-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
η καραμελα με τους νεωτερισμους του βαγκ πρεπει να τελειωσει καποια στιγμη..2 πραγματα εφερε η βαγκ/το ενα ειναι τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη κ το αλλο ειναι το μαρκετιγνκ.
κ τουρμπο υπηρχαν παλαιοτερα κ downsized υπηρχαν παλαιοτερα κ χειροκινητα 6 σχεσεων υπηρχαν παλαιοτερα κ ασχημα αυτοκινητα υπηρχαν παλαιοτερα κ wannabe κατι αυτοκινητα υπηρχαν παλαιοτερα.δεν ειναι προνομιο των βαγκ κ της γκολφως ειδικα..όλα υπήρχαν παλιότερα αν το ψάξεις, κ ο twincharged. δεν ανακάλυψε η vw το τροχό προφανώς. το θέμα ομως είναι ότι αυτοί βάλαν πράγματα που δεν είχε ο ανταγωνισμός σε όλη τη γκάμα του γκολφ. φτιαξαν ολη τη γκαμα turbo, προσεφεραν σε όλη τη γκάμα το dsg ή το 6αρι μανουαλ κτλ.
επειδή παπαγαλίζεται ξανά κ ξανά από διάφορους εδώ μεσα, για εξηγησε μας τί έκανε στο θέμα μαρκετινγκ η vw
επίσης τί wannabe αμάξι θέλει να είναι το γκολφ κατά τη γνώμη σου, πέρα από... γκολφ? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Υποψιάζομαι ότι η Γκόλφω έχει το ίδιο εξάρι με ένα Κάντυ 4ετίας που οδηγάω εδώ και μήνες. Ρε σεις το κιβώτιό του έχει ένα φοβερό πρόβλημα. Η όπισθεν είναι δίπλα στην πρώτη, και μπαίνει πατητή και όχι με κολλάρο όπως σε άλλα 6άρια.
Πρέπει να έχω βάλει τουλάχιστον 100-200 φορές όπισθεν ενώ προσπαθώ να ξεκινήσω με πρώτη, στα 5.000 χλμ που έχω κάνει με δαύτο. Ευτυχώς που το κιβώτιο κάνει ένα εντελώς τευτονικό και δυνατό 'γκρακ' με το που μπαίνει η όπισθεν, οπότε με ενημερώνει, δεν πατάω γκάζι, απεμπλέκω και ξαναβάζω με προσοχή για να πιάσει πρώτη.
Κάμποσες φορές μου το έχει κάνει όταν προσπαθώ να παρκάρω και κάνω μικροκινήσεις. Εν τω μεταξύ είμαι τσίμα τσίμα και αν ξεχαστώ θα βαρέσω κανένα προφυλακτήρα.
Άμα έχω νεύρα και κάνω απότομες και δυνατές κινήσεις, την όπισθεν αντί για την πρώτη την έχω στο τσεπάκι.
Νταξ΄έχουν περάσει από τα χέρια μου καμμιά 20αριά αμάξια, έχω δίπλωμα Ε' με 1εκ. χλμ στην πλάτη μου, τέτοια καφρίλα με το κιβώτιο δεν την έχω ματαδεί.
Οδήγησα ένα Μούσα με εξάρι προχτέ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πιθανότητα να κάνεις το ίδιο λάθος.Manual BMW έχεις οδηγήσει;
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
edit mod
κάτσε κ προσπάθησε να πάρεις χαμπάρι πως το γκολφ εφερε πρώτο ή/και εδραίωσε στην κατηγορία νεα πράγματα. καμιά δεκαριά downsized κινητήρες , 6ταχυτα manual, dsg... βασικά τίποτα
που ζεις? στο χωριό του '+1'?Mεγαλε ποσο τις πληρωνες αυτες τις 'καινοτομιες' οπως υποστηριζεις? Απο τον ανταγωνισμο?
