-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Αν εσεις βλεπετε 2-3 δεκατα μονο σε καθε στροφη, ή πρεπει να βαλετε γυαλια ή εγω να αλλαξω τα δικα μουΤωρα ειστε σοβαροι; Καθεστε και μιλατε με τον Κικιζα για το αν ηταν hotlap αυτος ο γυρος ή οχι;
Πρεπει να εισαι τουλαχιστον καθυστερημενος για να πιστεψεις (ή εστω να σκεφτεις οτι υπαρχει περιπτωση) αυτο το αμαξι κανει γυρω στο 1.30 στα Μεγαρα.Και αν διαβασεις και τις δημοσιευσεις αλλων χρηστων ενδιαμεσα, θα δεις οτι μαλλον ο μονος εισαι που υπονοησε οτι υπαρχει μια περιπτωση να κανει 1.30 ( ) και εκεινο το video να ειναι hotlap
-
μα ειναι δυνατον εστω και να αφηνεις μια πιθανοτητα το συγκεκριμενο αμαξι να κανει 1.30 best lap οταν η carina e 1,6 εκανε το 2001 1.19 στα μεγαρα
μην πας να μπαλωσεις τα αμπαλωτα και να μαζεψεις τα ασυμαζευτα...μονο που αφησες εστω και 1 πιθανοτητα αρκει για να φανερωσει την πατατα...
βγες μια φορα και πες λαθος μου....
ειναι πιο αντρικιο να παραδεχεται ενας αντρας τα λαθη του απο το να προσπαθει με νεα λαθη να τα κρυψει... -
Τοσα ξερει, τοσα λεει, πού το περιεργο?
-
Το θέμα είναι ότι λέει τα πάντα και συμφέρει.
-
Κανετε πλακα τωρα ;
Πιστεψε ανθρωπος εδω μεσα οτι υπαρχει η παραμικρη πιθανοτητα να κανει γυρο στο 1:30 αυτοκινητο στα Μεγαρα ;
Δεν μιλαω για το 86αρι μονο, αλλα γενικοτερα για οποιοδηποτε αυτοκινητο που βγηκε απ'το 98' και μετα.
Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να γυρναει πανω απο 28, Yaris 1.0 μαμα κανει 25, Smart F2 γυρνανε κατω απο 28.Ακομα και το 14,7 δεν τον θεωρω αντικειμενικο χρονο για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου. Πρεπει να μην οδηγηθηκε οριακα και ταυτοχρονα να μην ειχε καθολου λαστιχο. Αυτο το αυτοκινητο με μια 4αδα σεμι θα κανει ευκολα 12αρια.
-
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
μα ειναι δυνατον εστω και να αφηνεις μια πιθανοτητα το συγκεκριμενο αμαξι να κανει 1.30 best lap οταν η carina e 1,6 εκανε το 2001 1.19 στα μεγαραμην πας να μπαλωσεις τα αμπαλωτα και να μαζεψεις τα ασυμαζευτα...μονο που αφησες εστω και 1 πιθανοτητα αρκει για να φανερωσει την πατατα...
βγες μια φορα και πες λαθος μου....
ειναι πιο αντρικιο να παραδεχεται ενας αντρας τα λαθη του απο το να προσπαθει με νεα λαθη να τα κρυψει...Ε αμα ειναι και στην μια πιθανοτητα, να μην σηκωνουν καποιοι κουβεντα, να ζητησω συγνωμη τοτε. Δεν εκρυψα τιποτε ομως, κσι ουσιαστικα ποτε δεν ειπα απο την πλευρα μου οτι ειμαι σιγουρος, για τις συνθηκες υπο τις οποιες βλεπουμε στο Video την GT86 να γυρναει στην πιστα. ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ, και για αυτην μου την απορια που εξεφρασα, καποιοι, επειδη για δικους τους λογους εχουν μια κακεντρεχη εως κομπλεξικη σταση απεναντι μου, εσπευσαν -ως συνηθως- να με 'στησουν στον τοιχο'.
Ε λοιπον ναι, εκανα λαθος που ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ, εαν αυτο που βλεπαμε ηταν προσπαθεια επιτευξης χρονου. Ελπιζω καποιοι στο μελλον τουλαχιστον να αρχισουν να κατανοουν καλυτερα το πλουσιο λεξιλογιο της γλωσσας μας...
