Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Το δυναμο ειναι iskra,πιθανοτατα αντιγραφο καποιου Marelli.Και οντως,ειχα παρατηρησει(οταν δουλευε),οτι αν αποσυνδεσεις το καλωδιο απο το +D δεν φορτιζει.
Αντιθετα στο 127 που φοραει bosch,οταν εβγαλα απο πανω το +d,εξακολουθουσε να φορτιζει κανονικα..
Αυτοματο ειχα βαλει αλλον(μεταχειρισμενο αλλα δουλευε)και αλλαξα και τα καρβουνακια.Τοτε αμεσως δουλεψε,αλλα μετα παλι τα ιδια.Αποφασισα να σφιξω την ανορθωτικη διαταξη και γενικα τις συνδεσεις επανω στο δυναμο,αμεσως δουλεψε αλλα μετα παλι τα ιδια(μπορει αυτο να ηταν τυχαιο βεβαια και να ειχε να κανει απλα με το γεγονος οτι κουνησα καπως το καλωδιο)
Θα συνεχισω τη διερευνηση,και αν βρω καποια οριστικη λυση θα μοιραστω την εμπειρια μου μαζι σας.
Απάντησα θεωρώντας ότι μιλάς για το 127 . Το δικό μου ‘gen’ λαμπάκι ήταν καμένο για περισσότερο από 25 χρόνια και την ομαλότητα την πιστοποιούσε το πρόσθετο όργανο στην κονσόλα .Στο χρονικό διάστημα αυτό είχα ‘φορέσει’ αλτερνέιτορ Marelli 2 τύπους 4274759- 33 A /46235241- 45 A και Bosch CA3071IR 45 A .Για τι αυτοκίνητο πρόκειται ;