Latest posts made by tiaf
-
RE: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Ο χρήστης PyrgiotisRS έγραψε:
Καλημέρα!Βρήκα σε ένα κουτί την ανάφλεξη που φορούσε στα νιάτα του ο πατέρας μου στο Fiesta του.
Είναι η Lumenition Optronic που υπάρχει και σήμερα.Ο πατήρ την είχε βγάλει πριν κάποια χρόνια λόγω βλάβης στο ''μάτι'' όπως αποδείχθηκε, μιας και έχουμε και ένα spare εγκεφαλάκι.
Ψάχνοντας λίγο στο site της εταιρείας όμως βλέπω ότι υπάρχουν 4-5 διαφορετικά εγκεφαλάκια και αντίστοιχά ''μάτια'' και δεν ξέρω τι να πάρω!!To κουτί δεν γράφει πάνω τύπο, μπορεί και να μην υπήρχαν πολλοί τότε!
Αντιπρόσωπος βλέπω ότι δεν υπάρχει στην Ελλάδα.Υπάρχει κάποιος γνώστης - παλιός μηχανικός ή ηλεκτρολόγος - ανεπίσημος dealer που μπορεί να βοηθήσει?
Τις Lumination optronic τις εφερνε τελη δεκαετιας 80 αρχες 90 ο Μηναδακης το μαγαζι υπαρχει ακομα με το ιδιο αντικειμενο ανταλλακτικα βεβαια για συγχρονα οχηματα ομως μαλλον πρεπει να γνωριζει και να ασχολειται . Θηβων 400
-
RE: Classic Safari
Εξαιρετικα σπανιο να δεις 911 που να μην εχει γινει μετατροπη σε turbo-look η σε 964 και θα συμπληρωνα εξισου σπανιο με κανονικα νουμερα .
-
RE: Ανατολικό Μπλοκ
Ο χρήστης Psimitrelos έγραψε:
Δηλαδη δν βγαζει καθολου πινακιδες?? Που ειναι το αμαξι? Εχουμε φωτο καπου?Με την κατασταση ...σημερα ειδα το μυνημα . Με τιμολογιο βγαζεις μονο ιστορικες πινακιδες .
-
RE: Ανατολικό Μπλοκ
Ο χρήστης Psimitrelos έγραψε:
Σε τι τιμες φιλε μου??Tο ενα ειναι αυτο που αναφερει ο volvo164 υπαρχει και ενος φιλου Seat 124 στρογγυλοφαναρο το οποιο ομως προοριζεται μονο για ιστορικο γιατι δεν εχει πινακιδες ( υπαρχει τιμολογιο πωλησης ) στη μιση τιμη απο το Lada . Ειχε αγορασθει για να μην καταληξει σε πρεσα και με σκοπο να αναπαλαιωθει αλλα επειδη ο ιδιοκτητης εχει αλλα 4 παρομοια δεν ασχοληθηκε .
-
RE: Ανατολικό Μπλοκ
Για το συγκεκριμενο παντως θα βρεις πληθωρα ανταλλακτικων ακομα και σημερα . Αν δε σε ενδιαφερει αποκλειστικα Lada αλλα και τα ξαδελφια του απο Ιταλια Ισπανια μερια βλεπε Fiat Seat εχω καποιες ενδιαφερουσες περιπτωσεις σε σχετικα καλυτερη κατασταση .
-
RE: Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων
Ξυλινο τιμονι εχει αρχισει να ανοιγει στο εκει που ενωνεται η μεταλλικη ακτινα του τιμονιού με την ξυλινη στεφανη.Ειναι το σημειο που η ακτινα χωνεται αγκαλιάζεται από το ξυλο .Το ξυλο είναι πιο πεπλατυσμενο φαρδυ εξεχει απο την περιμετρο της στεφανης για να αγκαλιαζει την ακτινα. Επειδή το ανοιγμα είναι μικρο τι μπορω να βαλω για να το γεμισω και να σταματησει εκει χωρις να προχωρησει και να ανοιξει παραπανω . Δεδομενου ότι το τιμονι είναι βαρυ αρα θα ζοριζεται πως μπορω να το επισκευασω , υπαρχει ειδικη κολλα ρητινη η κατι άλλο που να το σταματα.
-
RE: Classic Safari
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στο σταυρο που σας κανω υπαρχει ferrari testarossa με ξενες πινακιδες στις Αμυκλες Λακωνιας.. επαθα τη πλακα της ζωης μου..Το ασυνηθιστο ειναι για το μερος που την ειδες φανταζομαι .
Υπηρχε και με ελληνικα νουμερα κανονικα testarossa που στα μεσα της δεκαετιας του 90 κυκλοφορουσε με πινακίδες ΕΥ. -
RE: Classic Safari
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Στην αρχη της Ομηρου συνηθως ? ειναι οντως αυτη που κυκλοφορουσε ενας νεαρος τοτε ?με ελληνικες πινακιδες , η διλιτρη εκδοση γιατι ειχαν μπει και τοτε τα τσεκουρια με τα κυβικα .
Ειχες πετυχει μηπως τον νεοσμυρνιωτη με το μαυρο ΧΚ140 που το εδινε 250000 δρχ οσο ενα ωτομπιανκι τοτε ?υ.γ το τευχος που εψαχνες δεν το θελεις πλεον ?:whistlink:
Ακριβώς αυτή στην Ομήρου.. 2λιτρη V8 turbo για την Ιταλία κυρίως που είχαν θέμα τότε με τα 2000cc+... οδηγό δεν είχα προσέξει αλλά νούμερο πινακίδας 'ιδιαίτερο' που τότε δεν συνηθιζόταν ακόμα (και το διατηρεί το ίδιο). XK δεν θυμάμαι ποτέ στη Ν. Σμύρνη.. ούτε στο συνεργείο δίπλα στην 'Εστία' ..
υγ. φυσικά και το θέλω!
Μηπως οι πινακίδες της ειχαν 4 ιδια νουμερα ......εκτος αν μιλαμε για αλλην