+1000 για το 6αρι, +2000 αν θες DSG? και με τα ιδια λεφτα που αλλοι σου εδιναν 150 αλογα το golf σου εδινε 122?Αν απο κατι βγαζω 300% κερδος σου βαζω και γω ο,τι καινοτομια θες! Και κινηση στη ρεζερβα σου βαζω! Beat that!
α τώρα το γκολφ έχει καινοτομίες κ δεν ρωτάς για καθίσματα.
το γυρίζεις το παραμύθι, κ το πας στην τιμή πόσο να σου έδινε δηλαδή το dsg+esp (το 6αρι λες για 100αρικο, αλλά ήταν στανταρ βεβαια). βγαζεις κ το κέρδος 300% :ενώ οι άλλοι δεν θέλαν κέρδος μάλλον, οπότε είπαν να μην το ψάξουνΣυγνώμη πέραν της προσβολής θα ήθελα απλα να τονίσω ότι αυτα που αναφερεις εδραίωσαν το Golf στη θέση που έχει τώρα στην αγορά κι επουδενί δεν είχε πριν
Μην αναφέρουμε δηλαδή ποσο ξύλο ετρωγε σε πωλήσεις απο άλλα αμαξια της κατηγορίας μέχρι το 06
Μόνο αυτό
Απλα με αυτά έγινε ένα αμάξι πολλαπλών γουστων καθώς μπορουσε να καλύψει οποιάδηποτε ανάγκη και γουστο του μέσου καταναλωτή που θέλει ένα οκ αμάξι για να κάνει τη δουλεία του να κάνει 5-6 ταξιδια άνετα κλπ και γι αυτο κιόλας βρίσκεται στη θέση αυτή αυτη τη στιγμη.Δικαίως δηλαδήακριβώς αυτό φίλε μου, το θέμα γκολφ γύρισε με την 5η γενιά, για τους λόγους που λες κ όχι με την πιπίλα του μαρκετινγκ, αλλά για κάποιους είναι πολύ δύσκολο να το αντιληφθούν
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
ή στραβός ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε?
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
όλα υπήρχαν παλιότερα αν το ψάξεις, κ ο twincharged. δεν ανακάλυψε η vw το τροχό προφανώς. το θέμα ομως είναι ότι αυτοί βάλαν πράγματα που δεν είχε ο ανταγωνισμός σε όλη τη γκάμα του γκολφ. φτιαξαν ολη τη γκαμα turbo, προσεφεραν σε όλη τη γκάμα το dsg ή το 6αρι μανουαλ κτλ.
επειδή παπαγαλίζεται ξανά κ ξανά από διάφορους εδώ μεσα, για εξηγησε μας τί έκανε στο θέμα μαρκετινγκ η vw
επίσης τί wannabe αμάξι θέλει να είναι το γκολφ κατά τη γνώμη σου, πέρα από... γκολφ?wannabe something ειναι το ροκκο μου.θελει να το παιξει σπορ αλλα δεν ειναι.
μαρκετινγκ ειναι να βαζεις τουρμπο στους κινητηρες σου επειδη δεν τα καταφερνεις ατμοσφαιρικα κ μετα να νομιζουν καποιοι,πολλοι η λιγοι,οτι εχεις καταπληκτικη τεχνολογια κ τεχνογνωσια..
μαρκετινγκ ειναι να παιρνεις διαφορα τμηματα απο αλλα μοντελα,να τα ενωνεις κ να πωλεις το αυτοκινητο σε τιμη καινουριου κ νεωτεριστικου,οπως το ροκκο μου.ενω αυτα τα μοντελα θα επρεπε να πωλουνται σε τιμες outlet..
μαρκετινγκ ειναι να εχεις τον κοσμο να νομιζει οτι υπαρχουν τρανταχτες διαφορες μεταξυ προιοντων του ομιλου με μεγαλη διαφορα τιμης,οταν στην τελικη λιγο διαφερουν..
μαρκετινγκ ειναι να κρυβεις την αναξιοπιστια σου(τοσο ποιοτικα οσο κ πελατειακα) πισω απο τις επιδοσεις σου..
