-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Στα Τoyota οι λυχνίες δεν καίγονται, αλλά ανάβουν χωρίς λόγο!
Οχι.... αυτο συμβαινει στα ιταλικα και τα γαλλικα... Στα ιαπωνικα απλα καιγωντε μαζι με το λαδακι....
Γερμανικο να παρετε.... Απλα θα σβησει χωρις λογο στη μεση του πουθενα και θα περιμενετε τον τεχνικο να σας πει οτι φταιει ο ΟΤΕ....Βασικά ανάβουν όποτε το θυμηθούν...
Και μιας και είπες λάδι, βάλαμε λάδι και την επόμενη μέρα το Carinaki μας ζήτησε πάλι!
Υ.Γ. Για όλα φταίει ο Ο.Τ.Ε. -
Honda civic coupe 97. Σήμερα έγραψε 320.000 km και πέρα απο τα αναλώσημα έχω αλλάξει ένα ψυγείο.... επ ευκαιρίας που τρύπισε ένα κολάρο στην άκρη (280.000 km). Ούτε λάδια, ούτε ξίδια στάζουν, ούτε χράτς χρούτς τα πλαστικά και ας έλεγαν τα διάφορα auto-κίτρινος τύπος εκέινη την εποχή. Α, τώρα που το θυμήθηκα, μου άνοιξε και τρύπα στην εξάτμιση στα 230.000 km την οποία απλά οξυγονοκόλλησα. Δεν είναι καλός πελάτης φαίνεται στα συνεργεία
-
nissan almera no problem ever. nissan micra no problem ever εκτος το air cotition
-
Opel astra GTC 1.8 MY2005 με 108000χλμ. Στα 7 χρόνια, το μόνο πρόβλημα που έχει βγάλει είναι σπασμένο κλαπέ ανακύκλωσης αέρα καμπίνας (πέρσι τέτοια εποχή). Κόστος υλικού κι εργασίας 80 ευρώ .
-
Cherokee 3.7 renegade το 04 αγορασμένο κάθεται από πέρσυ χωρίς πινακίδες από μια βλάβη στο κιβώτιο, για την οποία ζητάνε 2500 με μεταχειρισμένο ανταλλακτικό... Στα 150.000χλμ...
Κατά τα άλλα Γαλλικό ναι για το 106. -
Η εμπειρία μου από αυτοκίνητα δικά μου ή της ευρύτερης οικογένειας (σε παρένθεση τα έτη αγοράς-πώλησης και τα συνολικά χλμ):
Renault 21 1.7 (1986-2006 / 140.000 km):
Συνεχή προβλήματα με το κύκλωμα ψύξης (ελαττωματικά κολλάρα), κολημμένο μοτέρ (ο πατέρας δεν είχε δώσει σημασία στη λυχνία λαδιού που άναβε πότε-πότε).
Παρά τα προβλήματα αξιοπιστίας που είχε (από τότε έχω μια καχυποψία για τα Renault), είναι ένα αυτοκίνητο που θα θυμάμαι με αγάπη για την ευρυχωρία, την άνεση, την οδική συμπεριφορά, τη σπιρτάδα, την οικονομία και για το γεγονός ότι σε αυτό έμαθα να οδηγώ!Toyota Starlet 1.3 (1997-2005 / 150.000 km):
Απολύτως κανένα πρόβλημα. Μάλλον δεν βγήκε τυχαία η φήμη των ιαπωνικών αυτοκινήτων.Peugeot 106 Rallye 1.6 16V (2001-2012 / 110.000 km):
Τα μόνα άξια λόγου ήταν: ψυγείο (μικροδιαρροή), μπουτόν μίζας, μοτέρ πλύσης τζαμιών, διακόπτης φλας.
