Up
Latest posts made by volvo164
-
Πωλείται Κράνος Sparco YES με υποδοχή για HANS άριστο
Πωλείται κράνος Sparco YES, με υποδοχή για Hans, σε υπερ-άριστη κατάσταση.
Οι τεχνικές προδιαγραφές του φαίνονται στις φωτογραφίες.Η τιμή του είναι €150.
Παρακαλώ για επικοινωνία στο romeo10530@gmail.comΕυχαριστώ.
-
RE: Πωλείται Κράνος Sparco YES με υποδοχή για HANS άριστο
Πωλείται κράνος Sparco YES, με υποδοχή για Hans, σε υπερ-άριστη κατάσταση.
Οι τεχνικές προδιαγραφές του φαίνονται στις φωτογραφίες.Η τιμή του είναι €150.
Παρακαλώ για επικοινωνία στο romeo10530@gmail.comΕυχαριστώ.
-
RE: Ανακατασκευή bwm e21
Θα σου στειλω pm με το τηλέφωνό μου να συννενοηθούμε.
-
RE: Ανακατασκευή bwm e21
Υπάρχει old school τρόπος να παρακολουθεις την κατανάλωση με οικονομόμετρο εποχής το οποίο λειτουργεί με υποπίεση από την πολλαπλή εισαγωγής. Έχω τέτοιο οργανάκι σε άριστη κατάσταση και θα χαρώ να στο δωρίσω.
-
RE: Ανακατασκευή bwm e21
Όλα εξαρτώνται από το τι χρήση θέλεις να κάνεις.
Σε όλα τα επιχειρήματα που έχεις παραθέσει σχετικά με την αντικατάσταση του κινητήρα με νεότερο θα συμφωνήσω απόλυτα με τον ronnie και τους προλαλήσαντες.
Έχεις έναν αξιόπιστο κινητήρα, με αρκετή δύναμη για την καρότσα, ο οποίος, σωστά συντηρημένος και ρυθμισμένος, θα σου προσφέρει πολλά χαρούμενα χιλιόμετρα.
Όσο για την αυξημένη κατανάλωση, μην βασίζεσαι σε αυτά που διαβάζεις, αλλά στο βάρος του ποδιού σου. (Εϊπαμε, εξαρτάται η χρήση για την οποία το προορίζεις).
Ακόμη και λίγο παραπάνω κατανάλωση να έχει, η απόσβεση που θα κάνεις σε σχέση με το κόστος της αγοράς νεότερου κινητήρα και της μετατροπής θα έρθει είτε αργά είτε ποτέ.Τυγχάνει τα οδηγώ αυτοκίνητο 1200ων κυβικών 30ετίας, με αρκετά βαρύ αμάξωμα, καθημερινά, παρόλη την καταστροφολογία για την κατανάλωση του.
Μετά από επι μέρους αναβαθμίσεις, με κυριότερη το κιβώτιο 5 σχέσεων και συνεχή συντήρηση, το τελικό αποτέλεσμα είναι να καίει παρόμοια με ένα σύγχρονο C3 Vti 1400 στην πόλη αλλά λιγότερο στην εθνική.Το ιδανικότερο σενάριο και για εσένα είναι ένα κιβώτιο 5 σχέσεων και ο κινητήρας άριστα συντηρημένος και ρυθμισμένος. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη πρέπει να μένουν ατημέλητα.
Από μόνη της η επιλογή του να έχεις ένα παλαιό όχημα στον δρόμο προϋποθέτει πιο πολλή δουλειά από το συμβατικό οπότε τα παραπάνω που σου έγραψα σχετικά με την συντήρηση θα πρέπει να τα θεωρεις αυτονόητα σε συνεχή βάση.
Όσον αφορά την καρότσα. Το να 'ανατινάξεις' ένα αυτοκίνητο μέχρι τελευταίας βίδας είναι μια επίπονη και κοστοβόρα διαδικασία καθώς και περιττή σε πολλές περιπτώσεις. Όλοι μας εδώ γνωρίζουμε λίγο πολύ αρκετές ιστορίες επισκευών που ξεκίνησαν έτσι και δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ.
Μια προσεγμένη τοπική λαμαρινοδουλειά στα μέρη που το αυτοκίνητο 'πονάει' καθώς και ένα καλό βάψιμο θα διατηρήσουν το αυτοκίνητο για πολλά χρόνια.
-
Προς Πώληση: 4 ζάντες Mangels 5.5x13, 4x98, ET20
Πωλούνται 4 ζάντες Mangels 5.5x13, 4x98, ET20 για Fiat/Seat 124,131, Lada κτλ.
To χρώμιο σε κάποια σημέια έχει φύγει αλλά έχει επιδιορθωθεί.
Τιμή €120
Ευχαριστώ.
-
RE: Προς Πώληση: 4 ζάντες Mangels 5.5x13, 4x98, ET20
Πωλούνται 4 ζάντες Mangels 5.5x13, 4x98, ET20 για Fiat/Seat 124,131, Lada κτλ.
To χρώμιο σε κάποια σημέια έχει φύγει αλλά έχει επιδιορθωθεί.
Τιμή €120
Ευχαριστώ.