μαρκετινγκ ειναι το ''its not a bug,its a feature''..καταληγω,δεν ειναι κακο αυτοκινητο το γκολφ.μια χαρα αυτοκινητο ειναι.το7ρι δεν το εχω δει,αλλα θα πρεπει να εχουν κανει τιτανοτεραστια αλματα για να θεωρειται το κορυφαιο στην κατηγορια του..οποτε αλλο ''αισχος'' κ αλλο ''οχι κορυφαιο''
-
Το DSG εφευρεθεί απο την BorgWagner και έγινε licenced στην VW . Αν είχε γίνει licenced σε άλλη εταιρία δεν θα εκανε 2000 και χιλιάδες ευρω, αλλα μάλλον θα ήταν αρκετά φθηνότερο, όπως ας πούμε το απίστευτο start stop της PSA που ειναι στη φωτός μπροστά απο τα αλλα, αλλα κανένα περιοδικό του ειδικού τύπου δεν μιλάει....και ειναι διαθεσιμο σχεδον τζάμπα σε αρκετά φτηνά αμάξια ούτε γκρουπ.
Μια χαρα αμάξι ειναι το Γκολφ , ειναι το καλύτερο non premium αμάξι κατηγορίας c. Για το καλό του βέβαια , αφού ειναι και το ακριβότερο. Επίσης οι πωλήσεις ανέβηκαν μετά το 06 μαζί με τον τραπεζικο δανεισμο κα το εταιρικό. Τώρα που χάνονται και τα δυο η αγορά αοφοτερα θα υποδείξει ποιο ειναι καλύτερο value for money αυτοκίνητο-για πολλα χρόνια Toyota και Fiat-. Επαναλαμβάνω ότι έρχονται δυσκολότερες μέρες για το VAG παγκόσμια και ελπίζω το άνοιγμα στην Κίνα να αποδώσει τα προσδοκώμενα.
Είχα πει ότι το τοπικ δεν με αφορά.......αλλα το DSG δεν ειναι δημιούργημα της VAG -
εχεις δικιο για το dsg αλλα αν δεν λανθανω,η βαγκ ηταν η πρωτη που φορεσε διπλοσυμπλεκτο σε αυτοκινητα ευρειας παραγωγης.. γιαυτο κ το ανεφερα ως βαγκ..
με το ιδιο σκεπτικο κ οι υπερσυμπιεστες μπορει να ειναι μησουσβησει η τουρμπονετιξ η κατι αλλο,αλλα λεμε βαγκ-γκρουπο-bmw κτλ κτλ κτλ -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
όλα υπήρχαν παλιότερα αν το ψάξεις, κ ο twincharged. δεν ανακάλυψε η vw το τροχό προφανώς. το θέμα ομως είναι ότι αυτοί βάλαν πράγματα που δεν είχε ο ανταγωνισμός σε όλη τη γκάμα του γκολφ. φτιαξαν ολη τη γκαμα turbo, προσεφεραν σε όλη τη γκάμα το dsg ή το 6αρι μανουαλ κτλ.
επειδή παπαγαλίζεται ξανά κ ξανά από διάφορους εδώ μεσα, για εξηγησε μας τί έκανε στο θέμα μαρκετινγκ η vw
επίσης τί wannabe αμάξι θέλει να είναι το γκολφ κατά τη γνώμη σου, πέρα από... γκολφ?wannabe something ειναι το ροκκο μου.θελει να το παιξει σπορ αλλα δεν ειναι.
μαρκετινγκ ειναι να βαζεις τουρμπο στους κινητηρες σου επειδη δεν τα καταφερνεις ατμοσφαιρικα κ μετα να νομιζουν καποιοι,πολλοι η λιγοι,οτι εχεις καταπληκτικη τεχνολογια κ τεχνογνωσια..
μαρκετινγκ ειναι να παιρνεις διαφορα τμηματα απο αλλα μοντελα,να τα ενωνεις κ να πωλεις το αυτοκινητο σε τιμη καινουριου κ νεωτεριστικου,οπως το ροκκο μου.ενω αυτα τα μοντελα θα επρεπε να πωλουνται σε τιμες outlet..
