-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
11€ από που? Ο Λαμπριανίδης 13.50€ τα έχει και που και που τα κατεβάζει 12.50€. Για 5W-30 μιλάω πάντα αλλά δεν νομίζω ότι έχουν διαφορά στην τιμή σε σχέση με τα 0W-30.Τα 0-40 που βάζω είναι πιο φθηνά. Απο εδω: http://www.kioiloglou.gr/index.php?page ... &Itemid=53
Αυτός τα έχει στάνταρ 12,50.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Αυτός τα χει τσάμπα ρε!! Δεν πιστεύω να παίζει καμιά μαϊμουδιά?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αυτός τα χει τσάμπα ρε!! Δεν πιστεύω να παίζει καμιά μαϊμουδιά?Τι μαϊμουδιά ρε συ? Μου τα έφερε μια χαρα σπίτι την επόμενη μέρα. Αύριο μπαίνουν στο αμάξι. Απλα είναι παραγωγής του 2010 όμως τα έχει σε υπόγειο στον Άγιο Στέφανο. Τον ξέρω γιατι απο εκει παίρνουμε τα shell racing X.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αλλά βιάστηκα, γιατί βγήκε το Edge Sport FST που είναι καλύτερο. Αυτό πάρε.
Αυτά που θα τα βρω?
Οπουδήποτε έχει τελειώσει το στοκ από τα προηγούμενα 'σκέτα' edge. Στο Πράκτικερ ας πούμε σήμερα τα είχε αλλά κάνουν 23€ το λίτρο. Άρα δεν αξίζει αν θες ποσότητα για αλλαγή. Αν είναι μόνο για συμπλήρωμα οκ.
Ε όχι και 23 ευρώ
Πάρα πολλά. Θέλω 5 λίτρα για την ιταλίδα, αλλά όχι 115 ευρώ. -
-
Όλη τη νέα σειρά Edge την έχει ο http://www.kioiloglou.gr....εξαιρετικά ευγενικοί, άψογη εξυπηρέτηση και πολύ καλές τιμές. Έχω πάει και στο μαγαζί του. Από τη νέα σειρά, το καλύτερο είναι το Edge FST 0W-30, γιατί είναι το μόνο συνθετικό PAO και όχι συνθετικής βάσης. Επίσης, σε ερώτηση στην Castrol, αυτό το λάδι μου πρότειναν για BMW.
Η BMW έχει ολόκληρη λίστα με τα εκγκεκιρμένα λάδια και ανάλογα με την εταιρία τα ιξώδη που έχουν έγκριση είναι: 0w-30, 0w-40, 5w-30, 5w-40. Σε Castrol έχεις πολλές επιλογές, με καλύτερη αυτή που ανέφερα παραπάνω. Τώρα, ειδικά για Castrol η διαφορά του Edge FST 0w-30 με το Edge Sport 0w-40 είναι ουσιαστικά μηδαμινή γιατί το 30αρι της Castrol είναι στο άνω άκρο της ρευστότητας και το 40αρι στο κάτω άκρο. Έτσι η διαφορά ιξώδους (κινηματικής ρευστότητας) τους στους 100οC είναι 0.5 CST (12.3 cst με 12.8 cst)....όπως βλλέπουμε λοιπόν είναι ελάχιστο πιο πυκνό το συγκεκριμένο 40αρι σε σχέση με το συγκεκριμένο 30αρι.
-
Χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα για τους κινητήρες της BMW, στο TypeR είχα δοκιμάσει και 0W-30 και 0W-40 το 0W-30 το έκαιγε περισσότερο χωρίς να έχω παρατηρησει κάποιο όφελος σε πχ. ευστροφία (έτσι και αλλιώς είχε μπόλικη ) οπότε τελικά έβαζα μόνιμα 0W-40. Εννοείται βάζει κανείς ό,τι προτείνει ο κατασκευαστής
-
Μόνο σε μένα αρέσει αυτό το θέαμα;
Και η φλάτζα:
Η οποία κύριοι είναι ειδική για το carbon καπάκι και μαντέψτε...αποκλειστικά και μόνο για το si. Πάλι καλά που βρήκαμε...
