Υπαρχει περιπτωση ενα αυτοκινητο να καιει μεγαλες ποσοτητες λαδιου,αλλα παρ ολα αυτα να μην υπαρχουν καταλοιπα λαδιου στα μπουζι;
Και για να δωσω ενα πληρεστερο ιστορικο της βλαβης..
Μετα απο χρονια εγκαταλειψης,βαλαμε μπροστα ενα αυτοκινητο,και απο τοτε παιρνει μπροστα απο καιρο σε καιρο.Το θεμα ειναι οτι πλεον,βγαζει συννεφα γκριζου καπνου,με απροσδιοριστη μυρωδια,τα οποια δεν εβγαζε πριν την εγκαταλειψη(αν και κατα τα αλλα,η λειτουργια της μηχανης ειναι κανονικοτατη και παιρνει μπρος με μιση μιζια).
Θεωρησα λοιπον πολυ λογικο,οτι απο την ακινησια κολλησαν τα ελατηρια,και καιει λαδια.Το θεμα ειναι οτι,βγαζοντας τα μπουζι,παρατηρησα οτι δεν ειχαν ιχνος λαδιου.Αντιθετα,ειχαν παρα πολλες επικαθησεις ανθρακα(πραγμα που οριακα μπορει να θεωρηθει φυσιολογικο,εφοσον το αυτοκινητο δουλευει κυριως στο ρελαντι).Ενω και η σταθμη του λαδιου παραμενει αμεταβλητη(πραγμα επισης φυσιολογικο,εφοσον δεν κανει χιλιομετρα).
Οποτε,τι μπορει να ειναι αυτα τα συννεφα γκριζου καπνου;Η μυρωδια τους δεν θυμιζει ουτε ακαυστη βενζινη,ουτε καμμενο λαδι(η ισως θυμιζει και τα δυο μαζι).Τι αλλη ζημια μπορει να επαθε απο την ακινησια;
Ας μιλησουν οι εμπειροτεροι..
Latest posts made by fiat127
-
RE: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
-
RE: Μοτέρ δεξιού παραθύρου Starlet του 1995
Οι ασφαλειοθηκες,και ειδικα στα γιαπωνεζικα,απο πολυ παλια ειχαν σχεδιαγραμμα επανω στο καπακι για το ποια ασφαλεια κανει τι.Θεωρω ψιλοαπιθανο να μην εχει το δικο σου.
Η ασφαλεια αυτη καθεαυτη μπορει να μην ειναι καμμενη(γιατι τοτε μαλλον δεν θα δουλευε κανενα παραθυρο)Μπορει ομως καποιο καλωδιο στις επαφες πισω απο την ασφαλεια να μην κανει επαφη,και γι αυτο να μην δουλευει.Γι αυτο και προτεινα να βγαλεις και να ξαναβαλεις την ασφαλεια.
Παντως,και δεδομενου οτι μιλαμε για το δεξιο παραθυρο,θεωρω οτι βγαζοντας το ντουλαπακι θα εχεις προσβαση στην καλωδιωση,αν θες να ασχοληθεις τοσο πολυ.. -
RE: Μοτέρ δεξιού παραθύρου Starlet του 1995
Eπισης,εαν τυχαινει να εχει καποια φυσα στο σημειο ενωσης με την πορτα,αυτη μπορει να εχει παρει υγρασια.Η μπορει η φυσα που ειναι πισω απο το διακοπτη να εχει χαλαρα βυσματακια.
Για αρχη ομως,ελεγξε την αντιστοιχη ασφαλεια αν ειναι καμμενη,και ακομα και αν δεν ειναι,δοκιμασε να τη βγαλεις και να την ξαναβαλεις.Τουλαχιστον στα ιταλικα βοηθαει αρκετα συχνα.. -
RE: Μοτέρ δεξιού παραθύρου Starlet του 1995
Το μοτερ του παραθυρου,υπο νορμαλ συνθηκες,σπανιως καιγεται.Το πιθανοτερο ειναι οτι εχουν φαγωθει τα καρβουνακια μετα απο τοσα χρονια χρησης.Για τον ιδιο λογο,ακομα και ενα μεταχειρισμενο ανταλλακτικο που δουλευει,δεν ξερεις ποση ακομα διαρκεια ζωης εχει.
