-
Δυστυχως δεν περιμενα να συμβει τοσο νωρις ?
Οποτε το θεμα γινεται πλεον πιο κρισιμο .
Εχει προσεξει κανεις κατι σφαιρες που βυθιζονται στο ρεζερβουαρ σε διχτυ και επιτρεπουν στο αυτοκινητο να χρησιμοποιει αμολυβδη . Τα εχω δει να τα πουλανε στο ebay ?
Eχει χρησιμοποιησει κανεις τετοια μεθοδο η ειναι απατη οπως κατι σετακια για μειωση καταναλωσης? -
Δεν είναι και 'νωρίς', γιατί είχαν πει ότι θα την καταργούσαν απο το 2002, αν θυμάστε.
Τα σφαιρίδια, τα 'fuel catalust' και λοιπά είναι μεγάλη απάτη...η μόνη λύση είναι το πρόσθετο.
-
Ποσο παλιο ειναι το αυτοκινητο κι απαιτει βενζινη με μολυβδο; Εχω ενα μη καταλυτικο 20 ετιας το οποιο επαιρνε με μολυβδο αλλα τα τελευταια χρονια το δουλευω με αμολυβδη χωρις κανενα θεμα. Μονο τα παρα πολυ παλια θα εχουν προβλημα κι αυτο δεν ειναι βεβαιο παλι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Mου φαινονται υπερβολικα λιγα παντως τα 30000 οχηματα,αν αναλογιστει κανεις οτι μεσα σε αυτα υπαρχουν αγροτικα μηχανηματα,μηχανακια κλπ.Moνο τα παρατημενα που μαζευαν οι δημοι καθε χρονο εφταναν τις 50000.Μαλλον πολλοι ιδιοκτητες βαζουν πλεον απλη αμολυβδη,αντι να ψαχνουν για βενζιναδικο.
Ηδη αρκετοι πρατηριουχοι εχουν προσπαθησει να με πεισουν οτι 'δεν παθαινει τιποτα',ακομα και με αμολυβδη χωρις προσθετα.Ας παω να το φουλαρω οσο υπαρχει ακομα σουπερ
-
Οπότε η κουβέντα για μας τους 'ιστορικούς' μετατοπίζεται στο ερώτημα 'Ποιό είναι το καλύτερο πρόσθετο;'. Τι εμπειρίες έχετε επ' αυτού και πώς στο διάολο θα το κρίνουμε αφού για να δεις τα αποτελέσματα χρειάζεται λύσιμο η κεφαλή;
Τα τελευταία δύο χρόνια χρησιμοποιώ αυτό, με γνώμονα το καλό όνομα της εταιρίας, αλλά δεν το βλέπω τώρα διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά.
http://www.lambretta-teile.de/Lead-substitute-Liqui-Moly-250ml
Μπαίνει σε αναλογία 1 ml / 1 lit καυσίμου.
Εσείς;
-
Η λογική προτείνει την επιλογή προϊόντος γνωστής μάρκας, όπως π.χ. Wurth, για να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες το εν λόγω προϊόν να είναι αποδοτικό...
Στην δημοσίευση του kavy, το υποκατάστατο πωλείται από ιστότοπο που διαθέτει ανταλλακτικά για δίχρονες μοτοσυκλέτες.
Ποιος ο λόγος να χρησιμοποιηθεί υποκατάστατο μολύβδου σε δίχρονους κινητήρες;
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε για τα σημεία που χρειάζεται να εναποτεθεί ο μόλυβδος, δεν βρίσκω λόγο χρήσης υποκατάστατου.
Μήπως μου διαφεύγει κάτι... -
Αυτό το πρόσθετο χρησιμοποιούσα κι εγώ αλλά δεν το βρήκα την τελευταία φορά που πήγα να αγοράσω. Υπάρχει ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα το πουλάει;
Εμένα πρατηριούχος βλέποντάς με να βάζω πρόσθετο με ρώτησε ενοχλημένος γιατί δεν βάζω από την σούπερ του. Του απάντησα ότι το πρόσθετο μου στοιχίζει 3 λεπτά το λίτρο ενώ αυτός πουλάει τη Σούπερ 10 λεπτά και βάλε ακριβότερα...
-
Νικο, στα Πρακτικερ εχει συνηθως, μαρκας Sonax.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Νικο, στα Πρακτικερ εχει συνηθως, μαρκας Sonax.Είναι καλό το SONAX. Ίδια σύνθεση με το Wurth.
-
Κι εγώ το Sonax χρησιμοποιώ, όταν δεν βρίσκω σούπερ.
-
εγω δεν χρησιμοποιω κανενα. αλλαζω καπακι η μοτερ καθε τοσο
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
εγω δεν χρησιμοποιω κανενα. αλλαζω καπακι η μοτερ καθε τοσο -
Το σάιτ που παρέθεσα είναι ένα από τα πολλά που το πουλάνε στο εξωτερικό και η επιλογή τυχαία. Ελληνικο μαγαζί που να το πουλαει δεν βρήκα. Τα τελευταία μπουκαλια τα είχα πάρει από το Λαμπριανίδη στη Φραντζή ή από το μεγάλο κατάστημα λιπαντικών στην άλλη γωνία.
Υπάρχει και το Castrol Valvemaster στο οποίο ορκίζονται τα Αγγλούρια, αλλά εμπειρία δεν εχω.
http://www.classic-oils.net/Product-199/Products-by-Manufacturer/Castrol/Castrol-Valvemaster
Βλεπω να κάνουμε καμιά ομαδική αγορά...
