-
=μηχανή GM => 350Z αμερικάνικο!
ε ρε γλέντια! -
Πράγματι το Saab φτάνει κοντά, υπάρχουν όμως διαφορές.
Ο κινητήρας του Saab θεωρητικά είναι νεκρός έως να μπει το turbo. Το ότι δίνει τη ροπή πιο χαμηλά είναι 'παραπλανητικό'. Ο κινητήρας του Saab από το ρελαντί έως τις 1500 κοιμάται ενώ του Νissan λογικά τραβάει μια χαρά. Επίσης το Saab έχει την έστω και μικρή υστέρηση του turbo ενώ και το φρένο του κινητήρα είναι πολύ μικρότερο, πολύ σημαντικό μειονέκτημα αυτό σε γρήγορη οδήγηση.
Τώρα στην τιμή στις ΗΠΑ δεν πρέπει να έχουν μεγάλη διαφορά. Και εκεί είναι το θέμα, το τί δίνουμε (σε χρήμα) και το τί πέρνουμε σε απόδοση (γκάζι, χώροι, οικονομία κλπ.) Το αν αυτό γίνεται με turbo, πολλά κυβικά ή τρελλό στροφάρισμα θα έπρεπε να μας απασχολεί μόνο για εγκυκλοπαιδικούς λόγους! -
Den 3erw ti lete alla o kinitiras tou Nissan einai o VQ pou kykloforei xronia. Api8ano to blepw na ton exei sxediasei h Renault mallon to antu8eto symbainei.
-
Ο κινητήρας είναι της Νισσάν, εδώ και χρόνια.
Φίλε maxmara, συλλέγω και ετοιμάζω ένα αφιέρωμα στον VQ35 του 350Ζ. Όταν ολοκληρωθεί, θα έχεις τις απαντήσεις σε αυτά που (δικαίως) αναρωτιέσαι. Εν ολίγοις, ο 35 έχει αστείρευτες δυνατότητες βελτίωσης. Αιτία: τα επίσης αστείρευτα ανταλλακτικά, αλλά και το πολύ ήπιο προφίλ του κινητήρα στις εκδόσεις παραγωγής. 3.500 κυβικά με 280 ίππους δεν είναι δα και κάνα κατόρθωμα, ώστε ο εν λόγω κινητήρας να έχει σταθερά βραβεία τα τελευταία χρόνια. Άρα, αλλού βρίσκεται η απάντηση...to be continued...
Υ.Γ. Ελπίζω να σου άνοιξα την όρεξη, αγαπητέ συν-Ζετόφιλε...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault
Έγραψα κινητήρα, όχι απαραίτητα βενζίνης, είναι ο τρίλιτρος V6 με 177 ίππους που φοράνε τα Vel Satis (πάλι) και το 9-5 diesel
Βέβαια Saab & diesel δεν είναι συμβατές έννοιες
-
ρε παιδια, το 3.5 βενζινη του vel satis ειναι το ιδιο με το 350ζ μονο που ειναι φημωμενο.
αυτο σιγουρα, 100% -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
to 350Z me 300 HP kykloforei sthn ameriki san 35th Anniversary coupe, 3ekinaei apo $36000 h 28k eura peripou.http://www.nissanusa.com/vehicles/Model ... 17,00.html
Κι εδω μας πινουν το αιμα....
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
to 350Z me 300 HP kykloforei sthn ameriki san 35th Anniversary coupe, 3ekinaei apo $36000 h 28k eura peripou.
http://www.nissanusa.com/vehicles/Model ... 17,00.html
Κι εδω μας πινουν το αιμα....
στη γερμανία η φθηνή έκδοση του 350Ζ έχει καινούρια 33500 ευρώ
-
Μεταφέρω τα λεγόμενα του Jeremy Clarkson από το Top Gear για το 350Ζ:
'It's a japanese car designed in America and the head of the whole project was was a man called A.J.Pennshale (ή κάπως έτσι),who is an Indian.....from Leicester!And th enfine?Well,that's french.It's the 3.5L V6 from Renault Vel Satis'
Δεν ξέρω για σας,αλλά εγώ τον πιστεύω...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μεταφέρω τα λεγόμενα του Jeremy Clarkson από το Top Gear για το 350Ζ:'It's a japanese car designed in America and the head of the whole project was was a man called A.J.Pennshale (ή κάπως έτσι),who is an Indian.....from Leicester!And th enfine?Well,that's french.It's the 3.5L V6 from Renault Vel Satis'
Δεν ξέρω για σας,αλλά εγώ τον πιστεύω...
O Jeremy Clarkson einai clown.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Μεταφέρω τα λεγόμενα του Jeremy Clarkson από το Top Gear για το 350Ζ:
'It's a japanese car designed in America and the head of the whole project was was a man called A.J.Pennshale (ή κάπως έτσι),who is an Indian.....from Leicester!And th enfine?Well,that's french.It's the 3.5L V6 from Renault Vel Satis'
Δεν ξέρω για σας,αλλά εγώ τον πιστεύω...
O Jeremy Clarkson einai clown.
