και δε συμμαζεύεται, είναι στόχος για φτηνή ειρωνεία.
Ο καθένας ανάλογα τις γνώσεις του και το επίπεδό του μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα, μπορεί και όχι. Τώρα αν πιθηκίζεις ότι λέω για κάτι συγκεκριμένο (πχ χαρακτηρισμός κιβωτίου Η σαν κιβώτιο 'F1') και το μπερδεύεις με κάτι άσχετο (ίσως με το κουμπί F1 στο πληκτρολόγιο?) αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, μη μου στεναχωριέσαι
ΥΓ. Καιρό είχες να με 'διορθώσεις'
Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, ειλικρινή απορία εξέφρασα πως θεωρείς ότι κάτι που 'έσκασε' σε μία εταιρεία δεν θα σκάσει σε μια άλλη. Δεν απάντησες φυσικά εκτός και αν 'το έβγαλα από την κοιλιά μου' είναι απάντηση.
Εξάλλου την τελευταία φορά που θα μπορούσες να θεωρήσεις ότι το έκανα (με την κοτσάνα σου 'ε πόση διαφορά να έχουν το αλουμινένιο πλαίσιο της Elise με το ανθρακονημάτινο της 4C ? Καμιά 100στή κιλά το πολύ') την έκανες τουμπεκί Και πουλάς και πνεύμα μετά ότι ξέρεις πόσο ζυγίζει το πλαίσιο της Elise
Ο σκοπός σου δεν με απασχολεί ποιος είναι, φαίνεται από την αμμέσως επόμενη παράγραφο με τα πλαίσια. Πάλι με διορθώνεις (lol) για κάποια εκτίμηση που είχα κάνει και έπεσα ακριβώς μέσα.
Είχα γράψει λοιπόν πως το πλαίσιο της 4C ζήτημα να είναι 100 κιλά το πολύ ελαφρύτερο από ένα αντίστοιχο αλουμινένιο. Είναι λοιπόν 3-5 κιλά ελαφρύτερο από αυτό της μικρότερης (και με ψηλότερο κατώφλι πόρτας) Elise. Αν αυτό εσύ το θεωρείς κοτσάνα και λάθος εκτίμηση μάλλον είσαι απλά -με το συμπάθειο*- βλαξ.
*not
Τέλος πάντων, τόσο μπορείς, τόσο κάνεις, δεν σε παρεξηγούμε
Γιατί να με παρεξηγείτε (ποιοι?). Με κουράζει μεν αλλά από την άλλη με κολακεύει το πόσο ενοχλείσαι από τα ποστ μου. Δεν έχω καταλάβει τι είδους πίκρα έχεις αλλά είναι διασκεδαστικό.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στο μεταξύ όταν τη λες εσύ στη Ferrari για τις μαρκετινίστικες μαλακίες 'κιβώτιο F1' 'αεροδυναμική F1' και δε συμμαζεύεται, είναι ΟΚ. Οταν τη λέει κάποιος άλλος στη Ferrari για άλλες μαρκετινίστικες μαλακίες 'KERS' και 'DRS' και δε συμμαζεύεται, είναι στόχος για φτηνή ειρωνεία.Μια ερωτησούλα ρε συ Νάσο... Πώς εννοείς την έννοια της μαρκετινίστικης μαλακίας; Στο δικό μου το μυαλό ας πούμε το ορίζω σαν αυτό που λένε 'πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες'. Κιβώτιο F1 (όχι κωδική ονομασία) ας πούμε η Ferrari ποτέ δεν είχε και ποτέ δε θα βάλει σε roadcar. Μπορεί όμως ΚΑΙ ΕΧΕΙ βάλει συστήματα ηλεκτρονικού ελέγχου που δουλεύουν στα αυτοκίνητα δρόμου με τον ίδιο τρόπο που δουλεύουν και στα μονοθέσια της F1. Εννοώ τα συστήματα ελέγχου για το κιβώτιο ταχυτήτων, το διαφορικό, το engine management και τον τρόπο που αυτά αλληλεπιδρούν. Οπότε το 'κιβώτιο F1' και η 'αεροδυναμική F1' ως γενικές έννοιες είναι ΓΤΠΚ.
Το KERS και το DRS είναι πολύ συγκεκριμένα συστήματα με πολύ συγκεκριμένα ακρωνύμια: 'Κinetic Energy Recovery System' και 'Drag Reduction System'. To μεν KERS στη LaFerrari όντως ανακτά κινητική ενέργεια με τον ίδιο τρόπο που ανακτά ενέργεια και στην F1 και χρησιμοποιείται επίσης με τον ίδιο τρόπο. Το DRS επίσης, μειώνει την οπισθέλκουσα όπως ακριβώς και στην F1 και βοηθά στην ανάπτυξη σημαντικά μεγαλύτερης τελικής σε δεδομένες συνθήκες μεταξύ ενός αυτοκίνητου που έχει σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που δεν έχει. Από τη στιγμή που και τα δύο αυτά συστήματα βοηθάνε υπερβολικά τη LaFerrari (και την P1) να πετύχουν τα νούμερα επιδόσεων που ανακοινώνουν, για ποιον ακριβώς λόγο είναι 'μαρκετινίστικες μαλακίες';
LaFerrari (πρώην F70/F150)