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Mου φαινονται υπερβολικα λιγα παντως τα 30000 οχηματα,αν αναλογιστει κανεις οτι μεσα σε αυτα υπαρχουν αγροτικα μηχανηματα,μηχανακια κλπ.Moνο τα παρατημενα που μαζευαν οι δημοι καθε χρονο εφταναν τις 50000.Μαλλον πολλοι ιδιοκτητες βαζουν πλεον απλη αμολυβδη,αντι να ψαχνουν για βενζιναδικο.
Ηδη αρκετοι πρατηριουχοι εχουν προσπαθησει να με πεισουν οτι 'δεν παθαινει τιποτα',ακομα και με αμολυβδη χωρις προσθετα.Ας παω να το φουλαρω οσο υπαρχει ακομα σουπερ
μη φουλάρεις ,αυτό το θέμα συζητήθηκε πριν 1-2 χρόνια στο fiat127 club.it και είχαν παραθέσει έναν πίνακα που έλεγε ότι όλα τα 903, 965 cc μπορούν να κάψουν αμόλυβδη χωρίς να φθείρονται , αν θυμάμαι καλά τα 1049 είχαν θέμα …( όταν θα έχω χρόνο θα το ψάξω να στο στείλω .)
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
.
Ποιος ο λόγος να χρησιμοποιηθεί υποκατάστατο μολύβδου σε δίχρονους κινητήρες;Κανένας απολύτως! (το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους Βάνκελ κινητήρες).
Είναι κι αυτό επακόλουθο της άγνοιας και της δεισιδαιμονίας που επικρατεί περι αμόλυβδης βενζίνης, και βέβαια ευκαιρία να πουλήσουν κάποιοι το προϊόν τους. Οξύμωρο δεν είναι να προσθέτεις 'Valvemaster' σε τέτοιο κινητήρα?πώς στο διάολο θα το κρίνουμε αφού για να δεις τα αποτελέσματα χρειάζεται λύσιμο η κεφαλή;
Η καλύτερη ένδειξη προτού λύσεις την κεφαλή είναι να παρακολουθείς τα διάκενα των βαλβίδων εξαγωγής, ας πούμε ανα 5000 km. Αν κλείνουν σημαίνει ότι έχει αρχίσει η φθορά στις έδρες.
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
εγω δεν χρησιμοποιω κανενα. αλλαζω καπακι η μοτερ καθε τοσοΈτσι, έτσι, να κινείται και η αγορά λιγάκι...
-
Ο χρήστης tasos127 έγραψε:
[μη φουλάρεις ,αυτό το θέμα συζητήθηκε πριν 1-2 χρόνια στο fiat127 club.it και είχαν παραθέσει έναν πίνακα που έλεγε ότι όλα τα 903, 965 cc μπορούν να κάψουν αμόλυβδη χωρίς να φθείρονται , αν θυμάμαι καλά τα 1049 είχαν θέμα …( όταν θα έχω χρόνο θα το ψάξω να στο στείλω .)
Maλιστα..
Να υποθεσω οτι τα αυτοκινητα των τελων δεκαετιας 80 μπορουν και αυτα να καψουν αμολυβδη;
Ρωταω γιατι καποιοι εχουμε Lada,yugo κλπ ,που ουσιαστικα φορουν μηχανες παλαιοτερης σχεδιασης. -
Είναι θέμα βαλβίδων.
Αν δεν έχουν σκληρές βάσεις θα έχεις αυξημένη φθορά.
Σε άλλα αμάξια έχεις μεγάλη φθορά σε άλλα μικρότερη.Αν οι κινητήρες έκαιγαν και αμόλυβδη τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.
Επειδή τα χιλιόμετρα που κάνεις με τα παλιά αμάξια είναι λίγα, ακόμα και να φθείρονται οι έδρες των βαλβίδων, η συνολική φθορά είναι μικρή.
Στο δικό μας παλιό μερσεντές του αρέσει η σούπερ αμόλυβδη. Κάθε 2-3 ρεζερβουάρ (δηλαδή κάθε χρόνο) συμπληρώνω ένα πρόσθετο LRP (νομίζω της GUNK) και είναι μια χαρά. -
καλησπερα,απο οσα διαβαζω στο περιοδικο του αγγλικου club,για το αυτοκινητο μου,ολοι στο νησι βαζουν κανονικα αμολυβδη,χωρις να εχει παρατηρηθει τιποτε τραγικο,εξ αλλου απο τοτε που αρχισα και εγω να βαζω αμολυβδη μπορω να πω οτι εχω παρατηρησει μια μικρη βελτιωση στον τροπο λειτουργιας του κινητηρα.
-
Επειδή μάλλον συνελήφθην αδιάβαστος, τι είναι αυτό εδώ και σε τι χρησιμεύει;
http://www.classic-oils.net/Product-283/Classic-Oils-by-Manufacturer-Brand/Millers/Millers-EPS
Με άλλα λόγια μου προξενεί απορία αυτό: Recommended for rebuilt classic engines / vehicles with hardened valve seats previously requiring leaded fuel and now running on unleaded fuel and where an octane improver and lead replacement are not required.
Αν υποθέσουμε ότι ανακατασκευάζεται ένα παλιό μοτέρ και τα μαστόρια είναι αρκετά προνοητικά ώστε να βάλουν σκληρές έδρες, ΔΕΝ μπορεί έτσι απλά να κάψει αμόλυβδη; Χρειάζεται προστασία κι από την αιθανόλη; Οι βενζίνες στην Ελλάδα έχουν αιθανόλη κι, αν ναι, σε ποιό ποσοστό;
Αντικατασταση βενζινης LRP σε παλαιο αυτοκινητο