Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2.300κ.ε. Vs 3.500κ.ε. ...και μερικές χαζές ερωτήσεις :-(
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 2.300κ.ε. Vs 3.500κ.ε. ...και μερικές χαζές ερωτήσεις :-(
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    18
    46
    70
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      =μηχανή GM => 350Z αμερικάνικο!
      ε ρε γλέντια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nickolas last edited by

        Πράγματι το Saab φτάνει κοντά, υπάρχουν όμως διαφορές.
        Ο κινητήρας του Saab θεωρητικά είναι νεκρός έως να μπει το turbo. Το ότι δίνει τη ροπή πιο χαμηλά είναι 'παραπλανητικό'. Ο κινητήρας του Saab από το ρελαντί έως τις 1500 κοιμάται ενώ του Νissan λογικά τραβάει μια χαρά. Επίσης το Saab έχει την έστω και μικρή υστέρηση του turbo ενώ και το φρένο του κινητήρα είναι πολύ μικρότερο, πολύ σημαντικό μειονέκτημα αυτό σε γρήγορη οδήγηση.
        Τώρα στην τιμή στις ΗΠΑ δεν πρέπει να έχουν μεγάλη διαφορά. Και εκεί είναι το θέμα, το τί δίνουμε (σε χρήμα) και το τί πέρνουμε σε απόδοση (γκάζι, χώροι, οικονομία κλπ.) Το αν αυτό γίνεται με turbo, πολλά κυβικά ή τρελλό στροφάρισμα θα έπρεπε να μας απασχολεί μόνο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Den 3erw ti lete alla o kinitiras tou Nissan einai o VQ pou kykloforei xronia. Api8ano to blepw na ton exei sxediasei h Renault mallon to antu8eto symbainei.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Ο κινητήρας είναι της Νισσάν, εδώ και χρόνια.

            Φίλε maxmara, συλλέγω και ετοιμάζω ένα αφιέρωμα στον VQ35 του 350Ζ. Όταν ολοκληρωθεί, θα έχεις τις απαντήσεις σε αυτά που (δικαίως) αναρωτιέσαι. Εν ολίγοις, ο 35 έχει αστείρευτες δυνατότητες βελτίωσης. Αιτία: τα επίσης αστείρευτα ανταλλακτικά, αλλά και το πολύ ήπιο προφίλ του κινητήρα στις εκδόσεις παραγωγής. 3.500 κυβικά με 280 ίππους δεν είναι δα και κάνα κατόρθωμα, ώστε ο εν λόγω κινητήρας να έχει σταθερά βραβεία τα τελευταία χρόνια. Άρα, αλλού βρίσκεται η απάντηση...to be continued...

            Υ.Γ. Ελπίζω να σου άνοιξα την όρεξη, αγαπητέ συν-Ζετόφιλε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης sado έγραψε:

              Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
              ....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!

              Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault

              Έγραψα κινητήρα, όχι απαραίτητα βενζίνης, είναι ο τρίλιτρος V6 με 177 ίππους που φοράνε τα Vel Satis (πάλι) και το 9-5 diesel

              Βέβαια Saab & diesel δεν είναι συμβατές έννοιες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cliov6 last edited by

                ρε παιδια, το 3.5 βενζινη του vel satis ειναι το ιδιο με το 350ζ μονο που ειναι φημωμενο.
                αυτο σιγουρα, 100%

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panos7 last edited by

                  Ο χρήστης agisd έγραψε:
                  to 350Z me 300 HP kykloforei sthn ameriki san 35th Anniversary coupe, 3ekinaei apo $36000 h 28k eura peripou.

                  http://www.nissanusa.com/vehicles/Model ... 17,00.html

                  Κι εδω μας πινουν το αιμα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimitrios last edited by

                    Ο χρήστης panos7 έγραψε:

                    to 350Z me 300 HP kykloforei sthn ameriki san 35th Anniversary coupe, 3ekinaei apo $36000 h 28k eura peripou.

                    http://www.nissanusa.com/vehicles/Model ... 17,00.html

                    Κι εδω μας πινουν το αιμα....

                    στη γερμανία η φθηνή έκδοση του 350Ζ έχει καινούρια 33500 ευρώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      Μεταφέρω τα λεγόμενα του Jeremy Clarkson από το Top Gear για το 350Ζ:

                      'It's a japanese car designed in America and the head of the whole project was was a man called A.J.Pennshale (ή κάπως έτσι),who is an Indian.....from Leicester!And th enfine?Well,that's french.It's the 3.5L V6 from Renault Vel Satis'

                      Δεν ξέρω για σας,αλλά εγώ τον πιστεύω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Μεταφέρω τα λεγόμενα του Jeremy Clarkson από το Top Gear για το 350Ζ:

                        'It's a japanese car designed in America and the head of the whole project was was a man called A.J.Pennshale (ή κάπως έτσι),who is an Indian.....from Leicester!And th enfine?Well,that's french.It's the 3.5L V6 from Renault Vel Satis'

                        Δεν ξέρω για σας,αλλά εγώ τον πιστεύω...

                        O Jeremy Clarkson einai clown.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης agisd έγραψε:

                          Μεταφέρω τα λεγόμενα του Jeremy Clarkson από το Top Gear για το 350Ζ:

                          'It's a japanese car designed in America and the head of the whole project was was a man called A.J.Pennshale (ή κάπως έτσι),who is an Indian.....from Leicester!And th enfine?Well,that's french.It's the 3.5L V6 from Renault Vel Satis'

                          Δεν ξέρω για σας,αλλά εγώ τον πιστεύω...