Το πρώτο μου αυτοκίνητο, γρήγορο και πανέμορφο. Νομίζω πως κανένα δε θα μπορέσει να πάρει τη θέση του.Citroen C4 1.4 (2006-σήμερα / 50.000 km):
Μοναδικό πρόβλημα η αστοχία του ρουλεμάν δυναμό. Ένα τίμιο αυτοκίνητο, όμορφο και άνετο, με μόνο μειονέκτημα τις αναιμικές επιδόσεις.Opel Astra 1.6 (2008-σήμερα / 60.000 km):
Η πλαφονιέρα οροφής έπαψε να ανάβει (αλλάχτηκε εντός εγγύησης). Ισχύει ό,τι και για το C4 χωρίς το μειονέκτημα των αναιμικών επιδόσεων.Mercedes C180K BE (2009-σήμερα / 30.000 km):
Κανένα πρόβλημα.Πλην της τραυματικής εμπειρίας με το R21 (δεν είναι λίγο να σε αφήνει κάμποσες φορές στο δρόμο το οικογενειακό σου αυτοκίνητο), έχω μια αδυναμία στα γαλλικά αυτοκίνητα τα οποία θεωρώ από τα πιο αξιόλογα.
Έχω οδηγήσει και μερικά ακόμη αυτοκίνητα, αλλά όχι για τόσο διάστημα και απόσταση που να έχω σαφή άποψη για την αξιοπιστία τους.
-
Aπο τα δικα μας
Εscort mk2,εχει να λεει ο πατερας μου ποσο καλο και αξιοπιστο ηταν
corolla 1.6 92-93 επισης εχει να λεει ποσο αξιοπιστο ηταν(αλλα μονο αυτο)ειχε καπου 250,000
Τα 2 μας νιβα,ειχαν τα χαζοπροβληματα τους αλλα δεν θα τα χαρακτηριζα αξιοπιστα.
Renault Espace 04 περα απο ενα θεματακι με το παραθυρο του οδηγου και κατι αντλιες που αλλαξαμε τιποτα αλλο με 100,000
suzuki ignis sport,απλα τερας αξιοπιστιας,φτου μη το ματιασω,εχει 173,000 και ειναι ακομα στην εντελεια.Λαδακια καθε 10,000 βαλβολινες και μπουζι καθε 20 απο κει και περα τιποτα αλλο.
To sedici εχει μολις 60,000 οποτε δεν μπορω να κρινω,αλλα δεν εχει βγαλει τιποτα.
και το νεοαποκτηθεν mazda b1200 που κληρονομησαμε απο θειο,εχει καπου 170,000 και απλα καιει λιγο λαδακι αλλα λειτουργει κανοκικακαι δεν λεει οχι σε μεταφορικες δραστηριοτητες.
Απο της οικογενειας
land rover discovery 1 Πολυ ζημιαρικο,το εδωσε ο θειος μου και πηρε το καινουριο το οποιο εχει βγει απροβληματιστο.
mazda 3 1.6 120 κατι χιλιομετρα επισης τερας αξιοπιστιας δεν εχει χαλασει και δεν εχει τριξει τιποτα.
citroen saxo 1.1 με 90,000 του 2000 απο τον πιο χαλαρο οδηγο που ξερω και ταυτοχρονα ψειρα στην συντηρηση,το πηρε ο θειος μου το 2003 με 40,000 και δεν εχει παει ποτε συνεργειο για βλαβη,του χει βαλει και Bilstein και στριβει πολυ ωραια.
laguna 1.8 του 95 η 96 με 300,000 προς το τελος της ζωης της εβγαζε συνεχεια βλαβες αλλα ειχε χειρηστη συμπεριφορα,πιο καινουρια ηταν αξιοπιστη ελεγε ο θειος μου.Τωρα εχει το grand vitara 2.0 και δεν εχει βγαλει το παραμικρο.
peugeot 307 1.6 του 03 με 110,000 του κολλητου μου,αν θυμαμαι καλα τον ειχε ταλαιπωρησει πριν καιρο λιγο με κατι αισθητηρες αλλα εκτοτε δεν εχει το παραμικρο και λειτουργει και το μοτερ του σαν καινουριο.