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
respect στην Ε60. Οι υπολοιπες δεν με αγγιζουν...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και η φλάτζα:Η οποία κύριοι είναι ειδική για το carbon καπάκι και μαντέψτε...αποκλειστικά και μόνο για το si. Πάλι καλά που βρήκαμε...
(Το ψευτοκάπακο είναι carbon, το καπάκι αλουμινένιο)
Ειδική φλάντζα μη χέσω...
Και η οποία ειδική φλάντζα στην Αμερική κάνει με όλα τα παρελκόμενα $80 (από το web site που παρέθεσες)
Δε μας είπες, €128 είχε μόνο η φλάντζα ή και τα τσιμουχάκια κτλ. ? -
Το έγραψα και πριν. Όλα μαζί.
-
Σόρι. ΟΚ τότε... Συγκρίσεις με Αμερική είναι εκτός πραγματικότητας ως γνωστόν
-
+1 η φλατζα είναι όσο ειδική είναι κάθε ξεχωριστού αυτοκινήτου ...
Το καρμπόν ψευδοκαπακο πιο ΠΟΛΥ για εφέ το κόβω -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σόρι. ΟΚ τότε... **Συγκρίσεις με Αμερική είναι εκτός πραγματικότητας ως γνωστόν **:xA καλά...
Για όποιον ενδιαφέρεται και αναρωτιέται, τα διάκενα των βαλβίδων θα πρέπει να είναι:
-Εισαγωγής: 18-23
-Εξαγωγής: 28-33Δεν βρήκαμε κάτι, όλα είναι σωστά. Επόμενος έλεγχος στα 80Κ.
Αλλά ντάξει...πρέπει να λύσεις τα πάντα γύρω από το μοτέρ για να έχεις πρόσβαση. Μίαμιση ώρα να λύσεις και να δέσεις για μια μέτρηση που παίρνει 15 λεπτά. Και φανταστείτε ότι η BMW στην αρχή έλεγε σε κάθε αλλαγή λαδιών, έλεγχος στο διάκενο. Μετά μάλλον τους έκραξαν και το έκαναν σε κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών και τώρα λένε κάθε 40-50Κ κμ.
-
Αν μιλάγαμε για την 'κανονική' φλάντζα (μεταξύ καπακιού και μπλοκ) θα έλεγα 'ειδική' ΟΚ στο κάτω-κάτω δεν είναι μόνο για να μη 'δακρύζει' λάδι αλλά κάνει και άλλες δουλειές στεγανοποίηση θαλάμου καύσης-σχέση συμπίεσης κοκ.
Αλλά για τη φλάντζα του ψευτοκάπακου (μεταξύ καπακιού και ψευτοκάπακου) τα 'ειδική' τα ακούω βερεσέ λίγο-πολύ.
Από κάτι τέτοια βέβαια κερδίζουν οι εταιρείες.@Nikos!
Δε μιλάμε για αγωνιστικό μοτέρ με κόφτη στις 8500 σαλ να θέλει τόσο συχνό έλεγχο διακένων. Κάθε 30-40000 χλμ. είναι μια χαρά. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν μιλάγαμε για την 'κανονική' φλάντζα (μεταξύ καπακιού και μπλοκ) θα έλεγα 'ειδική' ΟΚ στο κάτω-κάτω δεν είναι μόνο για να μη 'δακρύζει' λάδι αλλά κάνει και άλλες δουλειές στεγανοποίηση θαλάμου καύσης-σχέση συμπίεσης κοκ.
Αλλά για τη φλάντζα του ψευτοκάπακου (μεταξύ καπακιού και ψευτοκάπακου) τα 'ειδική' τα ακούω βερεσέ λίγο-πολύ.