μαρκετινγκ ειναι να εχεις τον κοσμο να νομιζει οτι υπαρχουν τρανταχτες διαφορες μεταξυ προιοντων του ομιλου με μεγαλη διαφορα τιμης,οταν στην τελικη λιγο διαφερουν..
μαρκετινγκ ειναι να κρυβεις την αναξιοπιστια σου(τοσο ποιοτικα οσο κ πελατειακα) πισω απο τις επιδοσεις σου..
μαρκετινγκ ειναι το ''its not a bug,its a feature''..καταληγω,δεν ειναι κακο αυτοκινητο το γκολφ.μια χαρα αυτοκινητο ειναι.το7ρι δεν το εχω δει,αλλα θα πρεπει να εχουν κανει τιτανοτεραστια αλματα για να θεωρειται το κορυφαιο στην κατηγορια του..οποτε αλλο ''αισχος'' κ αλλο ''οχι κορυφαιο''
Ευχαριστούμε, τόσα χρόνια σπουδάσαμε και νομίζαμε ότι το Marketing είναι άλλα πράγματα.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Το DSG εφευρεθεί απο την BorgWagner και έγινε licenced στην VW . Αν είχε γίνει licenced σε άλλη εταιρία δεν θα εκανε 2000 και χιλιάδες ευρω, αλλα μάλλον θα ήταν αρκετά φθηνότερο, όπως ας πούμε το απίστευτο start stop της PSA που ειναι στη φωτός μπροστά απο τα αλλα, αλλα κανένα περιοδικό του ειδικού τύπου δεν μιλάει....και ειναι διαθεσιμο σχεδον τζάμπα σε αρκετά φτηνά αμάξια ούτε γκρουπ.
Μια χαρα αμάξι ειναι το Γκολφ , ειναι το καλύτερο non premium αμάξι κατηγορίας c. Για το καλό του βέβαια , αφού ειναι και το ακριβότερο. Επίσης οι πωλήσεις ανέβηκαν μετά το 06 μαζί με τον τραπεζικο δανεισμο κα το εταιρικό. Τώρα που χάνονται και τα δυο η αγορά αοφοτερα θα υποδείξει ποιο ειναι καλύτερο value for money αυτοκίνητο-για πολλα χρόνια Toyota και Fiat-. Επαναλαμβάνω ότι έρχονται δυσκολότερες μέρες για το VAG παγκόσμια και ελπίζω το άνοιγμα στην Κίνα να αποδώσει τα προσδοκώμενα.
Είχα πει ότι το τοπικ δεν με αφορά.......αλλα το DSG δεν ειναι δημιούργημα της VAGΓι' αυτό το TCT της Fiat χρεώνεται 1600 ευρώ. Και τα τσεπώνει όλα η Fiat...
-
Ε καλα η fiat πουλάει 1000 tct τον χρόνο- και απ ότι λένε έχει και θεματακια το tct- δεν πουλάει 1 μυριο. Ακόμη σκέφτομαι ότι η BMW μου αγορασμενη το 2008 δεν έχει isofix και καθίσματα που να πέφτουν......ήταν όλα έξτρα. Τέλος πάντων, θα ήταν άδικο να εξομοίωσω το golf με αυτο το χαλι μιας και ειναι ακόμη και στις χαμηλές εκδόσεις πολυ καλα εξοπλισμένο, αλλα αντιλαμβάνεστε την λογική του value for money. Ειναι ακόμη μια φορά ανύπαρκτη .