Υπο την ιδια εννοια ποσες χιλιαδες συγνωμες θα επρεπε να αναμενουμε απο καποιους που θελημενα ή μη, εξεφρασαν απορια / αναρωτηθηκαν για διαφορα πραγματα στο forum...?
P.S Στα της ουσιας, σε προσωπικο επιπεδο, διαβαζοντας το νεο τευχος των 4τροχων, με γοητευσε η εξαιρετικα φυλαγμενη-συντηρημενη ΑΕ86 του Ευριπιδη, πολυ περισσοτερο απο την νεα GT86.
Eνα καταπληκτικο, απλουστατο, minimal σχεδιαστικα, και εξοπλισμενο τεχνολογικα με οτι ακριβως χρειαζεται ενα ψαγμενος οδηγος που εχει -οld school πλεον- σχεδον αγωνιστικες αναζητησεις, αλλα ταυτοχρονα θελει ενα καθημερινο μεσο μετακινησης, που να φιλοξενει και τεσσερα ατομα.
Μπραβο στον Ευριπιδη που συνετελεσε και στην ιδιαιτερη αυτη συναντηση-φωτογραφηση παλιοτερου/νεοτερου, αλλα και που εχει σε τοσο καλη κατασταση ενα 'προσγειωμενο' σπορ αυτοκινητο ανω των 20 ετων. Ενα αυτοκινητο που εχει πολλαπλασια
συναισθηματικη αξια. -και οχι μονο, αφου σε λιγα χρονια, με την γενικοτερη μανια αναζητησης παλαιων ευχαριστων στην οδηγηση πισωκινητων σπορ αυτοκινητων, απο 911 μεχρι και Escort MKI-II, δεν ειναι απιθανο να φτασει και αυτην ενος καινουργιου GT86, αφου το 'κυνηγητο' των ρυπων, και μιας γενικοτερης politically correct παγκοσμιας καταστασης, εχει φτασει να υπερισχυει των Fun to drive προσιτων αυτοκινητων-
Eυριπιδη ευχομαι να το χαιρεσαι οσο συχνοτερα γινεται, με...το πλαι αλλα και ασφαλεια πανω απ' ολα, σε ομορφες στριφτερες διαδρομες, και να κρατησει τον ιδιο ακριβως χαρακτηρα, για τουλαχιστον αλλα τοσα χρονια... -
Κίκιζα οδήγα και λίγο ..... Εκτίθεσαι τρελά με αυτά που γράφεις. Είσαι τόσο χαμένος στα πληκτρολόγια και στις οθόνες που όχι μόνο γράφεις ότι νάναι λόγω απώλειας επαφής με την πραγματικότητα, αλλά μετά χτίζεις ολόκληρα σεντόνια πάνω σε αυτά... Σε άλλα forum θα σε είχαν διαγράψει....
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Στα της ουσιας, σε προσωπικο επιπεδο, διαβαζοντας το νεο τευχος των 4τροχων, με γοητευσε η εξαιρετικα φυλαγμενη-συντηρημενη ΑΕ86 του Ευριπιδη, πολυ περισσοτερο απο την νεα GT86.
Eνα καταπληκτικο, απλουστατο, minimal σχεδιαστικα, και εξοπλισμενο τεχνολογικα με οτι ακριβως χρειαζεται ενα ψαγμενος οδηγος που εχει -οld school πλεον- σχεδον αγωνιστικες αναζητησεις, αλλα ταυτοχρονα θελει ενα καθημερινο μεσο μετακινησης, που να φιλοξενει και τεσσερα ατομα.Καλά μη χύσεις κιόλας.
Διάβασε ο πατέρας μου το περιοδικό και μου λέει 'Ρε, σε αυτό το Τογιότα έριχνα ατελείωτο ξυλικί με την Alfa 33 1.7'
Nτάξ ρε πατέρα, κατούρα και λίγο του λέω. Όχι ρε μου λέει, αυτά δεν είχαν κρατήματα. Ειδικά όταν μπαίναμε στα λιμανάκια*, εκεί ήταν το τελειωτικό άντε γεια.*Εμείς είμαστε από το club των Νοτίων-παραλιακή ως όσο πάει-
Κατά τα άλλα δε θέλω να μιλήσω, κάτι που έπρεπε να κάνεις εσύ βασικά.