Αν τυχαινει να πιανουν τα χερια σου,και εφοσον αυτο ειναι δυνατον,μπορεις να του προσαρμοσεις καρβουνακια εμποριου(τουλαχιστον στο saxo το ειχαμε κανει)Το κοστος ειναι αστειο,και εχεις ενα μοτερ που θα ζησει αλλα τοσα χρονια.Αν παρ ολα αυτα χρειαστεις καινουριο μοτερ,και εφοσον σε βγαλει ο δρομος,μπορεις να ριξεις μια ματια εδω:
https://www.vrisko.gr/advdetails/_h_k_4 ... 3®ion=1
Πολλες φορες,εκτος απο παλαια μεταλλα,τυχαινει να φερνει και αυτοκινητα για λιωσιμο.Οι τιμες προφανως ειναι κατωτερες ενος ανταλλακτικατζη,ασε που θα εχεις και την ευκαιρια να ξηλωσεις και αλλα πραγματα που τυχον χρειαζεσαι.Κατα τα λοιπα,και οσον αφορα την περιοχη που ψαχνεις,γνωριζω οτι υπαρχουν μαντρες με ανταλλακτικα αυτοκινητων στη Δουκισσης Πλακεντιας,αλλα δεν ξερω κατι πιο συγκεκριμενο..
-
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τον παρακολουθώ καθημερινά το τύπο, αλλά δεν του έχω πει ποτέ τίποτα γιατί αφενός το παίζει 'γκόμενος' και τζόβενο και αφετέρου επειδή δεν ξέρω τι εξουσία έχει ο καθένας στη χώρα που ζούμε και δεν είναι να έρχεσαι σε αντιπαραθέσεις. Οι απειλές και οι εκβιασμοί είναι πλέον ψωμοτύρι για πολλούς κατοίκους.
Mε αφορμη το παραπανω ποστ,θελω να κανω μια κοινωνικη παρατηρηση.
Παραβασεις και απρεπεις συμπεριφορες υπηρχαν παντα.Απλα παλια ειχαμε τον τροπο να τα βρισκουμε μεταξυ μας.Τη δεκαετια του 90,αν πχ καποιο ζωο ειχε διπλοπαρκαρει και σε ειχε κλεισει,το πρωτο πραγμα που εκανες ηταν..να ελεγξεις αν το αυτοκινητο του ζωου ηταν κλειδωμενο.
Αν δεν ηταν,ελυνες το χειροφρενο και το μετακινουσες.
Αν ηταν,2-3 περαστικοι σε βοηθουσαν να το κανεις στην ακρη με τα χερια.
Ουτε τροχαια,ουτε προστιμα,ουτε σπασμενα νευρα ουτε τιποτα.Και εσυ πηγαινες στη δουλεια σου,και το ζωο δεν πληρωνε κληση,και δεν ετρεχε καστανο.Και ολα αυτα σημειωτεον σε εποχη που τα αυτοκινητα ηταν πιο πολυτιμα απο σημερα.Ακομα και η ιδια η εξουσια πολλες φορες εκανε τα στραβα ματια για κατι τετοια.
Θυμαμαι μια μερα του 1992,ενα ζωο μας ειχε κλεισει διπλοπαρκαροντας για να παει στο γηπεδο.Απο περιπτερο πηραμε τηλεφωνο την τροχαια,αλλα αρχισαν τα κλασσικα ''δεν μπορουμε,δεν εχουμε γερανο κλπ''Για καλη μας τυχη ομως,εκεινη τη στιγμη περασε μπροστα μας ο γερανος της τροχαιας.Βγαινουμε στη μεση του δρομου,τον σταματαμε και του εξηγουμε την κατασταση.
Ο γερανος μετακινησε το αυτοκινητο του ζωου,βγηκαμε εμεις και κατοπιν το ξαναεβαλε στη θεση του(νομιζω μαλιστα χωρις να κοψει κληση,ισως δεν ειχε δικαιοδοσια).Φευγοντας ο γερανατζης μας ειπε ''παρτε κανενα λαχειο..''Τοτε ημασταν πολυ πιο χυμα,ισως οριακα νομιμοι,και ομως δεν υπηρχε(τοσο μεγαλο)αισθημα αδικιας και ατιμωρησιας οπως σημερα..Θα μπορουσε κανεις να πει,οτι η παραπανω κατασταση βολευε λιγο πολυ ολους..Τι μεσολαβησε,και καταληξαμε στο φοβο που περιγραφει ο φιλος παραπανω;
-
RE: Νερά από την υπερχείλιση
Ο χρήστης vaspet έγραψε:
Η ερώτηση μου: υπάρχει περίπτωση η τάπα να ανοίγει πολύ εύκολα και να πατάει τα νερά της; Εμένα πάντως μου φαίνεται για καινούρια τάπα. Πιθανόν να την είχε αλλάξει ο προηγούμενος.