Γιατι όλοι αγνοούμε ας πούμε ότι αεροσακους και για τους δυο επιβάτες στανταρτ πρώτο έβαλε η ford στο Mondeo. Γιατι όλοι αγνοούμε ότι το Megane II ειχε 10 αεροσακους και η Renault ειναι συστηματικά πρωτοπόρος στην παθητική ασφάλεια. Γιατι ξεχνάμε ότι η Citroen ήταν πρωτοπόρος στην υδρο πνευματική ανάρτηση. Γιατι δεν θυμόμαστε το Renault Espace σαν πρωτοπόρο όχημα παγκοσμίως . Γιατι αγνοούμε το common rail της Fia η το dpf της PSA. το vti και τα διπλα ψαλιδια , τα πρωτοεφερε η Honda και μετα γιναν δεξια και αριστερα vvti, vanos, multlink, κλπ. Το downsizing της vw ειναι μια εκδοχή, μια εκτέλεση απο ένα concept, δεν ειναι ομως καινοτομία. Δηλαδη τώρα που η ford έβγαλε 125 ίππους απο 999 κυβικά τι πρεπει να γίνει. και όταν η daihatsu εκανε το ίδιο πριν 20+ χρόνια με το charade GTI τι έπρεπε να κανει σήμερα ο σχεδιαστής αυτός.
Δεν ισχυρίζομαι ότι η vw δεν ειναι καινοτόμος η ότι το γκολφ δεν ειναι ένα εξαιρετικο αυτοκίνητο, αλλα αυτο που λέω σε πολυ κόσμο ειναι ότι δεν ξαναεφηυρε η vw το αυτοκίνητο και ειναι αστείο να αυτο αποκαλείται η ίδια das auto. Δεν ειναι δυνατόν η Renault με ημιακαμπτους και άλλες πρωτογονες μεθόδους να κερνάει τσαγακια τα gti με τα RS και τα F1. Η vw ειναι μια μάρκα που ξέρει να δημιουργεί trends. Οι δυο μεγάλοι behavioural psychologists Kahenman και Tversky - έχει πεθάνει - μας θυμίζουν ότι πολυ μεγάλη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει προσλάβει τους καλύτερους behavioural psychologists - δεν ξέρω αν ειναι η vw η άλλη- . Ας μείνουμε λίγο focus , ο μόνος λόγος που το golf μένει ίδιο ειναι γιατι δεν θέλουν να γίνει disrupt η αγορά. -
Eναν αριθμο θα αναφερω μονο ως απαντηση στις αφηρημενες εννοιες του Dasimo, για την απορια του περι 'Das auto'...
29 (εικοσι εννια, ναι) εκατομυρια Golf κατασκευαστηκαν μεχρι σημερα...Τον εκαστοτε υποψηφιο πελατη στην κατηγορια, τον ενδιαφερει ΠΟΙΟΣ κατασκευαστης εφαρμοσε πρωτος μια καινοτομια?
ή ποιος κατασκευαστης του παρεχει τις περισσοτερες δυνατες σε ενα ολοκληρωμενο πακετο?Τον ενδιαφερει ΚΥΡΙΩΣ το αυτοκινητο του να διαπρεπει σε εναν ΜΟΝΟ τομεα (ναι το megane 2 υπηρξε το κορυφαιο μικρομεσαιο σε παθητικη ενεργεια, τελεια. Μεχρι εκει. Στους υπολοιπους τομεις συγκριτικα, ηταν για τον πο@τσο τραμπαλα...)
ή να πετυχαινει ενα υψηλο μεσο ορο σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις που ενδιαφερουν τις αναγκες της πλειοψηφιας των αγοραστων στην μικρομεσαια κατηγορια? -
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Ακόμη σκέφτομαι ότι η BMW μου αγορασμενη το 2008 δεν έχει isofix και καθίσματα που να πέφτουν......ήταν όλα έξτρα.Έξτρα option δυνατότητας φόρτωσης μεγάλων αντικειμένων κόστους 120 ευρώ.
Αν έψαχνες τη λίστα με τα έξτρα θα το έβρισκες αλλά το έγραφε και το brochure.
Στις περισσότερες 1 ήταν στάνταρ, στις 3άρες ήταν (και είναι) έξτρα αλλά το κόστος ήταν (και είναι) ελάχιστο.