Από κάτι τέτοια βέβαια κερδίζουν οι εταιρείες.Ε ναι μωρέ...τι περιμένεις? Σου λέει δεν υπάρχει άλλο, η BMW δεν φτιάχνει προφανώς άλλο για κάποιο άλλο τέτοιο καπάκι...βάρα στο ψαχνό!
Το carbon καπάκι ξέρετε πόσο κάνει? Κάθεστε?
2.480 ευρώ !
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@Nikos!
Δε μιλάμε για αγωνιστικό μοτέρ με κόφτη στις 8500 σαλ να θέλει τόσο συχνό έλεγχο διακένων. Κάθε 30-40000 χλμ. είναι μια χαρά.Πάντως μου έλεγε εκεί ο μηχανικός ότι από τα 10 si που έχει τύχει να ρυθμίσει, το ένα χρειάστηκε ρύθμιση σε δυο βαλβίδες στα 40Κ κμ.
Έλεγχος κάθε 40Κ είναι μια χαρά και ίσως λίγο νωρίς. Και τα 50Κ καλά είναι, αλλά better be safe than sorry.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το carbon καπάκι ξέρετε πόσο κάνει? Κάθεστε?2.480 ευρώ !
Αν σου σπάσει πας σε ένα καλό μηχανουργό (πχ. τον Master 21 Quadra) και σου φτιάχνει ένα αλουμινένιο με €300 (για να μην πω ότι θα μπαίνει 'κούτα' από άλλο αντίστοιχο μοτέρ της BMW )
Βέβαια αυξάνεται το βάρος και ψηλώνει και το κέντρο βάρους με μετρήσιμο αποτέλεσμα 0.01 sec χειρότερο χρόνο στο Ring -
To all...Κουβεντα να κανουμε...Δεν καταλαβαινω τη σιγουρια με την οποια καποιο λαδι θα ειναι καλυτερο απο καποιο αλλο, για οποιοδηποτε μοτερ. Επι σειρα ετων αγοραζα μονος μου και εδινα στο συνεργειο τα λαδια, τα οποια θεωρουσα και πολλοι ελεγαν καλυτερα, ειδικα σε σχεση με αυτα που βαζουν οι αντιπροσωπειες..
Η πρωτη αναλυση που αποφασισα να κανω, εδειξε οτι προφανως εκανα λαθος...
..με πιο σημαντικο οτι δεν ηταν καν το ιξωδες που εγραφε το ταμπελακι!Με το λαδι της αντιπροσωπειας (παλι Castrol αλλα με ταμπελακι Volvo) το αμεσως επομενο δειγμα βγηκε τελειο...
-
@VolvoZeus: Με καμία σιγουριά...απλά βάση προδιαγραφών. Σίγουρα το Castrol που έβαλες σε σχέση με το Castrol που χρησιμοποιεί η Volvo είναι διαφορετικά λάδια...δεν έχουν καν το ίδιο ιξώδες. Το βασικό είναι να βρείς (εάν υπάρχει) ποιο λάδι με το όνομα της εταιρία είναι το αντίστοιχο της π.χ. Castrol. Για παράδειγμα της BMW το λάδι ήταν το αντίστοιχο TXT της Castrol. Τώρα που και της BMW το λάδι είναι της σειράς Edge FST, το αντίστοιχο λάδι είναι το Edge FST. Για αυτό και η BMW έχει λίστα που ανανενώνει κάθε 6 μήνες, με ΟΛΑ τα εκγκεκριμένα λάδια. Τέλος, το ίδιο λάδι δεν είναι το ίδιο καλό για όλα τα μοτέρ. Στο bmwforum που έχουν στείλει παιδιά λάδι για ανάλυση (Castrol Edge Sport 0w-40 & Edge 0w-30), έχει βγεί σε όλες τι περιπτώσεις πολύ καλό.
Προσωπικά επιλέγω λάδι βάση προδιαγραφών και τιμής.
BMW FORUM