Είδες όταν πρέπει να βγάλεις το σκασμό, και δεν το κάνεις, που εκτίθεσαι? Δεν είμαι ο άνθρωπος που έχω λιώσει 4άδες στα Μέγαρα αλλά έχω κάνει αρκετούς γύρους, με το δικό μου αυτοκίνητο, με άλλα αυτοκίνητα και με πολλά αυτοκίνητα συνοδηγός. Έχω δει χρόνους και έχω μέτρο σύγκρισης. Έγραψες μπαρούφα. Άλλη μια στο φορουμικό παλμαρέ σου και άλλη μια εδώ μέσα για το GT86. Άλλες φορές σε έχω υπερασπιστεί αλλά μπορώ να σε κατηγορήσω άνετα, όταν φταις. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
P.S Στα της ουσιας, σε προσωπικο επιπεδο, διαβαζοντας το νεο τευχος των 4τροχων, με γοητευσε η εξαιρετικα φυλαγμενη-συντηρημενη ΑΕ86 του Ευριπιδη, πολυ περισσοτερο απο την νεα GT86.
Eνα καταπληκτικο, απλουστατο, minimal σχεδιαστικα, και εξοπλισμενο τεχνολογικα με οτι ακριβως χρειαζεται ενα ψαγμενος οδηγος που εχει -οld school πλεον- σχεδον αγωνιστικες αναζητησεις, αλλα ταυτοχρονα θελει ενα καθημερινο μεσο μετακινησης, που να φιλοξενει και τεσσερα ατομα.Καλά μη χύσεις κιόλας.
Διάβασε ο πατέρας μου το περιοδικό και μου λέει 'Ρε, σε αυτό το Τογιότα έριχνα ατελείωτο ξυλικί με την Alfa 33 1.7'
Nτάξ ρε πατέρα, κατούρα και λίγο του λέω. Όχι ρε μου λέει, αυτά δεν είχαν κρατήματα. Ειδικά όταν μπαίναμε στα λιμανάκια*, εκεί ήταν το τελειωτικό άντε γεια.*Εμείς είμαστε από το club των Νοτίων-παραλιακή ως όσο πάει-
Tωρα το γυριζεις εσυ απο την αναποδη, και μιλας για ξεκαθαρα γκαζια vs οδηγικη ευχαριστηση...Εριξε ξυλο ο πατερας σε ενα AE86 με 33 1.7, και σημαινει οτι αυτο ειναι γενικο και δεδομενο...? Ριξε μια ματια στα ενδεικτικα duel που αρκετοι παραθετετε
ενιοτε, να δεις ποσο, και τι ξυλο ριχνει το ενα αυτοκινητο στο αλλο...http://www.zeperfs.com/en/duel1798-3738.htm
*Το οτι μπορει ο πατερας σου να ειχε 'χερια', και αντιστοιχα αυτος που πετυχε στο δρομο με την Corolla να ηταν ενδεχομενως
'κουλος' ή το αυτοκινητο του να ειχε λογο πχ κακης συντηρησης τον...'αστριφτο', δεν σου εχει περασει σαν εναλλακτικη
περιπτωση ετσι?P.S ...και ο πατερας μου σε ενα Ραλλυ Aουτο Εξπρες του 70' ειχε βγει 2ος γενικης, με 1300αρη σκαραβαιο (σε εκεινο τον αγωνα κερδισε και ενα Αμερικανικο supercharger) και απο κατω στην λιστα ηταν Lotus Cortina, Cooper S , AR 1750, και Bmw 2002ti. Τι σημαινει αυτο, οτι ο 1300αρης σκαραβαιος με μια τετραδα αμορτισερ καλορυθμισμενο απλο καρμπυρατερ, ηταν γρηγοροτερος απο τα -εξισου αν οχι περισσοτερο πειραγμενα- προαναφερθεντα? Οχι βεβαια, απλως οι κατοχοι τους, δεν τα ειχαν μαθει στον μεγιστο δυνατο βαθμο.
Κατά τα άλλα δε θέλω να μιλήσω, κάτι που έπρεπε να κάνεις εσύ βασικά.