Όσο clown και να είναι δε νομίζω να βγαίνει και να λέει ψέματα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά...
-
Μετά από λίγο ψαξιματάκι:
Τo Vel Satis παρουσιάστηκε στη Γενεύη το 2001 κι οι πωλήσεις του (λέμε τώρα) ένα χρόνο αργότερα. Από την αρχή φορούσε αυτόν τον κινητήρα με κωδικό V4Y και 240 άλογα.
Ο αντίστοιχος κωδικός της Nissan είναι VQ35DE και εκτός από το 350Ζ τοποθετείται στα αμερικανικά Altima και Maxima με 240 και 255 ίππους αντίστοιχα.
Σε όλα τα μοντέλα της Nissan το μοτέρ αυτό τοποθετήθηκε μετά το 2002, χρονιά που παρουσιάστηκε το 350Ζ σε ΗΠΑ και Ιαπωνία.
Για τον diesel της Renault/Saab βρέθηκε επίσης άκρη. Ο κινητήρας είναι της Renault και βρέθηκε στη Saab μέσω... Isuzu (GM)
-
Το ότι ο κινητήρας είναι ο ίδιος με του Vel satis έχει αναφερθεί και στους 4τροχούς από τον Κ.Κ.
Τώρα,ελάχιστα με ενδιαφέρει αν ο υπεύθυνος του project είναι Ινδός ή Σομαλός γεννημένος στην Αργεντινή!
Από τη στιγμή που έφερε σε πέρας την αποστολή του με τον καλύτερο τρόπο του αξίζουν συγχαρητήρια... -
Ο κινητήρας VQ35 είναι component from Nissan to Renault σύμφωνα και με το επίσημο site της συμμαχίας Renault-Nissan. Αν δεν κάνω λάθος, χρησιμοποιείται παραπάνω από 3 χρόνια στα μοντέλα αμερικανικών και ιαπωνικών προδιαγραφών.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault
Βρε συ Ikar επίτηδες το κάνεις;
Saab με αυθεντικό Σουηδέζικο κινητήρα θέλω!! Οχι μαιμούδες!! -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault
Βρε συ Ikar επίτηδες το κάνεις;
Saab με αυθεντικό Σουηδέζικο κινητήρα θέλω!! Οχι μαιμούδες!!Κάτι σαν το 9-3Χ;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πράγματι το Saab φτάνει κοντά, υπάρχουν όμως διαφορές.
Ο κινητήρας του Saab θεωρητικά είναι νεκρός έως να μπει το turbo. Το ότι δίνει τη ροπή πιο χαμηλά είναι 'παραπλανητικό'. Ο κινητήρας του Saab από το ρελαντί έως τις 1500 κοιμάται ενώ του Νissan λογικά τραβάει μια χαρά. Επίσης το Saab έχει την έστω και μικρή υστέρηση του turbo ενώ και το φρένο του κινητήρα είναι πολύ μικρότερο, πολύ σημαντικό μειονέκτημα αυτό σε γρήγορη οδήγηση.Φίλε Νικόλα αν είχες οδηγήσει το Saab θα έβλεπες οτι κάνεις λάθος.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!Άρα καλύτερα σου 'ρχεται που Saab φοράει Renault
Βρε συ Ikar επίτηδες το κάνεις;
Saab με αυθεντικό Σουηδέζικο κινητήρα θέλω!! Οχι μαιμούδες!!Κάτι σαν το 9-3Χ;
Πώ! Πώ! τι μου θύμισες! Στην Αγγλία πήγα να πλακωθώ στην πίστα με έναν λαλάκα αμερικανό που έλεγε οτι το 93χ είναι Saab!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Πράγματι το Saab φτάνει κοντά, υπάρχουν όμως διαφορές.
Ο κινητήρας του Saab θεωρητικά είναι νεκρός έως να μπει το turbo. Το ότι δίνει τη ροπή πιο χαμηλά είναι 'παραπλανητικό'. Ο κινητήρας του Saab από το ρελαντί έως τις 1500 κοιμάται ενώ του Νissan λογικά τραβάει μια χαρά. Επίσης το Saab έχει την έστω και μικρή υστέρηση του turbo ενώ και το φρένο του κινητήρα είναι πολύ μικρότερο, πολύ σημαντικό μειονέκτημα αυτό σε γρήγορη οδήγηση.Φίλε Νικόλα αν είχες οδηγήσει το Saab θα έβλεπες οτι κάνεις λάθος.
Sado ότι γράφω είναι βέβαια θεωρητικό. Το παράπονο όμως το ότι δεν τραβά στις πολύ χαμηλές στροφές το έχω διαβάσει εδώ στο forum μόνο που δεν μπορώ να βρω το link. Οι δικές σου εμπειρίες ποιές είναι?
-
Απο εμπειρία που έχω με 9-5Αero ο κινητήρας του δεν ήταν και ότι πιο γραμμικό, καμία σχέση με τον 1.8Τ της VW
2.300κ.ε. Vs 3.500κ.ε. ...και μερικές χαζές ερωτήσεις :-(