Ναι.
Ειχαμε παρομοιο προβλημα στο saxo.Mαλιστα παιδευομασταν επι καιρο,γιατι αντικαθιστουσαμε τις ταπες με μεταχειρισμενες(μας τις ειχε χαρισει φιλος),και ειχαν ολες το ιδιο προβλημα.. Οποτε συμπεραινω οτι πρεπει να ειναι συνηθισμενη βλαβη.
Δοκιμασε να φυσηξεις μεσα στη βαλβιδα που εχει η ταπα του ψυγειου,στο κατω της μερος.Θα πρεπει να μην περναει αερας.
Επισης,σε περιπτωση που η ταπα ειναι αλλαγμενη,κοιταξε αν ειναι σχεδιασμενη για τετοια πιεση.Νομιζω η σωστη ειναι για 1,4bar. -
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Oφ τοπικ,αλλα ταυτοχρονα σχετικο...
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και για να σας τρελάνω!!!!!......
1955 εκτελωνίστηκε στην πάτρα, SIMCA ARIAN. Γαλλικό. Ο πρώτος πελάτης μου με αέριο 1966!, η πρώτη μου εγκατάσταση!. Είχε και έχει την 1301 μηχανή.
Σήμερα 2012 1.238.000κμ!.
Η μηχανή λύθηκε πριν 15 χρόνια, διότι αντί να πάρει από την αποθήκη του το λάδι που του είχα, πήρε δώρο από κινώ μας φίλο!!!!, (καρμίρης του κέρατα!) ένα τετράλιτρο με λάδι?,…. που ήταν φυτικό νέφτι για κουφώματα!!!!!...... κόλλησαν όλα. Το καντράν πολυέλεος….
Έλισσα την μηχανή, και για τρις μέρες τον είχα με μια σπάτουλα, μια ξύστρα, ένα σύρμα ιδικό για τους αυλούς, και διαλυτικό.
Δεν ήθελε ο ‘σκοτσέζος’ να αλλάξει τίποτα!. Μα μετά από τουλάχιστον 90 service που του είχα κάνει, του άλλαξα ελατήρια μέταλλα και οδηγούς!. Μια απλή επισκευή.
Σήμερα εξακολουθεί και δουλεύει, αν και το χρησιμοποιεί και για χειροτεχνία, για να περνάει την ώρα του!. πιάνουν τα χέρια του παρά τα 78 του χρόνια.
………. Τώρα πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει εσείς?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Προσωπικά 160000κμ τα δικά μου αυτοκίνητα, δεν έχουν κάνει ΠΟΤΕ στα χέρια μου……..
Τα προσέχω για να έχουν μεταπωλητηκή αξία, και τα σουτάρω πάραυτα!.
Υπάρχει και δεν λέω παραμύθια!. Ένα στενό από την διεύθυνση του μαγαζιού μου, προς Γαλατσίου, στο παρκινγκ επί του δρόμου ΤΑΥΓΕΤΟΥ!.
Α. -
RE: Classic Safari
Μοσχατο ηταν,αλλα εχει φυγει χρονια τωρα.
Ψαχνεις συγκεκριμενα για ΚΕ25;Mπορει να εχω κατι υποψιν.. -
RE: ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες
Δεν υπαρχει περιορισμος ηλικιας,οποιοδηποτε αυτοκινητο οποιασδηποτε εποχης μπορει να κυκλοφορει με κανονικες πινακιδες υπουργειου,εφοσον ειναι ασφαλες και μπορει να περασει κτεο.
Απο εκει και περα,υπαρχουν μοντελα που βρισκονται τα παντα απο ανταλλακτικα και παμφτηνα,υπαρχουν αλλα που δεν μπορει να βρεθει τιποτα απο ανταλλακτικα,και αλλα που υπαρχουν μεν ανταλλακτικα αλλα σε υψηλες τιμες..αν εχεις καποιες συγκεκριμενες προτιμησεις,μπορεις να ρωτησεις ειδικοτερα. Το ερωτημα ειναι εαν εσυ εισαι διατεθειμενος να χρησιμοποιεις καθημερινα ενα αυτοκινητο που δεν εχει τις ευκολιες ενος καινουριου.