Είδες όταν πρέπει να βγάλεις το σκασμό, και δεν το κάνεις, που εκτίθεσαι? Δεν είμαι ο άνθρωπος που έχω λιώσει 4άδες στα Μέγαρα αλλά έχω κάνει αρκετούς γύρους, με το δικό μου αυτοκίνητο, με άλλα αυτοκίνητα και με πολλά αυτοκίνητα συνοδηγός. Έχω δει χρόνους και έχω μέτρο σύγκρισης. Έγραψες μπαρούφα. Άλλη μια στο φορουμικό παλμαρέ σου και άλλη μια εδώ μέσα για το GT86. Άλλες φορές σε έχω υπερασπιστεί αλλά μπορώ να σε κατηγορήσω άνετα, όταν φταις.Οχι μην σε κραταω... Πες τα και εσυ, μην τα κρατας μεσα σου, εδω τοσοι και τοσοι, που δεν με γνωριζουν καν, και δεν σεβονται αποδεδειγμενα τιποτα και κανεναν, βριζουν, τρολλαρουν και ειρωνευονται, εσυ τουλαχιστον με ξερεις, και πλεον σου το λεω και ο ιδιος, πες οτι θελεις, εκφρασου ελευθερα...
Εγραψα κατι που σε τελικη αναλυση δεν ισχυει, απο την αρχη ομως, το εθεσα με ενα γ@μημενο ερωτηματικο, ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ δηλαδη, δεν ειπα, 'αυτο ειναι, μετρησα 1:30 στο video, TEΛΟΣ, το αμαξι ειναι ΤΑΦΟΣ!' ΔΕΝ ειπα κατι τετοιο, οπως με ΤΕΤΟΙΟ τροπο μου προσαπτεται το λαθος που εκανα.
Εχω ξαναπει, δεν υπαρχει καποιος που να μην κανει λαθη, και εννοειται οτι βαζω μεσα και τον εαυτο μου. Δεν καταλαβαινω γιατι μερικοι συμπεριφερονται, λες και περιμεναν οτι εγω δεν κανω, ή δεν θα κανω λαθη. Σαφως και κανω, και θα ξανακανω.Η διαφορα ομως με πολλους χρηστες στον παρον Forum ειναι η εξης: Στην πλειοψηφια των δημοσιευσεων μου εγω δεν τρολλαρω, δεν ειρωνευομαι, και δεν γραφω ολη την ωρα μ@λ@κιες, οπως παρα πολλοι. Οτι αναφερω, οτι πιστευω, το υποστηριζω με παραδειγματα και επιχειρηματολογια. Και στις περισσοτερες περιπτωσεις εχω δικιο, και αυτο εχει αποδειχτει.
Τωρα σε αυτα που μου λες περι σκασμου, και φορομικου παλμαρε, ευχαριστως να το δεχτω, εαν αυτη την διαδικασια την βαλουμε σε εφαρμογη για οοολους τους χρηστες και φυσικα καμποσους που 8/10 φορες κοροιδευουν, τρολλαρουν, χωρις να ξερουν τιποτε, παιρνοντας απλως μια θεση, γιατι ετσι, η οποια και αποδεικνυεται στο τελος, περα για περα λανθασμενη.
Θελεις μηπως να σου θυμισω και σε μεταξυ μας παλιαοτερες 'μαχες' τυπου AR vs the whole car industry, ΤΙ ατελειωτες μπαρουφες υποστηριζες, και ποσες κατραπακιες με επιχειρηματα και αποδειξεις λαμβανες?Με την ιδια εννοια, εσυ ο ιδιος που μου λεει να βγαζω καποια στιγμη τον σκασμο, δεν θα επρεπε να μιλας για καμποσα χρονια... Εγω ομως γουσταρω τον αντιλογο, ειδικα οταν ο απεναντι εχει μια επιχειρηματολογια, και δεν προκειται να πω ουτε σε εσενα ουτε σε κανενα να σκασει, ακομα και οταν κανει λαθη.