-
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
η καραμελα με τους νεωτερισμους του βαγκ πρεπει να τελειωσει καποια στιγμη..2 πραγματα εφερε η βαγκ/το ενα ειναι τα κιβωτια διπλου συμπλεκτη κ το αλλο ειναι το μαρκετιγνκ.O παρακάτω κύριος διαφωνεί μαζί σου...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eναν αριθμο θα αναφερω μονο ως απαντηση στις αφηρημενες εννοιες του Dasimo, για την απορια του περι 'Das auto'...
29 (εικοσι εννια, ναι) εκατομυρια Golf κατασκευαστηκαν μεχρι σημερα...Και πανω απο 39.000.000 (τριαντα εννια εκατομμύρια) τογιοτα κορολα .So what?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αυτο που αναφέρεις είναι τυπικό προβλημα σε κιβώτια του Group
Απ' οσο θυμαμαι τυπικο προβλημα στα κιβωτια του group ηταν συγκεκριμενα το γραναζι της 2ας που ακουγοταν σε καποιες παρτιδες Golf V με τον twincharger. Νομιζω υπηρξε και επισημη οδηγια, βεβαια κατα ποσον αυτη γνωστοποιηθηκε απο Ελληνικα εξουσιοδοτημενα συνεργεια, σε κατοχους και να αναγνωριστικε-λυθηκε το θεμα αμεσα και χωρις χρεωση, αυτο πιθανοτατα ηταν 'ψιλα γραμματα' για μερικους εισαγωγεις...
Παντως ξαναλεω, προσωπικα τα 5αρια και 6αρια κιβωτια της VAG τα βρισκω ικανοποιητικοτατα, του Golf VII που οδηγησα για λιγο, ενα 5αρι της εκδοσης των 86ps αρκετα βελτιωμενο και σε αισθηση, και μαλιστα για την ιστορια, ιδιαιτερα το 6αρι του νεου Α3 εχει καταπληκτικη, μηχανικη αισθηση...
Απο οσο ξερω, δεν εγινε ποτε ανακληση για το γραναζι της 2ας, απλα (αν τους το πηγαινες) διαπιστωναν το θεμα κ το αλλαζαν.
Το νεο 5αρι του Γκολφ 7 που δοκιμασα ειχε τυπικα καλη αισθηση ωραιο κουμπωμα αλλα απο οτι θυμαμαι οι διαδρομες του λεβιε ήταν πολυ μεγαλες. Αρα οχι κ τοσο κορυφαιο κιβωτιο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eναν αριθμο θα αναφερω μονο ως απαντηση στις αφηρημενες εννοιες του Dasimo, για την απορια του περι 'Das auto'...
29 (εικοσι εννια, ναι) εκατομυρια Golf κατασκευαστηκαν μεχρι σημερα...Τον εκαστοτε υποψηφιο πελατη στην κατηγορια, τον ενδιαφερει ΠΟΙΟΣ κατασκευαστης εφαρμοσε πρωτος μια καινοτομια?
ή ποιος κατασκευαστης του παρεχει τις περισσοτερες δυνατες σε ενα ολοκληρωμενο πακετο?Τον ενδιαφερει ΚΥΡΙΩΣ το αυτοκινητο του να διαπρεπει σε εναν ΜΟΝΟ τομεα (ναι το megane 2 υπηρξε το κορυφαιο μικρομεσαιο σε παθητικη ενεργεια, τελεια. Μεχρι εκει. Στους υπολοιπους τομεις συγκριτικα, ηταν για τον πο@τσο τραμπαλα...)
ή να πετυχαινει ενα υψηλο μεσο ορο σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις που ενδιαφερουν τις αναγκες της πλειοψηφιας των αγοραστων στην μικρομεσαια κατηγορια?Βασικά τον ενδιαφέρει να έχει το αυτοκίνητο που φέρει την σφραγίδα Gregory Kikizas approved για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Εννοείται πως έχεις απόλυτο δίκιο Γρηγόρη δεν θα τολμούσα να χάσω τον χρόνο μου περισσότερο από αυτό το ποστ μαζί σου. Απλά να σου θυμήσω πως το Megane που λές υπήρξε Νο1 μικρομεσαίο σε πωλήσεις για πολύ καιρό στην Ευρώπη.