Αlmera 1.5 του 95-96 με 300 φευγα ,απο επισης ψειρα θειο το οποιο ειναι στην εντελεια με σχολαστικοτατη συντηρηση.
ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ -
Πόσα χρήματα δίνει το σόι σε βενζίνες; Όσο το μισό προϋπολογισμό του Μονακό;
-
Audi A3 1,6 FSI, αποδείχτηκε χωρίς έκπληξη σκυλι.Από το 2006 μέχρι σήμερα δεν μου έβγαλε πρόβλημα.Αρκετά οικονομικό,πολύ άνετο στον δρόμο και γενικά οι εντυπώσει είναι πάρα πολύ καλές.
-
SEAT CORDOBA 160,000 χλμ γενικά αξιόπιστο αν εξαιρέσουμε ότι καίει λάδια από τις 80,000 χλμ κλασικά για 1,4 16v του group
OPEL CORSA 1,3 CDTI 205,000 χλμ κανένα απολύτος πρόβλημα, κι ας είναι ιταλικός ο κινητήρας!!! -
Ο χρήστης aggelos_35 έγραψε:
OPEL CORSA 1,3 CDTI 205,000 χλμ κανένα απολύτος πρόβλημα, κι ας είναι ιταλικός ο κινητήρας!!!Το gruppo FIAT είναι πρωτοπόρο παγκοσμίως στους κινητήρες diesel. Γι' αυτο και η Opel δανείστηκε το μοτέρ (αλλά και το αμάξωμα!) του Punto για το Corsa. Αλλά και στη βενζίνη δεν θα έλεγα ότι υστερεί (βλ. multiair, TCT).
Ίσως οι Ιταλοί να μην φημίζονται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους, αλλά αυτό αφορά κυρίως τα ηλεκτρικά καθώς και ήσσονος σημασίας λεπτομέρειες (διακόπτες που μένουν στο χέρι, ταμπλό που φθείρονται πρόωρα κλπ), που βέβαια είναι άκρως εκνευριστικά όταν συμβαίνουν!
Στα μοτέρ πάντως δε νομίζω ότι είχαν ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας, το αντίθετο. -
Το συγκεκριμενο corsa το εχει φιλος στη σερβια ως εταιρικο με πανω απο 200.000 km, το εχει ξεκολιασει και εχει βγει τερατακι αξιοπιστιας.
-
Skoda Octavia station 4X4 ABT σε 2 μήνες συμπηλωνει 10ετια
200.000 χιλιομετρα
Πέρα από τα προβλεπόμενα σέρβις έχουν αλλαχτεί 2 πολλαπλασιαστες
Και 5 φορές γρυλλοι παραθύρων
Σύνολο 600 ευρώ πέρα των σέρβιςSent from my HTC One X using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
Audi A3 1,6 FSI, αποδείχτηκε χωρίς έκπληξη σκυλι.Από το 2006 μέχρι σήμερα δεν μου έβγαλε πρόβλημα.Αρκετά οικονομικό,πολύ άνετο στον δρόμο και γενικά οι εντυπώσει είναι πάρα πολύ καλές.Ποσα χιλιομετρα?
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Skoda Octavia station 4X4 ABT σε 2 μήνες συμπηλωνει 10ετια
200.000 χιλιομετραΈχει πρόγραμμα δηλαδή? Θέλω να πω,έχει κάνει 200.000 χλμ. με πρόγραμμα χωρίς κανένα πρόβλημα?
Ναι είναι ΑΒΤ 200 άλογα και να λειτουργεί απροβλημάτιστα με πίεση 1.4 over και 1.1 σταθερή.
Εδώ λειτουργουνε απροβλημάτιστα octavia full Α στάδιο με 250 άλογα.Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Audi A3 1,6 FSI, αποδείχτηκε χωρίς έκπληξη σκυλι.Από το 2006 μέχρι σήμερα δεν μου έβγαλε πρόβλημα.Αρκετά οικονομικό,πολύ άνετο στον δρόμο και γενικά οι εντυπώσει είναι πάρα πολύ καλές.