Κατα τα αλλα, στο προκειμενο, και για οσους μπορουν να κατανοησουν, ή και εχουν ζησει τις δυο διαφορετικες εποχες σε οτι αφορα την εξελιξη της αυτοκινησης, ΝΑΙ, χυνω με την ΑΕ86 -συγκριτικα με την GT86- γιατι ΤΟΤΕ πριν 20+ χρονια
αγοραζες ενα ομορφο, λιτο, minimal σπορ κουπε, το οποιο μπορουσες να 'λιωνεις' σε συνεχη βαση, χωρις να σπαει-τριζει-χαλαει, αλλα και παραλληλα, να σε παει καθε μερα στην δουλεια σου εσενα και αλλα τρια ατομα, οντας ανετα, το ενα και μοναδικο μεταφορικο μεσο μιας οικογενειας. ΑΥΤΟ γουσταρα και γουσταρω στην ΑΕ86, συν το οτι ολα αυτα τα προτερηματα τα ειχε πριν τουλαχιστον δυο δεκαετιες.
Αναλογικα λοιπον, με βαση της δυνατοτητες, και την εξελιξη της τεχνολογιας, αυτα που πετυχε η ΑΕ86 του ΤΟΤΕ, ειναι σαφως ανωτερα ΙΜΗΟ απο αυτα που πετυχε σημερα η GT86, και τρελαθηκε το απανταχου ανησυχο κοινο. (δικαιολογημενα μεν, αφου σχεδον ολοι εγκατελειψαν την συνταγη 'προσιτο πισωκινητο σπορ', αλλα οχι και με τοση ενταση, τουλαχιστον για τα Ελληνικα δεδομενα της αυξημενης -συγκριτικα- τιμολογησης, και της ανυπαρκτης, προς το παρον τουλαχιστον δυνατοτητας μηχανικης αναβαθμισης) -
Άρπα τη!
ΠΣ. Όμορφο δεν ήταν το ΑΕ86,μια κούτα και μισή ήταν. Τι να πει μπροστά σε μια Αλφα Ρομέο Σπριντ της εποχής ή έστω και ενδοεταιρικά σε μια Τσέλικα. Είχε όμως καλό τιμόνι και κρατήματα, καλά φρένα, γκαζάκι και 'σωστή' κίνηση. Επίσης το γνωστό, δεν έσπαγε δε χάλαγε κάθε 3 και λίγο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Και στις περισσοτερες περιπτωσεις εχω δικιο, και αυτο εχει αποδειχτει.Και στις υπολοιπες εχεις δικιο που εχεις αδικο, να τα λεμε αυτα!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
δεν γραφω ολη την ωρα μ@λ@κιες
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Και στις περισσοτερες περιπτωσεις εχω δικιο, και αυτο εχει αποδειχτει.
Και στις υπολοιπες εχεις δικιο που εχεις αδικο, να τα λεμε αυτα!
...θες να κλεψεις το πρωταθλημα απο τον Joe bar Team?
-
Το 1:14.7 που το ειδατε?Την δοκμαζουν και στα μεγαρα στο τευχος των 4τροχων εκτος απο το θεμα με την ΑΕ86?
-
για το αε86 να σημειωθει οτι δεν ηταν φθηνο στην εποχη του.Εαν θυμαμαι καλα κοστιζε γυρω στα 4,7 μυρρια.Ηταν ομως οντως ξεχωριστο σαν πισωκινητο,δεν χαλαγε ποτε,αν και σε ασφαλτινη διαδρομη ηταν αργοτερο απο ολα σχεδον τα χοτ χατσμπακ.
Επισης κανεις δεν ειχε βρει τα 124 αλογα σε καποιο δυναμομετρο. -
Greg γιατί έβαλες την μικρή 33 1.7 ;;;
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Greg γιατί έβαλες την μικρή 33 1.7 ;;; -
Ο χρήστης GMASTER6 έγραψε:
Το 1:14.7 που το ειδατε?Την δοκμαζουν και στα μεγαρα στο τευχος των 4τροχων εκτος απο το θεμα με την ΑΕ86?Στο θεμα με το ΑΕ86 εχει κι ενα πλαισιακι που αναφερει την γυροβολια του GT86 στα Μεγαρα.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Greg γιατί έβαλες την μικρή 33 1.7 ;;;Αν θυμαμαι καλα, απο αυτα που εχουμε κουβεντιασει με τον GB, την 8βαλβιδη 1.7ie ειχαν...Ας επιβεβαιωσει/διαψευσει ο ιδιος...
Toyota GT-86 / Subaru BRZ