Κατα τα άλλα πάνε αγόρασε μια Corolla είναι με διαφορά το πλέον καλοπουλημένο μικρομεσαίο στον κόσμο και τα κάνει όλα εξαιτερικά. -
Να μη μιλήσουμε για το πόσα εκατομμύρια πούλησε ο σκαραβέος, αυτή η μεγάλη επιτυχία της αυτοκίνησης, το αυτοκίνητο που ανακάλυψε το τριπλό άξελ και το διπλό τόλουπ.
Από κει και πέρα θα συμφωνήσω απόλυτα με τον (edit) CLAB στα περί πλασαρίσματος της εταιρείας και του μοντέλου στην αγορά. Μην ξεχνάμε πχ πόσο αποτυχημένος ήταν ο 20βάλβιδος 1800άρης σαν ατμοσφαιρικός και πόσο πήρε τα πάνω του με τις 456 εκδόσεις του ως τούρμπο, λες και ο μετριότατος σχεδιασμός του ξαφνικά μετατράπηκε σε πρωτοποριακή τεχνολογία.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τον ενδιαφερει ΚΥΡΙΩΣ το αυτοκινητο του να διαπρεπει σε εναν ΜΟΝΟ τομεα (ναι το megane 2 υπηρξε το κορυφαιο μικρομεσαιο σε παθητικη ενεργεια, τελεια. Μεχρι εκει. Στους υπολοιπους τομεις συγκριτικα, ηταν για τον πο@τσο τραμπαλα...)
Εγώ στα είπα στο πμ κι εσύ επιμένεις
Λοιπον το Megane 2 πούλησε όπως το Golf τώρα για 3 χρόνια γιατί (μετα φανηκαν τα προβληματα αξιοπιστίας και πηγε άπατο και τη συνέχεια την ξέρουμε)
-Τεχνολογικός εξοπλισμο.Έχουμε και λέμε κάρτες κλειδιά handsfree και μη, αυτοματισμοι σε φώτα υαλοκαθαριστήρες, εξοπλισμος πολυτέλεια όπως πανοραμικές ηλιοροφές κλπ κινητήρες κορυφαίοι σε απόδοση (να θυμηθούμε τα ατμο VAG τότε? ), κορυφαία παθητική ασφάλεια για τα δεδομένα του με ολοκληρωμενα συστηματα συγκρατησης που είχε μόνο η Renault κι η Volvo τότε και γενικά πραγματα που τότε δεν έβρισκες σε κανενα μα κανενα άλλο μικρομεσαίο αλλα σε μεγαλυτερα αυτοκίνητα
-Ενεργητική ασφάλεια, οδηγικη συμπεριφορά, άνεση απο τις κορυφαίες στην κατηγορία
-εξοπλισμο full extra απο τις πολυ χαμηλές εκδόσεις που και τωρινά αυτοκινητα ζηλεύουν και το βασικό
-τιμές προσιτότατες σε σχέση με τον εξοπλισμο που έφεραν οι εκαστοτε εκδόσεις
-Ποιοτικα (πλαστικουλια κλπ) το καλυτερο της κατηγορίας μέχρι που βγηκε το Golf 5
-εκδόσεις σε όλους του τύπους αμαξωμάτων που στις υποκατηγορίες τις C πρώτευαν στα τεστ (αυτα που επικαλεισαι κι εσύ)
Το αν χαλαγε τελικα είναι άλλο θέμα γιατι προκύπτει πολυ μετα την αγορα ενός αυτοκινήτου και τις συνέπειες τις δέχεται τώρα η εταιρία που το έφτιαξε
Συνολική εντύπωση.Γαματο πακέτο όπως και το Golf τώραΚαι τέλος για να μην πεις
Συγνώμη πέραν της προσβολής θα ήθελα απλα να τονίσω ότι αυτα που αναφερεις εδραίωσαν το Golf στη θέση που έχει τώρα στην αγορά κι επουδενί δεν είχε πριν
Μην αναφέρουμε δηλαδή ποσο ξύλο ετρωγε σε πωλήσεις απο άλλα αμαξια της κατηγορίας μέχρι το 06
Μόνο αυτό
Απλα με αυτά έγινε ένα αμάξι πολλαπλών γουστων καθώς μπορουσε να καλύψει οποιάδηποτε ανάγκη και γουστο του μέσου καταναλωτή που θέλει ένα οκ αμάξι για να κάνει τη δουλεία του να κάνει 5-6 ταξιδια άνετα κλπ και γι αυτο κιόλας βρίσκεται στη θέση αυτή αυτη τη στιγμη.Δικαίως δηλαδήΤην συνταγη του Megane ακολούθησε κι VW όπως κι όλες οι εταιρείες.Και δεν είναι συνταγη της Renault γιατι όπως το διατυπωσα αυτο φαινεται να λέω.Είναι συνταγη δημιουργίας ενος επιτυχημένου μοντέλου-ων
Δεν υπαρχουν πολλοί τρόποι να καθιερώσεις ένα αμαξι σαν το κορυφαίο της κατηγορίας του.-
Σε οποιαδήποτε παραθεση σου δεν θα απαντησω
Ξέρεις ότι έχω δίκιο και θα σε παρακαλέσω να μην επιμείνεις και να βάλεις στην άκρη αυτο το προκλητικό υφάκι περί εμπειριών κλπ που είσαι απο τους λιγους που το κουβαλανε εδω μέσα γι αυτο και γίνεσαι στόχος
Κι οκ κάποια πραγματα κατα τη δικη σου λογική είναι λάθος αλλα κάτι αντιστοιχο γίνεται και με τη λογική των υπολοίπων εδω μέσα
Αντικειμενικά ολόσωστο σε όλα δεν είναι κανένα αμαξι.Είναι θέμα προταιρεοτήτων του κάθε καταναλωτη κι αυτος που θα καταφέρει να εξισσοροπισει καλύττερα τις απαιτήσεις του κοινου κερδίζει.Αυτό έκανε η VW και κάθε επιτυχημένος κατασκευαστης κατα καιρους.Κατάφερε να πιάσει το σφιγμο της αγοράς και το κυριότερο κατάφερε να δίνει σφιγμο στη αγορά κι αυτο την καθιστα αυτη τη στιγμη πετυχημένη και να φαινεται ότι όλοι προσπαθουν να την ακολουθήσουν.Αυτο δεν σημαίνει ότι φτιαχνει τα καλυτερα αμαξια επουδενί όμως -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Eναν αριθμο θα αναφερω μονο ως απαντηση στις αφηρημενες εννοιες του Dasimo, για την απορια του περι 'Das auto'...
29 (εικοσι εννια, ναι) εκατομυρια Golf κατασκευαστηκαν μεχρι σημερα...Τον εκαστοτε υποψηφιο πελατη στην κατηγορια, τον ενδιαφερει ΠΟΙΟΣ κατασκευαστης εφαρμοσε πρωτος μια καινοτομια?
ή ποιος κατασκευαστης του παρεχει τις περισσοτερες δυνατες σε ενα ολοκληρωμενο πακετο?Τον ενδιαφερει ΚΥΡΙΩΣ το αυτοκινητο του να διαπρεπει σε εναν ΜΟΝΟ τομεα (ναι το megane 2 υπηρξε το κορυφαιο μικρομεσαιο σε παθητικη ενεργεια, τελεια. Μεχρι εκει. Στους υπολοιπους τομεις συγκριτικα, ηταν για τον πο@τσο τραμπαλα...)
ή να πετυχαινει ενα υψηλο μεσο ορο σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις που ενδιαφερουν τις αναγκες της πλειοψηφιας των αγοραστων στην μικρομεσαια κατηγορια?Οτι να ναι.. Και το accent πουλαγε περισσοτερο απ οτιδηποτε καποια χρονια
Ο Ορεστης στα εχει πει πολυ ωραια.. με καλυψε πληρως
VW Golf VII