Ποσα χιλιομετρα?
90000χλμ.
-
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
OPEL CORSA 1,3 CDTI 205,000 χλμ κανένα απολύτος πρόβλημα, κι ας είναι ιταλικός ο κινητήρας!!!
Το gruppo FIAT είναι πρωτοπόρο παγκοσμίως στους κινητήρες diesel. Γι' αυτο και η Opel δανείστηκε το μοτέρ (αλλά και το αμάξωμα!) του Punto για το Corsa. Αλλά και στη βενζίνη δεν θα έλεγα ότι υστερεί (βλ. multiair, TCT).
Ίσως οι Ιταλοί να μην φημίζονται ιδιαίτερα για την αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους, αλλά αυτό αφορά κυρίως τα ηλεκτρικά καθώς και ήσσονος σημασίας λεπτομέρειες (διακόπτες που μένουν στο χέρι, ταμπλό που φθείρονται πρόωρα κλπ), που βέβαια είναι άκρως εκνευριστικά όταν συμβαίνουν!
Στα μοτέρ πάντως δε νομίζω ότι είχαν ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας, το αντίθετο.Πλακίτσα έκανα γιατί όλοι θάβουν τα Ιταλικά!!!!! και μεταξύ μας απο τότε που το πήρα πρίν 4 χρόνια με 150,000 χλμ μονίμος είναι με το γκάζι στο πάτωμα,έχω βρεί την χαρά μου(γιατί δεν καίει τιποτα)
-
Τα ιταλικά εδώ μέσα χαίρουν τεράστιας εκτίμησης και δικαίως! Δεν είναι γιαπωνέζικα σε αξιοπιστία αλλά έχουν άλλες χάρες. Το θάψιμο πέφτει από ημιμαθείς μπαρμπάδες εκεί έξω.
-
Οτι θυμάμαι πρόχειρα.....
Golf II 1.6 120.000χλμ τίποτα....
Lancia Dedra 1.6 SW 65.000χλμ μια καμμένη ασφάλεια
Land Cruiser 90 115.000χλμ τίποτα...
Land Cruiser 120 95.000χλμ τίποτα...
Mercedes CLK200 (208) 65.000χλμ τίποτα...
Mercedes CLK 200 Cabrio (209) 70.000χλμ μία καμμένη λάμπα τρίτου στοπ
Mazda MX-5 MK1 60.000χλμ αλλαγή δισκόπλακες στα 20.000χλμ
Maserati 4200GT Cambiocorsa 35.000χλμ πολλές φορές από σασμάν....
BMW M5 (E60) 10.000χλμ 2 φορές από σασμάν....
Suzuki Vitara V6 125.000χλμ αλλαγή σασμάν 3 φορές !!!!
BMW Z3 1.8 35.000χλμ αλλαγή πάνινης οροφής.
Porsche Cayenne Turbo 85.000χλμ τίποτα
Porsche Cayenne V6 3.6 20.000χλμ μου αλλάξανε αυτοκίνητο λόγω ενός συντονισμού που δεν βρέθηκε.
Porsche Cayenne V6 3.6 26.000χλμ τίποτα
Ferrari F430 31.000χλμ ραγίσανε οι πολλαπλές εξαγωγής.
Toyota iQ CVT 102.000 χλμ αλλαγή βαλβίδας ανακύκλωσης και καταλύτη
Mitsubishi Pajero 2,6 65.000χλμ τίποτα -
εχω φιλη με accent του 2002,το οποιο εχει 100Κ χλμ και ειχε ξεχασει να κανει σερβις για 30κ χλμ και δουλευε κανονικα.
και σερβις εκανε γιατι ειχαν φαγωθει τα τακακια και την ενοχλουσε ο θορυβος...
Αποδείχτηκε αξιόπιστο το αυτοκίνητό σας?