                          O Jeremy Clarkson einai clown.

                          Όσο clown και να είναι δε νομίζω να βγαίνει και να λέει ψέματα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lkar last edited by

                            Μετά από λίγο ψαξιματάκι:

                            Τo Vel Satis παρουσιάστηκε στη Γενεύη το 2001 κι οι πωλήσεις του (λέμε τώρα) ένα χρόνο αργότερα. Από την αρχή φορούσε αυτόν τον κινητήρα με κωδικό V4Y και 240 άλογα.

                            Ο αντίστοιχος κωδικός της Nissan είναι VQ35DE και εκτός από το 350Ζ τοποθετείται στα αμερικανικά Altima και Maxima με 240 και 255 ίππους αντίστοιχα.

                            Σε όλα τα μοντέλα της Nissan το μοτέρ αυτό τοποθετήθηκε μετά το 2002, χρονιά που παρουσιάστηκε το 350Ζ σε ΗΠΑ και Ιαπωνία.

                            Για τον diesel της Renault/Saab βρέθηκε επίσης άκρη. Ο κινητήρας είναι της Renault και βρέθηκε στη Saab μέσω... Isuzu (GM)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsilis last edited by

                              Το ότι ο κινητήρας είναι ο ίδιος με του Vel satis έχει αναφερθεί και στους 4τροχούς από τον Κ.Κ.
                              Τώρα,ελάχιστα με ενδιαφέρει αν ο υπεύθυνος του project είναι Ινδός ή Σομαλός γεννημένος στην Αργεντινή!
                              Από τη στιγμή που έφερε σε πέρας την αποστολή του με τον καλύτερο τρόπο του αξίζουν συγχαρητήρια...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Ο κινητήρας VQ35 είναι component from Nissan to Renault σύμφωνα και με το επίσημο site της συμμαχίας Renault-Nissan. Αν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποιείται παραπάνω από 3 χρόνια στα μοντέλα αμερικανικών και ιαπωνικών προδιαγραφών.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sado last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                  Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
                                  ....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!

                                  Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault

                                  Βρε συ Ikar επίτηδες το κάνεις;
                                  Saab με αυθεντικό Σουηδέζικο κινητήρα θέλω!! Οχι μαιμούδες!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης sado έγραψε:

                                    Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
                                    ....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!

                                    Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault

                                    Βρε συ Ikar επίτηδες το κάνεις;
                                    Saab με αυθεντικό Σουηδέζικο κινητήρα θέλω!! Οχι μαιμούδες!!

                                    Κάτι σαν το 9-3Χ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sado last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                      Πράγματι το Saab φτάνει κοντά, υπάρχουν όμως διαφορές.
                                      Ο κινητήρας του Saab θεωρητικά είναι νεκρός έως να μπει το turbo. Το ότι δίνει τη ροπή πιο χαμηλά είναι 'παραπλανητικό'. Ο κινητήρας του Saab από το ρελαντί έως τις 1500 κοιμάται ενώ του Νissan λογικά τραβάει μια χαρά. Επίσης το Saab έχει την έστω και μικρή υστέρηση του turbo ενώ και το φρένο του κινητήρα είναι πολύ μικρότερο, πολύ σημαντικό μειονέκτημα αυτό σε γρήγορη οδήγηση.

                                      Φίλε Νικόλα αν είχες οδηγήσει το Saab θα έβλεπες οτι κάνεις λάθος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sado last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
                                        ....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!

                                        Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault

                                        Βρε συ Ikar επίτηδες το κάνεις;
                                        Saab με αυθεντικό Σουηδέζικο κινητήρα θέλω!! Οχι μαιμούδες!!

                                        Κάτι σαν το 9-3Χ;

                                        Πώ! Πώ! τι μου θύμισες! Στην Αγγλία πήγα να πλακωθώ στην πίστα με έναν λαλάκα αμερικανό που έλεγε οτι το 93χ είναι Saab!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nickolas last edited by

                                          Ο χρήστης sado έγραψε:

                                          Πράγματι το Saab φτάνει κοντά, υπάρχουν όμως διαφορές.
                                          Ο κινητήρας του Saab θεωρητικά είναι νεκρός έως να μπει το turbo. Το ότι δίνει τη ροπή πιο χαμηλά είναι 'παραπλανητικό'. Ο κινητήρας του Saab από το ρελαντί έως τις 1500 κοιμάται ενώ του Νissan λογικά τραβάει μια χαρά. Επίσης το Saab έχει την έστω και μικρή υστέρηση του turbo ενώ και το φρένο του κινητήρα είναι πολύ μικρότερο, πολύ σημαντικό μειονέκτημα αυτό σε γρήγορη οδήγηση.

                                          Φίλε Νικόλα αν είχες οδηγήσει το Saab θα έβλεπες οτι κάνεις λάθος.

                                          Sado ότι γράφω είναι βέβαια θεωρητικό. Το παράπονο όμως το ότι δεν τραβά στις πολύ χαμηλές στροφές το έχω διαβάσει εδώ στο forum μόνο που δεν μπορώ να βρω το link. Οι δικές σου εμπειρίες ποιές είναι?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Απο εμπειρία που έχω με 9-5Αero ο κινητήρας του δεν ήταν και ότι πιο γραμμικό, καμία σχέση με τον 1.8Τ της VW

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr